< smiley-overload-alert >
Al die 'spontane' gesprekken tussen kandidaten. Ik kan daar niet tegen.

De (voor televisie zogenaamd boeiende) emo-verhalen rolden eruit alsof het niets was, en vaak leken de kandidaten elkaar niet eens te kennen.

Nee, ik vind dit concept niet leuk, hier hebben ze een van oorsprong prima programma helemaal mee verkracht.

-Bovenstaande nep-gesprekken.
-En dan ook nog irritante, lange fílmpjes die op die emoverhalen aansluiten; nog voordat de kandaat in kwestie gaat zingen, weet je zijn/haar halve bio. Rot op met dat gedoe en zend gewoon een paar audities meer uit.

-Ingestudeerd jury-commentaar in kamertje, of commentaar wat net zo goed onder een andere auditie geplakt zou kunnen zijn.

-Weer zo'n gruwelijk lange, overgeproduceerde, hysterische leader - maar dat hebben ál die talentenjachten de laatste jaren helaas.

-Zinloze crew/make-up bijwerken-fragmenten ertussen geplakt, om het 'lekker echt' te laten lijken.
Ali B keek trouwens erg schaapachtig uit z'n doppen, het grootste gedeelte van de uitzending. Maar ja, wat weet 'ie nou ook van muziek.

Als ik toch persé iets positiefs moet noemen: Candy vind ik plezierig om naar te kijken. Maar daarvan snap ik weer dat ánderen haar niks vinden. Zélf heb ik echter geen probleem met haar aparte stem of haar redelijk aanwezige tanden.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2013 09:31:55 ]