PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Als ze morgen in jouw regio bezorgen dan komt het morgen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
Betekent dit dan dat het morgen aankomt aangezien het op een werkdag is besteld of ik krijg ik hem pas later?
Het eerste 18+ materiaal !quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb die OP chicks even opgeslagen op mijn USB, ik heb daar nog niet genoeg plaatjes op staan.
Nu even Ajax kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Randstad moet lukeknquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ze morgen in jouw regio bezorgen dan komt het morgen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef quer het volgende:
[..]
Het eerste 18+ materiaal !Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je onder 18+ verstaat. Persoonlijk vind ik niks op YT 18+ maar toch moet je 18 zijn voor sommige filmpjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je onder 18+ verstaat. Persoonlijk vind ik niks op YT 18+ maar toch moet je 18 zijn voor sommige filmpjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik heb natuurlijk ook een zieke geest dankzij 4chanSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef quer het volgende:
[..]Sorry ik moet toch nee zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik heb natuurlijk ook een zieke geest dankzij 4chan
Ik was de punt vergeten maar ik bedoelde: sorry, dat staat er niet op.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen punt > troll > staat er dus wel op.
Punten vergetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was de punt vergeten maar ik bedoelde: sorry, dat staat er niet op.
13quote:
Inderdaad, sommige mensen kunnen echt niet spellen. SMKENSquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja sommige mensen beheersen echt de taal niet. SMBEDTN!
Net als al die kopgoals van Pietje Pellequote:
voor club ben jij nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als al die kopgoals van Pietje Pelle
Ibraquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
Iemand de nog leuke spelers in een 3412 weet ?
Muriel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
net als die lucky 2 handige handsbal bij heerenveenquote:
Er zit verschil tussen geluk en skills. Pelle is één en al skillquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als al die kopgoals van Pietje Pelle
Ajaxquote:
cr7,neymar,messi,bale,naniquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
Hij had de bal niet klem. Niet zeurenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
net als die lucky 2 handige handsbal bij heerenveen
Ik wilde nu een grap maken over zijn skill moves op FIFA, maar hij heeft nog 3* zie ik..had 2 verwachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen geluk en skills. Pelle is één en al skill
Choupo-Moting.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef Djeetje het volgende:
Zou 5 moeten zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde nu een grap maken over zijn skill moves op FIFA, maar hij heeft nog 3* zie ik..had 2 verwacht
Alle clubs die ik support heb ik met de paplepel ingegoten gekregen. Heb geen eigen mening dusquote:
Thorben maak is een cheap 4-2-3-1 team met Lucas PSG en Taarabtquote:
Ben jij wel 16 jaar dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef quer het volgende:
ff naar de supah markt en 25 monster blikken kopen
doeg
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Thorben maak is een cheap 4-2-3-1 team met Lucas PSG en Taarabt( aub
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |