ik had zon stripboekje die je dan van achter naar voren moest lezen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb wat gemist in mijn jeugd geloof ik
Wel ooit Dragonball Z op de SuperNES gespeeld.
Ik heb Vegeta toen nooit gemogen maar na het opnieuw kijken van DBZ vond ik zijn arrogantie juist supervet.quote:
Gewoon beginnen met Dragonball Kai. Tempo ligt iets hoger zodat je goku niet 12 afleveringen een spiritbomb op ziet laden.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb wat gemist in mijn jeugd geloof ik
Wel ooit Dragonball Z op de SuperNES gespeeld.
Volgens mij was iedereen die DBZ keek wel verliefd op android 18quote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik geilde als kleine Yuri altijd op Android 18.Vieze manlet krillin laat haar human worden en maakt haar zwanger.
![]()
I know, maar alsnog. Hoe kan je zo'n briljante serie verkrachtenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Was ook niet gemaakt door dezelfde auteur als DBZ
Ik moet Kai nog steeds een keer downloaden en kijken. :$quote:Op donderdag 18 april 2013 22:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met Dragonball Kai. Tempo ligt iets hoger zodat je goku niet 12 afleveringen een spiritbomb op ziet laden.
Sowieso wordt dragonball Z verplichte kost voor mijn kinderen later.
Ik ook man, maar het kost zoveel tijd, en tijd is kostbaar.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik moet Kai nog steeds een keer downloaden en kijken. :$
Paar weken geleden weer begonnen. Ben nu weer bij de Babidi en Majin Buu saga.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik moet Kai nog steeds een keer downloaden en kijken. :$
Sowieso Piccolo.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die aflevering dat Goku en Piccolo rijlessen nemen
Ga even een torrentje aanslingeren.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Paar weken geleden weer begonnen. Ben nu weer bij de Babidi en Majin Buu saga.
Nee. Ik train door DB Z.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Is dat toeval dat er zoveel Dragonball / BB overlap is in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |