Nou, ik heb nog geen keuze kunnen maken haha.
Nadat ik op
http://owinfo.tue.nl/ heb gekeken heb ik wel 't idee dat de meeste vakken me gewoon aanspreken.
Prettig voor mij is dat ik sommige dingen al ken, zoals dynamica en bijna alle natuurkunde die behandeld wordt, een deel van de wiskunde en CAD-tekenen ook al.
Wat me ook wel aantrekt is het idee van keuzevakken, maar ik weet niet of dat overal zo is.
Vincentkemper, als 't klopt wat je zegt ga ik zéker voor TBK. Jammer van de HRM en Marketing, maar in die richting wil ik sowieso wel (momenteel dan) m'n master doen.
Heel erg bedankt voor je advies ook omtrent P-instromers, want alhoewel ik de wiskunde al redelijk beheers heb ik nooit statistiek gehad.. ik weet nog net wat een normaalverdeling inhoudt.
Ik besef ook wel dat ik het waarschijnlijk zwaar ga krijgen.. maar als het iets is wat ik wil, ga ik wel voor.
Edward, je zegt dat TBK als het ware een klein beetje 'wtb' heeft, zoals andersom ook het geval is. Wat versta je onder bedrijfskundig onderdeel op wtb? Mijn Propedeuse verschilt één vak (modelleren van krachtberekeningen), en ik heb (zover ik weet) niks van bedrijfskundige aard gehad. Wieweet, misschien heb ik het wel gehad. Iets waar ik m'n voordeel mee kan doen?

Wat me nu het meeste aanspreekt is TBK volgen, en dan een Master doen die zich weer meer richt op het 'bedrijfskundige', dus Sales/HRM of iets die kant op.