ik had het dan ook tegen 4equote:Op vrijdag 19 april 2013 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze mochten willen dat ik tot hun 'soort' behoor..
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Of dan help ik iemand op Amsterdam Centraal de weg te wijzen naar de tram, en dan moet hij toevallig met dezelfde tram als mij mee en wilt ie vervolgens een foto van me maken.. ehmm.. nee?![]()
En met uitgaan is het zelfs zo erg dat mijn mannelijke vrienden afspreken wie mij gaat 'redden' die avond, want er is áltijd minimaal 1 creep die achter me aan zit en pas weggaat als mijn 'vriendje' mij komt 'claimen'
rare mensenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]belachelijk
Er zijn wel een aantal foto's van mij gemaakt, ongevraagdbest creepy
![]()
Een keer op Leiden CS en een keer toen ik aan het paardrijden was. Hoeft voor mij niet
have funquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:37 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik ga me klaar maken voor een rondje![]()
Have fun, ik wacht ff tot het spitsuur voorbij isquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:37 schreef essnhills het volgende:
Het valt aan te horen...quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Chillend...
Wat vind jij van het koningslied ?
Zon schijnt hierquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:42 schreef gianni61 het volgende:
ik ga zo misschien maar eens buiten auto's kijken. als het droog blijft
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:37 schreef essnhills het volgende:
hier is het nogal grijs.quote:
We butter the bread with butter, slipknot en cannibal corpse zijn ook wel aan te horenquote:
in vergelijking met het ali b stukje is een tandartsboor nog aan te horenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We butter the bread with butter, slipknot en cannibal corpse zijn ook wel aan te horen
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in vergelijking met het ali b stukje is een tandartsboor nog aan te horen
de zangstukjes kan ik nog wel hebben, maar datquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]3 vingers in de lucht
Hou op met me hoor
Die tekst slaat nergens opquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de zangstukjes kan ik nog wel hebben, maar dat
ik heb het nog helemaal gelezen.quote:
Das lekker gek ...quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het nog helemaal gelezen.
en dat wat door Do en zo gezongen wordt kan ik op zich nog wel goed vinden.
buiten de tekst om. qua muziek en zang past het wel.
maar hoe kom je er in godsnaam op om dat w van willem stuk ertussendoor te wringen.
W van willem-spontaan-de-nek-omdraaien
nee, dat is omdat een of andere staatsmongool heeft verzonnen dat dat de jeugd en de multi culti samenleving aanspreektquote:
Omg doet me denken aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is omdat een of andere staatsmongool heeft verzonnen dat dat de jeugd en de multi culti samenleving aanspreekt
triangel is zeker een josti schoolquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:23 schreef Ceviche het volgende:
Die tekst'we staan naast je, we zijn je baken in de nacht, drie vingers in de lucht en de w staat voor willem!'
Geschreven door groep 7B van de Triangel in Vinkeveen.
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
triangel is zeker een josti school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |