abonnement Unibet Coolblue
pi_125474511
Iemand hier die dit ook doet of gedaan heeft?
In tegenstelling tot BF3 heeft BF2 bot-support (das ook 1 van de belangrijkste redenen dat ik BF3 niet gekocht heb), support voor mods en kan je het spel zelf makkelijk modden.

Ik speel het af en toe nog met een paar vrienden in een LAN en tis echt geweldig! _O_

Lage systeem-eisen, dus draait op ieder redelijk modern systeem gewoon goed ^O^

En het leukste zijn de vele mods die voor dit spel te krijgen zijn en het feit dat je heel makkelijk zelf dit spel kunt modden (gewoon zip bestandje uitpakken (wel een backup maken :P ), tekstbestandje veranderen, opnieuw inpakken en klaar is kees!).

Zelf heb ik AIX2 geinstalleerd (met TNG2 en nog wat andere AIX mappacks) en heb het volgende gemod:
-Nu spawnen er veel meer voertuigen, dus je hoeft nooit meer te wachten op een vliegtuig of een tank ^O^ Ook spawnen er op de carrier nu 5 of meer verschillende vliegtuigen, zoals bijvoorbeeld de F14 Tomcat ( _O_ ), de F18, de F16, de F22 en een oude Fokker 3-dekker, dus je kunt gewoon kiezen wat je wilt vliegen :)
-Tanks zijn nu echte tanks, veel dodelijker en meer pantser
-1 ronde duurt nu 4 uur
-Je kunt in theorie alle awards en ranks halen binnen die 4 uur, in coop dus! (na elke ronde worden de stats gereset)
-Ik heb sommige awards nieuwe namen gegeven
-Ik heb de bewapening van veel vliegtuigen aangepast en bestaande handheld wapens meer clips gegeven (hoef je niet steeds naar een support te zoeken voor ammo :P )
-Ik heb veel van de voertuigen gecloned en een nieuwe skin gegeven (inclusief andere bewapening en een nieuwe naam).
-De A10 heeft nu 1 bom...een nuke! })
-Ik heb voertuigen uit andere mods aan AIX2 toegevoegd, zoals de F22, mobile artillery en nog veel meer
-Elke klasse heeft nu een granaat, die gooi je voor je op de grond en *POEF* je hebt een jeep! Hoef je als je in the middle of nowhere bent, nooit meer hele stukken te lopen! ^O^
Sommige klassen spawnen uit die granaat een mini-helicopter :P
-Ik heb een pickup-kit gemaakt die o.a. een sniperrifle, bazooka, stinger, een shotgun, een minigun en uiteraard een mes heeft. Een alles_in_1_kit dus :7

Het is ondertussen een hele nieuwe mod geworden die mij en mijn vrienden al vele uurtjes speelplezier hebben opgeleverd.
We spelen het in een lan met bots (heerlijk om gewoon soms rambo-style honderden bots neer te knallen! _O_ ) met soms meer dan 10 vliegtuigen tegelijkertijd in luchtgevechten verwikkeld en de awards vliegen je om de oren! Niks grinden, gewoon meteen genieten :P

Zijn er mensen hier die ook BF2 in coop spelen en/of mensen hier die ook van modden houden? :)
Sowieso zijn mods een uitstekende manier om een saai-geworden spel nieuw leven in te blazen ^O^

tevens is dit mijn 30.000e post :@
  vrijdag 19 april 2013 @ 12:14:20 #2
384971 JoeyDB
Hakuna matata
pi_125474660
Modden.. ik kots er nu al van. Ga nou ver domme is een spel spelen zoals het gemaakt is :')
Op vrijdag 24 mei 2013 14:53 schreef Monopoly het volgende:
JoeyDB, een man waar vele vrouwen een natte vagijn van krijgen
Dat komt door zijn luide paringdans die hij heeft geleerd van de Nquzuu 'Krela stam in Donker Afrika.
pi_125475075
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:14 schreef JoeyDB het volgende:
Modden.. ik kots er nu al van. Ga nou ver domme is een spel spelen zoals het gemaakt is :')
zoals Skyrim? :')
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_125479486
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:14 schreef JoeyDB het volgende:
Modden.. ik kots er nu al van. Ga nou ver domme is een spel spelen zoals het gemaakt is :')
Precies, doet mij denken aan lieden die een iPhone kopen ,vervolgens gaan lopen klagen dat ze e.a. niet kunnen aanpassen en dan het apparaat als waardeloos afdoen.
pi_125490386
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:18 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Precies, doet mij denken aan lieden die een iPhone kopen ,vervolgens gaan lopen klagen dat ze e.a. niet kunnen aanpassen en dan het apparaat als waardeloos afdoen.
Maar ik loop nergens te klagen. :{w
Het enige dat ik zeg is dat modden gewoon ontzettend leuk is om te doen! ^O^
pi_125493591
een iphone is ook kut als je hem niet kan aanpassen :O
pi_125493949
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 12:14 schreef JoeyDB het volgende:
Modden.. ik kots er nu al van. Ga nou ver domme is een spel spelen zoals het gemaakt is :')
Waarom? Mods maken een spel alleen maar uitgebreider en beter. En als het te moeilijk voor je is dan doe je het lekker niet :)
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:18 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Precies, doet mij denken aan lieden die een iPhone kopen ,vervolgens gaan lopen klagen dat ze e.a. niet kunnen aanpassen en dan het apparaat als waardeloos afdoen.
Domme vergelijking.
Conscience do cost.
  vrijdag 19 april 2013 @ 22:32:05 #8
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_125503610
Ah Bf2 speel het nog van tijd tot tijd.
Ben bij Project reality begonnen op versie 0.6 toen het nog best leuk was t/m 0.95 intensief gespeeld. Daarnaast met FH2 in een soort van online campaigns meegespeeld. Daarnaast heb ik beide AIX versies gespeeld AIX2 is nog steeds leuk om te spelen.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_125507249
BF2 Sandbox was ook altijd lachen online, racebanen maken en iedereen kapot vliegen :')
pi_125515736
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ah Bf2 speel het nog van tijd tot tijd.
Ben bij Project reality begonnen op versie 0.6 toen het nog best leuk was t/m 0.95 intensief gespeeld. Daarnaast met FH2 in een soort van online campaigns meegespeeld. Daarnaast heb ik beide AIX versies gespeeld AIX2 is nog steeds leuk om te spelen.
Zo had BF2 moeten zijn.

Weet jij trouwens of er nog genoeg spelers voor online gameplay zijn op de servers?
Het doet soms zo verlaten aan.
pi_155413433
Schopje :P

Ik ben al een tijdje gestopt met het modden van BF2 (het is min of meer af, andere interesses, geen tijd/zin meer voor/in), maar leek me wel leuk wat screenshots te plaatsen zodat er te zien is wat ik veranderd heb. Zeker de screens van mn nuke :D

Alles gespoilerd voor het overzicht:
Eerst een paar screens van mn nuke:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spawnscherm van de PAC in BF2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De EU vlag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nieuwe awards
BF2 heeft een beperkt aantal "slots" voor het geven van awards, maar er waren er veel die niet gebruikt werden, dus had genoeg gelegenheid wat "nieuwe" awards aan BF2 toe te voegen. Ook kan ik zelf met een pythonscript bepalen wanneer je welke award precies krijgt
De awards spreken denk ik voor zich :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat funpics. Dat je in mijn team zit, maakt nog niet dat je voor mij veilig bent :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ten slotte, soms is er niks meer ontspannend dan lekker in je A-10N met nukes spammen op Central Island (Zatar Wetlands II) :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enjoy :P
pi_155475608
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 22:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ah Bf2 speel het nog van tijd tot tijd.
Ben bij Project reality begonnen op versie 0.6 toen het nog best leuk was t/m 0.95 intensief gespeeld. Daarnaast met FH2 in een soort van online campaigns meegespeeld. Daarnaast heb ik beide AIX versies gespeeld AIX2 is nog steeds leuk om te spelen.
0.5 was het best
pi_155475872
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

0.5 was het best
Zou best kunnen, je had toen ook best wel leuke maps.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_155488866
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:29 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Zou best kunnen, je had toen ook best wel leuke maps.
Er was wel een website met enorm veel AIX maps (paar honderd geloof ik, zaten wel veel dubbele tussen maar ook een aantal compleet nieuwe _O_ ). Bestaat nu trouwens niet meer, maar had alles al gedownload! *O* (iets meer dan 20GB aan archives).

quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

0.5 was het best
Geen idee, heb zelf PR nooit gespeeld. Wel 1tje gedownload maar dat was meer om de Nederlandstalige stemmen eruit te rippen :+

1 van de vrienden met wie we dit spelen, wil zelf altijd met de US spelen (hij heeft iets met alles wat met de USA te maken heeft, vooral op militair gebied) en wou dat ik een map ging modden (was een map MEC vs China en ik moest dan 1 van die 2 vervangen met de US). Dus dat heb ik toen gedaan, hem dagen voor de eerstvolgende LAN-party hem verteld dat ik die ene map had gemod en China had vervangen met de US, dus hij blij en zich dagenlang erop verheugen (yep, je voelt hem al aankomen :P ).

Dus het loadingscreen ook aangepast (dat nu de US army erin zat ipv China) en wachten totdat die map geladen was. 1e wat hij doet is natuurlijk teamswappen en als Amerikaanse soldaat spawnen...maar ik had dus ook de voices veranderd...van Chinees naar Frans :D :P
Dus in plaats van dingen zoals "We've lost control of an outpost!" hoorde hij "Nous avons perdue une outpóst". Ik vroeg hem na een paar minuutjes of het hem stoorde, hij zei "nee hoor :') " (inclusief die blik dus :P ) maar een half uur later wou ie toch maar weer Zatar Wetlands doen _O-
pi_155488876
Ik heb een paar keer Project Reality gedaan samen met een dude die er hardcore fan van was maar ikzelf heb eigenlijk nooit iets met het afwachten zoals in Project Reality hoort.

We waren een keer 10 minuten gaan lopen, komen we ergens aan. Gaat hij liggen, dus ik zeg: wat doe je? zegt hij: ja schuilen voor de vijand :')

Na een kwartier werden we beide doodgeschoten.

Daarna niet meer gespeeld. Ik ben meer fan van UT'99 mods. Lekker instagibben en arena maps.
pi_155488918
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 06:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb een paar keer Project Reality gedaan samen met een dude die er hardcore fan van was maar ikzelf heb eigenlijk nooit iets met het afwachten zoals in Project Reality hoort.

We waren een keer 10 minuten gaan lopen, komen we ergens aan. Gaat hij liggen, dus ik zeg: wat doe je? zegt hij: ja schuilen voor de vijand :')

Na een kwartier werden we beide doodgeschoten.


Daarna niet meer gespeeld. Ik ben meer fan van UT'99 mods. Lekker instagibben en arena maps.
O god, inderddad...superirritant :')

Dit was 1 van -de- grote makkes van BF2 vond ik (en mn vrienden met wie we dit LANden ook).
Je zal het volgende ook wel herkennen dan: Je zit lekker in je fighter-jet rond te vliegen, maar wordt op een gegeven moment toch neergehaald..MAR GEEN NOOD! :D Je hebt ten slotte je parachute nog! :D
Dus gewoon eruit bailen, oef! net op tijd! :D
Lekker rustig landen in het zachte gras :D
En dan.... :D
dan.....
heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel lopen! :D :') of suiciden :') ;(
...of je pakt 1 van je nieuwe voertuiggranaten, gooit die op de grond en *POEF* je hebt een jeep, ben je op elke map in BF2 in no time weer op het strijdtoneel zonder zelfmoord te hoeven plegen! *O*

Die voertuiggranaten lijken nog het meeste hierop :P :
Kweet, tis in het Spaans ofzo en tis DBZ ipv BF2 :@

Maar het idee is hetzelfde: Je gooit een granaat een stukje verderop en *POEF* daar staat je jeep :P

edit: Heb wel UT2004 gemod, maar wel veel minder tijd in gestoken dan BF2, BA of RTW bijvoorbeeld. Heb in UT2004 o.a. het geluidseffect van de Type 7 Particle Weapon uit FEAR naar UT2004 geport :P (inclusief blauwe laser :D :P )
pi_155490954
Nieuwe post, want nieuweandere game.

Afgeleid van 1 van de beste RTS games aller tijden (Total Annihilation heb ik t dan over), maar dan gebouwd op de Spring engine (een nu alweer gedateerde, maar flexibelere en gratis 3D engine oorspronkelijk bedoeld om TA content in echt 3D te renderen) is Balanced Annihilation.

Balanced Annihilation is eigenlijk een Total Annihilation voor Spring, maar dan wat meer balanced (alles heeft een nut, alles is bruikbaar-principe) en met wat nieuwe toevoegingen (L3 KBot labs met grote KBots, her en der wat nieuwe units zoals de Plasma Deflector (een gegenereerd schild dat plasmashells kan bouncen) de Advanced Fusion (3x de energie van een normale fusie, maar neemt minder ruimte in) en nog wat dingen).

Van deze mod/game het ik zelf dan weer een mod gemaakt.
Mijn eigen toevoegingen zijn o.a. :
*Level 3 en Level 4 Vehicle Plants (compleet)
*Level 3 en Level 4 Aircraft Plants (compleet)
*Level 2 Hovercraft Platform (inclusief een floating versie)
*Een extra stap met nog betere economie (L3 Metal Extractor, Metalmaking Fusion Reactor en High-pressure Energyconverter)
*Level 3 Supercannons (Armageddon en Deep Impact heb ik ze maar genoemd :P )
*Large Solar Panel (kan alleen door de commander gebouwd worden)
*Mini Fusions (vergelijkbaar met de Geothermal Powerplant, maar dan duurder om te bouwen)
*Geothermal Driller (Level 3 Geothermal Powerplant)
*Spider Lab (voor arm) en Tortoises (voor core)
*Cybran Monkeylord (is op t moment voor arm)
*Klendathu's (dat zijn die insecten uit starship troopers :D :P )
*Meer soorten energy shields (o.a. varianten tegen lasers, raketten en airdropped bombs (laatste is goed tegen bombrushes en dat schild heeft een extra groot bereik))
*Gemodde maps (grotere of verdubbelde maps. Of maps betere metalspots gegeven ipv dat gedoe met die klotegebieden)
*Nog wat dingen, maar weet effe niet meer

En een paar vervelende dingen heb ik ongedaan gemaakt, zoals dat je bommenwerpers handmatig doelen moet laten targetten. Ik heb dat veranderd in dat ze nu op eigen houtje doelen opzoeken en gaan bombarderen (is minder micro-management).

Hier wat screenshots (gespoilerd voor de overzichtelijkheid)
Overigens zijn er veel errormeldingen in de screenshots te zien. Dat komt vooral omdat ik deze screenshots gemaakt heb met het doel de fouten op te sporen mbv de errors die ingame gegeven werden, dus dat er veel errormeldingen in de screenshots zijn, komt omdat ik ze expres gescreenshot heb :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor diegenen voor wie Total Annihilation niks zegt, zullen bovenstaande screenshots ook nikszeggend zijn, maar als je TA wel kent (of Balanced Annihilation zelf misschien) dan herken je vast wel het 1 en ander.
pi_156580845
Net nog even battlefield 3 gestart, man man man niet te doen als je der zo even inspringt.
BF2 was wel het beste,
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 4 oktober 2015 @ 01:45:01 #19
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_156585573
Ik heb een mod met 255 bots. _O_
Dikke war op een map van 1km bij 1km
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_156586498
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 22:10 schreef Geerd het volgende:
Net nog even battlefield 3 gestart, man man man niet te doen als je der zo even inspringt.
BF2 was wel het beste,
Wij doen het vooral vanwege de bots en de enorme verscheidenheid aan verschillende wapens, maps en voertuigen. Ik kan infantrymaps volproppen met voertuigen en op grote maps zoals Zatar Wetlands stikt het in de lucht van de straaljagers en heli's. Ik heb nu in totaal geloof ik ruim 100 verschillende vliegtuigen in mijn mod, ik kan bestaande voertuigen klonen en een andere bewapening geven (ik heb ongeveer 5 extra F18 varianten gemaakt, waaronder een F18-LG, dat soort dingen). Veel van die klonen hebben andere skins (meeste gedownload, want mijn GIMP skillz zijn best wel crappy nog :@ :P ).

quote:
9s.gif Op zondag 4 oktober 2015 01:45 schreef PandaDrop het volgende:
Ik heb een mod met 255 bots. _O_
Dikke war op een map van 1km bij 1km
Wij spelen met iets van 56 bots ofzo?
Afgelopen tijd weer het modden van bf2 opgepakt, heb nu o.a. de hovertank uit 2142 naar bf2 geport, alleen zijn er nog wat probleempjes.
Vandaag vooral bezig geweest met materials. Ik hoop hiermee dingen te kunnen gaan maken zoals een neutronenbom, een "genesisbomb" en engineer-vehicle-ressurect grenades.

Ik weet niet of er iemand hier meeleest die een beetje goed is met het maken van textures? En dan doel ik vooral op het maken van nieuwe skins voor voertuigen. Als iemand zich geroepen voelt even snel wat te maken wat ik kan downloaden, dan kan ik die texture wel ingame proppen en een screenshot van het vliegtuig met jouw texture ingame hier posten :P (of als download geven, BF2 is nu toch min of meer freeware).

Het hoeven ook geen realistische textures te zijn, zoiets als dit is ook goed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nu trouwens wel heel laat en ben best moe, morgen (straks dus :') ) maar weer even verder kijken
  zondag 4 oktober 2015 @ 15:52:28 #21
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_156595234
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 03:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Wij spelen met iets van 56 bots ofzo?

Dus? 255 bots is toch veel gaver :? _O_
of bedoel je 255 online players? -O- Dan weet ik weer niet hoe ik dat moet instellen. :@

Er zit wel een fout in het spel, het is gemaakt tot 63 bots, en na 63 bots krijgen bot 64 tot 255 geen namen boven hun hoofd. Dus kans is groot dat je friendly fire pleegt en strafpunten kriijgt. _O-
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_156595632
De tering klinkt wel gaaf
Ik zwaai naar dieren.
pi_156596688
quote:
9s.gif Op zondag 4 oktober 2015 15:52 schreef PandaDrop het volgende:

[..]

Dus? 255 bots is toch veel gaver :? _O_
of bedoel je 255 online players? -O- Dan weet ik weer niet hoe ik dat moet instellen. :@

Er zit wel een fout in het spel, het is gemaakt tot 63 bots, en na 63 bots krijgen bot 64 tot 255 geen namen boven hun hoofd. Dus kans is groot dat je friendly fire pleegt en strafpunten kriijgt. _O-
Dit is zo'n beetje de reden waarom we niet boven die 64 gaan zitten. We speelden in het begin op oudere systemen en die trokken niet meer bots (alles ging hakkelen zodra het druk werd) en we hebben het altijd zo gelaten omdat het zo wel druk genoeg is :P
En omdat het een gedoe is om de juiste teamverdeling te krijgen (ik heb het aantal bots vastgezet, dus die 56 bots krijgen wij ook op de 32p en 16p maps. De meeste 32p en 16p varianten (kleinere versies van de 64p maps) heb ik in veel gevallen vervangen met 64p maps (een beetje vergelijkbaar met hoe TNG2 dat doet).
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 00:25:30 #24
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_156723995
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit is zo'n beetje de reden waarom we niet boven die 64 gaan zitten. We speelden in het begin op oudere systemen en die trokken niet meer bots (alles ging hakkelen zodra het druk werd) en we hebben het altijd zo gelaten omdat het zo wel druk genoeg is :P
En omdat het een gedoe is om de juiste teamverdeling te krijgen (ik heb het aantal bots vastgezet, dus die 56 bots krijgen wij ook op de 32p en 16p maps. De meeste 32p en 16p varianten (kleinere versies van de 64p maps) heb ik in veel gevallen vervangen met 64p maps (een beetje vergelijkbaar met hoe TNG2 dat doet).
Weet jij hoe je de punten verhoogt?
Bij BF1942 waren er maps met 500 punten zoal Operation Husky. _O_
Anders duurt het potje met 255 man, slechts 4 minuten. :')
4*60=240 seconden, dus per seconde gaat er gemiddeld een iemand dood.
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_156724428
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 00:25 schreef PandaDrop het volgende:

[..]

Weet jij hoe je de punten verhoogt?
Bij BF1942 waren er maps met 500 punten zoal Operation Husky. _O_
Anders duurt het potje met 255 man, slechts 4 minuten. :')
4*60=240 seconden, dus per seconde gaat er gemiddeld een iemand dood.
Ja.

Ik heb ze per map gemod (je kon het ook ergens anders modden, dan hoefde het maar 1x maar je kon zo de tickets in alle maps in 1 keer verhogen, maar alleen alle tegelijk en ik weet niet meer hoe dat moest).

Je moet dan in de directory AIX (in Battlefield 2\mods) de directory "Levels" hebben. Daar zoek je de map (map als in landkaart landkaart, niet map in de zin van folder :P ) waarin je de tickets wilt verhogen. Die directory ga je in en dan zijn er gewoonlijk 2 .zip bestanden (soms maar 1 en soms 3 of meer) maar je moet "server.zip" hebben).
----->> Maak wel een backup van server.zip!!!!!!!! <<-----

In server.zip zit een textbestand genaamd "init.con", daarin staat o.a. volgende:
1
2
3
4
5
6
gameLogic.setDefaultNumberOfTicketsEx 16 1 100
gameLogic.setDefaultNumberOfTicketsEx 16 2 100
gameLogic.setDefaultNumberOfTicketsEx 32 1 150
gameLogic.setDefaultNumberOfTicketsEx 32 2 150
gameLogic.setDefaultNumberOfTicketsEx 64 1 160
gameLogic.setDefaultNumberOfTicketsEx 64 2 175
De bovenste 2 zijn voor de 16 player maps, de middelste 32p en onderste voor 64p.
Laatste kolom (die die bovenaan met 100 begint en met 170 eindigt) overal een "0" achter zetten, zodat er dit staat:
1
2
3
4
5
6
gameLogic.setDefaultNumberOfTicketsEx 16 1 1000
gameLogic.setDefaultNumberOfTicketsEx 16 2 1000
gameLogic.setDefaultNumberOfTicketsEx 32 1 1500
gameLogic.setDefaultNumberOfTicketsEx 32 2 1500
gameLogic.setDefaultNumberOfTicketsEx 64 1 1600
gameLogic.setDefaultNumberOfTicketsEx 64 2 1750
Ik heb zelf trouwens in alle maps standaard 9999 tickets :P
Kunt trouwens ook de maximale tijd die een pot kan duren verhogen (bij mij duren co-op maps nu maximaal 4 uur ipv 2 uur).

Volgens mij zat er in AIX2 ook een Operation Husky btw. Bovenstaande is trouwens voor BF2, zou ook voor andere Battlefields kunnen werken (oudere dan) maar weet dat niet zeker

edit: In "init.con" kun je trouwens veel meer dingen heel makkelijk veranderen, zoals de talen die de soldaten spreken, de vlaggen (Amerikanen die vechten voor de MEC, wees creatief :P ) en zelfs hele legers omswappen (ietsie meer werk).
Wat ook kan is bijvoorbeeld Chinese soldaten zo laten, maar ze wel met Amerikaanse kits laten spawnen (bijvoorbeeld dat de Chinese snipers met de Amerikaanse Barret sniperrifle spawnen ipv dat Chinese ding).

Ook kan je bijvoorbeeld view distance (de fog of war) verhogen, maar dat heb ik alleen maar in enkele maps gedaan omdat die mist mij toch niet zo stoorde :P

Maar als je bijvoorbeeld spawnende voertuigen wilt veranderen, dan is dat al ietsje meer werk, maar ook erg belonend, bijvoorbeeld andere vliegtuigen op carriers zetten dan de standaard vliegtuigen van bepaalde maps. Ook kan je bijvoorbeeld de respawntime van voertuigen verlagen naar (ik zeg maar wat) maximaal 10 secondes en een maximum aantal van 10 stuks (standaard is 1. Anders moet je op de F-18 wachten net zolang totdat diegene die er mee vliegt, neerstort. Met netgenoemde tweaks hoeft dat wachten niet meer).

edit2: In deze screenshot zie je wat je dan krijgt
Rechtsboven is de resterende tijd 3 uur 38 minuten en het aantal tickets meer dan 4300

Het maximum aantal tickets in coop is trouwens 9999. Alles wat daarboven wordt ingesteld, wordt omlaag naar 9999 afgerond (weet niet waar je die limiet eventueel kunt verhogen, maar gewoonlijk raken de tickets zelfs na 4 uur niet op tenzij we dus idd een 16p map spelen met >50 bots :P )

[ Bericht 3% gewijzigd door magnetronkoffie op 10-10-2015 01:05:57 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')