De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In onze meet moeten we overigens wel ons helemaal in shock smoken en een whitey pullen.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
denk dat ik roald maar gewoon bij de halte laat staan![]()
![]()
die niet hier is helaas ripquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef Monopoly het volgende:
Deze TT draag ik op aan ons aller Moira.
Omdat Moira.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik ben liever High hoor.quote:
Maar............... ik vind de topic pointer erguuuuuuur........One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Ohja, Indica is meer van.. ik ga even relaxen... fuck dat ik blijf hier.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom. sativa geeft een meer high dan stoned effect
Haha dan zuip ik mijzelf te pletter in dat dorpquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
Krijg ik zo een whatsappje van ja jesper waar ben je nou??
Op de bank met een zak chips en bier![]()
![]()
Laten we dat maar niet doen, ik regel wel een meid voor je. ik ben niet zo van de mannen Roaldquote:![]()
sativa = energie om iets te doenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohja, Indica is meer van.. ik ga even relaxen... fuck dat ik blijf hier.
indica = bank liggen en niet op kunnen staanHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ik kan de tt niet eens lezen mobiel, maar voor de helftquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef Monopoly het volgende:
Deze TT draag ik op aan ons aller Moira.
Omdat Moira.maar soberzo eeuwige en oneindige en onvoorwaardelijke liefde voor deze man!!!
![]()
Fuck the EBU.![]()
Fapje gepleegd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik kan de tt niet eens lezen mobiel, maar voor de helftmaar soberzo eeuwige en oneindige en onvoorwaardelijke liefde voor deze man!!!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen, ik regel wel een meid voor je. ik ben niet zo van de mannen Roald![]()
![]()
HOI Moira.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik kan de tt niet eens lezen mobiel, maar voor de helftmaar soberzo eeuwige en oneindige en onvoorwaardelijke liefde voor deze man!!!
![]()
er staat [ONZ STONERS!] #123 - Vol cannabis Sativa Moira batsen op de bromfietsHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
HOI Moira.
er staat [ONZ STONERS!] #123 - Vol cannabis Sativa Moira batsen op de bromfietsbrommers kieken
One good thing about music:
Goed plan, zit je ongeveer in zo'n zelfde omgevingquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer een biertje drinken![]()
![]()
Dan zie ik tenminste nog wat van Nederland.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed plan, zit je ongeveer in zo'n zelfde omgeving![]()
#123! Op naar #1234!Dit -- Parkiet is mijn papa
Als mijn berichtje in de krant komt, ga ik daar wel een mooien topic over maken.
Gaat over de komst van Wereld Oorlog 3 en de US.
Maar moet in 400 woorden, en zit nu al op 2400.Dit -- Parkiet is mijn papa
Pics.quote:
SPOILER: hahaha :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
SPOILER: hahaha :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
SPOILER: hahaha :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die lach.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:11 schreef Studeur het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/daarvoor/
Ik ga he-le-maal stuk![]()
Bierbazen.SPOILER: hahaha :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bazenwoord.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Eminem fans hier?Dit -- Parkiet is mijn papa
Whehe, brommers kiek'nquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
HOI Moira.
er staat [ONZ STONERS!] #123 - Vol cannabis Sativa Moira batsen op de bromfiets
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga lekker bankhangen. Luiheid heerst.
Gr
Fuck the EBU.![]()
Ik ben wederom even issues aan het solven onder genot van een jointje (godverdomme nog 5 peuken over ofzo waar ik nog tot maandag mee moet doenen stoned rook ik minder
).
Ben straks wel helemaal klaar met issues solven
Dan veeg ik m'n reet af met die issues
Mja, voor het goede doel dit dat. Pais en vree en immer liefde.Fuck the EBU.![]()
Dat is toch Drenths voor hoeren bezoeken ofziets?quote:
Struukeduuknquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is toch Drenths voor hoeren bezoeken ofziets?One good thing about music:
Ik wordt echt kankergek van iedereen. Zucht.
Waarom naait iedereen elkaar in deze wereld voor een beetje papier (geld)?
Kankerlijers..Dit -- Parkiet is mijn papa
smoke weed world peacequote:Op vrijdag 19 april 2013 22:53 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wordt echt kankergek van iedereen. Zucht.
Waarom naait iedereen elkaar in deze wereld voor een beetje papier (geld)?
Kankerlijers..![]()
Heb geen geld, is namelijk gejat.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb iemand vorige week eerst 20 euro geleend, daarna nog 2 tientjes (omdat ik hem echt vertrouwde). Blijkbaar heeft hij een pakje sig's van me gejat en 2gr wiet die in mijn zak zaten. En hij zegt net (via whatsapp) dat ik die 40 euro niet meer terug krijg en blockte me ('laatst gezien...' ging opeens weg, nu staat er niks en berichten komen niet meer aan).quote:
Serieus, ik vertrouw hem genoeg om 40 euro te lenen die ik zelf eigenlijk echt hard nodig had, dan pakt hij dat vertrouwen en schijt erop. Kankerzooi ik heb echt geld nodig en iedereen trekt het uit mijn handen.
Echt een kanker naai streek ik ga hem echt gewoon steken totdat hij het geld geeft.
En nee, 40 euro lijkt niks. Maar is veel voor iemand die niks heeft.Dit -- Parkiet is mijn papa
Wat een kankerstreek zegquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb iemand vorige week eerst 20 euro geleend, daarna nog 2 tientjes (omdat ik hem echt vertrouwde). Blijkbaar heeft hij een pakje sig's van me gejat en 2gr wiet die in mijn zak zaten. En hij zegt net (via whatsapp) dat ik die 40 euro niet meer terug krijg en blockte me ('laatst gezien...' ging opeens weg, nu staat er niks en berichten komen niet meer aan).
Serieus, ik vertrouw hem genoeg om 40 euro te lenen die ik zelf eigenlijk echt hard nodig had, dan pakt hij dat vertrouwen en schijt erop. Kankerzooi ik heb echt geld nodig en iedereen trekt het uit mijn handen.
Echt een kanker naai streek ik ga hem echt gewoon steken totdat hij het geld geeft.
En nee, 40 euro lijkt niks. Maar is veel voor iemand die niks heeft.Bah. Alsjeblieft geen gekke dingen doen? Ook al snap ik dat je onwijs kwaad bent, zou ik ook zijn
Your beauty never ever scared me.![]()
40 euro is echt wel wat geld en het is belachelijk dat iemand die je vertrouwt je zo verraad. Geen andere gemeenschappelijke vrienden waar je sociale druk op kunt uitoefenen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb iemand vorige week eerst 20 euro geleend, daarna nog 2 tientjes (omdat ik hem echt vertrouwde). Blijkbaar heeft hij een pakje sig's van me gejat en 2gr wiet die in mijn zak zaten. En hij zegt net (via whatsapp) dat ik die 40 euro niet meer terug krijg en blockte me ('laatst gezien...' ging opeens weg, nu staat er niks en berichten komen niet meer aan).
En nee, 40 euro lijkt niks. Maar is veel voor iemand die niks heeft.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2013 23:03:30 ]![]()
Ja inderdaad, en eerlijk gezegd heb ik daar wel zin in..quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een kankerstreek zegBah, alsjeblieft geen gekke dingen doen?
Niet echt. Mensen die hem kennen en mij ook zijn een beetje neutraal, het boeit ze niks wat er gebeurd en leven hun eigen leventje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
40 euro is echt wel wat geld en het is belachelijk dat iemand die je vertrouwt je zo verraad. Geen andere gemeenschappelijke vrienden waar je sociale druk op kunt uitoefenen?Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat snap ik..quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:04 schreef Unscrewed het volgende:
Ja inderdaad, en eerlijk gezegd heb ik daar wel zin in..
Nu kan ik dat uitje met vrienden in de meivakantie ook vergeten, moet het geld nu voor rekeningen gebruiken.En dat betekent ook geen nieuwe telefoon.
Ik ga even naar buiten om af te koelen..Dit -- Parkiet is mijn papa
Doe rustig aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef Unscrewed het volgende:
Nu kan ik dat uitje met vrienden in de meivakantie ook vergeten, moet het geld nu voor rekeningen gebruiken.En dat betekent ook geen nieuwe telefoon.
Ik ga even naar buiten om af te koelen..
Eey! Ik ga over paar weken (3 ofzo) naar Groningen met mijn vriend. Hij vond het wel een goed idee om dan een joint te roken met je in de shopquote:Aangezien hij wel eens in een verleden met je heeft gechillt ofzo
hahaha okemoet je exacte datum
maar effe doorgeven.
Dan kan ik effe kijken of ik dan ook kan
Ook in moeilijke tijden.![]()
Is goed. Hij is alleen niet zo van het plannen (vet irritant)quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
hahaha okemoet je exacte datum
maar effe doorgeven.
Dan kan ik effe kijken of ik dan ook kanYour beauty never ever scared me.![]()
Hhaha dat is het op goed geluk xdquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is goed. Hij is alleen niet zo van het plannen (vet irritant)
We zien wel
Jep Jepquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hhaha dat is het op goed geluk xd
We zien wel
Hallonquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
JA HALLON DIT IS DE POLITIE SPREEK IK MET DE BRANDWEER?
Met de Amperlansje
JA JOU MOET IK NIET HEBBEN GOFTEDOMMEquote:
KUNT U MIJ DOORVERBINDEN MET DE BRANDWEER?Fuck the EBU.![]()
Ouwe vogelzoeker..!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
JA HALLON DIT IS DE POLITIE SPREEK IK MET DE BRANDWEER?One good thing about music:
Mix K2 met Bubblegum ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:48 schreef Trollscience het volgende:
white widow teriiiiiiiiiiiiiinggggggggggggggg
Fuck the EBU.![]()
Hallon,quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA JOU MOET IK NIET HEBBEN GOFTEDOMME
KUNT U MIJ DOORVERBINDEN MET DE BRANDWEER?
goedersch nachts
U spreekt mit den Braaandwir
JA HALLON DIT IS DE POLITIE ER IS EEN BRANK IN MOERDIJK DIE GEBLUST MOET WORDENquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hallon,
goedersch nachts
U spreekt mit den BraaandwirFuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA HALLON DIT IS DE POLITIE ER IS EEN BRANK IN MOERDIJK DIE GEBLUST MOET WORDEN
Dat valt helaas buiten ons district.
Wei kunt uw nied ferdur helpen.
Wij hopuh dat het niet te heed ondur uw voeden worT.
Met koelen groetjuns,
Prantwir.Ook in moeilijke tijden.![]()
Godverdomme weet echt niet wat ik moet doen nu...
Waarom zijn mensen zo afhankelijk van geld?Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Know that feel, bro. Ik heb ook geen idee hoe ik het al jaren aan het doen ben maar ik leef nog, en pretty fair ook.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:54 schreef Unscrewed het volgende:
Godverdomme weet echt niet wat ik moet doen nu...
Waarom zijn mensen zo afhankelijk van geld?Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Fuck the EBU.![]()
Ja, maar het is gewoon kut, weet je. Het ene moment heb je allerlei leuke plannen met vrienden en kun je leuke dingetjes kopen en dan BOEM alles verkankerd omdat allerlei instanties en mensen het geld uit je hand JATTENquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Know that feel, bro. Ik heb ook geen idee hoe ik het al jaren aan het doen ben maar ik leef nog, en pretty fair ook.
Ik moet echt een boksbal kopen jonge, dan had ik hem nu helemaal kapot gemeptDit -- Parkiet is mijn papa
Dat heb ik met tabak en wiet en eten kopenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef Unscrewed het volgende:
Ohnee, dat kan niet zonder geld.
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Oh nee, ik leef altijd al kut en heb nooit dingetjes kunnen kopenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon kut, weet je. Het ene moment heb je allerlei leuke plannen met vrienden en kun je leuke dingetjes kopen en dan BOEM alles verkankerd omdat allerlei instanties en mensen het geld uit je hand JATTEN![]()
Maar is kut ja
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kutjes![]()
Oh daar ging het niet over
Zag zoveel kut staan namelijk
JA KRIJG TOCH DE PEST KANKER TERING GOD-GODVERREDOMME WAT EEN BLOEDKANKER DINGquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat valt helaas buiten ons district.
Wei kunt uw nied ferdur helpen.
Wij hopuh dat het niet te heed ondur uw voeden worT.
Met koelen groetjuns,
Prantwir.Fuck the EBU.![]()
Laptop is achterlijk traag. Hier wel gewoon awesome vies snelle glasvezel verbinding
FML
Tevens, moe en net wakker en werd hier even heen gestuurd![]()
![]()
Kutjesquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kutjes![]()
Oh daar ging het niet over
Zag zoveel kut staan namelijk
Fuck the EBU.![]()
Oh hoezo werd je wakker dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:08 schreef Monopoly het volgende:
Laptop is achterlijk traag. Hier wel gewoon awesome vies snelle glasvezel verbinding
FML
Tevens, moe en net wakker en werd hier even heen gestuurd
Fuck the EBU.![]()
Huh ik dacht je net een DM te hebben gestuurd maar kan niks terug vindenquote:
Vertelquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik werd gebeld door één leuken deerne
Fuck the EBU.![]()
Je stuurde een PM, maar daar antwoord ik later ff op, nou te stonedquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh ik dacht je net een DM te hebben gestuurd maar kan niks terug vinden
Fuck the EBU.![]()
Hallons !quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA KRIJG TOCH DE PEST KANKER TERING GOD-GODVERREDOMME WAT EEN BLOEDKANKER DING
Ja's Goftekankerkutkenkerdomme.
Graf-fik in je huis. lekker parpe-kieuwen hoor.
Vok jauw lekker in jouen reed.
Met friendenleikengroetjuns,
De korpsch-sjef.Ook in moeilijke tijden.![]()
Toch wel, wtf waarom zie ik hem niet staanquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je stuurde een PM, maar daar antwoord ik later ff op, nou te stoned
Ok.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hallons !
Ja's Goftekankerkutkenkerdomme.
Graf-fik in je huis. lekker parpe-kieuwen hoor.
Vok jauw lekker in jouen reed.
Met friendenleikengroetjuns,
De korpsch-sjef.
Gr gr.Fuck the EBU.![]()
wat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA KRIJG TOCH DE PEST KANKER TERING GOD-GODVERREDOMME WAT EEN BLOEDKANKER DING![]()
Hij staat bij je PM'squote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch wel, wtf waarom zie ik hem niet staanDat is niet het 'dm' knopje maar het envelopje.
DM's zijn makkelijke korte Direct Messages. PM's zijn moeilijkere lagere Private Messages.
Jeweet.Fuck the EBU.![]()
Zal welquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij staat bij je PM'sDat is niet het 'dm' knopje maar het envelopje.
DM's zijn makkelijke korte Direct Messages. PM's zijn moeilijkere lagere Private Messages.
Jeweet.Snap er niks van. Stoned
De 3 levensbehoeftes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat heb ik met tabak en wiet en eten kopen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh nee, ik leef altijd al kut en heb nooit dingetjes kunnen kopen![]()
Maar is kut ja![]()
![]()
Unscrewed weet je waar die gene woont? Anders zou ik er gewoon heen gaan en niet vriendelijk doenYour beauty never ever scared me.![]()
Was al van plan om er heen te gaan met een mes..quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Amarantha het volgende:
Unscrewed weet je waar die gene woont? Anders zou ik er gewoon heen gaan en niet vriendelijk doen
Maar ik dacht dat is niet slim.
Ik weet zijn nummer, en dat ie een abbo heeft. Die staat op zijn adres. Dus met een beetje Sherlock Holmes-research vind ik het wel uit.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik zou niet met een mes heen gaan.. Denk dat dat niet erg slim is. Ik zou gewoon op een andere manier duidelijk maken dat je dit niet pikt, mep hem op zijn neus ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Was al van plan om er heen te gaan met een mes..
Maar ik dacht dat is niet slim.
Ik weet zijn nummer, en dat ie een abbo heeft. Die staat op zijn adres. Dus met een beetje Sherlock Holmes-research vind ik het wel uit.
Ja, alleen hij is zeg maar wat breeder dan ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou niet met een mes heen gaan.. Denk dat dat niet erg slim is. Ik zou gewoon op een andere manier duidelijk maken dat je dit niet pikt, mep hem op zijn neus ofzo
En een Marokkaan, dus krijg dan heel die familie achter me aan (wel een Nederlandse Marokkaan).
Maarja boeie, als ik echt boos ben stamp ik hem erop los en dan boeit het geen fuck hoe groot je bent.
Mensen die slapen.
quote:quote:Treinen.quote:
Maar ik ga slapen mensjes, trusten!
Thanks voor jullie liefde.
trustenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
Thanks voor jullie liefde.![]()
Ik trein ook heel veel..quote:Fapzequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:52 schreef Unscrewed het volgende:
Thanks voor jullie liefde.
Weekend !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
kom ik thuis, niemand in deze topiek, niemand in de tc, niemand ergens. wat is deze mensenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Je moet ook niet zo laat komen elke keerquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:40 schreef Studeur het volgende:
kom ik thuis, niemand in deze topiek, niemand in de tc, niemand ergens. wat is deze mensenmaar morgen hele dag luie blijf in bed dag
ok ok ik moest slapen
Fuck the EBU.![]()
Ik ben wastedMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Hallon![]()
Ja, maar dan ook echt een shitload haha, da's wel leuk.
Of 2 rollen wc papier afwikkelen, op t bed flikkeren xd.Ook in moeilijke tijden.![]()
Hoera, weer leven hier.Dit -- Parkiet is mijn papa
Oh wacht jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ja, maar dan ook echt een shitload haha, da's wel leuk.
Of 2 rollen wc papier afwikkelen, op t bed flikkeren xd.![]()
![]()
Of alles op de kop zetten. Stoelen, tafelsquote:
kledingkast helemaal anders indelen, de grijze container op zijn kamer zetten.
Allemaal goeden garpen
Ik heb een nieuwe note omdat ik een topic in een treintopic veranderde.
Maar ik vind 4,50 euro betalen om ze in te zien echt te duur.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja maar dan moet ik mijn hele huis op zijn kop zetten en weer terug zettenquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Of alles op de kop zetten. Stoelen, tafels
kledingkast helemaal anders indelen, de grijze container op zijn kamer zetten.
Allemaal goeden garpen![]()
![]()
3 euro voor pimp aboquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:54 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb een nieuwe note omdat ik een topic in een treintopic veranderde.
Maar ik vind 4,50 euro betalen om ze in te zien echt te duur.![]()
Oh da's dan weer kut xd. Nee doe dan maar niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik mijn hele huis op zijn kop zetten en weer terug zetten
Misschien als ik weer een rijke mofo ben.quote:
Ik heb 28 notes ofzo xd.
Boeit me niet waarvoor ik ze gekregen heb.
Zal wel misdraging zijn
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb 28 notes ofzo xd.
Boeit me niet waarvoor ik ze gekregen heb.
Zal wel misdraging zijnHoe vaak ben je gebanned?
BRB werk tot 8uDit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb uuh volgens mij nog maar 1 keer van een week of watquote:
En een kloon en die is banned 4 ever( aka EikelPuist )
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb uuh volgens mij nog maar 1 keer van een week of wat
En een kloon en die is banned 4 ever( aka EikelPuist )
EikelPuist
Wel knap met 28 notes maar 1 keer gebanned zijn.
Ik ben al 3x gebanned ofzo.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Dank.quote:
Ja, dacht ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]EikelPuist
Wel knap met 28 notes maar 1 keer gebanned zijn.
Ik ben al 3x gebanned ofzo.
Ik denk dat het dan een heleboel kleine dingetjes zijn geweest.
Maar probeer de notes beperkt te houden xd.Ook in moeilijke tijden.![]()
Wat hou ik toch van dit weerAllemaal dingen buiten ophangen, lekker uit laten waaien. Heerlijk
(denk aan deken die over mijn 'bureau'stoel ligt haha, zit natuurlijk vol met shag en wiet hihi)Your beauty never ever scared me.![]()
Dat is klote, maar weer klinkt alsof het vaker het geval is.. Irritantquote:
3e keer sinds ik hier woon dat de ketel kapot is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is klote, maar weer klinkt alsof het vaker het geval is.. Irritant
Vorige keer toen het zo fucking koud was een week zonder verwarming en warm water gezeten, ik ging echt stuk toen.Ook gewoon maar naar mn ouders te gaan, ik kan niet leven zonder douche.
![]()
Een week? Damn dat is echt lang.. Dat laatste zou ik dan ook doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
3e keer sinds ik hier woon dat de ketel kapot is.
Vorige keer toen het zo fucking koud was een week zonder verwarming en warm water gezeten, ik ging echt stuk toen.Ook gewoon maar naar mn ouders te gaan, ik kan niet leven zonder douche.
Wat ben ik toch een lui iemand. Mijn was heeft gewoon bijna 24 uur nat in een tas gelegen voor ik het op heb gehangenGod thank is het wel goed gekomen haha
Goeiemorgen lieverdjens.
Ik werd vanochtend om 9 uur wakker gebeld of ik niet toch even van 1 tot 5 kan komen werkenDaar gaat mijn luie dagje
Mja centjes..
Fuck the EBU.![]()
Aahquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:23 schreef Moira. het volgende:
Goeiemorgen lieverdjens.
Ik werd vanochtend om 9 uur wakker gebeld of ik niet toch even van 1 tot 5 kan komen werkenDaar gaat mijn luie dagje
Mja centjes..
Moira, je 'moet' nog reageren op mijn berichtje hihi
Ohja, goed dat je 't zegtquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AahMoira, je 'moet' nog reageren op mijn berichtje hihi
Fuck the EBU.![]()
Wauw, mijn schatje heeft afgewassen en is nu pannenkoeken aan het bakken.Wat een ochtend.
Als dank ga ik even buiten roken voor haar![]()
![]()
soms wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kan je voor 2,50 een voorgedraaide jonko halen?![]()
Hier niet maar goed hier is Drenthe hahaquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kan je voor 2,50 een voorgedraaide jonko halen?
Een hele goedelemorgen enzo...
ga je vandaag nog iets doen? want 420?quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier niet maar goed hier is Drenthe haha![]()
Nee haha, gewoon zoals altijd jointjes roken. Hoewel bong om 20 over 4 wel een goed idee isquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ga je vandaag nog iets doen? want 420?
Hier 3 eurriesquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou ik uit mijn hoofd niet weten.
Ik geloof meestal 3,50.Your beauty never ever scared me.![]()
ander misschien 1 gram halen voor 5euro ofzo ik ben nog jong dus heb niet veel geld maarjaquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou ik uit mijn hoofd niet weten.
Ik geloof meestal 3,50.![]()
Ik kocht ze 'vroeger' wel altijd voor 2,50. Dat was in Wageningen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kan je voor 2,50 een voorgedraaide jonko halen?
Daarna werden ze daar ook 3,50. En hier in Ede kosten ze nu ook 3,50 of 4,50
Fuck the EBU.![]()
Aaaaahhhquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:32 schreef Murdera het volgende:
Wauw, mijn schatje heeft afgewassen en is nu pannenkoeken aan het bakken.Wat een ochtend.
Als dank ga ik even buiten roken voor haar![]()
Fuck the EBU.![]()
Moet je een zakje gruis halen, in sommige coffeeshops kost een gram gruis 5 euro.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ander misschien 1 gram halen voor 5euro ofzo ik ben nog jong dus heb niet veel geld maarja
Of anders een halve gram van iets, kun je toch weer stuk of 3 jointjes van draaien
Fuck the EBU.![]()
Wij draaiden met een paar man altijd klare voor de shop.... gingen we weer weg , hadden we altijd een hele zooi wiet in onze shag gestopt...![]()
Op den duur kwam er toch maar een machine...
Werkzequote:
huisbaas gaat kijken of hij maandag wat kan gaan regelen, dus ik denk rekening te moeten houden met geen douche tot maandag ofzo. ik ga wel weer bij mn ouders zitten.![]()
![]()
Het is uit tussen mij en A. en aangezien dit de derde keer is blijft het zo. Geen vragen graagIk probeer juist sterk te blijven, wat tot nu toe goed lukt
Knuffel!quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Het is uit tussen mij en A. en aangezien dit de derde keer is blijft het zo. Geen vragen graagIk probeer juist sterk te blijven, wat tot nu toe goed lukt
![]()
Happy 420 menschens[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/420_(cannabis_culture)quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
420? Ik mis weer eens iets volgens mijYour beauty never ever scared me.![]()
http://en.m.wikipedia.org/wiki/420_(cannabis_culture)[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Das kut meis. Maar idd als het voor de zoveelste keer is dan kan je er beter mee stoppenquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:49 schreef Amarantha het volgende:
![]()
![]()
Jep helaas wel.. Kom er wel weer overheen denk ik hahaquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Das kut meis. Maar idd als het voor de zoveelste keer is dan kan je er beter mee stoppenYour beauty never ever scared me.![]()
JaJa tuurlijk, en als je het huis uit bent en je komt elkaar niet elke dag tegen dan vergeet je hem hopelijk ook wat snellerquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep helaas wel.. Kom er wel weer overheen denk ik haha![]()
![]()
Dat is waar. Heb een vriendin gevraagd om samen iets te huren. Ook al heeft ze al een huisje, hopelijk vind ze het een goed idee. Woont ze zelf ook groter. Mocht ze dit willen dan is dat wel een leuke afleidingquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja
[..]
Ja tuurlijk, en als je het huis uit bent en je komt elkaar niet elke dag tegen dan vergeet je hem hopelijk ook wat snellerYour beauty never ever scared me.![]()
Hmm ja ik merk dat ik probeer te doen alsof alles goed zit ofzo.. Probeer mezelf niet te herinneren aan de waarheid ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:04 schreef Monopoly het volgende:
Afleiding is goed, zolang je het alles wel een plek geeft!Your beauty never ever scared me.![]()
Hoop voor je dat dat doorgaat dan, waarom is tijdelijk bij je ouwelui wonen geen optie?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar. Heb een vriendin gevraagd om samen iets te huren. Ook al heeft ze al een huisje, hopelijk vind ze het een goed idee. Woont ze zelf ook groter. Mocht ze dit willen dan is dat wel een leuke afleiding![]()
Mijn pa die gaat binnenkort zijn huis uit omdat dat moet (anderhalf jaar terug gescheiden, huis is te duur voor hem alleen) en verhuisd dan naar een één persoons bungalow. Mijn moeder en ik gaan voor een paar uur goed samen maar in één huis wonen zorgt letterlijk voor knallende ruziequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoop voor je dat dat doorgaat dan, waarom is tijdelijk bij je ouwelui wonen geen optie?Your beauty never ever scared me.![]()
Heb het met haar vaker over gehad in het verleden. Hebben elkaar al tijdje niet gesproken of gezien maar wij zijn van die vriendinnen dat wanneer we elkaar wel zien of spreken dat het allemaal weer was zoals altijd. Kan me niet anders bedenken met wie ik het liever zou willenYour beauty never ever scared me.![]()
Ohja dat heb ik ook als we continu op elkaars lip zitten zoals met vakanties en dat ik toen geen werk hadquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn pa die gaat binnenkort zijn huis uit omdat dat moet (anderhalf jaar terug gescheiden, huis is te duur voor hem alleen). Mijn moeder en ik gaan voor een paar uur goed samen maar in één huis wonen zorgt letterlijk voor knallende ruziedrama
![]()
Mijn moeder en ik hebben allebei borderline haha en ik heb er weinig last van maar mijn moeder triggert het enorm bij mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook als we continu op elkaars lip zitten zoals met vakanties en dat ik toen geen werk haddrama
Oh dat is dus de reden van je Wajong? Vond het al zo vreemdquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik hebben allebei borderline haha en ik heb er weinig last van maar mijn moeder triggert het enorm bij mij![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat is dus de reden van je Wajong? Vond het al zo vreemd
Ik hoop zo dat zij het wilt. Ik hoop het zo.. *duimt héél hard* Zij wilt vast ook wel van een kleine appartement naar een rijtjeshuis. Like eigen kamer voor de cavia'sDat wilt ze vast wel, hoop ik
Achquote:Als zij ze leuk vind. Ik neem dan ook sowieso weer ratten dus een dierenkamer zal leuk zijn hihi. Heb je die rotzooi verder ook niet in je huis
Woonruimte debacle's ja. Zit ik ook mee te kloten nu.
Ik heb echt een prima appartementje nu, maar nu de studie klaar is en ik werk aan het zoeken ben (eerst stage, via hen vaste baan hopelijk) zal ik toch weer terug gaan naar Zwolle. Weer op zoek naar iets.
Qua prijzen valt het op zich nog wel mee, alleen wil ergens in gaan waar al een fatsoenlijke vloer ligt. Dat kost anders zo achterlijk veel geld.![]()
Ratten zijn wel leuk opzich, tenzij het van die kleine woestijnratjes zijn die glibberen zo snel tussen je vingers uitquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AchAls zij ze leuk vind. Ik neem dan ook sowieso weer ratten dus een dierenkamer zal leuk zijn hihi. Heb je die rotzooi verder ook niet in je huis
![]()
![]()
Nee gewoon echt tamme rattenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ratten zijn wel leuk opzich, tenzij het van die kleine woestijnratjes zijn die glibberen zo snel tussen je vingers uitGeweldige beestjes zijn het
Hehe ja, in Artis vroeger met school mochten we die vasthouden enzo,wilde ik er ook een maar ik had al een kat en mn moeder zag dat sowieso echt niet zittenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee gewoon echt tamme rattenGeweldige beestjes zijn het
![]()
![]()
Ik heb nooit huisdieren gehad zelf, op een kat na toen ik nog verkering had.
Hou er niet van om afhankelijk te moeten zijn van zo'n beest.
Geeft teveel gedoe, je kan nooit een weekendje weg ofzo, zonder rekening te moeten houden met dat beest.
Maar ben wel een kattenmens, katten zijn baas.![]()
Ik mocht ooit een hamster en andere dieren wouden mijn ouders niet. Ik heb op een dag héél sneaky de hamster een andere thuis gegeven en een rattenkooi in mijn kamer gezeten en paar dagen later ratten gekochtquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe ja, in Artis vroeger met school mochten we die vasthouden enzo,wilde ik er ook een maar ik had al een kat en mn moeder zag dat sowieso echt niet zittenOuders kwamen amper op mijn kamer. Kwamen er op een gegeven moment wel achter.. Niet blij maar mocht ze houden hihi. Ik was 18 ofzo maar ze hadden echt niks met ratten, konijnen, cavia's enz
Oh en het viel niet op omdat ze overdag aan het werk waren en ik thuis was heheYour beauty never ever scared me.![]()
Katten kan je juist makkelijk een weekendje alleen laten, vooral als je er 2 hebt. Ik merk ook wel dat de mijne elkaar opzoeken als wij ff geen zin hebben om met ze te spelen ofzo,echt bazigquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nooit huisdieren gehad zelf, op een kat na toen ik nog verkering had.
Hou er niet van om afhankelijk te moeten zijn van zo'n beest.
Geeft teveel gedoe, je kan nooit een weekendje weg ofzo, zonder rekening te moeten houden met dat beest.
Maar ben wel een kattenmens, katten zijn baas.![]()
![]()
Oh yeah. Ze wilt het van de week er in real life wel even over praten. Fuck yeah. Ik hoop zo dat het wiltSamen huren is goedkoper en veel gezelliger! Dat laatste sowieso, ik wil niet alleen in een huis zitten.
Werkt/studeert zij?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Oh yeah. Ze wilt het van de week er in real life wel even over praten. Fuck yeah. Ik hoop zo dat het wiltSamen huren is goedkoper en veel gezelliger! Dat laatste sowieso, ik wil niet alleen in een huis zitten.
![]()
Nee naja paar uurtjes werken omdat het moet zeg maar. Ze is dus gewoon net als mij haha. Ze blowt ook (door mij volgens mij echt heel veel meer), rookt, huisdieren etc. Ze eet geen vlees maar maakt er geen probleem van als mensen het bereiden en eten in haar bij zijnquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Word een leuke boel dan. Jij kan toch wel werken?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee naja paar uurtjes werken omdat het moet zeg maar. Ze is dus gewoon net als mij haha. Ze blowt ook (door mij volgens mij echt heel veel meer), rookt, huisdieren etc. Ze eet geen vlees maar maakt er geen probleem van als mensen het bereiden en eten in haar bij zijn![]()
Ja dat is wel zo. Maar toch moet je er wel enigzins rekening mee houden. Nu hoef ik nergens rekening mee te houden, behalve mijn eigen portomoneequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Katten kan je juist makkelijk een weekendje alleen laten, vooral als je er 2 hebt. Ik merk ook wel dat de mijne elkaar opzoeken als wij ff geen zin hebben om met ze te spelen ofzo,echt bazig
Skeere tijden nog even, maar er is licht aan het eind van de tunnel godzijdank. Eindelijk een fatsoenlijke baan met ruim inkomen wat ik voor langere tijd kan doen, en ook nog eens achterlijk chill werk is.
Maar ik neem wel weer katten als ik in Zwolle woon denk ik. Moet ik even kijken of ik een tuin heb of niet. Zou het lullig vinden om te doen als ik op 8 hoog zit ofzo![]()
![]()
en half 4 noem je niet laat?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo laat komen elke keermaar morgen hele dag luie blijf in bed dag
ok ok ik moest slapen
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik hoop stiekem,dat je daar weer een keer een meet gaat houdenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:47 schreef Monopoly het volgende:
ff douchen.
Bij je ouders douchen in je oude vertrouwde badkamer![]()
![]()
![]()
geen wiet meerquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:02 schreef Studeur het volgende:
TC om 16:20 allemaal smoken, het moet mensen![]()
![]()
maar het is zaterdagquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:02 schreef Studeur het volgende:
TC om 16:20 allemaal smoken, het moet mensen![]()
Uhhu. Straks even schoonmaken en vanavond nog meer bong hitten. Na het eten maar even een shotje wodka nemen!Your beauty never ever scared me.![]()
Gisteravond al aan de wodka gezeten. Vanavond maar rustig aan doen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:55 schreef Amarantha het volgende:
Uhhu. Straks even schoonmaken en vanavond nog meer bong hitten. Na het eten maar even een shotje wodka nemen!![]()
Ik één onschuldig glaasje dus valt reuze meequote:Op zaterdag 20 april 2013 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gisteravond al aan de wodka gezeten. Vanavond maar rustig aan doen.Heb niet zoveel meer helaas
Valt dan inderdaad mee ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik één onschuldig glaasje dus valt reuze meeHeb niet zoveel meer helaas
![]()
![]()
ik vind dat puur echt niet te drinkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat er snel iemand die ik ken naar Duitsland gaat.
WodkaHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Na wat biertjes is het wel lekker om het puur te drinken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik vind dat puur echt niet te drinken![]()
Je was kenserdronken manquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Na wat biertjes is het wel lekker om het puur te drinken.![]()
![]()
![]()
Drink het altijd puurquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:07 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik vind dat puur echt niet te drinkenYour beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: