En de hoofdletters, en de leestekens op een resterend vraagtekentje na.quote:
er is geen doorkomen aan johquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:24 schreef wendy3000 het volgende:
ohh boeie!!! waar gaat dit over zo moeilijk om te lezen ofwat belachelijk.
Nee, het is niet boeiend genoeg om te lezen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:24 schreef wendy3000 het volgende:
Onleesbaar, en gewoonweg grof naar ons toe dat je niet de moeite wenst te nemen even een fatsoenlijke OP te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:24 schreef wendy3000 het volgende:
Oh, dank je, nu snap ik tenminste waar het over gaat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:27 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Onleesbaar, en gewoonweg grof naar ons toe dat je niet de moeite wenst te nemen even een fatsoenlijke OP te maken.
Gedraag je ook zo naar de rechter straks (dat gaat dus nu gebeuren), dan ben je vanzelf je spulletjes kwijt als de deurwaarder met zijn bevel langskomt.
90% van je netto salaris aan mij overmakenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom zet je een handtekening als je iets niet wilt? Wie weet voor contract je ondertekend hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
er is geen doorkomen beginnen aan joh
Ik ga je een geheimpje verklappen. Die man was een leugenaar. En je handtekening is bindend. Dat jij er geen rekeningnummer bijzet boeit niet, de handtekening is je probleem.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:34 schreef wendy3000 het volgende:
ohh erg grof zeg schandalig hahahaha. waarom heb ik een handtekening gezet omdat het een proef nummer was dus gratis.en kon het blaadje binnen 8 dagen retour sturen dan had ik gewoon een paar puzzelboekjes gratis en dus geen abonnement,doen ze net of ze dat niet5 hebben gekregen. en de man zei dat hij een schoolverlater was en hoe meer abonnementen hij afsloot hij een gratis opleiding kreeg ofzoiets en ik ben ook een schoolverlater dus d8 waarom niet.
Heb je überhaupt gelezen waar je precies een handtekening onder zette?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:34 schreef wendy3000 het volgende:
ohh erg grof zeg schandalig hahahaha. waarom heb ik een handtekening gezet omdat het een proef nummer was dus gratis.en kon het blaadje binnen 8 dagen retour sturen dan had ik gewoon een paar puzzelboekjes gratis en dus geen abonnement,doen ze net of ze dat niet5 hebben gekregen. en de man zei dat hij een schoolverlater was en hoe meer abonnementen hij afsloot hij een gratis opleiding kreeg ofzoiets en ik ben ook een schoolverlater dus d8 waarom niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondertussen wrs 3x zoveelquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:39 schreef zarGon het volgende:
En om wat voor bedragen gaat 't eigenlijk?
En op welke manier denk je dat zo'n rechtszaak in jouw voordeel zal uitpakken?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:42 schreef wendy3000 het volgende:
jaja, en heb ook precies gedaan wat er op het blaadje stond,als ik het niet wou met handtekening binnen 8 dagen retourneren dus ja.en als ik het abonnement wou, had ik wel een rekening nummer erbij gezet dus. maarja, laat maar laat het gewoon op een rechtszaak aankomen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:42 schreef wendy3000 het volgende:
jaja, en heb ook precies gedaan wat er op het blaadje stond,als ik het niet wou met handtekening binnen 8 dagen retourneren dus ja.en als ik het abonnement wou, had ik wel een rekening nummer erbij gezet dus. maarja, laat maar laat het gewoon op een rechtszaak aankomen.
Oh ja gewoon een rechtszaak, kan jou het schelen joh, ze hebben alleen maar je handtekening en jij hebt geen bevestiging van opzegging, dus wat kunnen ze je makenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:42 schreef wendy3000 het volgende:
Wanneer is dit allemaal gebeurd? Hoe lang geleden is die man bij je aan de deur geweest?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:44 schreef wendy3000 het volgende:
nu met incasso kosten erbij zoon 130 euro. was een puzzel van 15 euro zoiets.
Betalen. Leergeld. Klaar. En regel iemand die wekelijks met jou je financiën en post doorneemt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:44 schreef wendy3000 het volgende:
nu met incasso kosten erbij zoon 130 euro. was een puzzel van 15 euro zoiets.
Toch maar de OP gelezen uit nieuwsgierigheid?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je überhaupt gelezen waar je precies een handtekening onder zette?
Je hebt geen idee meer wanneer? Een maand geleden, een half jaar geleden, een jaar geleden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef wendy3000 het volgende:
pff geen idee, nee die heb ik opgestuurd d8 ik ook niet bij na.
Okee. Succes bij de rechter. Doei.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef wendy3000 het volgende:
ik betaal niks andere die hebben betaalt bij die oplichters komen niet van het abbonement af dus.
maarja doei!!!!!
Ik heb de OP gelezen voordat ik m'n eerste post plaatste.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:51 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Toch maar de OP gelezen uit nieuwsgierigheid?
Haha. OK. Die post was dus niet sarcastisch bedoeld. Sorry. Desondanks wel grappig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb de OP gelezen voordat ik m'n eerste post plaatste.
Geen probleem hoor, dan komt de deurwaarder gewoon langs en neemt wat van je spullen mee, en die verkopen ze. Alleen ben je dan voor 500-700 aan spullen kwijt, omdat ze rekening houden met de 2e hands waarde die het opbrengt, plus de kosten van incasso-bureau en deurwaarder.quote:
Doeeiiii!!!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef wendy3000 het volgende:
ik betaal niks andere die hebben betaalt bij die oplichters komen niet van het abbonement af dus.
maarja doei!!!!!
TS is schoolverlater. Le-zen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:11 schreef Gravedigger het volgende:
TS. Je bent 13 en zit in de eerste klas vmbo?
Ze had daar beter nog even kunnen blijven, als je het mij vraagtquote:
Doe die jongens van het incassobureau de hartelijke groeten. Je hebt getekend voor een abonnement en je was er nog zelf bij ook. Als je niet betaalt heb je geen poot om op te staan (althans, nu niet meer, iets met colportagewet) en ben je de uitgever dus gewoon geld verschuldigd. Dus: lekker een jaartje puzzelen en dan bijtijds opzeggen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef wendy3000 het volgende:
maarja doei!!!!!
Ja, lagere school ja!quote:
Jij bent degene die gaat betalen en wij lachen je allemaal uit. Dom wijfquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:39 schreef wendy3000 het volgende:
houd jullie bek dicht kneusjes. grote bek achter de computer zo niks waard whahaha
ja als jij oplichter wilt betalen moet je vooral doen domkop plukken ze je helemaal kaal snol
kinderachtige kleuters!!!
Wij hoeven geen oplichters te betalen, want wij zijn niet zo dom om handtekekeningen te zetten zonder de gevolgen te overzienquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:39 schreef wendy3000 het volgende:
houd jullie bek dicht kneusjes. grote bek achter de computer zo niks waard whahaha
ja als jij oplichter wilt betalen moet je vooral doen domkop plukken ze je helemaal kaal snol
Jij komt er welquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:39 schreef wendy3000 het volgende:
Kom maar terug met een nieuw topic als je je normaal kunt gedragen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:39 schreef wendy3000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |