SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een klotebegin van het weekend.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Je kijkt voor het eerst Ajax?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom is dat stadion halfleeg 5 minuten voor tijd?Hoe sneu is dat?
![]()
Finnie meest scorende IJslander in de Eredivisie
sc Heerenveen
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Klein beetje off topic:
Waarom geven trainers elkaar altijd alleen maar even een handje en kijken ze elkaar amper aan. Je kan toch best even een paar minuutjes praten of zoHet is allemaal zo afstandelijk.
![]()
Eriksen. Flikker toch op man. een dike -1 voor deze wedstrijd en een 3 over het gehele seizoen gezien![]()
Dat is al een vooruitgang ten opzichte van de vorige wedstrijden waar het stadion bij aanvang van de wedstrijd al halfleeg was.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
Waarom is dat stadion halfleeg 5 minuten voor tijd?Hoe sneu is dat?
![]()
zo zie je maar weer dat ajakkes voor de 3e keer met mazzel de competitie wintAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Kakkies tegne lakar? Waar komt die club vandaan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef FL_Freak het volgende:
Morgen 3 puntjes voor ons en hopen dat vistas en kakkies tegne lakar gelijkspelen![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat is al een vooruitgang ten opzichte van de vorige wedstrijden waar het stadion bij aanvang van de wedstrijd al halfleeg was.![]()
![]()
Omdat ze elkaar voor de wedstrijd al sprekenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef debeterebob het volgende:
Klein beetje off topic:
Waarom geven trainers elkaar altijd alleen maar even een handje en kijken ze elkaar amper aan. Je kan toch best even een paar minuutjes praten of zoHet is allemaal zo afstandelijk.
[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
davy jonge.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kakkies tegne lakar? Waar komt die club vandaan?![]()
Als een milkshake.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Ja Groningen en Nac uit.. Als je dan ook zo speelt als vandaag kan je het wel shaken.![]()
Goed komtquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Ja Groningen en Nac uit.. Als je dan ook zo speelt als vandaag kan je het wel shaken.![]()
Ik zie Feyenoord en PSV niet alles winnen. Ben alleen een beetje bang voor Vitesse, dus die mogen verliezen van Feyenoord.★★★![]()
Ik mag hopen dat je door puntverlies van tegenstanders gewoon tegen Willem 2 thuis alsnog kampioen kan worden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef patrick_1980 het volgende:
[..]
Ja das rekenen en hopen. Liever alles in eigen hand houden, maarja dat was kennelijk weer teveel gevraagd vandaag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je door puntverlies van tegenstanders gewoon tegen Willem 2 thuis alsnog kampioen kan worden.![]()
In een reflex
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Pff afgetroefd op inzet en tactiek. Ajax was helemaal nergens meer en ook de wissels brachten niks op. Hopelijk is er nu minder transfergeleuter rondom Eriksen, de Jong en Alderweireld, want die zakten allen door de ondergrens.
Blind en van Rhijn de beste spelers vandaag, zegt genoeg![]()
![]()
Van rhijn was helemaal niet goed, ik snap niet wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef jrk1990 het volgende:
Pff afgetroefd op inzet en tactiek. Ajax was helemaal nergens meer en ook de wissels brachten niks op. Hopelijk is er nu minder transfergeleuter rondom Eriksen, de Jong en Alderweireld, want die zakten allen door de ondergrens.
Blind en van Rhijn de beste spelers vandaag, zegt genoegVan Groningen verliezen is lastiger dan van Groningen winnen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef sonnyspek het volgende:
Ajax nog avondje-Nac en uit tegen Groningen. Uhm...![]()
he jamaiquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef Paul het volgende:
Hahahahahah omgggggggggg LOL @ AJAX LAFFING OUT LOUD![]()
Ajax
27 april: NAC Breda (uit)
5 mei: Willem II (thuis)
12 mei: FC Groningen (uit)
PSV
20 april: AZ (uit)
27 april: FC Groningen (thuis)
5 mei: NEC (thuis)
12 mei: FC Twente (uit)
Feyenoord
21 april: Vitesse (thuis)
28 april: Heracles Almelo (thuis)
5 mei: ADO Den Haag (uit)
12 mei: NAC Breda (thuis)
Vitesse
21 april: Feyenoord (uit)
28 april: Willem II (thuis)
5 mei: RKC Waalwijk (uit)
12 mei: VVV-Venlo (thuis)
Ik denk en hoop dat 1 overwinning en 1 gelijkspel voldoende isAl zal Ajax zeker nog 2 winnen.
★★★![]()
Vitesse in 2013 kampioen
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Dan ga ik huilen van de spanningquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:02 schreef Toto69 het volgende:
Ik zie Feyenoord - Vitesse wel door Vitesse gewonnen worden zondagdat wordt te spannend. Al staat Ajax 4 punten voor op Vitesse (doelsaldo), dus ik zie dat niet fout gaan
★★★![]()
jawel, want Jaochim, dont fuck with a Luxemburgerquote:
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
De bal is rond, 11 tegen 11.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:02 schreef Toto69 het volgende:
Ik zie Feyenoord - Vitesse wel door Vitesse gewonnen worden zondag![]()
Dit moet te doen zijn, met een beetje geluk staan we na dit weekend nog steeds 6 punten voor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax
27 april: NAC Breda (uit)
5 mei: Willem II (thuis)
12 mei: FC Groningen (uit)
PSV
20 april: AZ (uit)
27 april: FC Groningen (thuis)
5 mei: NEC (thuis)
12 mei: FC Twente (uit)
Feyenoord
21 april: Vitesse (thuis)
28 april: Heracles Almelo (thuis)
5 mei: ADO Den Haag (uit)
12 mei: NAC Breda (thuis)
Vitesse
21 april: Feyenoord (uit)
28 april: Willem II (thuis)
5 mei: RKC Waalwijk (uit)
12 mei: VVV-Venlo (thuis)
[ afbeelding ]
Ik denk en hoop dat 1 overwinning en 1 gelijkspel voldoende isAl zal Ajax zeker nog 2 winnen.
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Wel leuker dan de Bundesliga (qua kampioenschap) waar enkel Dortmund enigszins meedeed. Bayern gewoon dik en dik kampioen.quote:![]()
Klopt, dat heb je ook in Spanje en Engeland momenteel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel leuker dan de Bundesliga (qua kampioenschap) waar enkel Dortmund enigszins meedeed. Bayern gewoon dik en dik kampioen.★★★![]()
Maakt onze mickey mouse competitie toch een leuke competitiequote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, dat heb je ook in Spanje en Engeland momenteel.![]()
![]()
Streppel had ook gezegd dat ze van Heerenveen uit wel met 2-7 of zo hadden kunnen winnen, dus niet Willem II onderschatten
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Achja, ik zie nog steeds weinig problemenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit moet te doen zijn, met een beetje geluk staan we na dit weekend nog steeds 6 punten voor.al zal ik het wel fijn vinden als Vitesse niet wint morgen.
★★★![]()
Wat een leuke gozer die Finnbogason, en knap dat hij al Nederlands spreektOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
die knul heeft toch in belgië gebald?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Wat een leuke gozer die Finnbogason, en knap dat hij al Nederlands spreekt![]()
Willem II, om 12.30quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:07 schreef jrk1990 het volgende:
Moet Ajax nog op rare tijdstippen spelen? Dan zie ik ze nog meer punten verspelen.
de tandjes![]()
★★★![]()
dit dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
die knul heeft toch in belgië gebald?![]()
19:45 uur: Willem II-Roda JC Kerkrade, Eredivisie Live 3, commentaar Evert ten Napel
Ik heb er al zin in.![]()
Mensen die niks beters te doen hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
19:45 uur: Willem II-Roda JC Kerkrade, Eredivisie Live 3, commentaar Evert ten Napel
Ik heb er al zin in.![]()
![]()
Spijtig. Ik ben al vertrokken voordat de enige leuke wedstrijd van de avond zal losbarsten. Dan maar teren op Evert ten Napel zijn commentaar
Edit: laat maar. Ik heb het interview al
http://eredivisielive.nl/(...)iedereen-scoren.html![]()
De sfeer is om te huilen, het spel is helemaal niets, het veld is bagger, de saaie stem van Ron de Rijk.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De sfeer is om te huilen, het spel is helemaal niets, het veld is bagger, de saaie stem van Ron de Rijk.Je kunt ook Real gaan kijken, al vind ik je sfeerreportage wel leuk.
Een kans voor Texeira, best een grote.
Lindgren trapt een vrije bal nog harder over dan Strootman 2 weken geleden![]()
Waterman, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Matavz en Mertens.![]()
3-0 AZ.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:28 schreef tompsv18 het volgende:
Waterman, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Willems, Van Bommel, Toivonen, Strootman, Lens, Matavz en Mertens.![]()
En dan doet hij vervolgens niet aan de weddenschap.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks wil hij nog met je wedden.![]()
AZ gaat PSV echt niet zomaar laten weten met in gedachte dat PSV nog naar Twente moet die nu beter begint te draaien, dus mocht AZ punten laten liggen helpen ze zichzelf mee naar de klote terwijl PSV dan nog steeds niet zeker is van plek 1 of 2.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks wil hij nog met je wedden.![]()
Bedankt voor deze toevoeging, ik begreep de opmerking al niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan doet hij vervolgens niet aan de weddenschap.![]()
Nee Lam is lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3-1, AZ kan nooit de 0 houden tegen 11 PSV'ers.
ReijnenWel nog altijd beter dan die van PSV
![]()
![]()
Hee, doe je nog aan de weddenschap?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze toevoeging, ik begreep de opmerking al niet.![]()
![]()
Kan best inderdaad. Marcellis >> Hutchinson in ieder geval. Viergever > Marcelo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee Lam is lekkerWel nog altijd beter dan die van PSV
![]()
Bouma en Reijnen kunnen we beter niet eens noemen, en de linksbacks ook want die van AZ is een LM en van PSV een kleuter.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan best inderdaad. Marcellis >> Hutchinson in ieder geval. Viergever > Marcelo.![]()
Viergever met een verdediger van Barca vergelijkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan best inderdaad. Marcellis >> Hutchinson in ieder geval. Viergever > Marcelo.![]()
![]()
Is hij te laf om zijn UI te changenquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan doet hij vervolgens niet aan de weddenschap.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Viergever met een verdediger van Barca vergelijken![]()
![]()
Dat is serieus wel een van de zwakste dingen die ooit op een forum heb gezienquote:En dat zegt behoorlijk veel.
![]()
Godverdomme wat sneuquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is serieus wel een van de zwakste dingen die ooit op een forum heb gezienEn dat zegt behoorlijk veel.
![]()
Neem je verlies dan als een man![]()
Tuurlijk. Want jij had dat wel zeker een jaar gedaan. Geloof het vooral zelf.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is serieus wel een van de zwakste dingen die ooit op een forum heb gezienEn dat zegt behoorlijk veel.
Maar het zit je blijkbaar nogal diep.![]()
Ja zeker, ik kan het niet maken om m'n geloofwaardigheid zo weg te geven. En het zit absoluut niet diep; ik vind het eerder lachwekkend.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Want jij had dat wel zeker een jaar gedaan. Geloof het vooral zelf.
Maar het zit je blijkbaar nogal diep.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Want jij had dat wel zeker een jaar gedaan. Geloof het vooral zelf.
Maar het zit je blijkbaar nogal diep., weddenschap = weddenschap
![]()
Welke geloofwaardigheid? Maar je komt er steeds op terug, dus er zal wel meer aan de hand zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zeker, ik kan het niet maken om m'n geloofwaardigheid zo weg te geven. En het zit absoluut niet diep; ik vind het eerder lachwekkend.![]()
Ik snap dat je niet wil dat er op teruggekomen wordt, maar helaas Tommie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Welke geloofwaardigheid? Maar je komt er steeds op terug, dus er zal wel meer aan de hand zijn.![]()
![]()
PSV'ers...quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godverdomme wat sneu![]()
Neem je verlies dan als een man
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Waarom? Ik hoef dat niet te geloven hoor, je post toch op je normale account?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar geloven dat ik een kloon heb gemaakt![]()
Als jij daar je plezier uithaalt, hou ik je niet tegen hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet wil dat er op teruggekomen wordt, maar helaas Tommie.![]()
![]()
Je was meteen overtuigd. Mooi om te zien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom? Ik hoef dat niet te geloven hoor, je post toch op je normale account?![]()
Ja, en weet ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als jij daar je plezier uithaalt, hou ik je niet tegen hoor![]()
1-2. Demouge gaat Willem II nekken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de degradatiekraker.
Willem II - Roda JC met Evert Ten Napel, de messen zijn geslepen.![]()
![]()
nu den haag gaat verliezen hoop ik op een gelijkspel daar of een nederlaag voor RjCquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de degradatiekraker.
Willem II - Roda JC met Evert Ten Napel, de messen zijn geslepen.Zonder wrijving geen glans![]()
Op scherp
Heracles
Bruns, Te Wierik, Rienstra, Vejinovic
RKC
Braber, van Mosselveld
Willem II
Ippel, Peters, Podevijn, Vossebelt
Roda JC
Donald, Fledderus![]()
Zit wel schrikbarend leeg bij Willem II voor zo'n laatste kans, normaal zit het rechts naast dat uitvak ook nog wel vol.![]()
Je moet ook wel heel erg supporter zijn wil je daar nog naar zitten kijken na 29 wedstrijden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:50 schreef Grifte het volgende:
Zit wel schrikbarend leeg bij Willem II voor zo'n laatste kans, normaal zit het rechts naast dat uitvak ook nog wel vol.![]()
Laatste strohalmquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:56 schreef Chiappucci het volgende:
Als Willem II niet wint, zijn ze zo goed als gedegradeerd met Ajax-uit en Vitesse-uit voor de boeg.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Scheelde weinigOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Rare speler die Van Dijk. Elke wedstrijd wel een domme fout. Laat hem maar lekker rijpen in Groningen voordat hij over Ajax droomt.![]()
Barcelona scouts zitten mooi voor joker daar op de tribune nouquote:Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Dat effect heeft groot zijn al snel op Van der Gijp. Tenzij je daarnaast ook nog veel strijd weet te leveren. Dan ben je in de ogen van Van der Gijp weer een theatraal mannetje.quote:![]()
Aardig spelertje di Misidjan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
misidjan was op de brommer, verstuurde een goede pass, willem II spelert neemt aan en tamata overtreding![]()
Willem 2 dringt aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Joachim bijna
Prima potjeOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles op 1-0 door een penalty van Kwame QuansahIk heb Zoet
quote:Ben ik eindelijk een keer sneller
Ik heb geld op PSV staan, een win-win situatiequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 5 euro op AZ gezet.
Bij TomPSV18, dus als AZ wint krijg ik alsnog geen geld.Anonieme tievesclown![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:40 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 5 euro op AZ gezet.
Bij TomPSV18, dus als AZ wint krijg ik alsnog geen geld.![]()
![]()
Het lijkt wel alsof ze Johan Derksen niet helemaal serieus nemen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kenneth heeft het niet zo op de kabel denk ik, sowieso niet zo op negers.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Heeft Shreyas in ieder geval niet te miepen op de vrouwen hier, die zitten al in het stadion.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
Ah, de huisvrouwen zitten weer te klapperen.![]()
Ik vind dat altijd zo verschrikkelijk sneu die klappertjesOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik zag Dickie en Verbeek even geheimzinnig met elkaar spreken. PSV wint toch.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Allemaal heel erg, maar is er nog niet genoeg aandacht voor. Komop. Bony gaat toch ook niet voor elke aanslag in Afrika zijn goals daaraan opdragen.quote:Anonieme tievesclown![]()
Matchfixing jwtzquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zag Dickie en Verbeek even geheimzinnig met elkaar spreken. PSV wint toch.![]()
PSV zal inderdaad wel winnen. Ik geloof niet dat AZ de kracht heeft om PSV te verslaan, zelfs al zouden ze willen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zag Dickie en Verbeek even geheimzinnig met elkaar spreken. PSV wint toch.![]()
Aan de andere kant heeft PSV van zwakkere tegenstanders verloren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV zal inderdaad wel winnen. Ik geloof niet dat AZ de kracht heeft om PSV te verslaan, zelfs al zouden ze willen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Sowieso wordt er een extreem groot drama van gemaakt omdat het Amerika isquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:45 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Allemaal heel erg, maar is er nog niet genoeg aandacht voor. Komop. Bony gaat toch ook niet voor elke aanslag in Afrika zijn goals daaraan opdragen.Zo triest vind ik dat. Er zijn 3 of 4 doden toch? Het is allemaal wat zeg.
![]()
Bij die explosie van die kunstmestfabriek vielen meer doden, alleen was dat minder spectaculair.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso wordt er een extreem groot drama van gemaakt omdat het Amerika isZo triest vind ik dat. Er zijn 3 of 4 doden toch? Het is allemaal wat zeg.
dat is inderdaad nieuws ja, zo vaak worden daar geen aanslagen gepleegdquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso wordt er een extreem groot drama van gemaakt omdat het Amerika isZo triest vind ik dat. Er zijn 3 of 4 doden toch? Het is allemaal wat zeg.
![]()
Dat komt omdat hij weigert een voorzet op een blanke speler te geven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
Zal Lens weer demonstratief slechte voorzetten gaan geven omdat hij geen rechtsbuiten wil spelen?
Daarom dekt Marcelo ook nooit z'n man.![]()
heb je met een aanslag of een ongelukquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij die explosie van die kunstmestfabriek vielen meer doden, alleen was dat minder spectaculair.![]()
Wijnaldum
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Dat het op het nieuws komt mag wel van mij. Maar het wordt overdreven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
dat is inderdaad nieuws ja, zo vaak worden daar geen aanslagen gepleegd![]()
hehequote:Op zaterdag 20 april 2013 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij weigert een voorzet op een blanke speler te geven.
Daarom dekt Marcelo ook nooit z'n man.![]()
Die zal blij zijn als het seizoen voorbij is en hij weg kan. Ik denk dat hij allang wat anders heeft.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Opstelling alweer omgegooid? Die Advocaat weet het ook niet meer he.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ach, Afellay ging naar Barca, dus dan kan ik me wel voorstellen dat hij ook naar Barca denkt te kunnen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:52 schreef onlogisch het volgende:
Klaar voor een top competitie, ik zeg het je.![]()
TT zou moeten zijn: Die scheidsrechters in de eredivisie kunnen er niks van♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Die voorzetten zijn toch ook niet verbeterd sinds Manolev weg is.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dick doet in Enschede gewoon een feestopstelling
Lens - Locadia - Wijnaldum
Waterman - Hutchinson - Engelaar
-----------------------------------------------------
-------------------------------------------------
Ritzmaier - Bouma - Strootman - van Bommel
Tyton
Weet je ook dat de bal niet in de andere 16 komt.![]()
Inderdaad, dan ligt de race voor de 2de plaats helemaal open.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:54 schreef Tchock het volgende:
Nou, als PSV eens even wint wordt 't nog spannend.![]()
Je hebt gisteren natuurlijk Ajax gezien. Gelukkig gaf Buzubujuk toe dat Ajax veel meer had verdiend.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef Rickazio het volgende:
TT zou moeten zijn: Die scheidsrechters in de eredivisie kunnen er niks vanOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als PSV wint heeft Ajax vier punten toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, dan ligt de race voor de 2de plaats helemaal open.![]()
![]()
Nee, 67.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als PSV wint heeft Ajax vier punten toch?![]()
Nee keek toen VIquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt gisteren natuurlijk Ajax gezien. Gelukkig gaf Buzubujuk toe dat Ajax veel meer had verdiend.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Hoe zit het met mijn plaatje?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, Afellay ging naar Barca, dus dan kan ik me wel voorstellen dat hij ook naar Barca denkt te kunnen.![]()
![]()
Precies, ze kunnen zelfs nog verliezen dus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als PSV wint heeft Ajax vier punten toch?![]()
Willem II is levensgevaarlijkquote:, sinds ze niets meer te verliezen hebben voetballen ze behoorlijk.
Anonieme tievesclown![]()
Oh, zo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vier punten voor op PSV, meneer GGMM.
Ja, inderdaad. Dan moet Ajax nog 2 keer punten verspelen wil PSV er over heen ja. Dat gaat dus nooit gebeuren.![]()
Roda
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Veel slechte voorzetten bij deze wedstrijd.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wijnaldem wel twee keer er goed tussen zeg.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Kans is niet groot nee. Maar ik had ook niet verwacht dat ze niet van Heerenveen zouden winnenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, zo.
Ja, inderdaad. Dan moet Ajax nog 2 keer punten verspelen wil PSV er over heen ja. Dat gaat dus nooit gebeuren.Nouja, we gaan het zien. Ajax had voor dit weekend 96% kans om kampioen te worden las ik ergens
![]()
![]()
Rode kaart was terecht.quote:
Wat een prutsspeler die Van Dijk zeg, maakt elke wedstrijd wel een fout.![]()
Rot op gast, geef een keer een objectieve meningquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rode kaart was terecht.
Wat een prutsspeler die Van Dijk zeg, maakt elke wedstrijd wel een fout.
en wees niet alleen positief over ajax♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
jammer dat hij bij de kabel hoort.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Aldus jijquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Rot op gast, geef een keer een objectieve mening
en wees niet alleen positief over ajaxAltijd anti-Ajax, het is nogal zielig.
Kijk de situatie nog maar een keer goed na.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV faalt iedere keer met de lange bal.![]()
Fijn als PSV of Ajax speelt is altijd dat je haarscherpe streams hebt met Nederlandstalig commentaar.![]()
Vrij logisch lijkt me.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Rot op gast, geef een keer een objectieve mening
en wees niet alleen positief over ajax
armoedige competitie, gisteren tegen Hveen ging ook goed zeker?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vrij logisch lijkt me.
[ afbeelding ]♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Marcelo, het verbaast me wel dat hij die overtreding beging. Altidore is toch ook een neger.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
...en dit moet de vervanger van Eriksen worden..quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
Als je Mertens niet kan ontwijken heb je wel een hele belabberde traptechniek.![]()
Willem 2 op 2-0Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Einde bericht.twitter:GoogleFacts twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 21:03:17A flamingo can only eat when its head is upside down. reageer retweet
![]()
Ik denk dat hij hem gewoon over het hoofd zag.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
Als je Mertens niet kan ontwijken heb je wel een hele belabberde traptechniek.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Had wel verwacht dat ze gewoon de reeks zouden afmaken en 10 keer op rij winnen. Slechte 2e helft waar ze niet meer uitkwamenquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kans is niet groot nee. Maar ik had ook niet verwacht dat ze niet van Heerenveen zouden winnenNouja, we gaan het zien. Ajax had voor dit weekend 96% kans om kampioen te worden las ik ergens
, niks aan de hand verder.
![]()
Wie denkt dat?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Tyron het volgende:
En mensen denken dat Maher Eriksen even gaat opvolgen![]()
![]()
YEAHquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
2-0 WILLEM II
GOOOOOOOOOOOOOOOOOL JOACHIM![]()
![]()
![]()
![]()
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
En dat kan niet want?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:04 schreef Tyron het volgende:
En mensen denken dat Maher Eriksen even gaat opvolgen![]()
AZ heeft net zoveel geluk met scheidsrechters als AjaxOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gisteren 5 uur 's nachts thuis, vandaag sla ik even over.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:06 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie nou elke zaterdagavond thuis hee, echte Fokkers.![]()
Er is voetbal op TV. En van wie mag Utrecht dit weekend verliezen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:06 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie nou elke zaterdagavond thuis hee, echte Fokkers.Anonieme tievesclown![]()
KNJBquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
AZ heeft net zoveel geluk met scheidsrechters als Ajax![]()
![]()
NAC Breda.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:07 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Er is voetbal op TV. En van wie mag Utrecht dit weekend verliezen?![]()
Nog even helftje AZ - PSV kijken en dan de deur uit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:06 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie nou elke zaterdagavond thuis hee, echte Fokkers.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Natuurlijk, geen leven je weetz. Die hard fokken till we diequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:06 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie nou elke zaterdagavond thuis hee, echte Fokkers.![]()
![]()
dat lukte zelfs willem 2quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:08 schreef Kopsterk het volgende:
De verdediging van PSV wordt weggetikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |