sorry maar kennelijk snap je de werking van wiet niet, je lichaam heeft herstel processen , dan kan je niks ervan merken maar dat wil niet zeggen dat wiet geen schade levert aan je lichaam :pquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar nogmaals; daar ben je toch zelf bij en dat is dan toch je eigen schuld?
Dan ligt het aan jóú, niet aan de wiet.
Daar valt over te discussiëren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gelul, blowde al op mn 12e, ben nog steeds kenkersexy.
Nou ik was tot de basisschool heel ijverig, maar in de brugklas had ik het al snel gezien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Luiheid is een aangeboren afwijking. Ik voel je.
Mensenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Get him Moira![]()
Zelfde als dat mensen roepen "Guns kill people"
Nee... mensen misbruiken guns to kill people
Ja. kan zijn dat hij op zijn 11e al begonquote:
Ik vind 1 gram per dag wel veel man. Dan is je zelfcontrole niet optimaal, en dat is ook een belangrijke eigenschap om een diploma te halen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
inderdaad maar dat lukte mij niet , ik blowde elke dag maximaal 1 gram , soms wel meer maar dan niet van me eigen zak , maar dat was wel elke dag , als je af en toe doet nee dan heb je inderdaad nergens last van , maar ja ik kan dat weer niet net zoals veel mensen dat niet kunnen
quote:
Olment, bazendag vandaagquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja. kan zijn dat hij op zijn 11e al begon
Yep is ook me eigen schuld , maar ja faya toch haha ,quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind 1 gram per dag wel veel man. Dan is je zelfcontrole niet optimaal, en dat is ook een belangrijke eigenschap om een diploma te halen.
Ligt er beetje aan. Een kameraad van me draait belachelijk dikke joints en haalt er maar 2 uit een gramquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind 1 gram per dag wel veel man. Dan is je zelfcontrole niet optimaal, en dat is ook een belangrijke eigenschap om een diploma te halen.
Zekers.. Voel me helemaal TOPquote:
Ik ga er maar even vanuit dat je nieuw bent, en geen troll.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Mr-A..Game het volgende:
[..]
sorry maar kennelijk snap je de werking van wiet niet, je lichaam heeft herstel processen , dan kan je niks ervan merken maar dat wil niet zeggen dat wiet geen schade levert aan je lichaam :p
Ik moet zeggen dat ik tot een jaar terug dat ook makkelijk haalde hoor. Zo'n beetje vanaf mijn eerste joint ging het gelijk hard.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het gaat gewoon puur om de discussie hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:54 schreef Mr-A..Game het volgende:
mensen , neem me niet kwalijk , probeer hier wiet niet slecht te publiceren ofso
maar het is gewoon zo , Cannabinoiden zijn niet 100 procent gelijk aan endocannabinoiden , plus er zijn meer dan 400 cannabinoiden soorten stoffen en slechts ongeveer 40-60 zijn bestudeert
Ja inderdaad, ik ken het verschijnsel wel van mijn huisgenootje en van mijn moeder voor ze gestopt was. Die worden/werden fucking changerijnig als er even geen peuken in de buurt zijn. Op de een of andere manier raak ik niet zó hooked.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
IddIk ga echt niet te harden zijn als ik straks 2/3 dagen zonder nicotine zit
Ik heb van mezelf geaccepteerd dat ik gewoon zwaar verslaafd ben aan roken, en dat laat ik nog maar even lekker zo tot ik zelf ook wíl stoppen met roken. Maar dat is wel klote als dus je geld en tabak op is
excuses, ik hou ermee op :pquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga er maar even vanuit dat je nieuw bent, en geen troll.
Maar in dat geval raad ik je aan om even goed het forum rond te lurken (dus gewoon lezen, niet posten), om een beetje te zien hoe het gaat.
Al helemaal in ONZ kun je niet zomaar binnen komen vallen met gekke verhalen of discussies starten, dat is niet hoe wij rollen (al helemaal niet op de vroege morgen in het stonertopic, pls).
Voor elke scheet aan interesses is wel een sub-forum of topic(reeks) te vinden, kijk dus gewoon vooral even rond en lees meeIn ONZ moet je als newbie namelijk echt een beetje op je teentjes lopen
Maar dat heb je misschien al gemerkt
Kun je ook ijverig en lui tegelijk zijn? Want dan ben ik datquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik was tot de basisschool heel ijverig, maar in de brugklas had ik het al snel gezien.Nu ben ik nog steeds wel leergierig op zich, maar het ligt vooral aan de onderwerpen.
Ijverig in je verslaving staande houden en te lui zijn om er wat aan te doen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je ook ijverig en lui tegelijk zijn? Want dan ben ik dat
Hehe kan vast en zeker.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kun je ook ijverig en lui tegelijk zijn? Want dan ben ik dat
Dat bedoel ik. Dan ligt het aan jezelf dat je je diploma niet hebt gehaald, niet aan de wiet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:53 schreef Ro-ald het volgende:
Bijna een maand gestopt met sigaretten roken.
Neemt niet weg dat het veel wiet is. Of je het nou in 2 jointjes of in 4 draait, de hoeveelheid wiet is hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan. Een kameraad van me draait belachelijk dikke joints en haalt er maar 2 uit een gram
Dan ben je zo door je grammetje heen van een dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |