SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Vertel ons alles.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nja dan wachten ze tot ik er live bij kan zijn
Ik moet mijn zoon even overhalen om naar de kapper te gaan. Nu is hij langharig tuig, hij weet nog niet wat ie met zn haar wil dus hij laat het groeienquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:40 schreef Adolecens het volgende:
Ze is een pony aan het knippen. Totaal andere meid
Ik krijg nu een MI dat jullie gefist worden door elkaar en dan met foon en vuist die flamoes in.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer![]()
Jij zou het filmpje alleen maar verpesten
Neiinnn mann. We zitten gewoon op de bank te chillen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg nu een MI dat jullie gefist worden door elkaar en dan met foon en vuist die flamoes in.
Not a good MI tbh!
Uhu, zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neiinnn mann. We zitten gewoon op de bank te chillen!
Taking phonesex to the next levelquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg nu een MI dat jullie gefist worden door elkaar en dan met foon en vuist die flamoes in.
Not a good MI tbh!
noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neiinnn mann. We zitten gewoon op de bank te chillen!
Jezus man, moet dit nou, valt weer tegen hoor.quote:
Amenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:58 schreef Tamashii het volgende:
Oh en huppel, Bobby zou geen fuck verpesten. Als er al een film zou komen zou die daardoor alleen maar geiler worden.
Leuke woordspeling.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:58 schreef Tamashii het volgende:
Oh en huppel, Bobby zou geen fuck verpesten. Als er al een film zou komen zou die daardoor alleen maar geiler worden.
kom op mn schoot zitten schatjequote:Op vrijdag 19 april 2013 16:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus man, moet dit nou, valt weer tegen hoor.
Kan iemand mij straks een linkje naar het nzb-tje doen???quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:58 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:00 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Kan iemand mij straks een linkje naar het nzb-tje doen???
Kunnen we Ned1 hacken en de feed doorsturen naar het scherm in de Arena????...quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Het wordt live uitgezonden op Ned1![]()
Ik heb teveel lol om die opmerking
tsk tsl tsk, wij doen alleen aan rar, exe en txtquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:00 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Kan iemand mij straks een linkje naar het nzb-tje doen???
Het is wel de bedoeling dat onze jongens gaan voetballen en winnen!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:03 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Kunnen we Ned1 hacken en de feed doorsturen naar het scherm in de Arena????...
Oh....txt fapt zo rottig....quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:03 schreef Viro het volgende:
[..]
tsk tsl tsk, wij doen alleen aan rar, exe en txt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |