PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Als ze morgen in jouw regio bezorgen dan komt het morgen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
Betekent dit dan dat het morgen aankomt aangezien het op een werkdag is besteld of ik krijg ik hem pas later?
Het eerste 18+ materiaal !quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die OP chicks even opgeslagen op mijn USB, ik heb daar nog niet genoeg plaatjes op staan.
Nu even Ajax kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Randstad moet lukeknquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ze morgen in jouw regio bezorgen dan komt het morgen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef quer het volgende:
[..]
Het eerste 18+ materiaal !Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je onder 18+ verstaat. Persoonlijk vind ik niks op YT 18+ maar toch moet je 18 zijn voor sommige filmpjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je onder 18+ verstaat. Persoonlijk vind ik niks op YT 18+ maar toch moet je 18 zijn voor sommige filmpjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik heb natuurlijk ook een zieke geest dankzij 4chanSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef quer het volgende:
[..]Sorry ik moet toch nee zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik heb natuurlijk ook een zieke geest dankzij 4chan
Ik was de punt vergeten maar ik bedoelde: sorry, dat staat er niet op.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen punt > troll > staat er dus wel op.
Punten vergetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was de punt vergeten maar ik bedoelde: sorry, dat staat er niet op.
13quote:
Inderdaad, sommige mensen kunnen echt niet spellen. SMKENSquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja sommige mensen beheersen echt de taal niet. SMBEDTN!
Net als al die kopgoals van Pietje Pellequote:
voor club ben jij nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als al die kopgoals van Pietje Pelle
Ibraquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
Iemand de nog leuke spelers in een 3412 weet ?
Muriel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
net als die lucky 2 handige handsbal bij heerenveenquote:
Er zit verschil tussen geluk en skills. Pelle is één en al skillquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als al die kopgoals van Pietje Pelle
Ajaxquote:
cr7,neymar,messi,bale,naniquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
Hij had de bal niet klem. Niet zeurenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
net als die lucky 2 handige handsbal bij heerenveen
Ik wilde nu een grap maken over zijn skill moves op FIFA, maar hij heeft nog 3* zie ik..had 2 verwachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen geluk en skills. Pelle is één en al skill
Choupo-Moting.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
Zou 5 moeten zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde nu een grap maken over zijn skill moves op FIFA, maar hij heeft nog 3* zie ik..had 2 verwacht
Alle clubs die ik support heb ik met de paplepel ingegoten gekregen. Heb geen eigen mening dusquote:
Thorben maak is een cheap 4-2-3-1 team met Lucas PSG en Taarabtquote:
Ben jij wel 16 jaar dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef quer het volgende:
ff naar de supah markt en 25 monster blikken kopen
doeg
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Thorben maak is een cheap 4-2-3-1 team met Lucas PSG en Taarabt( aub
)
monster is gewoon ook voor <16quote:
Je vader zette elke keer teletekst op en liet je naar de bovenste van de ranglijst kijken?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alle clubs die ik support heb ik met de paplepel ingegoten gekregen. Heb geen eigen mening dus
Anders nog iets?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Thorben maak is een cheap 4-2-3-1 team met Lucas PSG en Taarabt( aub
)
Ik werd een keer gevraagd om mijn ID toen ik Monster kocht en toen was ik 21quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:42 schreef quer het volgende:
[..]
monster is gewoon ook voor <16![]()
en alcohol is echt geen probleem voor <16
ze doen alsof het echt moeilijk is om alcohol krijgen krijg zelfs sterke drank mee als ik wil
Nee, mijn pa was een echte Amsterdammer die vroegah altijd in de Meer zat in zijn jeugd. Daarna ging hij in London wonen waar hij fan werd van Arsenal en daar een seizoenkaart nam. Na die tijd verhuisde hij naar Oss en werd hij fan van TOP/FC Oss.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je vader zette elke keer teletekst op en liet je naar de bovenste van de ranglijst kijken?
Leeuwarden hèquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik werd een keer gevraagd om mijn ID toen ik Monster kocht en toen was ik 21
stop dan met fappen op barcaquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, mijn pa was een echte Amsterdammer die vroegah altijd in de Meer zat in zijn jeugd. Daarna ging hij in London wonen waar hij fan werd van Arsenal en daar een seizoenkaart nam. Na die tijd verhuisde hij naar Oss en werd hij fan van TOP/FC Oss.
![]()
Nee, ik was toen in Dokkum. Beetje matige 1e helft van Ajax maar goed, we staan toch voor. Hopelijk komt Serero er nog in want die is altijd goed tegen Heerenveenquote:
Daar heb ik veel minder mee dan die andere clubs, maar ook dat komt al vanuit back in the day toen ze heel wat minder dominant waren. Maar als het van Thorbje niet meer magquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik was toen in Dokkum. Beetje matige 1e helft van Ajax maar goed, we staan toch voor. Hopelijk komt Serero er nog in want die is altijd goed tegen Heerenveen
tsja ouders hadden niets met voetbal maar toen Van Nistelrooy naar Engeland ging keek ik steeds Engels voetbal maar Arsenal was leuker ofseuquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb ik veel minder mee dan die andere clubs, maar ook dat komt al vanuit back in the day toen ze heel wat minder dominant waren. Maar als het van Thorbje niet meer mag
Hoe ben jij eigenlijk Arsenal-fan geworden?
lamequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
tsja ouders hadden niets met voetbal maar toen Van Nistelrooy naar Engeland ging keek ik steeds Engels voetbal maar Arsenal was leuker ofseu
Successupportertjequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
tsja ouders hadden niets met voetbal maar toen Van Nistelrooy naar Engeland ging keek ik steeds Engels voetbal maar Arsenal was leuker ofseu
Hij pakt altijd rood als hij tegen Heerenveen speelt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was anders zijn eerste rode kaart ooit.
Ik ook, die doos achter de kassa dacht dat het bier was vanwege het formaat van het blik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik werd een keer gevraagd om mijn ID toen ik Monster kocht en toen was ik 21
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
klopt met de kennis van nu had ik beter Ajax kunnen nemen he
Waarom ben je zo vaak te laat dan? Lig je dan nog ergens onder een viaduct met een spuit in je arm ofzo?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:49 schreef quer het volgende:
Trouwens vandaag gepakt door mijn afdelingsleider dat ik helemaal geen last heb van chronische bloedneuzen![]()
![]()
moest nablijven maar heeft me weer gematst door het niet te zeggen aan mijn ouders..![]()
Nu moet ik een nieuwe reden bedenken om geoorloofd telaat te komen![]()
En hoe hij erachter kwam was doordat me moeder belde naar school omdat ze zich zorgen maakte dat ik zovaak telaat kwam ook dus geoorloofd hij zei :"Wel vervelend dat 'naam' last heeft van bloedneuzen en dat ook chronisch .." me moeder helemaal verbaasd en meer vragen. waarna hij zei oh dat geld voor een andere leerling excuses![]()
2 seizoenen geleden toen hij inviel niet. Toen speelde hij wel goed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij pakt altijd rood als hij tegen Heerenveen speelt.
Dat zeker, maar dan had je wel een hoop kutvoetbal gezien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
klopt met de kennis van nu had ik beter united kunnen nemen he
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vaak te laat dan? Lig je dan nog ergens onder een viaduct met een spuit in je arm ofzo?
Mijne is nog 'lamer'..quote:
Brownies etenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vaak te laat dan? Lig je dan nog ergens onder een viaduct met een spuit in je arm ofzo?
Ik vrees een psychosequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef quer het volgende:
En ik heb twee lange lappen tekst gepost in dit topic waar gaat het heen met mij![]()
quote:
Ik vind hem wel leuk ja maar ik bedoelde gewoon chocolade browniesquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Psychosequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:58 schreef quer het volgende:
Wat houdt dat nou precies in? een psychose dat je werkelijkheid en gedachtes niet van elkaar kan scheiden?
Was laatst iemand die zo'n honkballer had neergestoken vanwege een psychose triest was dat
edit: want was zijn broer
Ah ik snap het nu. Maar ik heb ook wel als ik lange tijd -+ 4-5 uur playstation of achter een digitaal scherm zit en ik naar buiten ga ook zo'n raar gevoel maar helemaal niet vergelijkbaar met een Psychose inb4 "ik zei toch je hebt een psychose"quote:
Als je deze hebtquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef Rijst het volgende:
http://www.apple.com/nl/support/ipodnano_replacement/
Ik heb de allereerste1gb. Als ik hem nu inruil zal ik dan de nieuwste Nano terugkrijgen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef Rijst het volgende:
http://www.apple.com/nl/support/ipodnano_replacement/
Ik heb de allereerste1gb. Als ik hem nu inruil zal ik dan de nieuwste Nano terugkrijgen?
[ afbeelding ]
je kan toch op zn minst je nummer invullen en kijken of het van toepassing isquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja straks krijg ik zoon gare shuffle ervoor terug.
nou prachtig zegquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/931
ziet er wel leuk uit opzich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.amateurtje was ik toen
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Had hem dan verkocht toen hij IF was..had je ruim 10k meer gekregenquote:
Ik had 'm vandaag pas gekocht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had hem dan verkocht toen hij IF was..had je ruim 10k meer gekregen
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:22 schreef quer het volgende:
Lolll blijkt dat google al je web geschiedenis opslaat als je een gmail account hebt![]()
![]()
shit nu heb ik een probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.amateurtje was ik toen
Dan had je hem alsnog toen moeten verkopen.quote:
Ja, mijn fout.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan had je hem alsnog toen moeten verkopen.
je kan het gewoon verwijderen is alleen voor jezelf zichtbaar.. alleen nu ben ik wel nieuwsgierig naar wanneer ik nou begonnen ben ... denk zelfs eerder aangezien mijn eerste email die dag wasquote:
quote:
quote:
is gratis hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
w
[..]
wou kijken of het werkte heb geen puush
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
w
[..]
wou kijken of het werkte heb geen puush
Dudeweiser.jpg posten dacht ie dat het werktequote:
dit dus. alsof ze vergeten zijn een middenveld op te stellenquote:
Ik zou nu Serero gewoon inbrengenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit dus. alsof ze vergeten zijn een middenveld op te stellen
idd, al 20x uit willen zettenquote:
alles beter dan die lange ballen nu. Overwinning zou gewoon niet eens verdiend zijn op basis van die brakke 2e helftquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou nu Serero gewoon inbrengen
Inderdaad, echt te slecht ditquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
alles beter dan die lange ballen nu. Overwinning zou gewoon niet eens verdiend zijn op basis van die brakke 2e helft
Paard.gif er nu in
haha wat triestquote:
oud nieuws dat je 1e gen ipod kan inruilen voor de nieuwste nano is al jaren zoquote:
en 2e gen ook ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:44 schreef quer het volgende:
[..]
oud nieuws dat je 1e gen ipod kan inruilen voor de nieuwste nano is al jaren zo
GODVERDOMMEquote:
Wie laat Derk nou invallenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Wie laat derk nou een vrije trap nemen
Op de training ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie laat Derk nou invallenOverigens heeft hij er dit jaar al een vrije trap ingeschoten.
Nee joh, morgen Feyenoord - Vitesse een gelijkspelletjequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:51 schreef Reemi het volgende:
Gaan ze het kampioenschap nog weggeven zeker
en vitesse toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef Thorb het volgende:
lol_ajax
Achja beetje de feyenoorders hoop geven totdat ze zondag weer verliezen
bij psv werden ze gematst dusjaquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
2 pingels onthouden, maar qua spelbeeld wel ja.
Zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee joh, morgen Feyenoord - Vitesse een gelijkspelletje
dat wel ja, maar als je de tweede helft zo zwak speelt verdien je het ook nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
2 pingels onthouden, maar qua spelbeeld wel ja.
En AZ wint van PSV uiteraardquote:
Ulitmatequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:53 schreef Djeetje het volgende:
http://www.twitch.tv/djeetje
kijk even of hij goed is.
huh?quote:
Geojen laatste corner welquote:
3x een skill teveel terwijl hij al kon scoren maar de bal komt steeds terugquote:
Tuuuuuhring man. Ik had 'm zelfs nog beter voor het doel gekregen.quote:
Dat wel ja, mja heb het weer uitgezet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Het lijkt steeds alsof Djeetje verrast is door welke skill er uit zijn controller komt..loopt steeds na een truukje de verkeerde kant op
Idd, ik had hem al afgezet, lijkt niet eens meer op voetbalquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
3x een skill teveel terwijl hij al kon scoren maar de bal komt steeds terug
Wel goede skills verder maar vind het iets te veel.
en al die trucjes doen terwijl er niemand in de buurt isquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Het lijkt steeds alsof Djeetje verrast is door welke skill er uit zijn controller komt..loopt steeds na een truukje de verkeerde kant op
idd ja, Je ziet ook dat hij soms bijna stil staat omdat hij moet nadenken op welke knopjes hij gaat drukken en dan is hij de bal kwijtquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en al die trucjes doen terwijl er niemand in de buurt is
Hij weet dat wij kijkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en al die trucjes doen terwijl er niemand in de buurt is
dat zie ik hem ook wel doen als er niemand kijkt hoor.quote:
Dat was 1x met Mariano en die mislukte gewoonquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
idd ja, Je ziet ook dat hij soms bijna stil staat omdat hij moet nadenken op welke knopjes hij gaat drukken en dan is hij de bal kwijt
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
Verrassend van Ajax. Hopelijk kan AZ morgen 2 puntjes inlopen op de Amsterdammers.
Nee, dat was letterlijk stil staan. Je hebt dat best vaak gehad net dat je naar een tegenstander toe liep en gewoon niks doet en eindelijk met je trick begint als de tegenstander er al isquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat was 1x met Mariano en die mislukte gewoon
Dat heb je grappig verwoord.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
Verrassend van Ajax. Hopelijk kan AZ morgen 2 puntjes inlopen op de Amsterdammers.
Sorry niet iedereen is zo goed als jou Tim.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat was letterlijk stil staan. Je hebt dat best vaak gehad net dat je naar een tegenstander toe liep en gewoon niks doet en eindelijk met je trick begint als de tegenstander er al is
Ik doe dat volgens mij ook als ik skills probeerquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sorry niet iedereen is zo goed als jou Tim.
Dat zijn de mensen die bij een nipte voorsprong ook de bal gaan hooghouden met zijn keeper in de laatste 10 min.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat was letterlijk stil staan. Je hebt dat best vaak gehad net dat je naar een tegenstander toe liep en gewoon niks doet en eindelijk met je trick begint als de tegenstander er al is
geen idee.. maar niemand die vervelende opmerkingen maakt richting mij. Dus ik merkte het opeens opquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat zijn de mensen die bij een nipte voorsprong ook de bal gaan hooghouden met zijn keeper in de laatste 10 min.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]Arm DjeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ditquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:06 schreef FCsuarez het volgende:
djeetje. waarom offline wil die talenten van je wel eens zien.
En ditquote:
Ik kan al helemaal niet skillen, maar ik heb meer zoiets van als je het doet dan moet je het goed doenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sorry niet iedereen is zo goed als jou Tim.
Toefjes vroeg ernaar dus ik deed mijn onderzoekjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef quer het volgende:
Jongens...ik heb een vriendin
gek he dat ze zo'n irritant rot jong de zak geeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Heeft ze je gedumpt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker vooor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
nee, maar het werd steeds minder nadat ik van middelbare school switch dequote:Op vrijdag 19 april 2013 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heeft ze je gedumpt?
Lekker vooor je.
Ja dan kan ik je geen batta geven. Dat speel ik nooit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Invite maar, het liefste wel H2H. Dan ben ik namelijk op mijn best.
Dat is de fifa waar pace niet alles bepalend is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja dan kan ik je geen batta geven. Dat speel ik nooit.
Maar oke dan.
ja doe het niet eens zo heel lang serieus dus doe het al aardig goed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan al helemaal niet skillen, maar ik heb meer zoiets van als je het doet dan moet je het goed doen
Maar je moet het ook een keer leren natuurlijk
Kwaliteit was iig een stuk beter dan het 'voetbal'quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja doe het niet eens zo heel lang serieus dus doe het al aardig goed.
Alleen de kwaliteit was wel goed ?
Slechte rarequote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kwaliteit was iig een stuk beter dan het 'voetbal'
Weet niet kom wel vaker die spelers tegen maar nu 2 in 1 pack dus dacht zal het eens postenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Slechte rareEn hoeveel packs heeft het gekost om een SMLENO-speler (of eigenlijk 2 al is Boyata niet veel waard) te krijgen?
Heb jij nu niet je consumables pile helemaal vol of verkoop je je consumables toch gewoon? Ik vind dit ook weer geen goede week voor bronze/silver packs.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet niet kom wel vaker die spelers tegen maar nu 2 in 1 pack dus dacht zal het eens posten
Ik heb mijn consumable pile vol en verkoop zondags de consumables. Nu ook maar dat gaat niet zo easy dus kan ik minder packs openenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij nu niet je consumables pile helemaal vol of verkoop je je consumables toch gewoon? Ik vind dit ook weer geen goede week voor bronze/silver packs.
silvers verkopen gewoon lekker voor 300c hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij nu niet je consumables pile helemaal vol of verkoop je je consumables toch gewoon? Ik vind dit ook weer geen goede week voor bronze/silver packs.
ohnee. fout gezien. Dom. Laat maar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hier. Nummer 1 tegen nummer 21. 1.75. Gratis geld
Nee. volgens mij is het wel goed gezien. Ik ga even op onderzoek uit. beetje raar weergegeven op die site zeg maar.quote:
Op de Xbox alleen niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
silvers verkopen gewoon lekker voor 300c hoor
Ik wilde ook nog zeggen dat Gillingham is gepromoveerd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hier. Nummer 1 tegen nummer 21. 1.75. Gratis geld
potje doen? al 2 maanden geen fut gespeeld ofzo, ideale moment om me eruit te skillen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:20 schreef Djeetje het volgende:
ik ga wel weer een tijdje oefenen in de arena
oh dus ze hoeven helemaal niet meer? Laat dan maar zitten. Kut bet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de Xbox alleen niet.
[..]
Ik wilde ook nog zeggen dat Gillingham is gepromoveerd.
ik vindt alles best.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
potje doen? al 2 maanden geen fut gespeeld ofzo, ideale moment om me eruit te skillen.
Ja, Gillingham heeft niet echt meer iets om voor te spelen idd. Vond de odd al zo hoog. Ik ga morgen maar eens een paar leuke potjes uitzoekenquote:
Bookies hebben odd-compilers in dienst die ook wel de beschikking hebben over de ranglijst natuurlijkquote:
Nu ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Batta
Geef maar een hoekschop, ik speel standaard.
Nieuw account gemaakt?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik vindt alles best.
Voeg me maar toe: Djeetje
Ben je aan het maveren?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:29 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga morgen voor Marseille - Brest: 1 @ 1.35 denk ik.
Zonder dat was het alsnog 3-1 gewordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
Een EA wedstrijd batta noemen![]()
De 2-1 van jou liep mijn speler automatisch vooruit.
3-1 was counter omdat jij tegen mij aanliep wat geen vrije trap was?
Oke.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
Goh, ik speel nooit seasons.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke.
Je bent gewoon echt slecht, schiet beetje van afstand en weet wat hoekschopjes te nemen maar ik heb geen grote kans gezien. Je goal was ook puur geluk.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
Geen stream?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:31 schreef FCsuarez het volgende:
zit hier maar te wachten op djeetje - poker
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Moet jij niet in het cod forum postte?
Kwam die acteur laatst ineens tegen bij Hawaii Five-Oquote:
Hij komt ook in de nieuwe hunger games, zie ik net op IMDBquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kwam die acteur laatst ineens tegen bij Hawaii Five-O
Ik wil een stream, ik wil kijkenquote:
Was s3e20 ja, bazen afleveringquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kwam die acteur laatst ineens tegen bij Hawaii Five-O
6-1 voor nu..quote:
zo gooit ie de stream natuurlijk nooit aan.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wat een CORRECTIE wedstrijd speel ik.
Darylquote:
Mensen die met k*nker scheldenquote:
en postgedragquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:43 schreef poker4lifee het volgende:
je manier van spelen komt wel overeen met je leeftijd
word er chagrijnig van dat niks lukt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:43 schreef poker4lifee het volgende:
ik heb altijd het idee dat als ik vreselijk slaag krijg het pubers met veel te veel tijd zijn. maar dat zijn dus eigenlijk ouwe knarren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:43 schreef poker4lifee het volgende:
pas 21quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb altijd het idee dat als ik vreselijk slaag krijg het pubers met veel te veel tijd zijn. maar dat zijn dus eigenlijk ouwe knarren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pas 2121? Dan is 24 oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Toefjes trekt toch aan het langste eindquote:
dat is wel oud jaquote:
ehm okequote:
vooruit 21 is een twijfelgeval. gevalletje afgelopen 3 jaar te veel tijd gehad.quote:
De gamer is toch gemiddeld 30 jaar oud? Als ik in het bejaardenhuis woon, zijn daar al consoles voor vermaak denk ik hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Toefjes trekt toch aan het langste eind![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Toefjes trekt toch aan het langste eind![]()
Oh shitquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De toevoeging: "denk ik" komt maverig over idd
Hoe oud jong ben je Mr. Toefjes?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De gamer is toch gemiddeld 30 jaar oud? Als ik in het bejaardenhuis woon, zijn daar al consoles voor vermaak denk ik hoor
yea true maar dat staat wel los van fifa spelenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik het zo hoor heb je wel echt te veel tijd
Waarom naar school gaan als je het toch redquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yea true maar dat staat wel los van fifa spelendat doe ik amper. behalve clubs dan wel redelijk wat.
Dat weet ik niet..we zijn hem al een tijdje kwijtquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 mei word ik 36Dan ben ik net zo oud als JoodNL. Als die niet inmiddels 37 geworden is
Idd...quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:53 schreef FCsuarez het volgende:
ik snap iets niet. niemand geeft geld uit aan kaarten want alles zakt. maar de consumables blijven belachelijk goedkoop. ze zijn dus niet aan t sparen voor TOTS maar geven t nu al aan packs uit :S
#confused
Ik zal m binnenkort eens een app sturenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet..we zijn hem al een tijdje kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |