Ik hoef 'm niet, kan ik 'm ergens terugbrengen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:15 schreef AthCom het volgende:
Het ergst vind ik nog wel dat het wordt gepropagandeerd als 'een lied voor alle Nederlanders'. Dat kan per definitie al niet.
Ik zag geen campinggasten voorbij komen....quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef speknek het volgende:
Die clip. Stukjes van het gewone volk. Uiteraard alleen bloemisten, nagelsalonmedewerkers, garagewerkers. Niks geen professoren, laboranten, ingenieurs of designers. Wel goed toegespitst op de doelgroep zal ik maar zeggen.
zitten in de versie van SBS.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:40 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ik zag geen campinggasten voorbij komen....
Willem IV bedoel je.quote:
Jawel d'r zit 1 zakenman inquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef speknek het volgende:
Die clip. Stukjes van het gewone volk. Uiteraard alleen bloemisten, nagelsalonmedewerkers, garagewerkers. Niks geen professoren, laboranten, ingenieurs of designers. Wel goed toegespitst op de doelgroep zal ik maar zeggen.
Koning pintemanquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef Groby het volgende:
Willem moet gewoon Willem IIII heten, moet GODVERDOMME een baard groeien en zich kleden als een echte koning, nog een epischer koningslied erbij en je hebt de perfecte koning. Klaar.
Herkenbaar, klinkt net als US subforum.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:22 schreef Pharkus het volgende:
Dit is gewoon het product van de Facebook generatie, altijd maar liken en aardige dingen zeggen. Is er dan niemand die tijdens de opname woedend heeft gereageerd en heeft gezegd, 'Gadverdamme zeg wat een ultieme baggerplaat, daar kunnen we toch niet mee voor de dag komen? Wie heeft dit verzonnen, wat doet die gare rap er tussen? Drie vingers in me reet lijkt me nog fijner! Dit moeten we toch niet Willen (met de W van Willem) met zijn allen! Tabee, de mazzel zoek het lekker uit"
heb je de text voor me?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:53 schreef Fascination het volgende:
Wie wijst de grammaticale fouten even aan?
Met z'n allen, met z'n allen zingen wij van harte gefeliciteerd, laat de limonade nu maar knallen.quote:
Echt hè!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:17 schreef Lastpost het volgende:
Disney was ook het eerste dat bij mij op kwam toen ik vanochtend een stukje mocht horen, alleen dan een bijzonder slechte parodie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |