Ik ga hem mooi niet luisterenquote:
3fmquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:27 schreef gianni61 het volgende:
ik ben nu wel misselijk.
koningslied op 3fm
spontane ooraids
buiten giel niks mis meequote:
Zoals?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke dan ben ik bereid verdere stappen te ondernemen
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik degradeer je op mijn FOK! vriendschapsladder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Stond inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vriendjes luisteren ook samen muziek, en jij doe dat nu niet.
Groot fan van User Wotte
Nee, want ik ben lekker eigenwijsquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stond inderdaad.
Maar vriendjes luisteren ook samen muziek, en jij doe dat nu niet.
quote:
Plehhhh!!!!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dan moet dit toch niet als een grote verrassing komen
Plebsdj blihh!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]Heb ik ook last van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:50 schreef Xeor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |