SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.♔ KoningenUitGroningen ♔
limbo's?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef Jivis het volgende:
'Lachen met Limbo's' was een leukere TT geweest.
Niet echt een uitschieter, nee.quote:
Wat werd er nou gezegd?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef Knaller het volgende:
Haha opdrukken... snap het nu pas! Geniaal!![]()
![]()
middelmatig.quote:
haha, goede grapquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef Xaobotnik het volgende:
Kluivert![]()
Straalt tenminste de èchte top uit
Vorige finale in de kuip was prima niemand over gehoordquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Koude broodjes kroket he, dat stellen de elitaire voetbalbezoekers niet op prijs.
Komt omdat alle gloryhunter ajax internet fans afwezig zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:30 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Loopt nog niet erg storm qua topics, deze uitzending.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef Rickazio het volgende:
Leuk voor die finale supporters beetje blowen en hoeren neuken in Amsterdam
Dus ook gelijk iemand met uitstraling?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:30 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De beste spits sinds Van Basten. Zeker geen grap.
Ik denk dat iedereen met voetbalverstand voor de Kuip zou kiezen, maar de arena heeft meer economische voorzieningen. Is ook wel goed zo joh Mikey, Uefa Cup finale in De Kuip zonder Feyenoord is niets aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorige finale in de kuip was prima niemand over gehoord
Hans had iets gezegd over Genee's kind en Genee ging verhaal halen, en toen ging het los...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer/wat was dit dan? Nooit gezien
Nep vi hooliganquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Na lens incident met mathijssenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Zat in het voorstukje van de aflevering na het moment dat Lens ruzie maakte met Mathijsen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was een grapje, Hans.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is toch zo knetter geniaalquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:36 schreef Pascalus het volgende:
Traag topic, waar zijn de VI Hooligans?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:36 schreef Pascalus het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Komt omdat alle gloryhunter ajax internet fans afwezig zijn
Dit zijn de VI hooligans, de rest zijn nepquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:36 schreef Pascalus het volgende:
Ben jij nu voor Ajax?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit zijn de VI hooligans, de rest zijn nep
Je bent zelf niet meerquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:38 schreef Rickazio het volgende:
[..]
hij is niet helemaal lekker in zn kop meer
Als je er zelf maar om kan lachenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Daar achter mij lachten er toch twee mensen.
Niemand neemt GGMM serieusquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:39 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je begint zelfs dezelfde anti-humor van GGMM over te nemen
Heb het gevoel dat het steeds sneller gaat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef Oliver23 het volgende:
Na de reclame gaan we 10 minuten Anno krijgen, dan is het alweer voorbij
Laatste wedstrijd mogen ze ook weer gloreren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:42 schreef Rickazio het volgende:
Morgen gloreert het groen-wit weer
[ afbeelding ]
Jij hebt een Bayern München UIquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:42 schreef Rickazio het volgende:
Morgen gloreert het groen-wit weer
[ afbeelding ]
Het is helaas geen topshow vandaag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef Oliver23 het volgende:
Na de reclame gaan we 10 minuten Anno krijgen, dan is het alweer voorbij
Soms doe je dingen in je leven, waar je je hele leven spijt van hebt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Alles beter dan een UI van de meest gehate club
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:46 schreef Zorro het volgende:
Mulder in Oranje, geloof ik ook wel in
[ afbeelding ]
John gaat op jodenjacht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:47 schreef Pascalus het volgende:
Waarom heeft John van den Brom een nazi-armband om? Raar land, dat België.
Rolling Stones joh.quote:
Fc Utrecht ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:44 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Alles beter dan een UI van de meest gehate club
Zou hij dat bedoelen? Johan kennende dacht hij gewoon dat het alleen nog Roda was. Hij zo nadrukkelijk "Toen was het nog Roda JC"quote:
Geen idee, Johan lult weer uit z'n nek.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou hij dat bedoelen? Johan kennende dacht hij gewoon dat het alleen nog Roda was. Hij zo nadrukkelijk "Toen was het nog Roda JC"
Maar als Huub Hitler naast Johan zou zitten zou zelfs Huub Hitler op een gegeven moment zeggen:quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Johan maakt de ene racistische opmerking na de andere , en ja daar houd ik van
Met die oud-Feijenoorders was het laatst wel prachtig, vooral in combi met Bossie aan tafel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef Doublepain het volgende:
Oké ik neem mijn woorden terug, 3 kerels aan de bar is een faal.
Doe geen moeite.quote:
Dat vond ik wel een vermakelijk stukje tv.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:36 schreef DrDentz het volgende:
Dat deed Wim Daniëls bij P&W een stuk beter.
Dank u.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:45 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)038-d2be6bcdaa4f.mp4
quote:
Ik heb alleen de laatste paar minuten gezien. Lag het aan Huub?quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:19 schreef Arn0 het volgende:
Als mensen hier "flopshow" roepen valt het wat mij betreft meestal nog mee maar gisteren was het echt de eerste mindere uitzending in tijden. Ach ja, kan gebeuren. Zo waarderen we een topshow weer meer
Er was ook gewoon niks leuks te vertellen. Jammer dat ze niet eens op het nieuwe filmpje van Royston ingingen overigens.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatste paar minuten gezien. Lag het aan Huub?
Die kantinehelden mogen ze van tevoren ook wel even screenen op spraakvermogen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ligt het aan mij of bombardeert Wilfred de laatste maanden de uitzending een beetje dood? Vroeger was hij scherp en snel, maar nu probeert hij kantinehelden en dergelijke belachelijk te maken en praat hij het minder snel aan elkaar waardoor overgangen soms niet vlot lopen.
Wilfred is inderdaad een storende factor de afgelopen tijd. Telkens clichégrapjes maken waardoor het gesprek nooit de diepte in kan gaan. Steeds grapjes over Boskamp en eten, of Hans en jasje gooien, Johan en weglopen blalblaquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ligt het aan mij of bombardeert Wilfred de laatste maanden de uitzending een beetje dood? Vroeger was hij scherp en snel, maar nu probeert hij kantinehelden en dergelijke belachelijk te maken en praat hij het minder snel aan elkaar waardoor overgangen soms niet vlot lopen.
En dat terwijl ik hem serieus normaal een van de betere presentatoren van Nederland vind. Prikkelend, snel, multitaskend, z'n feitjes meestal op orde.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:22 schreef Micson het volgende:
[..]
Wilfred is inderdaad een storende factor de afgelopen tijd. Telkens clichégrapjes maken waardoor het gesprek nooit de diepte in kan gaan. Steeds grapjes over Boskamp en eten, of Hans en jasje gooien, Johan en weglopen blalbla
Das 1 keer leuk, bij die eerste vent die totaal niets zei. Maar na 3 van dat soort slome figuren is het niet grappig meer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:39 schreef Heufd het volgende:
Wilfred laat toch gewoon expres die pijnlijk lange stiltes vallen bij de kantineheld. Vindt-ie grappig.
Helemaal mee eens.. het lijkt wel of hij koste wat kost wil voorkomen dat er serieus over voetbal wordt gepraat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:22 schreef Micson het volgende:
[..]
Wilfred is inderdaad een storende factor de afgelopen tijd. Telkens clichégrapjes maken waardoor het gesprek nooit de diepte in kan gaan. Steeds grapjes over Boskamp en eten, of Hans en jasje gooien, Johan en weglopen blalbla
alleen als Wilfred en Johan hem live zingen in Ahoyquote:Op zondag 21 april 2013 14:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kunnen we geen actie opzetten zodat dit lied uiteindelijk voor Willem wordt gezongen in Ahoy op 30 April
Demouge wedstrijd van de week.quote:
Niemand kon de zin "tijd voor een topshow" interpreteren als "VI begint nu", maar toch bedankt.quote:
Met 'tijd voor' insinueer je wel degelijk dat het nu van start gaat.quote:Op maandag 22 april 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niemand kon de zin "tijd voor een topshow" interpreteren als "VI begint nu", maar toch bedankt.
Ja, nu sta ik flink voor schut.quote:Op maandag 22 april 2013 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met 'tijd voor' insinueer je wel degelijk dat het nu van start gaat.
Ik ben blij dat ik dat even heb rechtgezet.
Valt mee. Iedereen kan wel eens een fout maken. Daar leren we alleen maar van.quote:Op maandag 22 april 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, nu sta ik flink voor schut.
Ze mogen weer aanschuiventwitter:thijsslegers twitterde op maandag 22-04-2013 om 19:21:01Op weg naar #VITV. Nieuws. #psv #rtl7 reageer retweet
Je zou bijna denken dat er iets mis is.quote:Op maandag 22 april 2013 20:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook lang geleden dat iemand hier zei: De frituurpan is al aan of broekie uit.
De kink in de kabel is verholpenquote:Op maandag 22 april 2013 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Thijs zal wel zeggen dat alles nu koek en ei is bij PSV
Net jouw clubje zien verliezen met 6-3quote:Op maandag 22 april 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze mogen weer aanschuiventwitter:thijsslegers twitterde op maandag 22-04-2013 om 19:21:01Op weg naar #VITV. Nieuws. #psv #rtl7 reageer retweet
quote:Op maandag 22 april 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
WAT IS DEZE?quote:Op maandag 22 april 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gijpie neukt haar.quote:Op maandag 22 april 2013 20:31 schreef Oidipous het volgende:
Wow, wat een schoonheid die visagiste!!!
Niets mis mee.quote:
Bewijs?quote:Op maandag 22 april 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
Zowel m'n broek als onderbroek uitgetrokken.
Beginnen maar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 april 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 april 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]Feyenoord douchegel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Feyenoord-shampoo.
'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
Ik weet niet wat voor eisen jij stelt aan een neuk object, maar voor mij moet ze lekker zijn en vooral der muil houden over Oost Darfur.quote:Op maandag 22 april 2013 20:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je moet er ook geen gesprek mee aangaan over de situatie in Oost Darfur
Die zus zou ik ook snel doen.quote:Op maandag 22 april 2013 20:37 schreef GGMM het volgende:
Maar z'n zus zei dus dat het snel moest.
Oke dan.
Tuurlijk, lekker hypocriet.quote:Op maandag 22 april 2013 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
De VI mensen willen weer aanschuiven bij Genee zie ik? Thijs is er weer.
Ewbank is er niets bij.quote:Op maandag 22 april 2013 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
De VI mensen willen weer aanschuiven bij Genee zie ik? Thijs is er weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |