Hmm dus dit zou gewoon mogen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:23 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Zover ik weet zijn hier geen voorschriften voor in de situatie die je hier verteld. Het lijkt me een onlogische keuze, maar om het direct verboden te noemen...
Er zijn wel regels voor bijvoorbeeld de indeling van een meterkast. Maar verder... niet zover ik weet.
Ja echt serieus. Ik stond er ook van te kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEE dat meen je niet.![]()
![]()
![]()
Hij is erg hoogquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:32 schreef AlfredJKwak5 het volgende:
Nee dit mag absoluut niet! De leiding loopt zelfs door de kabelgoot heen, das wel verboden!
Ik zou de installateur gewoon vragen de kraan elders te plaatsen. Als ie dat weigert dan zou ik als ik jouw was te kennen geven dat je het gaat laten keuren door Uneto/VNI. Noem deze laatste naam want das een goede push. (das de branche organisatie van electro en installateurs)
PS als de terugslagklep gaat lekken (wat relatief vaak gebeurd) dan heb je 100% zeker water over je stopcontact en stekken heen. (de terugslagklep zit in de kraan, dat kleine gaatje onderaan is dat, officieel heet het een beluchter maar de werking is identiek)
PS wat is trouwens de hoogte van de kraan tov de grond? Volgens mij zit hij ook erg laag.
Nee dit is niet goed. Echt niet. Ik betwijfel ook of een erkend installateur dit aangelegd heeft, ik zou het nooit zo op durven leveren. Veiligheid eerst, daarna pas de "schoonheid".quote:
Door mijn bedrijf aan de huurbaas van het pand.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef Deshain het volgende:
Komt er een slang aan voor het koffiezetapparaat en door wie, en hoe, is deze knutselaar opdracht gegegeven?
Doet mij een beetje aan als je vraagt een aap, je krijgt een aap..
Ik bedoelde meer of hem is opgedragen om het op die knutselmanier aan te leggen..quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:42 schreef GodZZila het volgende:
[..]
Door mijn bedrijf aan de huurbaas van het pand.
Die heeft een loodgieter laten komen. Die is volgens mij weer onderdeel van waar wij het pand huren.
Nee. Alleen hier is de ruimte. Hier op de tafel moet een koffiezet apparaat komen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:43 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer of hem is opgedragen om het op die knutselmanier aan te leggen..
Lunch ruimte van de cursisten die trainingen komen volgen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:43 schreef Leandra het volgende:
WTF??
Is het een bedrijfsruimte trouwens?
Vergeet het bouwbesluit niet, das ook bindend hierin.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:44 schreef Red1980 het volgende:
Dit mag dus inderdaad niet... Waterleiding en elektriciteitskabels mogen sowiezo al niet door eenzelfde goot... En ook niet onder elkaar, maar in ieder geval naast elkaar op een "X" afstand van elkaar... Iets met installatie voorschriften uit de NEN1010.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |