Zit 'ie weer te aandachtshoereren?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Schiet iemand die Prem even af alsjeblieft
PostNL , die hele tent is zo corrupt als de tering met al die jattende pakketbezorgers.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Debsterr het volgende:
Hoeren PostNL, mijn pakketje is heulemaal niet afgeleverd!
Nou heb ik wel een heel lieve pakketbezorger waarvan ik weet dat 'ie nog tot laat rondrijd, waarschijnlijk moet hij het als afgeleverd scannen voor een bepaalde tijd, maar toch.. GIEV PAKKETJE KTHXBAI.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
PostNL , die hele tent is zo corrupt als de tering met al die jattende pakketbezorgers.
Ik hoop het voor jouquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou heb ik wel een heel lieve pakketbezorger waarvan ik weet dat 'ie nog tot laat rondrijd, waarschijnlijk moet hij het als afgeleverd scannen voor een bepaalde tijd, maar toch.. GIEV PAKKETJE KTHXBAI.
Ik ookquote:
QFT.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is gewoon een klapjosti van de bovenste plank. Wat een kotskop
Altijd een zeer goeden activiteitquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Altijd een zeer goeden activiteit
Ik las priemquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Hoezo datquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:54 schreef Molo het volgende:
Hai hai!
Ik werd vanmiddag gediscimineerd door een neger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |