Nog nooit gehoord maar keert wel dagelijks terug tussen 4 en 6quote:
Vindt je `t gek?quote:
Irriteer me daar altijd aan hoeveelheid reclame voor programma's die 's avonds op tv zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:57 schreef nodig het volgende:
Ik ging igg voor coen en sander! Altijd leuk die 2
wheheehequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef Qunix het volgende:
Een dag je niet geniet is een dag niet genoten!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef Qunix het volgende:
Een dag je niet geniet is een dag niet genoten!
Er is zelfs een hele site voor. Leef je uit zou ik zeggen: http://www.nordicsitting.nlquote:
En aan de kinderachtigheid van Sander. Als ik die stem alleen al hoor krijg ik spontaan uitslag in m`n bilnaadquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef ddx het volgende:
[..]
Irriteer me daar altijd aan hoeveelheid reclame voor programma's die 's avonds op tv zijn.
Af en toe wel ja daarom kies ik ook voor Coen Swijnenberg als beste DJ toch net iets professioneler. Maar zonder sander is de coen en sander show ook niks aan lijkt mequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En aan de kinderachtigheid van Sander. Als ik die stem alleen al hoor krijg ik spontaan uitslag in m`n bilnaad![]()
![]()
Coen. Timur vervangt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef ddx het volgende:
Ff niet opgevangen wie, maar er Coen of Sander gaat volgende week op vakantie.
De "humor" van Sander is idd om te huilen zo kinderachtig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En aan de kinderachtigheid van Sander. Als ik die stem alleen al hoor krijg ik spontaan uitslag in m`n bilnaad![]()
![]()
Niet alleen de humor (die idd echt triest is) maar gewoon ook zijn stem alleen alquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
De "humor" van Sander is idd om te huilen zo kinderachtig.
Je hoeft niet te luisteren?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:12 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
De "humor" van Sander is idd om te huilen zo kinderachtig.
eensch, maar Accident vind ik wat meer feestquote:
quote:
oiquote:
ze ziet er nu beter uit dan toen bij Toppop en in Romein vind ikquote:
Nu geen lippenstift, dat zal em zijn denk ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze ziet er nu beter uit dan toen bij Toppop en in Romein vind ik
ow, dat zou ik niet meer wetenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nu geen lippenstift, dat zal em zijn denk ik.
haar haar zit nu ook beter vind ikquote:
Complimenten RT'enquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb een RT van Milkbar te pakken
hoop dat ze weer eens in de buurt spelen. dat gratis concert met Audio Adam vorig jaar was erg ok.
nja, voor mij hoeft het ook niet, maar ik vind het wel leuk als mijn compliment geretweet wordtquote:
Dank je.quote:
quote:
Nee hoor. Mijn facebookposts zijn alleen niet zo heel rullevant voor dit topic.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Schaam je je ervoor? Je mag wel normaal reageren hoor.
Sorry.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn facebookposts zijn alleen niet zo heel rullevant voor dit topic.
kusjekroelquote:
omdat dat domme 3fm-publiek geen idee heeft waar ze op moeten stemmenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef Ame_thyst het volgende:
waarom waren zij niet bij die awards gister?
Nja ze waren niet eens stembaarquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat dat domme 3fm-publiek geen idee heeft waar ze op moeten stemmen
wel op de longlist denk ik... weet ik niet zeker, want toen ben ik vergeten te stemmenquote:
Oh die was erquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel op de longlist denk ik... weet ik niet zeker, want toen ben ik vergeten te stemmen
yup, de man van sterern.nl!quote:
Mij ook niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Mij moet je overigens ook niet bellen voor zo'n spelletje
ik was al op zoek schatquote:
deze is nog beschaafdquote:
Rob is nie meer. tis nu Bert!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:33 schreef ddx het volgende:
Weer leuk item uit het raam straks aangezien Rob van gebouwbeheer ook aanwezig is/icm afschied Pietertje ?
Eliza Doolittle...volgens mij zou ik die wel een keer keihard uit elkaar willen trekkenquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Eliza Doolittle...volgens mij zou ik die wel een keer keihard uit elkaar willen trekken
eerlijk delen?quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:33 schreef ddx het volgende:
Weer leuk item uit het raam straks aangezien Rob van gebouwbeheer ook aanwezig is/icm afschied Pietertje ?
Baasquote:
Slecht niet. Was gewoon aftasten, en Ekdom was er niet. Alleen Michiel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef ddx het volgende:
Kan me de eerste aflevering niet echt herinneren, was hij dan echt zo slecht ?
Nu maar hopen dat Tjitse veel heeft gekeken naar Pieter, want hij was zeker tof met leuke gasten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef Qunix het volgende:
Eerlijk is eerlijk. De eerste EW met Pietertje en Michiel was karig... Maar hij was een toffe producer bij EW voor een tijdje.
Mss wel leuker dan Tjibbequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef Qunix het volgende:
Eerlijk is eerlijk. De eerste EW met Pietertje en Michiel was karig... Maar hij was een toffe producer bij EW voor een tijdje.
Nou, hij hielt zichzelf in de achtergrond en Michiel wilde dat hij Tjibbe nadeed terwijl hijzelf dat niet wilde. Dus je kreeg steeds te horen "ja, Tjibbe deed dit en dat". Michiel besefte dat sinds de tweede aflevering en sindsdien is het prima. Ook was Gerard de eerste keer er niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef ddx het volgende:
Kan me de eerste aflevering niet echt herinneren, was hij dan echt zo slecht ?
Pieter en Michiel kenden elkaar dan ook niet echt, Gerard werkt dagelijks met 'm samen en kent 'm dus veel beter. Was dus niet zo vreemd, die eerste uitzending.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nou, hij hielt zichzelf in de achtergrond en Michiel wilde dat hij Tjibbe nadeed terwijl hijzelf dat niet wilde. Dus je kreeg steeds te horen "ja, Tjibbe deed dit en dat". Michiel besefte dat sinds de tweede aflevering en sindsdien is het prima. Ook was Gerard de eerste keer er niet.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En dan moet zometeen Tjitse binnenkomen.
... en ja hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
NEeeeeequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
hoeft niet, Tjibbe gaat omhoog lijkt me!quote:
Ja dus.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh, die neemt vast gewoon de trap naar boven.
Hij is tog een vrouw?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
jammer dat Pieter niet even zn piemel liet zien
owja......haar flamoes!quote:
En Pink Floyd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Storm_Thorgerson is btw overleden. ontwierp oa de hoezen voor Absolution van Muse en het debuut van Audioslave.
mwoah, das bijzaak voor mijquote:
weet ik, maar ik heb meer met Muse en Audioslavequote:
Ja las `t gisterenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Storm_Thorgerson is btw overleden. ontwierp oa de hoezen voor Absolution van Muse en het debuut van Audioslave.
ooit op koninginnedag gehoord op KX en toen dagen gezocht naar het nummerquote:
Ah oke, ik luister op K'dag amper 3FM, laat staan KXquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ooit op koninginnedag gehoord op KX en toen dagen gezocht naar het nummerer is een playbekdomversie van
heel toevallig luisterde ik toen een uurtje KX, heel zeldzaamquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, ik luister op K'dag amper 3FM, laat staan KX.
was jij bij de 3fmawards? wow! coolquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:09 schreef FZN05 het volgende:
Freek stond gisteren de hele avond bij mij bij de 3FM Awards
was het vorig jaar niet dat hij de relatie tussen Paul en Krystel ontdektequote:Op vrijdag 19 april 2013 22:09 schreef FZN05 het volgende:
Freek stond gisteren de hele avond bij mij bij de 3FM Awards
Ahjaa, das waar idd!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was het vorig jaar niet dat hij de relatie tussen Paul en Krystel ontdekte
Ik wil ook nogquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:19 schreef Evertjan het volgende:
Jelmer en Sandra hebben pas hun motorrijbewijs gehaald
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb geen rijbewijs...ik heb niet eens een fiets!
watquote:
wel een paar wandelschoenen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb geen rijbewijs...ik heb niet eens een fiets!
nope, wel hardloopschoenenquote:
Nee, maar als volwassen geen fiets hebben vind ik raar. Dat je geen rijbewijs hebt lijkt me al onhandig. Als ik ergens 100 meter verderop moet pak ik nog de fiets, heb een hekel aan lopen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat
ik heb 30rijlessen gehad en geen talent. ik woon in het centrum van LWD dus een fiets heb ik niet nodig, laat staan een dure auto...
je kan btw ook een soort van staatsexamen doen voor je rijbewijs hequote:Op vrijdag 19 april 2013 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, wel hardloopschoenen
en een voordeelurenabonnement voor de trein
nja, 2 jaar gelelden gejat. toen woonde ik 3maanden in lwd en had ik het ding nog niet gebruikt..... en ik heb geen hekel aan wandelenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:24 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, maar als volwassen geen fiets hebben vind ik raar. Dat je geen rijbewijs hebt lijkt me al onhandig. Als ik ergens 100 meter verderop moet pak ik nog de fiets, heb een hekel aan lopen.
klopt, maar ik heb geen vertrouwen in mijn eigen rijkunsten. als ik een rijbewijs zou hebben zou ik zelden of nooit rijden...quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je kan btw ook een soort van staatsexamen doen voor je rijbewijs he
yup, zolang het maar niet te diep gaat en het gewoon "mooie verhalen" zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:27 schreef Evertjan het volgende:
Stenders is een held als hij op de praatstoel zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:29 schreef Evertjan het volgende:
Wat is het verschil tussen Anne Frank en Gordon?hard....maar ik moest wel een beetje lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:29 schreef Evertjan het volgende:
Wat is het verschil tussen Anne Frank en Gordon?Nee. Gewoon nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ie al mee bezigquote:
ga het zelf voorlezenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:36 schreef ddx het volgende:
Kan er geen luisterboek komen van dat boek van Rob ?
SPOILER: Vrijdag de 13 19-04-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
http://www.gelderlander.n(...)er-wapenen-1.3770892quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
Andre was wel in het nieuws. hij gaat iets doen bij Koningsdag. commandant der wapenen ofzo...
mwoah, niet slecht onthouden voor iets dat me totaal niet boeitquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)er-wapenen-1.3770892
mijn broertjes dweilorkest gaat dit nummer ook opnemen in hun repetoire! mijn broertje is de bekkenist...quote:
Dat laatste weet ik ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn broertjes dweilorkest gaat dit nummer ook opnemen in hun repetoire! mijn broertje is de bekkenist...
toppertje!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:57 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, klopt
Ik had alleen niet gerekend op nog een belletje terug en lag al half te slapen
Ik vond je al echt een Rick ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:57 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ja, klopt
Ik had alleen niet gerekend op nog een belletje terug en lag al half te slapen
quote:
Thanksquote:
Ik zou er gewoon heen gaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef FZN05 het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Jelmer vroeg of ik dinsdag naar de film kan, ik kan dan opzich wel, maar het is wel in Amsterdam... En ik woon in Brabant, maar eens kijken of ik het er voor over heb
Jelmer had mijn emailadres nog
als het te reizen is zou ik gaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef FZN05 het volgende:
[..]
[..]
Thanks
Jelmer vroeg of ik dinsdag naar de film kan, ik kan dan opzich wel, maar het is wel in Amsterdam... En ik woon in Brabant, maar eens kijken of ik het er voor over heb
Jelmer had mijn emailadres nog
Ik moet ook nog ff kijken welke film het precies is, heeft iemand dat toevallig onthouden? Het klonk wel interessant met Noord-Korea en oorlog.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon heen gaan![]()
Mooie posttijd btw.
Fall of the Olympus oidquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:04 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog ff kijken welke film het precies is, heeft iemand dat toevallig onthouden? Het klonk wel interessant met Noord-Korea en oorlog.
Maar ik denk dat ik in de laatste 5 jaar misschien twee films heb gezien. En om dan nu zo'n 3 uur te reizen om een film te zien...
Gelukkig kon ik ook nog een dvd'tje krijgen ofzo![]()
2 films in 5 jaar???? ik kijk regelmatig 5 films in 2 dagen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:04 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog ff kijken welke film het precies is, heeft iemand dat toevallig onthouden? Het klonk wel interessant met Noord-Korea en oorlog.
Maar ik denk dat ik in de laatste 5 jaar misschien twee films heb gezien. En om dan nu zo'n 3 uur te reizen om een film te zien...
Gelukkig kon ik ook nog een dvd'tje krijgen ofzo![]()
En ik 5 jaar in 2 films!quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2 films in 5 jaar???? ik kijk regelmatig 5 films in 2 dagen!
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2 films in 5 jaar???? ik kijk regelmatig 5 films in 2 dagen!
haha, dat kan best hoorquote:
maar wel als laatste! sloombo!quote:
jij kwam te snel. vinden de vrouwtjes niet leukquote:
Dikke prima iddquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind dit een beetje Duffy-achtig, maar dan wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |