quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:23 schreef Miguele11 het volgende:
[..]
je bedoelt ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vergeef het u, broederquote:
Allemaal een beetje genant hier in huize AF_ maar verder (nog) niks (gelukkig)quote:Op maandag 29 april 2013 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Twee dagen geen posts in dit topic. Is je zus al zwangert?
Gast kom op! We wachten al een week!!!quote:Op maandag 29 april 2013 23:03 schreef AF_ het volgende:
[..]
Allemaal een beetje genant hier in huize AF_ maar verder (nog) niks (gelukkig)
We gaan morgen met haar vriendinnen en mijn vrienden koningdag vieren dus maak wel een move voor julliequote:Op maandag 29 april 2013 23:12 schreef BRANDGEL het volgende:
[..]
Gast kom op! We wachten al een week!!!
Bs, zieke fantasie.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:50 schreef AF_ het volgende:
Nou in een dronken bui van ons beide heeft ze me gepijpt![]()
Onze broeder/zusterrelatie zal nooit mee hetzelfde zijn
Volgende keer wel een video maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:50 schreef AF_ het volgende:
Nog steeds denken dat dit mijn fantasie is. Wilde het gvd nietquote:
Zo lief.quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:50 schreef AF_ het volgende:
En volgens de Bijbel is incest goed, dus TS en zusje is goed bezig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 03:51 schreef smitjew het volgende:
Met een condoom om is het niet echt incest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is necessary for evolution. The fear that, at any given moment you could perish and vanish from existence.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:25 schreef Kuraudo het volgende:
Hoe kom je aan haar fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |