Die polo niet, die van het vorige topic wel. Je krijgt best veel mensen die je aansprekenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef 16meter het volgende:
straatsoldaat als je echt dat dbz shirt draagt in de gym ben je een koning
Hey! Wat post je foto's! Vandaag trouwens 140quote:Op donderdag 18 april 2013 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
Chick;
[ afbeelding ]
Mascotte;
[ afbeelding ]
wat post ik foto's?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey! Wat post je foto's! Vandaag trouwens 140
Kg legpress
Sowieso, zoals ik al zei als ecto word je uitgelachen maar als je bijna zo ripped als vegeta zelf bent dan mag het.quote:
lage sokken waren van de waslijn afgewaaidquote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
goet fysiek, maar waarom die hoge sokken?
kan niet
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef ChesterPerry het volgende:
ER STAAT WEER MELK IN DE KOELKAST
DBZquote:Op donderdag 18 april 2013 22:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Sowieso, zoals ik al zei als ecto word je uitgelachen maar als je bijna zo ripped als vegeta zelf bent dan mag het.
Alleen die pussies die vroeger met de meisjes speelde ipv te voetballen houden niet van DBZ
Waar staat afkorting grs voor?quote:
Bij mij ook, ik haal altijd 20 pakken melk bij de aldi die ik in 2 sporttassen doe en dan 5km naar huis fietsen. Is een hele workoutquote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef ChesterPerry het volgende:
ER STAAT WEER MELK IN DE KOELKAST
Lees de ondertitel manquote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Waar staat afkorting grs voor?
Geeky Registered Soupquote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
waar kan k die halenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die dit shirt niet in de gym dragen.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 18 april 2013 22:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey! Wat post je foto's! Vandaag trouwens 140
Kg legpress
Modern Warfare 2 karakter enso.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Als je bestelt zeg het even. Shipping is $ 13,-. Kan dan mooi door de helft.quote:
in park euromast was een hele dikke treurbeuk omgewaaid net niet op het herenhuis dus vooruitquote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
lage sokken waren van de waslijn afgewaaid
Ik neem er ook wel 1, misschien kunnen we nog bulk discount krijgen ookquote:Op donderdag 18 april 2013 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je bestelt zeg het even. Shipping is $ 13,-. Kan dan mooi door de helft.
Ik heb liever cut discount.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik neem er ook wel 1, misschien kunnen we nog bulk discount krijgen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Ik heb de dvdboxen ergens in de kast liggen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die dit shirt niet in de gym dragen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
12 reps. Ik begon met 100 kg elke set 10 kg omhoog. Volgende keer met 110 kg beginnen.
haha zo dat was close danquote:Op donderdag 18 april 2013 22:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
in park euromast was een hele dikke treurbeuk omgewaaid net niet op het herenhuis dus vooruit
Ken denk ik nog wel iemand die hem wil.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik neem er ook wel 1, misschien kunnen we nog bulk discount krijgen ook
Jaja, van je broers zeker.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb de dvdboxen ergens in de kast liggen.
lekkere sma heb je daar vriendquote:Op donderdag 18 april 2013 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
ben k beachproof ofwa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |