Kiek even naar de tijden van de berichten, het schimmelbericht ging nog over de ttquote:
Dat snap ik!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kiek even naar de tijden van de berichten, het schimmelbericht ging nog over de tt
Oh wowquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind deze juist tof
[ afbeelding ]
Ow zo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat snap ik!
Schimmel = plantaardig = vega
Heeeeel mooi!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind deze juist tof
[ afbeelding ]
ohhhhh prettyquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind deze juist tof
[ afbeelding ]
Ik hou normaal niet zo van duochrome, maar die groene is wel leukquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier snelle swatches
pink=chameleon copper, ringvinger=chameleon green middelvinger=holo bordeaux
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kutquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier snelle swatches
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind ze maar mehquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier snelle swatches
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee niet superholo. Hij is ook best mat qua kleur. Maar met topcoat erover istie wel erg prettyquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik hou normaal niet zo van duochrome, maar die groene is wel leuk
Die paarse is niet echt super holo of wel?
Ik heb een paar maanden terug een donker roze holo van de Hema meegenomen, die vind ik wel mooiquote:
Funghitarian!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow zo.
Ermagerd schimmeltarier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |