quote:
Wij gaan bij de mac halenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wij hebben de kippetjes in de oven nu
quote:
Gebakken rijst?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik eet vandaag gebakken rijst en heb honger als een paard
Soort nasiquote:
Klinkt wel lekker hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort nasi![]()
Ik vind van wel, maar het is redelijk apart.
Met gehakt, ui, champignons, ei, spek..
Weet eigenlijk niet hoe ik er op kwam.. maar af en toe heb je van die recepten die alleen jij eet/maaktquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker hoorMisschien ook eens in een gekke bui proberen
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet hoe ik er op kwam.. maar af en toe heb je van die recepten die alleen jij eet/maakt
spier gescheurd in mijn linkerarm.quote:
quote:
zo hebben wij ook al veel lekkere gerechten "ontdekt"quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaDie zijn dan een keer ontstaan doordat je weinig zin had en niet zo veel in huis, 'och, laat ik dit eens in een pan mieteren' en dan blijkt het best lekker te zijn
Ja lolquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaDie zijn dan een keer ontstaan doordat je weinig zin had en niet zo veel in huis, 'och, laat ik dit eens in een pan mieteren' en dan blijkt het best lekker te zijn
quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo hebben wij ook al veel lekkere gerechten "ontdekt"
Je moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja lolNou moet ik er wel bij zeggen dat de eieren en het spek er wel later bij gekomen zijn.
Zo'n gerecht klinkt dan niet lekker, maar zodra je het proeftquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Je moet ergens beginnenIk heb laatst ook een 'prutje' gemaakt met spitskool, gehakt, kurkuma, crème fraîche en appel, en dat smaakte me prima
![]()
Auquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
spier gescheurd in mijn linkerarm.
[..]en dat is nog wel je naam
Nee kloptquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n gerecht klinkt dan niet lekker, maar zodra je het proeft
iddquote:
wij een keer een ovenschotel gemaakt met bananen in schouderham met mosterd gerold kaassaus erover en puree erbijquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Je moet ergens beginnenIk heb laatst ook een 'prutje' gemaakt met spitskool, gehakt, kurkuma, crème fraîche en appel, en dat smaakte me prima
![]()
Ik heb het uit een tv-serie, iemand was tussen de schroef van een schip terechtgekomen en in het ziekenhuis noemden ze haar Ceviche (chopped-up fish)quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
heb ik een keer gegeten
![]()
was echter niet echt mijn ding
nou krijg ik helemaal al spijt van die soepquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb het uit een tv-serie, iemand was tussen de schroef van een schip terechtgekomen en in het ziekenhuis noemden ze haar Ceviche (chopped-up fish)
Soep? Schotel, toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou krijg ik helemaal al spijt van die soep
schotelquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Soep? Schotel, toch?
Maar ik ben even douchen, tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |