De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In onze meet moeten we overigens wel ons helemaal in shock smoken en een whitey pullen.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
denk dat ik roald maar gewoon bij de halte laat staan![]()
![]()
die niet hier is helaas ripquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef Monopoly het volgende:
Deze TT draag ik op aan ons aller Moira.
Omdat Moira.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik ben liever High hoor.quote:
Maar............... ik vind de topic pointer erguuuuuuur........One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Ohja, Indica is meer van.. ik ga even relaxen... fuck dat ik blijf hier.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
daarom. sativa geeft een meer high dan stoned effect
Haha dan zuip ik mijzelf te pletter in dat dorpquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
Krijg ik zo een whatsappje van ja jesper waar ben je nou??
Op de bank met een zak chips en bier![]()
![]()
Laten we dat maar niet doen, ik regel wel een meid voor je. ik ben niet zo van de mannen Roaldquote:![]()
sativa = energie om iets te doenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohja, Indica is meer van.. ik ga even relaxen... fuck dat ik blijf hier.
indica = bank liggen en niet op kunnen staanHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ik kan de tt niet eens lezen mobiel, maar voor de helftquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef Monopoly het volgende:
Deze TT draag ik op aan ons aller Moira.
Omdat Moira.maar soberzo eeuwige en oneindige en onvoorwaardelijke liefde voor deze man!!!
![]()
Fuck the EBU.![]()
Fapje gepleegd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik kan de tt niet eens lezen mobiel, maar voor de helftmaar soberzo eeuwige en oneindige en onvoorwaardelijke liefde voor deze man!!!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen, ik regel wel een meid voor je. ik ben niet zo van de mannen Roald![]()
![]()
HOI Moira.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik kan de tt niet eens lezen mobiel, maar voor de helftmaar soberzo eeuwige en oneindige en onvoorwaardelijke liefde voor deze man!!!
![]()
er staat [ONZ STONERS!] #123 - Vol cannabis Sativa Moira batsen op de bromfietsHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
HOI Moira.
er staat [ONZ STONERS!] #123 - Vol cannabis Sativa Moira batsen op de bromfietsbrommers kieken
One good thing about music:
Goed plan, zit je ongeveer in zo'n zelfde omgevingquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer een biertje drinken![]()
![]()
Dan zie ik tenminste nog wat van Nederland.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed plan, zit je ongeveer in zo'n zelfde omgeving![]()
#123! Op naar #1234!Dit -- Parkiet is mijn papa
Als mijn berichtje in de krant komt, ga ik daar wel een mooien topic over maken.
Gaat over de komst van Wereld Oorlog 3 en de US.
Maar moet in 400 woorden, en zit nu al op 2400.Dit -- Parkiet is mijn papa
Pics.quote:
SPOILER: hahaha :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
SPOILER: hahaha :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
SPOILER: hahaha :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die lach.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:11 schreef Studeur het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/04/daarvoor/
Ik ga he-le-maal stuk![]()
Bierbazen.SPOILER: hahaha :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bazenwoord.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Eminem fans hier?Dit -- Parkiet is mijn papa
Whehe, brommers kiek'nquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
HOI Moira.
er staat [ONZ STONERS!] #123 - Vol cannabis Sativa Moira batsen op de bromfiets
Fuck the EBU.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga lekker bankhangen. Luiheid heerst.
Gr
Fuck the EBU.![]()
Ik ben wederom even issues aan het solven onder genot van een jointje (godverdomme nog 5 peuken over ofzo waar ik nog tot maandag mee moet doenen stoned rook ik minder
).
Ben straks wel helemaal klaar met issues solven
Dan veeg ik m'n reet af met die issues
Mja, voor het goede doel dit dat. Pais en vree en immer liefde.Fuck the EBU.![]()
Dat is toch Drenths voor hoeren bezoeken ofziets?quote:
Struukeduuknquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is toch Drenths voor hoeren bezoeken ofziets?One good thing about music:
Ik wordt echt kankergek van iedereen. Zucht.
Waarom naait iedereen elkaar in deze wereld voor een beetje papier (geld)?
Kankerlijers..Dit -- Parkiet is mijn papa
smoke weed world peacequote:Op vrijdag 19 april 2013 22:53 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wordt echt kankergek van iedereen. Zucht.
Waarom naait iedereen elkaar in deze wereld voor een beetje papier (geld)?
Kankerlijers..![]()
Heb geen geld, is namelijk gejat.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik heb iemand vorige week eerst 20 euro geleend, daarna nog 2 tientjes (omdat ik hem echt vertrouwde). Blijkbaar heeft hij een pakje sig's van me gejat en 2gr wiet die in mijn zak zaten. En hij zegt net (via whatsapp) dat ik die 40 euro niet meer terug krijg en blockte me ('laatst gezien...' ging opeens weg, nu staat er niks en berichten komen niet meer aan).quote:
Serieus, ik vertrouw hem genoeg om 40 euro te lenen die ik zelf eigenlijk echt hard nodig had, dan pakt hij dat vertrouwen en schijt erop. Kankerzooi ik heb echt geld nodig en iedereen trekt het uit mijn handen.
Echt een kanker naai streek ik ga hem echt gewoon steken totdat hij het geld geeft.
En nee, 40 euro lijkt niks. Maar is veel voor iemand die niks heeft.Dit -- Parkiet is mijn papa
Wat een kankerstreek zegquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb iemand vorige week eerst 20 euro geleend, daarna nog 2 tientjes (omdat ik hem echt vertrouwde). Blijkbaar heeft hij een pakje sig's van me gejat en 2gr wiet die in mijn zak zaten. En hij zegt net (via whatsapp) dat ik die 40 euro niet meer terug krijg en blockte me ('laatst gezien...' ging opeens weg, nu staat er niks en berichten komen niet meer aan).
Serieus, ik vertrouw hem genoeg om 40 euro te lenen die ik zelf eigenlijk echt hard nodig had, dan pakt hij dat vertrouwen en schijt erop. Kankerzooi ik heb echt geld nodig en iedereen trekt het uit mijn handen.
Echt een kanker naai streek ik ga hem echt gewoon steken totdat hij het geld geeft.
En nee, 40 euro lijkt niks. Maar is veel voor iemand die niks heeft.Bah. Alsjeblieft geen gekke dingen doen? Ook al snap ik dat je onwijs kwaad bent, zou ik ook zijn
Your beauty never ever scared me.![]()
40 euro is echt wel wat geld en het is belachelijk dat iemand die je vertrouwt je zo verraad. Geen andere gemeenschappelijke vrienden waar je sociale druk op kunt uitoefenen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb iemand vorige week eerst 20 euro geleend, daarna nog 2 tientjes (omdat ik hem echt vertrouwde). Blijkbaar heeft hij een pakje sig's van me gejat en 2gr wiet die in mijn zak zaten. En hij zegt net (via whatsapp) dat ik die 40 euro niet meer terug krijg en blockte me ('laatst gezien...' ging opeens weg, nu staat er niks en berichten komen niet meer aan).
En nee, 40 euro lijkt niks. Maar is veel voor iemand die niks heeft.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2013 23:03:30 ]![]()
Ja inderdaad, en eerlijk gezegd heb ik daar wel zin in..quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een kankerstreek zegBah, alsjeblieft geen gekke dingen doen?
Niet echt. Mensen die hem kennen en mij ook zijn een beetje neutraal, het boeit ze niks wat er gebeurd en leven hun eigen leventje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
40 euro is echt wel wat geld en het is belachelijk dat iemand die je vertrouwt je zo verraad. Geen andere gemeenschappelijke vrienden waar je sociale druk op kunt uitoefenen?Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat snap ik..quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:04 schreef Unscrewed het volgende:
Ja inderdaad, en eerlijk gezegd heb ik daar wel zin in..
Nu kan ik dat uitje met vrienden in de meivakantie ook vergeten, moet het geld nu voor rekeningen gebruiken.En dat betekent ook geen nieuwe telefoon.
Ik ga even naar buiten om af te koelen..Dit -- Parkiet is mijn papa
Doe rustig aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:08 schreef Unscrewed het volgende:
Nu kan ik dat uitje met vrienden in de meivakantie ook vergeten, moet het geld nu voor rekeningen gebruiken.En dat betekent ook geen nieuwe telefoon.
Ik ga even naar buiten om af te koelen..
Eey! Ik ga over paar weken (3 ofzo) naar Groningen met mijn vriend. Hij vond het wel een goed idee om dan een joint te roken met je in de shopquote:Aangezien hij wel eens in een verleden met je heeft gechillt ofzo
hahaha okemoet je exacte datum
maar effe doorgeven.
Dan kan ik effe kijken of ik dan ook kan
Ook in moeilijke tijden.![]()
Is goed. Hij is alleen niet zo van het plannen (vet irritant)quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
hahaha okemoet je exacte datum
maar effe doorgeven.
Dan kan ik effe kijken of ik dan ook kanYour beauty never ever scared me.![]()
Hhaha dat is het op goed geluk xdquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is goed. Hij is alleen niet zo van het plannen (vet irritant)
We zien wel
Jep Jepquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hhaha dat is het op goed geluk xd
We zien wel
Hallonquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
JA HALLON DIT IS DE POLITIE SPREEK IK MET DE BRANDWEER?
Met de Amperlansje
JA JOU MOET IK NIET HEBBEN GOFTEDOMMEquote:
KUNT U MIJ DOORVERBINDEN MET DE BRANDWEER?Fuck the EBU.![]()
Ouwe vogelzoeker..!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
JA HALLON DIT IS DE POLITIE SPREEK IK MET DE BRANDWEER?One good thing about music:
Mix K2 met Bubblegum ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:48 schreef Trollscience het volgende:
white widow teriiiiiiiiiiiiiinggggggggggggggg
Fuck the EBU.![]()
Hallon,quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA JOU MOET IK NIET HEBBEN GOFTEDOMME
KUNT U MIJ DOORVERBINDEN MET DE BRANDWEER?
goedersch nachts
U spreekt mit den Braaandwir
Ook in moeilijke tijden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: