Als ze buiten komen zal hij waarschijnlijk daarvandaan komen, maar inderdaad iedereen even in de gaten houden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:47 schreef As1981 het volgende:
Ja we hebben twee katten die in de box komen (dat mogen ze niet maar doen ze wel).
Ja ga zo de kinderen nakijken inderdaad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ze buiten komen zal hij waarschijnlijk daarvandaan komen, maar inderdaad iedereen even in de gaten houden.
Nu niet meer, nu de romper meerdere keren gewassen is (40 graden, geen droger). Nu nog maar een klein stukje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je kunt de romper terugslaan tot haar elleboog Joipoi? Dat is echt wel heel erg ruim.![]()
Nee, integendeel. Alles blijft prima zitten. Alleen sokken liggen meestal al vrij snel ergens anders. Je vindt de jurk en broek maat 80 ook te groot? Die waren toen overigens ook nog ongewassen, zit nu alweer ietsje kleiner.quote:Heb je dan niet dat kleertjes niet lekker blijven zitten met rollen en bewegen?
Behoorlijk ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nee, integendeel. Alles blijft prima zitten. Alleen sokken liggen meestal al vrij snel ergens anders. Je vindt de jurk en broek maat 80 ook te groot? Die waren toen overigens ook nog ongewassen, zit nu alweer ietsje kleiner.
Nou ja, na het wassen zit het nu alweer iets kleiner. En mijn baby is blij en gelukkig en dát vind ik het belangrijkst.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Behoorlijk ja.Mijn guppie is 64/65 cm, tegen de 6,5 kilo en sommige maat 68 vind ik echt nog te ruim.
Ja, helemaal vergeten op te reageren. Tico, wat een enorm toffe foto!quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:04 schreef Fieder het volgende:
Mooie foto's weer! Vooral die van Bram met zusjes!![]()
Jaaaquote:Op zaterdag 20 april 2013 09:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat vestje Soesa, ik had hem in 56, ze heeft erin gewóónd de eerste maanden.![]()
Zo ongeveer (qua 'strakheid/ruimheid') zat maat 56 bij mijn baby toen ze 1 week oud was. En die maat droeg ze toen dan ook. Nu zit maat 74/80 op die manier bij haar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:05 schreef Tante_Soesa het volgende:
Nouja, er zit ook een verschil tussen (te) strak en gewoon aangesloten. Mijn dame draagt nooit te strakke kleding maar het past wel. Zoals hier (1 week oud):
[ afbeelding ]
Noppies mt 50. Niet te strak of te ruim, gewoon passend! Beetje rare foto maar de enige op m'n telefoon waarop je t een beetje kunt zien.
En zo zitten de kleertjes bij mijn baby dus ook nadat ze gewassen zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:49 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk heeft op deze foto een jumpsuit 68 aan. Die wordt nu te strak. Zeker als de luier vol raakt.
[ afbeelding ]
Dat vind echt niemand prettig denk ik zomaar en ik denk ook niet dat iemand hier dat doet!quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik vind het echt helemaal niks als ik aan die rompers moet trekken om de knoopjes onderaan dicht te krijgen. Dan berg ik 'trots' () die maat op en krijgt ze een maatje groter van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |