Mijn gedachte preciesquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
triangel is zeker een josti school
aan de tekst te zien iig welquote:
hee, daar moet je niet mee spotten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja, een normale nederlander gaat zich toch ook niet de moeite doen om 1 zin van een liedje op zo'n site te zetten, dat is alleen iets wat de thuiszorg met verstandelijk gehandicapten doet
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, daar moet je niet mee spotten!Ach, de Piramide, de Wegwijzer, de Cirkel wat maakt het uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja, een normale nederlander gaat zich toch ook niet de moeite doen om 1 zin van een liedje op zo'n site te zetten, dat is alleen iets wat de thuiszorg met verstandelijk gehandicapten doet
Wel uit Vinkeveen, dat wel.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, daar moet je niet mee spotten!iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ja, een normale nederlander gaat zich toch ook niet de moeite doen om 1 zin van een liedje op zo'n site te zetten, dat is alleen iets wat de thuiszorg met verstandelijk gehandicapten doet
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ach, de Piramide, de Wegwijzer, de Cirkel wat maakt het uit.
Wel uit Vinkeveen, dat wel.
ik heb zin in bierquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb zin in B&J's chunky monkey
ruilenquote:
ik heb geen ijs in huis.quote:
ik dus ookquote:
picsquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:08 schreef gianni61 het volgende:
roxanne hazes heeft neptieten
sorry voor deze boodschap
ze zegt het net bij bloed, zweet en tranenquote:
ik wist het nog nietquote:
Ik wilde het niet wetenquote:
ik wilde het koningslied ook niet horen..quote:
quote:
quote:
Ik wilde vandaag niet opstaan en naar buiten ...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde het koningslied ook niet horen..
daar kijk ik niet naarquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze zegt het net bij bloed, zweet en tranen
stuartquote:
ik vind het stiekem wel een leuk programmaquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het stiekem wel een leuk programma
Whatever keeps you going on a friday nightquote:
ach, zometeen nog even de kroeg in en morgen weer vroeg op om een tuintje te slopenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whatever keeps you going on a friday night
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het stiekem wel een leuk programma
jij woont toch in engeland? dan kun je magners pakkenquote:
Magners is heerlijk inderdaadquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij woont toch in engeland? dan kun je magners pakken
die strongbow die ze hier verkopen vind ik echt niet te vergelijken
volgens mij is de strongbow in engeland ook anders dan hier..quote:
Dat idee heb ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is de strongbow in engeland ook anders dan hier..
lekker gelopen?quote:
Ging redelijkquote:
hij is ook een stuk groterquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ging redelijkAlleen vriend was mee en zijn tempo ligt iets hoger en dat ging ik proberen bij te houden
![]()
Ik faalde natuurlijk nogal, dus iets te hard van start en vrij langzaam geëindigd, maar ik heb wel de hele les uitgelopen
![]()
![]()
![]()
En meer getraind, en mannelijk..quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:01 schreef Stuart het volgende:
Ben wel blij dat het weekend is. Heb een erg drukke week gehad. Volgende week zijn alleen maandag en dinsdag nog erg druk
Je had weer een eindpost met 'slot'. Ik ga vanaf nu elke keer een TR maken want ik word werkelijk schijtziek van je domme gelapohuntquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ja, ik had weer een kut laatste post.
Je doet maar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je had weer een eindpost met 'slot'. Ik ga vanaf nu elke keer een TR maken want ik word werkelijk schijtziek van je domme gelapohunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |