abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 april 2013 @ 22:11:23 #101
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_125502423
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wat doe je als er net beelden zijn gepubliceerd waarop jij te zien bent als verdachte, en er komt een politie agent naar je toe om je ID te vragen? :P

Keihard wegrennen, eventueel een auto jatten en als je echt niet meer weet de agent iets aandoen.
In dat geval wel ja :7
Dit is gewoon raar :l
  Moderator vrijdag 19 april 2013 @ 22:14:01 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_125502578
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat dat in dit geval zo is?

Ik geef juist aan dat het niet onwaarschijnlijk is dat er false flag operaties zijn en/of worden uitgevoerd, dat er mensen direct beinvloed worden om wandaden te plegen voor gewin van een elite of dat er indirect bewust een klimaat wordt gecreeerd wat bepaalde acties kan "rechtvaardigen", maar dat ik het "bewijs" in deze, zoals een youtubefilmpje of een speelkaartje wel heel, heel zwakjes vind (lees: volkomen ongeloofwaardig, lees dermate onzinnig dat ik mensen die hier direct in geloven een bezoekje aan de psychiater zou aanraden)
Daar ben ik het helemaal mee eens.
pi_125502614
Was deze al voorbij gekomen? Uit de reacties bij artikel op frontpage:

http://i.imgur.com/GxTslEa.jpg
pi_125502638
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:10 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zijn ook genoeg voorbeelden bekend van militaire instanties die experimenteren op eigen volk etc. dus zo ongeloofwaardig is dat niet.

Macht corrumpeert, waar en wanneer dan ook.
klopt dat bestaat ;) maar daar zit meestal iets groters achter, binnengaan van Irak is zo'n voorbeeld (maar dat was om rijkdom, olie en macht) ;)

Dat zie ik nu niet echt :)
★★★
pi_125502651
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wat doe je als er net beelden zijn gepubliceerd waarop jij te zien bent als verdachte, en er komt een politie agent naar je toe om je ID te vragen? :P

Keihard wegrennen, eventueel een auto jatten en als je echt niet meer weet de agent iets aandoen.
Ik snap niet wat die lui dachten, ze blijven een paar dagen daar in de buurt hangen en plegen ook nog eens een overval terwijl hun foto's al gepubliceerd waren. Dan jat je toch eerst een auto, aanslag plegen en dan er direct vandoor. Dit komt echt amateuristisch over.
Currency War, Trade War, Real War
  Moderator vrijdag 19 april 2013 @ 22:15:55 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_125502702
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:15 schreef Masyl het volgende:

[..]

Ik snap niet wat die lui dachten, ze blijven een paar dagen daar in de buurt hangen en plegen ook nog eens een overval terwijl hun foto's al gepubliceerd waren. Dan jat je toch eerst een auto, aanslag plegen en dan er direct vandoor. Dit komt echt amateuristisch over.
Ik denk dat het ook amateurs zijn.
Geen door de wol geverfde terroristen iig.
pi_125502734
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:15 schreef Masyl het volgende:

[..]

Ik snap niet wat die lui dachten, ze blijven een paar dagen daar in de buurt hangen en plegen ook nog eens een overval terwijl hun foto's al gepubliceerd waren. Dan jat je toch eerst een auto, aanslag plegen en dan er direct vandoor. Dit komt echt amateuristisch over.
Het zijn ook twee gestoorde amateurs ;) 'hele nette, beschaafde en aardige jongens' :') :P
★★★
pi_125502975
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:14 schreef David1979 het volgende:
Was deze al voorbij gekomen? Uit de reacties bij artikel op frontpage:

http://i.imgur.com/GxTslEa.jpg
Dit is dan al íets geloofwaardiger dan die youtubefilmpjes, maar alsnog een gevalletje horoscoop (100x iets roepen, waarvan 80% vaag, dan zit er meestal wel wat herkenbaars tussen).

Daarbij nog grote kans op fake.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_125503216
Een hoop hula hula op Boston Globe (live stream) en andere new releases.
In al die informatie en akties van 5 dagen met al die duizenden en duizenden mensen en materiaal, klopt er nog van alles niet.
Maar wat ? Moet dat 5 dagen duren als het om twee terrorist-amateurs gaat ?

www.bostonglobe.com/news/politics/livestream

[ Bericht 11% gewijzigd door quirigua op 19-04-2013 22:31:52 ]
pi_125503456
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat dat in dit geval zo is?

Ik geef juist aan dat het niet onwaarschijnlijk is dat er false flag operaties zijn en/of worden uitgevoerd, dat er mensen direct beinvloed worden om wandaden te plegen voor gewin van een elite of dat er indirect bewust een klimaat wordt gecreeerd wat bepaalde acties kan "rechtvaardigen", maar dat ik het "bewijs" in deze, zoals een youtubefilmpje of een speelkaartje wel heel, heel zwakjes vind (lees: volkomen ongeloofwaardig, lees dermate onzinnig dat ik mensen die hier direct in geloven een bezoekje aan de psychiater zou aanraden)
Vind het niet erg dat je een afwijkende mening hebt maar de toon, de manier waarop je spreekt daar druipt de minachting vanaf..... :{

En btw wat vind je wel geloofwaardig bewijs dan ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_125503798
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:29 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Vind het niet erg dat je een afwijkende mening hebt maar de toon, de manier waarop je spreekt daar druipt de minachting vanaf..... :{

En btw wat vind je wel geloofwaardig bewijs dan ?
Als je direct in elk geruchtje gelooft, zonder dat hier eigenlijk een aanleiding voor is, heb je, letterlijk, een serieuze afwijking, welke je aardig kan belemmeren een fatsoenlijk leven op te bouwen. Voor je het weet wijdt je je hele leven aan het overdag in een grotje verborgen zitten en 's nachts op zoek gaan naar de Annunaki.

Over een 9/11 valt bijvoorbeeld nog te debatteren, maar dat hier 1 onsamenhangend youtubefilmpje van een of andere mafkees en een speelkaart met een jogger geen 'bewijs' is lijkt me duidelijk.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_125504545
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Als je direct in elk geruchtje gelooft, zonder dat hier eigenlijk een aanleiding voor is, heb je, letterlijk, een serieuze afwijking, welke je aardig kan belemmeren een fatsoenlijk leven op te bouwen. Voor je het weet wijdt je je hele leven aan het overdag in een grotje verborgen zitten en 's nachts op zoek gaan naar de Annunaki.

Over een 9/11 valt bijvoorbeeld nog te debatteren, maar dat hier 1 onsamenhangend youtubefilmpje van een of andere mafkees en een speelkaart met een jogger geen 'bewijs' is lijkt me duidelijk.
Persoonlijk ben ik er heel blij mee dat er zo massaal in de richting van een false flag gedacht is. Bij iedere aanslag zou die mogelijkheid niet gelijk uitgesloten mogen worden. Je ziet dat de mainstream media de propagandaoorlog aan het verliezen is van de alternatieve media, en dat is een zeer goed teken. Het is heel verkeerd om te geloven dat de msm onafhankelijk is. De media en de politiek blijken in grote mate verweven te zijn met elkaar. Zo zitten er oud-politici in de raden van bestuur van mediabedrijven, gaan journalisten die braaf zijn als persvoorlichter bij overheidsdiensten aan de slag en worden er afspraken gemaakt tussen media en de politiek. Nieuwspoort is een voorbeeld. Ik raad je aan "Het grote complot" van de VPRO op youtube te bekijken.
pi_125504666
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:24 schreef quirigua het volgende:
Een hoop hula hula op Boston Globe (live stream) en andere new releases.
In al die informatie en akties van 5 dagen met al die duizenden en duizenden mensen en materiaal, klopt er nog van alles niet.
Maar wat ? Moet dat 5 dagen duren als het om twee terrorist-amateurs gaat ?

www.bostonglobe.com/news/politics/livestream
Wat klopt er allemaal niet?
  Moderator vrijdag 19 april 2013 @ 22:55:08 #114
249559 crew  Lavenderr
pi_125504678
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef polderturk het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik er heel blij mee dat er zo massaal in de richting van een false flag gedacht is. Bij iedere aanslag zou die mogelijkheid gewoon niet uitgesloten mogen worden. Je ziet dat de mainstream media de propagandaoorlog aan het verliezen is van de alternatieve media, en dat is een zeer goed teken. Het is heel verkeerd om te geloven dat de msm onafhankelijk is. De media en de politiek blijken in grote mate verweven te zijn met elkaar. Zo zitten er oud-politici in de raden van bestuur van mediabedrijven, gaan journalisten die braaf zijn als persvoorlichter bij overheidsdiensten aan de slag en worden er afspraken gemaakt tussen media en de politiek. Nieuwspoort is een voorbeeld. Ik raad je aan "Het grote complot" van de VPRO op youtube te bekijken.
Maar in dit geval kun je toch omogelijk in een false flag geloven?
Wat mij persoonlijk zo stoort is dat een half uur na de aanslag in Boston al false flag geroepen werd. Dan denk ik; hoe kómen jullie er bij, zo zonder een enkel bewijs.
pi_125504683
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef polderturk het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik er heel blij mee dat er zo massaal in de richting van een false flag gedacht is. Bij iedere aanslag zou die mogelijkheid niet gelijk uitgesloten mogen worden. Je ziet dat de mainstream media de propagandaoorlog aan het verliezen is van de alternatieve media, en dat is een zeer goed teken. Het is heel verkeerd om te geloven dat de msm onafhankelijk is. De media en de politiek blijken in grote mate verweven te zijn met elkaar. Zo zitten er oud-politici in de raden van bestuur van mediabedrijven, gaan journalisten die braaf zijn als persvoorlichter bij overheidsdiensten aan de slag en worden er afspraken gemaakt tussen media en de politiek. Nieuwspoort is een voorbeeld. Ik raad je aan "Het grote complot" van de VPRO op youtube te bekijken.
Gast. Serieus :')

ik roep hier al 3 topics dat false flags etc. volkomen geloofwaardig zijn, en dat je niet altijd de media hoeft te geloven. Er is alleen nog een groot verschil met tot op het ziekelijke af alles wat schopt tegen mainstream per definitie voor waar aan te nemen :')
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_125504753
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef polderturk het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik er heel blij mee dat er zo massaal in de richting van een false flag gedacht is. Bij iedere aanslag zou die mogelijkheid niet gelijk uitgesloten mogen worden. Je ziet dat de mainstream media de propagandaoorlog aan het verliezen is van de alternatieve media, en dat is een zeer goed teken. Het is heel verkeerd om te geloven dat de msm onafhankelijk is. De media en de politiek blijken in grote mate verweven te zijn met elkaar. Zo zitten er oud-politici in de raden van bestuur van mediabedrijven, gaan journalisten die braaf zijn als persvoorlichter bij overheidsdiensten aan de slag en worden er afspraken gemaakt tussen media en de politiek. Nieuwspoort is een voorbeeld. Ik raad je aan "Het grote complot" van de VPRO op youtube te bekijken.
Dat weet elk weldenkend mens, dat politiek en media verweven zijn.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat alleen 'onafhankelijke' obscure blogjes etc. de waarheid spreken. Ook zij hebben een agenda, en die lijkt me niet altijd even fris.
pi_125504904
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar in dit geval kun je toch omogelijk in een false flag geloven?
Wat mij persoonlijk zo stoort is dat een half uur na de aanslag in Boston al false flag geroepen werd. Dan denk ik; hoe kómen jullie er bij, zo zonder een enkel bewijs.
Dat is het hele probleem met zulke gekkies. Geloven alles zolang het maar schopt tegen mainstream. Gewoon, omdat het kan. En omdat de wereld eng is.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_125504964
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dat is het hele probleem met zulke gekkies. Geloven alles zolang het maar schopt tegen mainstream. Gewoon, omdat het kan. En omdat de wereld eng is.
Dit. Eerst roepen dat het niet klopt. Daarna websites en youtube-filmpjes afstruinen. Die worden hier met een linkje neergekwakt. "Hier. Dit is de waarheid. Kijk maar naar deze 3 uur durende docu. Open your eyyeysyyss"
pi_125504971
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar in dit geval kun je toch omogelijk in een false flag geloven?
Wat mij persoonlijk zo stoort is dat een half uur na de aanslag in Boston al false flag geroepen werd. Dan denk ik; hoe kómen jullie er bij, zo zonder een enkel bewijs.
Er zijn twee alternatieven: false flag of geen false flag. We weten dat overheden de grootste moordenaars zijn in de feschiedenis van de mensheid. De kans dus dat een willekeurige aanslag een false flag is lijkt me redelijk groot. Als ik jouw redenering volg, zouden mensen die niet gelijk in de richting van een false flag denken ook verkeerd zijn. Naar mijn mening dien je sceptisch te zijn wanneer je nieuws over een aanslag hoort. Beide opties doen je open te houden.
pi_125504975
zie infowars nieuw artikel... alles uitgelegd, die jongens zijn er ingetuind
pi_125505025
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:01 schreef polderturk het volgende:

[..]

We weten dat overheden de grootste moordenaars zijn in de feschiedenis van de mensheid. De kans dus dat een willekeurige aanslag een false flag is lijkt me redelijk groot.
:') !!!
Seriously?? :') !!!
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator vrijdag 19 april 2013 @ 23:02:48 #122
249559 crew  Lavenderr
pi_125505035
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:01 schreef ManianMan het volgende:
zie infowars nieuw artikel... alles uitgelegd, die jongens zijn er ingetuind
Geloof jij alles wat er op infowars beweert wordt?
pi_125505041
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:01 schreef ManianMan het volgende:
zie infowars nieuw artikel... alles uitgelegd, die jongens zijn er ingetuind
:?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_125505066
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:01 schreef polderturk het volgende:

[..]

Er zijn twee alternatieven: false flag of geen false flag. We weten dat overheden de grootste moordenaars zijn in de feschiedenis van de mensheid. De kans dus dat een willekeurige aanslag een false flag is lijkt me redelijk groot. Als ik jouw redenering volg, zouden mensen die niet gelijk in de richting van een false flag denken ook verkeerd zijn. Naar mijn mening dien je sceptisch te zijn wanneer je nieuws over een aanslag hoort. Beide opties doen je open te houden.
Beide opties moet je open houden, maar ik zie geen enkele aanwijzing dat het hier om een 'false flag' gaat.

Probeer eens met argumenten, waarnemingen en feiten te komen, want dingen roepen zonder enkel bewijs is gewoon lachwekkend en niet seireus te nemen.
★★★
pi_125505147
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat weet elk weldenkend mens, dat politiek en media verweven zijn.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat alleen 'onafhankelijke' obscure blogjes etc. de waarheid spreken. Ook zij hebben een agenda, en die lijkt me niet altijd even fris.
Zoals ik eerder heb gezegd dien je sceptisch te zijn. Als het nieuws van een aanslag binnenkomt dien je beide opties open te houden (false flag/geen false flag). Het is ook goed om zowel mainstream als alternatieve bronnen te raadplegen. Of vind jij dat wij domweg de msm moeten volgen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')