Zit 'ie weer te aandachtshoereren?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Schiet iemand die Prem even af alsjeblieft
PostNL , die hele tent is zo corrupt als de tering met al die jattende pakketbezorgers.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Debsterr het volgende:
Hoeren PostNL, mijn pakketje is heulemaal niet afgeleverd!
Nou heb ik wel een heel lieve pakketbezorger waarvan ik weet dat 'ie nog tot laat rondrijd, waarschijnlijk moet hij het als afgeleverd scannen voor een bepaalde tijd, maar toch.. GIEV PAKKETJE KTHXBAI.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
PostNL , die hele tent is zo corrupt als de tering met al die jattende pakketbezorgers.
Ik hoop het voor jouquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou heb ik wel een heel lieve pakketbezorger waarvan ik weet dat 'ie nog tot laat rondrijd, waarschijnlijk moet hij het als afgeleverd scannen voor een bepaalde tijd, maar toch.. GIEV PAKKETJE KTHXBAI.
Ik ookquote:
QFT.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is gewoon een klapjosti van de bovenste plank. Wat een kotskop
Altijd een zeer goeden activiteitquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Altijd een zeer goeden activiteit
Ik las priemquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Hoezo datquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:54 schreef Molo het volgende:
Hai hai!
Ik werd vanmiddag gediscimineerd door een neger
Was het een Surinamer?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef Molo het volgende:
Ik moest me niet zo druk maken om iets want dat doen alleen blanken zo overdreven, alles zou wel goed komen
En hij heeft nog gelijk ook
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef Molo het volgende:
Ik moest me niet zo druk maken om iets want dat doen alleen blanken zo overdreven, alles zou wel goed komen
En hij heeft nog gelijk ook
kut, computer viel ineens uitquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef Molo het volgende:
Ik ga eens helpen hier, er staat hier een withete Koos naast me te zeiken dat ik niks doe en ik ben me van geen kwaad bewust, eens kijken wat het probleem is
(bovenstaande heeft overigens geen verband met die negeropmerking eerder)
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:32 schreef milka82 het volgende:
I is derp.... Harlem shake doen met mini wanneer je nog last hebt van je bekken en dan keihard op je bek gaan.....
En ben ik nu de enige die geen zandlakjes heeft en ze ook niet hoeft
Gij derpert!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:32 schreef milka82 het volgende:
I is derp.... Harlem shake doen met mini wanneer je nog last hebt van je bekken en dan keihard op je bek gaan.....
En ben ik nu de enige die geen zandlakjes heeft en ze ook niet hoeft
ja zijn echt de spieren om m'n knie ofzo, voelt echt heel vreemdquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn been ook, is lang geleden welugh
Herpederplandquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja zijn echt de spieren om m'n knie ofzo, voelt echt heel vreemden m'n moeder der knie doet ook fucked dus we zijn lekker aan het derpen samen
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kniepijn
Ik had vanmiddag de lade van de salontafel opengezet om er iets in te leggen maar dat was ik ff vergeten. Toen wilde ik weglopen om iets te pakken, whaam zo vol met m`n knie tegen zo`n punt
Gelukkig was ik al gehandicapt anders kon ik niet meer lopen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:14 schreef Stormqueen het volgende:
Mental note: zonder alcohol wordt je lichaam op normale kantoordagtijd wakker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |