Ik vind die neppe gesprekken op zich niet zo heel vervelend. Het is meer het idee dat het zo in scene is gezet. Ik vind het wel tof dat ze dat uit het buitenland hebben overgenomen, want dat vind ik wel wat hebben. Maar ben ik sowieso pro-reality in talentenjachten, omdat de kandidaten dan gewoon wat menselijker over komen ipv het standaard riedeltje.quote:
Maar kun je neppe gesprekken dan ook niet in scene zetten? Of snap ik het verkeerd?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind die neppe gesprekken op zich niet zo heel vervelend. Het is meer het idee dat het zo in scene is gezet.
Ik bedoel dat je zo duidelijk merkt dat het in scene is gezet. Als ze echte gesprekken zouden voeren,dat het al een stuk beter is. Dit komt zo Marley / GTST-erig over en daarom is het kut.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar kun je neppe gesprekken dan ook niet in scene zetten? Of snap ik het verkeerd?
Dus datquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:02 schreef Lutte het volgende:
Dat bashen en uitlachen... Zo soms kijk ik wel eens een stukje van dat programma met Ferry, Beste van Idols worldwide? geloof ik. Dus ook stukjes uit Idols 1 en 2, nou echt, de juryleden zijn watjes geworden.
Daar zaten ze pas echt collectief mensen uit te lachen en belachelijk te maken, vrouw met een maatje meer die ondanks een prachtige stem niet door ging. Iemand met een kort pittig kapsel die goed zong maar 'het' miste werd afgewezen.
Het viel me echt op, toen waren ze stukken harder.
In principe kun je het wel daarmee vergelijken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:29 schreef iFok. het volgende:
Ik kijk nu de herhaling.
Ze hebben dus 'The Voice' geïntroduceerd in 'X Factor'. Aan de ene kant vind ik het jammer dat de juryleden niet bij elkaar zitten, want vond de 'gevechtjes' en irritaties onderling wel leuk (wat je bij de vorige X Factor wel had, en wat je ook hebt bij The Voice).
Maar het werd natuurlijk wel tijd om het een beetje te veranderen, dus ik snap het wel
Ah, ik snap jequote:Op zaterdag 20 april 2013 18:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je zo duidelijk merkt dat het in scene is gezet. Als ze echte gesprekken zouden voeren,dat het al een stuk beter is. Dit komt zo Marley / GTST-erig over en daarom is het kut.
In de buitenlandse versies wordt het ook over het algemeen in scene gezet, maar daar merk ik het niet zo erg aan. Daardoor is het -wat mij betreft- leuker dan hierzo.
Ofzo. Ik begrijp mijn eigen verhaal niet meer.
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:29 schreef iFok. het volgende:
Ik kijk nu de herhaling.
Ze hebben dus 'The Voice' geïntroduceerd in 'X Factor'.
Ah ja, ik heb Idols nooit gekeken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:02 schreef Lutte het volgende:
Dat bashen en uitlachen... Zo soms kijk ik wel eens een stukje van dat programma met Ferry, Beste van Idols worldwide? geloof ik. Dus ook stukjes uit Idols 1 en 2, nou echt, de juryleden zijn watjes geworden.
Daar zaten ze pas echt collectief mensen uit te lachen en belachelijk te maken, vrouw met een maatje meer die ondanks een prachtige stem niet door ging. Iemand met een kort pittig kapsel die goed zong maar 'het' miste werd afgewezen.
Het viel me echt op, toen waren ze stukken harder.
Elke coach mag 10 deelnemers door laten/kiezen, maar dan zonder te draaien.quote:
Oh zo, natuurlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:46 schreef iFok. het volgende:
[..]
Elke coach mag 10 deelnemers door laten/kiezen, maar dan zonder te draaien.
Het real-life/reality gedoe, juryleden die als individu beoordelen, 10 kandidaten per jurylid, de grapjes en grollen, qua setting wat kleine dingen en vast nog wel meerquote:
Ik ben dezelfde persoon, had mijn post van hier nagenoeg gecopy-paste.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:38 schreef iBenny het volgende:
Overigens... Je post is letterlijk overgenomen door een user op Mediacourant. Gewoon zodat je dat weet>> http://www.mediacourant.nl/?p=150178
Hallo lurkers
Aaaahquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:48 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik ben dezelfde persoon, had mijn post van hier nagenoeg gecopy-paste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |