SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Die nu gemaakt wordt natuurlijkquote:
mehehequote:Op zaterdag 20 april 2013 11:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik word een oude man, nu is het officieel
Je stond al kreunend op?quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je gelooft het niet maar het is heus
ook, en ik moest alles kraken, en ik zit nu de cd van Ray Charles te beluisterenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En over 6 minuten ga je warm eten?quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook, en ik moest alles kraken, en ik zit nu de cd van Ray Charles te beluisteren
Zo lang je nog niet kreupel bent en er een half over over doet om van de bank te komen is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wss met pruimen en veel vezelsquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En over 6 minuten ga je warm eten?
Jij kan het nog steeds gooien op valshockquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang je nog niet kreupel bent en er een half over over doet om van de bank te komen is er niks aan de hand.
Oh wacht...
Ik moet me inderdaad weer eens jong gaan voelenquote:
Ik ben aan het wachten op de eieren die aan het koken zijn inderdaadquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En over 6 minuten ga je warm eten?
Half over over?quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang je nog niet kreupel bent en er een half over over doet om van de bank te komen is er niks aan de hand.
Oh wacht...
Nee hoor, voor de val had ie dat ook alquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jij kan het nog steeds gooien op valshock
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moet me inderdaad weer eens jong gaan voelen
[..]
Ik ben aan het wachten op de eieren die aan het koken zijn inderdaad![]()
Maar daarvoor had ik het ook al.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jij kan het nog steeds gooien op valshock
Kutquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half over over?
Dementie is a bitch!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |