Mwoah. Hij was al lang buiten bereik van de explosie dus. Maar ik snap de gedachte achter zo'n bericht wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Berti ontsnapte op het nippertje aan de explosie in Boston. Nog geen minuut nadat hij de finish gepasseerd was, ging de eerste bom af.
Klopt, bijzonder verhaal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:10 schreef mvdejong het volgende:
Een variatie op een Japanner die in Hiroshima was toen daar de eerste atoombom werd afgeworpen. Hij raakte wel gewond, maar kon de volgende dag weer naar huis ... in Nagasaki.
Ik zou juist in de buurt van deze man blijven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou uit de buurt blijven van deze man
Nou, de eerste was toevallig, de tweede was een kwestie van stommiteit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:32 schreef Furdinand het volgende:
Beter was: Man was toevallig in de buurt bij beide ontploffingen.
ik niet: HIJ overleeft het steeds, dat zegt niets over omstandersquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:32 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Ik zou juist in de buurt van deze man blijven.
Inderdaad. Honderden overleefden Boston. Er waren slechts 3 doden!quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:33 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Nou, de eerste was toevallig, de tweede was een kwestie van stommiteit.
En dan pas op hoge leeftijd komen te overlijden en niet voortijdig omdat je teveel straling heb opgelopen, dat is pas een baas.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:10 schreef mvdejong het volgende:
Een variatie op een Japanner die in Hiroshima was toen daar de eerste atoombom werd afgeworpen. Hij raakte wel gewond, maar kon de volgende dag weer naar huis ... in Nagasaki.
Tsutomu Yamaguchi, werd 93quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:45 schreef trovey het volgende:
[..]
En dan pas op hoge leeftijd komen te overlijden en niet voortijdig omdat je teveel straling heb opgelopen, dat is pas een baas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |