abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125519321
Ik moest een beetje wennen aan de nieuwe formule. Maar ik vond het toch wel iets hebben. Gordon probeerde weer leuk te doen, maar daar ging Candy niet op in. Verder vind ik Ali B. wel prima als jurylid, Candy vond ik een beetje onwennig, maar dat heeft tijd nodig denk ik. Leuk dat x-factor er weer is. Samen met the voice de enige 2 talentenshows op tv dat ik volg.

[ Bericht 1% gewijzigd door miep63 op 20-04-2013 14:23:27 ]
pi_125525172
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 06:37 schreef female81 het volgende:
*post*
Ik vind die neppe gesprekken op zich niet zo heel vervelend. Het is meer het idee dat het zo in scene is gezet. Ik vind het wel tof dat ze dat uit het buitenland hebben overgenomen, want dat vind ik wel wat hebben. Maar ben ik sowieso pro-reality in talentenjachten, omdat de kandidaten dan gewoon wat menselijker over komen ipv het standaard riedeltje.

Dat make-uppen was daarentegen wel wat overdreven :D . Als elke keer dat zo'n filmpje voor een nieuwe laag make-up staat, dan is er een nieuwe aardkorst ontstaan tijdens dat programma :') :D .

Qua aantal audities vond ik het meer dan meevallen. In een half uur kwamen rond de 4 kandidaten langs. Dat is wat mij betreft een prima aantal en een stuk beter dan de ca. 1 kandidaat per kwartier die bijv. The Voice doet.

Dan nog de juryleden... Ali B viel me meer dan mee. Tel daarbij op dat hij pas net kennis maakt met het jurylid zijn en je hebt naar mijn idee over een paar weken een prima jurylid.
Aan Candy moet ik daarentegen nog wel een beetje wennen. Ik heb niet echt het idee dat ze bij het programma hoort en dat ze gewoon ronduit als een domme kut overkomt.

Het is natuurlijk ff wennen, maar ik vind het lang niet zo slecht als dat ik had verwacht dat het zou zijn.

Overigens... Je post is letterlijk overgenomen door een user op Mediacourant. Gewoon zodat je dat weet :D >> http://www.mediacourant.nl/?p=150178
Hallo lurkers :W
pi_125525655
Thanks Joooo-pi voor de OP!
pi_125525724
Dacht ik dat Google+ met X Factor eindelijk ook door Nederlandse programma's werd opgepakt... Werken ze dat profiel helemaal niet bij 13.gif;(

https://plus.google.com/111850909163347304217/posts
pi_125526921
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 16:38 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik vind die neppe gesprekken op zich niet zo heel vervelend. Het is meer het idee dat het zo in scene is gezet.
Maar kun je neppe gesprekken dan ook niet in scene zetten? Of snap ik het verkeerd? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_125527020
Solo jury vind ik geen probleem, maar dat overdreven gebash achter de schermen sloeg nergens op, dan wordt het een Grote Uitlachshow van o.a Gordon. -O- Terwijl ik Gordon gewoon in de normale jury wel leuk vind :)
pi_125527354
Dat bashen en uitlachen... Zo soms kijk ik wel eens een stukje van dat programma met Ferry, Beste van Idols worldwide? geloof ik. Dus ook stukjes uit Idols 1 en 2, nou echt, de juryleden zijn watjes geworden.

Daar zaten ze pas echt collectief mensen uit te lachen en belachelijk te maken, vrouw met een maatje meer die ondanks een prachtige stem niet door ging. Iemand met een kort pittig kapsel die goed zong maar 'het' miste werd afgewezen.

Het viel me echt op, toen waren ze stukken harder.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_125527501
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 17:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar kun je neppe gesprekken dan ook niet in scene zetten? Of snap ik het verkeerd? :D
Ik bedoel dat je zo duidelijk merkt dat het in scene is gezet. Als ze echte gesprekken zouden voeren,dat het al een stuk beter is. Dit komt zo Marley / GTST-erig over en daarom is het kut.

In de buitenlandse versies wordt het ook over het algemeen in scene gezet, maar daar merk ik het niet zo erg aan. Daardoor is het -wat mij betreft- leuker dan hierzo.

Ofzo :') . Ik begrijp mijn eigen verhaal niet meer.
pi_125527508
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:02 schreef Lutte het volgende:
Dat bashen en uitlachen... Zo soms kijk ik wel eens een stukje van dat programma met Ferry, Beste van Idols worldwide? geloof ik. Dus ook stukjes uit Idols 1 en 2, nou echt, de juryleden zijn watjes geworden.

Daar zaten ze pas echt collectief mensen uit te lachen en belachelijk te maken, vrouw met een maatje meer die ondanks een prachtige stem niet door ging. Iemand met een kort pittig kapsel die goed zong maar 'het' miste werd afgewezen.

Dus dat :D !
pi_125527974
Ik kijk nu de herhaling.

Ze hebben dus 'The Voice' geïntroduceerd in 'X Factor'. Aan de ene kant vind ik het jammer dat de juryleden niet bij elkaar zitten, want vond de 'gevechtjes' en irritaties onderling wel leuk (wat je bij de vorige X Factor wel had, en wat je ook hebt bij The Voice).

Maar het werd natuurlijk wel tijd om het een beetje te veranderen, dus ik snap het wel :)
  zaterdag 20 april 2013 @ 18:31:53 #86
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_125528027
heb het niet helemaal gezien gisteren, maar ik twijfel nog wat ik er van vind.
Qua zang zitten er best wel toppertjes tussen (alhoewel die er bij The Voice ook bjij leken te zitten en in latere rondes hopeloos door de mand vielen).
Maar die vreselijke Ali B en die neppe rel met Gordie :X
Same shit, different day
SC hopper present
pi_125528172
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:29 schreef iFok. het volgende:
Ik kijk nu de herhaling.

Ze hebben dus 'The Voice' geïntroduceerd in 'X Factor'. Aan de ene kant vind ik het jammer dat de juryleden niet bij elkaar zitten, want vond de 'gevechtjes' en irritaties onderling wel leuk (wat je bij de vorige X Factor wel had, en wat je ook hebt bij The Voice).

Maar het werd natuurlijk wel tijd om het een beetje te veranderen, dus ik snap het wel :)
In principe kun je het wel daarmee vergelijken.
pi_125528264
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:08 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je zo duidelijk merkt dat het in scene is gezet. Als ze echte gesprekken zouden voeren,dat het al een stuk beter is. Dit komt zo Marley / GTST-erig over en daarom is het kut.

In de buitenlandse versies wordt het ook over het algemeen in scene gezet, maar daar merk ik het niet zo erg aan. Daardoor is het -wat mij betreft- leuker dan hierzo.

Ofzo :') . Ik begrijp mijn eigen verhaal niet meer.
Ah, ik snap je :)
pi_125528365
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:29 schreef iFok. het volgende:
Ik kijk nu de herhaling.

Ze hebben dus 'The Voice' geïntroduceerd in 'X Factor'.
Ik snap het niet :@
pi_125528413
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:02 schreef Lutte het volgende:

Ah ja, ik heb Idols nooit gekeken.
Ik had het idee dat Gordon dan anders doet dan normaal, gewoon meer aanwezig omdat hij niet bij de auditie in beeld is, dus gaat hij achter de schermen extra grappig doen om de rest te overtreffen.
Het hele programma vind ik ruk, ik verlang alweer naar The Voice :') Hopelijk is het met live shows en gewone jury weer beter, en skippen ze dan dat gekneus met publiek.
pi_125528432
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Elke coach mag 10 deelnemers door laten/kiezen, maar dan zonder te draaien.

Vroeger besloten ze gezamenlijk wie er door ging.

Nu wel? :D
pi_125528448
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:46 schreef iFok. het volgende:

[..]

Elke coach mag 10 deelnemers door laten/kiezen, maar dan zonder te draaien.

Oh zo, natuurlijk :@ ^O^
pi_125528458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Het real-life/reality gedoe, juryleden die als individu beoordelen, 10 kandidaten per jurylid, de grapjes en grollen, qua setting wat kleine dingen en vast nog wel meer :D
pi_125528469
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 16:38 schreef iBenny het volgende:

Overigens... Je post is letterlijk overgenomen door een user op Mediacourant. Gewoon zodat je dat weet :D >> http://www.mediacourant.nl/?p=150178
Hallo lurkers :W
Ik ben dezelfde persoon, had mijn post van hier nagenoeg gecopy-paste. :)
pi_125528485
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 18:48 schreef female81 het volgende:

[..]

Ik ben dezelfde persoon, had mijn post van hier nagenoeg gecopy-paste. :)
Aaaah :D !
pi_125528526
Kijk, de eerste rel tussen Gordon en Ali. Dit vind ik wel leuk ja :+ :D
pi_125531221
Apart, Angela die 'godverdomme' en 'fuck you', roept en Ali die 'hou je mond' richting het publiek schreeuwt.

:{
  zaterdag 20 april 2013 @ 20:03:02 #98
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_125531298
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 16:59 schreef iBenny het volgende:
Thanks Joooo-pi voor de OP!
You're welcome :)
heitieh
pi_125534053
Komt roodkapje nog voorbij? Ik ben eigenlijk wel benieuwd of zij kan zingen. Verder altijd leuk, politiek correcte kandidaten.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_125547661
Ik ben terug aan het kijken.

Ik irriteer me aan Candy :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')