Noem het zoals je wil, ik beleef gewoon plezier en het interesseerd me eigenlijk erg weinig wat andere mensen er van vinden; het gaat ze geen reet (hihiquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:48 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Je bent een mannenslet zoals ik al eerder zei, dus je geeft het nu toe?
Ja en?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Noem het zoals je wil, ik beleef gewoon plezier en het interesseerd me eigenlijk erg weinig wat andere mensen er van vinden; het gaat ze geen reet (hihi) aan
Dat kan ik ook aan jou vragen.quote:
Kom ff op DM, laten we de anderen niet lastig vallen, ik roep je nu op DM.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat kan ik ook aan jou vragen.
Niet erg...dat demoontje is een klacht op zich.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb helaas alleen maar onoriginele klachten ts, dus ik kan je niet helpen. Sorry.
nja, zal ik me er maar buiten houden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Niet erg...dat demoontje is een klacht op zich.
Durft niet eens op DM te reageren....
Ik had al een klacht over hem maar toen ging iedereen zeiken en noemden ze me homofoobquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Niet erg...dat demoontje is een klacht op zich.
Durft niet eens op DM te reageren....
Is goed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nja, zal ik me er maar buiten houden?
heel fijn, dank je!
De waarheid is hard, daarom BozeHaas...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik had al een klacht over hem maar toen ging iedereen zeiken en noemden ze me homofoob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |