SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Vertel ons alles.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nja dan wachten ze tot ik er live bij kan zijn
Ik moet mijn zoon even overhalen om naar de kapper te gaan. Nu is hij langharig tuig, hij weet nog niet wat ie met zn haar wil dus hij laat het groeienquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:40 schreef Adolecens het volgende:
Ze is een pony aan het knippen. Totaal andere meid
Ik krijg nu een MI dat jullie gefist worden door elkaar en dan met foon en vuist die flamoes in.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer![]()
Jij zou het filmpje alleen maar verpesten
Neiinnn mann. We zitten gewoon op de bank te chillen!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg nu een MI dat jullie gefist worden door elkaar en dan met foon en vuist die flamoes in.
Not a good MI tbh!
Uhu, zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neiinnn mann. We zitten gewoon op de bank te chillen!
Taking phonesex to the next levelquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg nu een MI dat jullie gefist worden door elkaar en dan met foon en vuist die flamoes in.
Not a good MI tbh!
noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neiinnn mann. We zitten gewoon op de bank te chillen!
Jezus man, moet dit nou, valt weer tegen hoor.quote:
Amenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:58 schreef Tamashii het volgende:
Oh en huppel, Bobby zou geen fuck verpesten. Als er al een film zou komen zou die daardoor alleen maar geiler worden.
Leuke woordspeling.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:58 schreef Tamashii het volgende:
Oh en huppel, Bobby zou geen fuck verpesten. Als er al een film zou komen zou die daardoor alleen maar geiler worden.
kom op mn schoot zitten schatjequote:Op vrijdag 19 april 2013 16:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus man, moet dit nou, valt weer tegen hoor.
Kan iemand mij straks een linkje naar het nzb-tje doen???quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:58 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:00 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Kan iemand mij straks een linkje naar het nzb-tje doen???
Kunnen we Ned1 hacken en de feed doorsturen naar het scherm in de Arena????...quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Het wordt live uitgezonden op Ned1![]()
Ik heb teveel lol om die opmerking
tsk tsl tsk, wij doen alleen aan rar, exe en txtquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:00 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Kan iemand mij straks een linkje naar het nzb-tje doen???
Het is wel de bedoeling dat onze jongens gaan voetballen en winnen!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:03 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Kunnen we Ned1 hacken en de feed doorsturen naar het scherm in de Arena????...
Oh....txt fapt zo rottig....quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:03 schreef Viro het volgende:
[..]
tsk tsl tsk, wij doen alleen aan rar, exe en txt
Ok...ff een delay erop en pas om 2143 beginnen met uitzenden....quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat onze jongens gaan voetballen en winnen!!
Niet dat ze allemaal ter plekke op het veld gaan staan fappen!!
Die oude man moet nog een hoop lerenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:06 schreef Viro het volgende:
[..]
ben je gek man? Fappen op txt is the way to do it
JAAAAA....iddquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die oude man moet nog een hoop leren
Nu is het wachten op de eerste die ASCII art komt posten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:06 schreef Viro het volgende:
[..]
ben je gek man? Fappen op txt is the way to do it
Wie is er jarig? Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
Het tocht in de busGelukkig bijna thuis, dan eten en dam verjaardag
Alleen als er vis op het menu staat!quote:
Ben jij bi ja?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als er vis op het menu staat!
Hihi zo fout![]()
En dan zeggen ze dat oude mensen niets kunnen leren van de jongerenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die oude man moet nog een hoop leren
quote:
Joh je woont hier kei dichtbij!quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was daar een paar dagen eerder mee gekomen
( . ) ( . ) HAHAHHAHAHquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:14 schreef twi het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de eerste die ASCII art komt posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is vreemd in de SEX scquote:
Deze held weet hoe het hoortquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:14 schreef twi het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de eerste die ASCII art komt posten.
ik denkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:
ik weet niet eens waar dat isquote:
Nog niet. Wilde het mooie afgelopen voetbal weekend er mee vieren, maar toen lonkte de Licor 43. Verder maar even zuinig doen met alcohol en vreten, de weegschaal vond de frituur niet al te leukquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Deze held weet hoe het hoort
Al een shot goldstrike geprobeerd?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
( . ) ( . ) HAHAHHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach kom op, ff oppas regelen en bam.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik weet niet eens waar dat is
En volgende week was makkelijker geweest. Kindloos dan
bam ja?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach kom op, ff oppas regelen en bam.
Arme twi.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:45 schreef twi het volgende:
[..]
Nog niet. Wilde het mooie afgelopen voetbal weekend er mee vieren, maar toen lonkte de Licor 43. Verder maar even zuinig doen met alcohol en vreten, de weegschaal vond de frituur niet al te leuk
Omg ado!quote:
En het ergste is dat je het zelfs nog vetter (auto complete maakt er ook bewust 'beter' van) moet maken om het nog lekkerder te maken. Bah.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme twi.
Waarom is frituur zo lekker?
twisted mindquote:
Ja ik zou dat de hele avond tegen je zeggen.quote:
Dat wil zeggen als je je mond niet vol zou hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik zou dat de hele avond tegen je zeggen.
als je eens wistquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wil zeggen als je je mond niet vol zou hebben
Nog 2 weken, ja?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:58 schreef twi het volgende:
[..]
En het ergste is dat je het zelfs nog vetter (auto complete maakt er ook bewust 'beter' van) moet maken om het nog lekkerder te maken. Bah.
Vanavond volkoren pizza op die niet te ongezond was en in elk geval weer 4 kilo kwijt. Nog even en ik ben weer in Channing Tatum shape.
Ik drink je milkshake.quote:
goed hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kom jij hier eten dan? Handig wel
my milkshake is better than yoursquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog 2 weken, ja?
[..]
Ik drink je milkshake.
Misschien, wat is er over twee weken?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog 2 weken, ja?
[..]
Ik drink je milkshake.
Wanneer heb je zijn milkshake geproefd?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
my milkshake is better than yours
Brengt ie alle jongens naar de tuin?quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
my milkshake is better than yours
Dan zie je er uit als Chaning Tatum.quote:
Zijn lijf dan, gelukkig heb ik niet zo'n lelijke kop.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brengt ie alle jongens naar de tuin?
[..]
Dan zie je er uit als Chaning Tatum.
volgens mij doe je niet onder voor mequote:Op vrijdag 19 april 2013 18:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik zou dat de hele avond tegen je zeggen.
ga wel na het eten en pak het toetje daar welquote:
Whehehe. Niet combineren met paprika chipsquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:45 schreef twi het volgende:
[..]
Nog niet. Wilde het mooie afgelopen voetbal weekend er mee vieren, maar toen lonkte de Licor 43. Verder maar even zuinig doen met alcohol en vreten, de weegschaal vond de frituur niet al te leuk
Snoepkontquote:Op vrijdag 19 april 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja toetje!!
* Huppelmuts heeft nog ijs
Nee gelijkwaardig jwz!quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
volgens mij doe je niet onder voor me
quote:
Ik heb een probleem!!quote:
Pak er nog eenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een probleem!!
Het bier smaakt te lekker
Ik weet het. Heb er al een paar op vandaag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een probleem!!
Het bier smaakt te lekker
Was ik op zich wel van plan maar dan heb ik morgen minderquote:
En ik dus ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was ik op zich wel van plan maar dan heb ik morgen minder
ik nietquote:
Nieuwe halenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was ik op zich wel van plan maar dan heb ik morgen minder
Dat geeft niet, huppel komt eerstquote:
Jaquote:
Stort jij dan even 20 euro op mijn rekening?quote:
quote:
Ohquote:
Kost heul geen twintig euroquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja
[..]
Stort jij dan even 20 euro op mijn rekening?
[..]
[..]
Oh
Nehquote:
Man naar mijn hartquote:
Kratje Hertog Jan is ongeveer 18 euro en ik sta 1,75 rood dus ik heb 20 euro ongeveer nodigquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kost heul geen twintig euro. Al weet ik alleen de personeelswinkelprijs, maar ook in de winkel heul geen twintig euro!
Awwwquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Man naar mijn hart![]()
* Huppelmuts opent nog een pilsje
[..]
Kratje Hertog Jan is ongeveer 18 euro en ik sta 1,75 rood dus ik heb 20 euro ongeveer nodig
Komt goedquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Awww. Sterkte morgen
, ik kan niets komen brengen
.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Morgen heb ik weer geld![]()
En Roy neemt ook bier mee
Nog even ik ga ook aan die serie beginnen hoorquote:
kom je langs dan?quote:
Hoe is het kapsel geworden?quote:
Ja leukquote:
Oh mooi is dat altijdquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja leuk
Wel echt een heel ander koppie gekregen. Ze loopt nu ook nog rond met zo'm fake nerd bril, schijnt ook "in" te zijn op het moment
Ja hey, ben ik er eindelijk vanaf en dan begin jij eraanquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog even ik ga ook aan die serie beginnen hoor
Ik heb genoeg vrije tijd om het te kijken hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja hey, ben ik er eindelijk vanaf en dan begin jij eraan. Zo zien we elkaar nooit
.
Kun je dan niet aan een serie beginnen waar ik ook nog aan moet beginnenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vrije tijd om het te kijken hoor
Prima, doe maar een suggestiequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kun je dan niet aan een serie beginnen waar ik ook nog aan moet beginnen. Kunnen we "samen" kijken
.
Mijn volgende serie die ik ga proberen is Alphasquote:
Ik wil aan Arrows gaan beginnen!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn volgende serie die ik ga proberen is Alphas.
Voor nu nog een prisonbreak en daarna wrs snel bedtijd.
Die lijkt me niet zo leukquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil aan Arrows gaan beginnen!!
Zet je hem dan gelijktijdig op start?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kun je dan niet aan een serie beginnen waar ik ook nog aan moet beginnen. Kunnen we "samen" kijken
.
Ik ga het wel merkenquote:
Hij komt dan toch bij mij kijken jonguh!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zet je hem dan gelijktijdig op start?
De naïviteitquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij komt dan toch bij mij kijken jonguh!!
Of ik bij hem
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De naïviteitOf pas na de seks dan?
quote:
Jij gelooft alles wat je op internet leest?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]geen reden meer om langs te komen dus
Dus toch geen series kijken?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat je op internet leest?
Ik kan heus wel tv kijken en neuken tegelijk hoorquote:
Ik schil er zelfs de aardappels bij en doe tussendoor ff de belastingaangiftequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan heus wel tv kijken en neuken tegelijk hoor
Ik heb ooit een keer mn nagels liggen vijlen tijdens de seks. True storyquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik schil er zelfs de aardappels bij en doe tussendoor ff de belastingaangifte
Op je buik liggend, op bed beetje nonchalant je nagels vijlen en hij zijn best doen om z'n kwakkie in je te krijgen.. Kan me er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer mn nagels liggen vijlen tijdens de seks. True story![]()
Mn ex kon het niet echt waarderen
Ik lag op mn rug, hij probeerde zn best te doen, zag de verveling op mijn gezichtquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Op je buik liggend, op bed beetje nonchalant je nagels vijlen en hij zijn best doen om z'n kwakkie in je te krijgen.. Kan me er iets bij voorstellen
En dan heb je niet zoiets van "Schat, volgens mij moeten we dit een ander keertje doen, want dit is nog simpeler dan bridgen op zondag" ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lag op mn rug, hij probeerde zn best te doen, zag de verveling op mijn gezicht
Het was een bewuste wraakactie van mijquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan heb je niet zoiets van "Schat, volgens mij moeten we dit een ander keertje doen, want dit is nog simpeler dan bridgen op zondag" ?
De zeester!!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lag op mn rug, hij probeerde zn best te doen, zag de verveling op mijn gezicht
Ow god, dan zou ik al heel wat nagelvijl momentjes meegemaakt moeten hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was een bewuste wraakactie van mij![]()
Hij had mij tijdens een ruzie hoer genoemd en dat pikte ik niet
Zeester?quote:
Jup armen en benen wijd gaan liggen niks doen en verveeld kijkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow god, dan zou ik al heel wat nagelvijl momentjes meegemaakt moeten hebben
[..]
Zeester?
Ah, zo stemmen vrouwen dat dus onderling afquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup armen en benen wijd gaan liggen niks doen en verveeld kijken
Heldenstandjequote:
Ik laat mij in een relatie niet voor hoer uitmakenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow god, dan zou ik al heel wat nagelvijl momentjes meegemaakt moeten hebben
[..]
Zeester?
De Dirty Sanchez: Na Anale sex, smeer je jouw lul af op haar bovenlip voor een echte Mexicaanse snor.quote:
Thnxquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De Dirty Sanchez: Na Anale sex, smeer je jouw lul af op haar bovenlip voor een echte Mexicaanse snor.
De White Dragon: Nadat je haar mond vol spuit, moet je haar kietelen tot het haar neusgaten uit komt
De Spiderman; Je spuit je hand vol na het neuken en dan schiet je jouw cum zoals Spiderman. Tssssss!
De Houdini; Vlak voordat je spuit, spuug je haar op de rug dat ze denkt dat je kwam en dan spuit je haar in het gezicht en zegt: Tadaaaa!
De Fishhooks: Doggystyle, en dan haar mond inhaken als een vis met je beide wijsvingers.
De Gorilla: Je voegt wat extra schaamhaar toe tijdens het spuiten voor een mooie afwerking.
De Darth Vader: Je spuit haar beide neusgaten vol en adem happen maar.
De Poltergeist: Je neukt in het donker doggy, dan doe je een wisseltruc met een kameraad en ga je snel naar buiten en zwaai je naar binnen naar je vriendin.
De boze Piraat: Je schopt haar voor de enkels en je spuit haar in het oog! Arrrrr!
De DonkeyPunch: Vlak voordat je spuit, sla je haar op de kop, zodat ze schrikt en de poes aanspant.
Crispy Chicken: Als je op het strand ligt te pompen, even de leuter door het zand.
Cleaveland Steamer: Na een onenight stand, terwijl zij slaapt, schijt je haar op de borst en wegwezen.
Sweet dreams my dearquote:
Gooi er maar inquote:
Deceptie ditquote:
Mijn visite heeft net de kat in de kast opgeslotenquote:
Wil jij morgen een gezellige dag of toch niet?:(quote:
Gaat ook gezellig wordenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij morgen een gezellige dag of toch niet?:(
Niet als jij eng vrolijk gaat doen om gelijkspel/verlies!!quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
piderman; Je spuit je hand vol na het neuken en dan schiet je jouw cum zoals Spiderman. Tssssss!
De Houdini; Vlak voordat je spuit, spuug je haar op de rug dat ze denkt dat je kwam en dan spuit je haar in het gezicht en zegt: Tadaaaa!
De Fishhooks: Doggystyle, en dan haar mond inhaken als een vis met je beide wijsvingers.
De Gorilla: Je voegt wat extra schaamhaar toe tijdens het spuiten voor een mooie afwerking.
De Darth Vader: Je spuit haar beide neusgaten vol en adem happen maar.
De Poltergeist: Je neukt in het donker doggy, dan doe je een wisseltruc met een kameraad en ga je snel naar buiten en zwaai je naar binnen naar je vriendin.
De boze Piraat: Je schopt haar voor de enkels en je spuit haar in het oog! Arrrrr!
De DonkeyPunch: Vlak voordat je spuit, sla je haar op de kop, zodat ze schrikt en de poes aanspant.
Crispy Chicken: Als je op het strand ligt te pomp
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn visite heeft net de kat in de kast opgesloten
Die is ook leuk jaquote:
Vrouwen zijn ondergeschikt en hebben te luisteren en ondergaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is ook leuk ja![]()
Ik vind dat er ook standjes moeten komen waarbij de vrouw het kutgeintje (hihi pun intended) kan maken!!
Okquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ondergeschikt en hebben te luisteren en ondergaan
Goed zo.quote:
Dan ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet als jij eng vrolijk gaat doen om gelijkspel/verlies!!
Ben ik nu braaf?quote:
Heul nietquote:
Geen ontbijt op bed voor jouquote:
Niet door mij gemaakt dan!!quote:
Hoe ga je mij dwingen dan?quote:
I would like to see you tryquote:
Discobowlen?quote:
Poolen is leuk!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bowlen ja?
Gaan wij dan een keer poolen?
ja, vind ik ook. Niet dat ik er nou zo goed in ben, maar ik vind het wél leukquote:
Nou, wanneer gaan we poolen dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, vind ik ook. Niet dat ik er nou zo goed in ben, maar ik vind het wél leuk
And attack!!quote:
Jules is langzaamaan aan het veranderen van angstaanjagend naar grappig!!quote:
Ligt je 77 al klaar? Morgen ga ik denk ik mijn HJ-voorraad afbouwen om er 77 van te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules is langzaamaan aan het veranderen van angstaanjagend naar grappig!!
Maw, je moet weer langskomen!
Over 2 weken ga ik die bestellen!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt je 77 al klaar? Morgen ga ik denk ik mijn HJ-voorraad afbouwen om er 77 van te maken.
Lekker! Zal wel een financiële aanslag worden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 2 weken ga ik die bestellen!!
Ze zijn duur inderdaadquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker! Zal wel een financiële aanslag worden.
Sowieso!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik het waard ben. Jij toch ook?
Doet me denken aan dat ik nog een leuk cadeautje voor mezelf moet verzinnen, heb een bonus gekregen van het werk.quote:
WT aan de whatsappquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat ik nog een leuk cadeautje voor mezelf moet verzinnen, heb een bonus gekregen van het werk.
Misschien wel een slimme telefoon?
Dronken berichten all the time omdat ik niet kan omgaan met een on-screen toetsenbord.quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dronken berichten all the time omdat ik niet kan omgaan met een on-screen toetsenbord.
Je moet helemaal niks!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar ik moet mezelf ook nog een mooi toetsenbordje cadeau doen!
Jij niet natuurlijkquote:
Omdat het kanquote:
Stripstersquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy!!!!! Moet ik nog iets in huis halen voor je?
Ik hijs Jules wel in een jurkjequote:
quote:
Roy, ik ga dinsdag naar de voorpremiere van Iron Man.quote:
Hij lijkt me echt vetquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roy, ik ga dinsdag naar de voorpremiere van Iron Man.
Is goed! Wanneer!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bowlen ja?
Gaan wij dan een keer poolen?
Waar blijft die stream??quote:
Dat dus!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 07:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want daar heeft jouw piemel aan gezeten.
Is allemaal de schuld van Faxquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:01 schreef muhahaha het volgende:
Poolen kijgt zo wel en rare associatie
Ik werd wakker doordat de zon zo heel fel in mijn gezicht scheenquote:
Vervelend he, al die handen..quote:
Soms heel benauwd ja in een tweepersoonsbedquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Soms heel benauwd ja in een tweepersoonsbed
Doordat de zon mij wakker maakte dacht ik dat het warm was en dus wilde ik op het balkon gaan zitten met thee.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:07 schreef -Engel- het volgende:
Morguh!
Ik ben gewoon al buiten geweest
Oew lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Vers afgebakken broodjes en thee![]()
Het is weekend
Ik wil ookquote:
Ik snap het hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:19 schreef Tamashii het volgende:
Oh vandaaaar.tsja bobbyb is weg nou dus er is wel plek maar ben net blij dat het wat ruimer is
Merci al wil ik er eigenlijk uitquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik snap het hoor
Veel plezier met z'n tweetjes dan![]()
Je moet ook wel kleren aan doen hequote:Op zaterdag 20 april 2013 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doordat de zon mij wakker maakte dacht ik dat het warm was en dus wilde ik op het balkon gaan zitten met thee.
Dat was toch wel te koud nog hoor
Hahahahaquote:
Ik had mn badjas aanquote:
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doordat de zon mij wakker maakte dacht ik dat het warm was en dus wilde ik op het balkon gaan zitten met thee.
Dat was toch wel te koud nog hoor
Aldooooo! Wanneer kom je ons meeten!quote:
Wanneer is er een meet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aldooooo! Wanneer kom je ons meeten!
Achter het glas welquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
wordt het trouwens vandaag mooi weer?
De zon schijntquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
wordt het trouwens vandaag mooi weer?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache gaat gordijnen opendoen![]()
ik nietquote:
Waar woon jij, ik kom er meteen aan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:24 schreef AldoTheApache het volgende:
potverdomme, het lijkt wel Spanje hier
Jij was er al uit volgens Tam!!quote:
Hier is het ook heerlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar woon jij, ik kom er meteen aan.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar woon jij, ik kom er meteen aan.
quote:
Moest jij er nou vroeg uit om boodschappen te doen?!quote:
alquaidakat pleegt tereuraanslag met chocomel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Grrr de kat drinkt mijn chocomelk op!!
Zal vast heel gezond zijn voor je poezquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
nee joh. Heb gewoon geen zin in dat gevoos van hun de hele tijdquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Moest jij er nou vroeg uit om boodschappen te doen?!
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:28 schreef Evie het volgende:
[..]
alquaidakat pleegt tereuraanslag met chocomel?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal vast heel gezond zijn voor je poez
Ik heb het glas nu voor mijn toetsenbord staan, tussen mijn armen in en Jules probeert er op alle mogelijke manieren bij in de buurt te komenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee joh. Heb gewoon geen zin in dat gevoos van hun de hele tijd
Whehequote:Op zaterdag 20 april 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb het glas nu voor mijn toetsenbord staan, tussen mijn armen in en Jules probeert er op alle mogelijke manieren bij in de buurt te komen![]()
Gek beest!
Als jij al oud bent, dan is iedereen hier oudquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik word een oude man, nu is het officieel
Misschien is dat dan ook wel zoquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij al oud bent, dan is iedereen hier oud
Nee, want ik ben nog een jonge God.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Misschien is dat dan ook wel zo
quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want ik ben nog een jonge God.
Wat is oud?quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik word een oude man, nu is het officieel
Stel je niet aan zeg!!quote:
This made me laugh!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want ik ben nog een jonge God.
hehequote:Op zaterdag 20 april 2013 11:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache gaat gordijnen opendoen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |