Probeer je van 2 Afrikaanse terroristen nu blanke, christelijke Westerlingen te maken, Ryan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ethiopië?
Maar dat zijn wel vrij westers georiënteerden.
Kunnen vak Italiaans spreken. Mussolini had ze gekoloniseerd, althans dat probeerde hij, wat niet helemaal lukt.
Dit is wel de meest doorzichtige poging tot trollen. Of ben je serieus?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ethiopië?
Maar dat zijn wel vrij westers georiënteerden.
Kunnen vak Italiaans spreken. Mussolini had ze gekoloniseerd, althans dat probeerde hij, wat niet helemaal lukt.
Kan je je nog herinneren dat er een aanslag was op een Sjeik door iemand die een bom in z'n reet had verstopt. Later verschenen foto's op het internet van een bovenlichaam wat tegen het plafont aangeplakt zat. De Sjeik was ongedeerdquote:
Dat is geschiedenis idd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit is wel de meest doorzichtige poging tot trollen. Of ben je serieus?
Dat krijg je met al die 'detectives' op internet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)dely-circulated.html
Is deze al langs geweest?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:21 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind die kale verdachter, misschien werk ik daarom niet bij de efbieai
Sunil is van Indiase afkomst en woont al jaren, zo niet z'n hele leven al in de VS.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Probeer je van 2 Afrikaanse terroristen nu blanke, christelijke Westerlingen te maken, Ryan?
Detailsquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sunil is meer van Indiase afkomst en woont al jaren, zo niet z'n hele leven al in de VS.
Z'n vader was CIO bij Harleysville Insurance in 2004 en was in 2008 één van de top 100 IT-leiders.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is geschiedenis idd.
Enige Italiaanse zinnen die ik kan uitspreken heb ik geleerd van een Ethiopische vrouw, meer dan 30 jaar geleden.
Fuck, mijn vrouw werkte een tijdje geleden ook samen met zo'n Indiase gast, stinkend rijk, die in Nederland een stage deed. Die ging iig naar een ander land.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sunil is meer van Indiase afkomst en woont al jaren, zo niet z'n hele leven al in de VS.
Z'n vader was CIO bij Harleysville Insurance in 2004 en was in 2008 één van de top 100 IT-leiders.
? En wat is precies het probleem?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fuck, mijn vrouw werkte een tijdje geleden ook samen met zo'n Indiase gast, stinkend rijk, die in Nederland een stage deed. Die ging iig naar een ander land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |