oh outlets zijn tof ja, in Ierland en de VS heb je die ook vaakquote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Moet je naar een G-star outlet gaan, wel eerst een KvK nummer, en dan kan je ze super goedkoop inkopen
Ja was wel leukquote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
sofjehoe was het in de stad?
@ prom: mooizo, met mij ook goed
Het is best wel awesome ja D:quote:Op donderdag 18 april 2013 22:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh outlets zijn tof ja, in Ierland en de VS heb je die ook vaak
NICEquote:Op donderdag 18 april 2013 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mooizeg ik had een 5.2 voor poezie herkansing, SE cijfer van 5.4 naar 5.8
okquote:Op donderdag 18 april 2013 22:06 schreef Taexon het volgende:
Als we gaan haten op der dan kunnen we wel haten op alle spreektaal die je normaal niet in een brief zou zetten..
Nee sorry ik heb geen zin om hier alles perfect te typen
Mooiquote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prima hoor, bijna weer vrijdag dus dan weer leuk weekendje enzo
Met jou?
moet kunnenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja 2 eitjes en een puntje met kaas kan je ook niet op leven
haha vet grappig enzo!! Xdxdxdquote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lelz i trole u :p
wat een festijnquote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-buurman-en-buurman/
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-buurman-en-buurman/
Nielson is sowieso schattigquote:
Ja maar deze clipquote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nielson is sowieso schattig
Ja die is er te vaakquote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die ongeduldig reclame komt me nu ook mn neus uit
Zou zoiets bestaanquote:
Ik betwijfelquote:
Gewoon. Ach ja.quote:
Middagje voetballen met vrienden, verder nog niet echt, nog even proberen of ik vliegles kan reserveren voor dinsdagquote:Op donderdag 18 april 2013 22:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
plannen voor het weekend?
Awh tofquote:Op donderdag 18 april 2013 22:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Middagje voetballen met vrienden, verder nog niet echt, nog even proberen of ik vliegles kan reserveren voor dinsdagjij?
ah gezellig tochquote:Op donderdag 18 april 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Awh tof!
Mwa morgenavond naar Tax, zaterdag werken en dan komt Tax hier en dan gezellig weekendje t/m maandag
jazeker, altijdquote:
das waarquote:Op donderdag 18 april 2013 22:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jazeker, altijdalleen het gaat zo snel voorbij en lange weken tot vakantie duren lang
awh nicequote:Op donderdag 18 april 2013 22:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
das waarnaja volgende week donderdag begint mijn "vakantie" (daarna examens)
Lerarenopleiding VO Engels aan het Windesheimquote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh nicewat ga je na je examens doen?
vet! Hoe lang duurt die opleiding?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lerarenopleiding VO Engels aan het Windesheim
4 jaar, dus dat gaat nog wel even duren. maar veel stage lopen ook geloof ikquote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vet! Hoe lang duurt die opleiding?
haha van stage leer je echt superveel, echt leuk is datquote:Op donderdag 18 april 2013 22:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
4 jaar, dus dat gaat nog wel even duren. maar veel stage lopen ook geloof iklekker pubers uit de brugklas eruit sturen whehe
Kloptquote:Op donderdag 18 april 2013 22:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha van stage leer je echt superveel, echt leuk is daten na die 4 jaar kan je dan lesgeven? Of moet je er nog meer voor doen?
klinkt goed hoor! Succes alvast, lijkt me soms best zwaarquote:Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kloptheb in mei vorig jaar 4 dagen stage gelopen op een middelbare school, klassen 1 2 3 en 4, terwijl ik toen zelf in 4 Havo zat. Dag 1 was geweldig, liep mee met een jonge aardrijkskunde leraar, en die wilde mij wel even les laten geven aan klas 1 vwo, dus na 3 uurtjes stond ik les te geven
en dat ging best goed eigenlijk, veel van geleerd inderdaad. Maar na die 4 jaar mag je les geven ja
thanksquote:Op donderdag 18 april 2013 22:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klinkt goed hoor! Succes alvast, lijkt me soms best zwaar
Vetquote:Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kloptheb in mei vorig jaar 4 dagen stage gelopen op een middelbare school, klassen 1 2 3 en 4, terwijl ik toen zelf in 4 Havo zat. Dag 1 was geweldig, liep mee met een jonge aardrijkskunde leraar, en die wilde mij wel even les laten geven aan klas 1 vwo, dus na 3 uurtjes stond ik les te geven
en dat ging best goed eigenlijk, veel van geleerd inderdaad. Maar na die 4 jaar mag je les geven ja
Succes vannachtquote:Op donderdag 18 april 2013 22:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik viel om 7 uur in slaap en werd een half uur geleden wakker
Jaquote:
Klinkt niet echt als verlegenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jaging over aardbevingen. Ik moest ook uitleggen wat je moest doen bij een aardbeving, onder de tafel gaan zitten. Dus ik schreeuw ineens "AARDBEVING!!" en al die ukkies duiken onder de tafel
quote:
yesquote:Op donderdag 18 april 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
Vrienden getrakteerd op uiteten bij sushi restaurant en nu stappen![]()
Geen nachtploeg voor mij vanavond
Leuk!quote:Op donderdag 18 april 2013 23:02 schreef Etsu het volgende:
Vrienden getrakteerd op uiteten bij sushi restaurant en nu stappen![]()
Geen nachtploeg voor mij vanavond
Haiquote:
ja tien ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 23:05 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Alles goed?Dus jouw kat is jarig
? Gefeliciteerd in dat geval
Al oud?
grapjuh togquote:
aawhquote:Op donderdag 18 april 2013 23:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In een maffe bui niet nee, normaal wel
Hejj, hoe is het?quote:
Was jij niet stappen vanavond? of was dat gister?quote:
Ohja, ik moet nog steeds over typen. Dit weekend oké?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hejj, hoe is het?
Ik zou nog steeds je schrijfsels lezen he
Mwah, vet buikpijnquote:Op donderdag 18 april 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja, ik moet nog steeds over typen. Dit weekend oké?
En gaat wel goed opzichmet jou?
DV heeft ehm, vrouwenprobleempjes die terug keren op maandelijkse basisquote:Op donderdag 18 april 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was jij niet stappen vanavond? of was dat gister?
Oh netjesquote:Op donderdag 18 april 2013 23:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
AS Roma, Bordeaux en Anderlecht had ik goed dus had 20 euro
Ze is ongesteld.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DV heeft ehm, vrouwenprobleempjes die terug keren op maandelijkse basis
Ja, mik je toch een tampon in je doos en ga je gewoon?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gebroken nagel?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met buikpijn, de ene vrouw heeft er meer last van dan de anderequote:Op donderdag 18 april 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mik je toch een tampon in je doos en ga je gewoon?
United faalde flink jaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh netjesik had alles op United en PSG gezet. Kut United
Eerste dag is meestal wel heel vervelend hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, mik je toch een tampon in je doos en ga je gewoon?
Ik ben bekend met vrouwelijke ongemakken jaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets met buikpijn, de ene vrouw heeft er meer last van dan de andere
Joh, ik zou al in paniek raken met al dat bloedquote:Op donderdag 18 april 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerste dag is meestal wel heel vervelend hoor
Woordgrappen over ongesteldheid worden niet gewaardeerd bij een eventuele vriendinquote:Op donderdag 18 april 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben bekend met vrouwelijke ongemakken jaNiet bij mezelf overigens
Haha, nee. ik was altijd heel lief hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Woordgrappen over ongesteldheid worden niet gewaardeerd bij een eventuele vriendin
Ja ik snap het grapjequote:Op donderdag 18 april 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh, ik zou al in paniek raken met al dat bloedIk maakte maar grapje
Ah dat is jammerquote:Op donderdag 18 april 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
Vandaag kwam ik een leuke jongen tegen bij de bushalte en we hebben een paar woorden gewisseld en hij zei doei ofzo tegen me toen hij uitstapte en nu wil ik weten wie het was. Maar dat ga ik natuurlijk nooit ontdekken
hahahaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:20 schreef Taexon het volgende:
Prom is weer in slaap gevallen hihaho
Des te meer energy heeft ze morgen
Ben er weer trouwens
Het is maar wat bloedquote:Op donderdag 18 april 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh, ik zou al in paniek raken met al dat bloedIk maakte maar grapje
Het is niet zo dat je constant bloedt hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 23:20 schreef Toto69 het volgende:
5 dagen bloeden en toch niet doodgaanwonderbaarlijk die vrouwen
Ik kan niet tegen bloedquote:
Ja ik hoop hetquote:Op donderdag 18 april 2013 23:20 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Ah dat is jammer
Misschien kom je hem nog wel eens tegen, als hij bij jou in de buurt woont
weet ik wel sofquote:Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je constant bloedt hoor
oh oke.quote:
hoezo?quote:
Was hij zó leuk danquote:Op donderdag 18 april 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik hoop hetvolgende week ga ik gewoon dezelfde bus nemen hahaha
Je verdedigd ongestelde vrouwenquote:
Ik zag mijn ex heel weinig, dus haar zien op zware dagen werd het sowieso nooit, viel nooit op de dagen dat we elkaar konden zienquote:Op donderdag 18 april 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, nee. ik was altijd heel lief hoorChocola enzo, warm kruikje maken
![]()
I know the tricks
Ja best wel.quote:
Ik ben flauwgevallen na mijn kaakchirurg-behandeling dus dat zegt voldoendequote:Op donderdag 18 april 2013 23:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow ja dan is het wat anders
Heb er zelf echt niets van als ik bloed en bende zie...
Oh ja, logisch wel toch.quote:
Is een tekenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best wel.
En die jongen die ik gister tegen kwam die ik al heel lang leuk vond zat in dezelfde bus whehe. toevallig weer
Je wilt liever dat we over jongens gaan praten?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom wordt er steeds dingen over mijn ex opgehaald, ik wel er niet aan denken
Haha toevallig zeg, en was die van gisteren dus ook wel leukquote:Op donderdag 18 april 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja best wel.
En die jongen die ik gister tegen kwam die ik al heel lang leuk vond zat in dezelfde bus whehe. toevallig weer
ik bloedde een hele ziekenhuiskamer onder en viel bijna flauwquote:Op donderdag 18 april 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben flauwgevallen na mijn kaakchirurg-behandeling dus dat zegt voldoende
Ja hoor opzich. Al zijn er ook wel een paar bij die er kostelijk gebruik van maken dat ze ongesteld zijnquote:
Geef maar geen detailsquote:Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik bloedde een hele ziekenhuiskamer onder en viel bijna flauw
Neen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt liever dat we over jongens gaan praten?
niets bijzonders, had m'n infuus eruit getrokken (per ongelukquote:
Ik weet nietquote:Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Haha toevallig zeg, en was die van gisteren dus ook wel leukWelke ga je voor
Chocolaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor opzich. Al zijn er ook wel een paar bij die er kostelijk gebruik van maken dat ze ongesteld zijn
Oke ja dat zegt genoegquote:Op donderdag 18 april 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben flauwgevallen na mijn kaakchirurg-behandeling dus dat zegt voldoende
Ecoutez we komen hard, zo hardquote:
omg ::')quote:Op donderdag 18 april 2013 23:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke ja dat zegt genoeg
Ben een keer flauwgevallen toen mijn vinger tussen 2 bureaus zat maar de pallet brak waardoor mijn vinger geplet werd
Flauwgevallen echt puur om de pijn en dat terwijl ik een hele hoge pijngrens heb
En een keer bewusteloos omdat ik met mijn gezicht naar beneden 2,50 meter omlaag viel![]()
Ik ga eens kijken of ik de fotos van mijn hoofd toen kan terugvinden
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke ja dat zegt genoeg
Ben een keer flauwgevallen toen mijn vinger tussen 2 bureaus zat maar de pallet brak waardoor mijn vinger geplet werd
Flauwgevallen echt puur om de pijn en dat terwijl ik een hele hoge pijngrens heb
En een keer bewusteloos omdat ik met mijn gezicht naar beneden 2,50 meter omlaag viel![]()
Ik ga eens kijken of ik de fotos van mijn hoofd toen kan terugvinden
Wut?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ecoutez we komen hard, zo hard
e to the zellquote:
Jongens vinden het nooit erg als een meisje iets uberhaupt tegen hem zegt hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet nietdie ik twee keer ben tegen gekomen zei niet echt veel ofzo. En die van vandaag lachte telkens lief enzo
En toen hij uitstapte zei hij iets, maar ik weet niet wat want ik had dus muziek aan. Dus ik zei maar Daag. omgstraks zei hij iets heel anders
Nee want hij stapte uit en het waren twee woorden. Doei he of tot ziens ofzo.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:29 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Jongens vinden het nooit erg als een meisje iets uberhaupt tegen hem zegt hoor
Maar, straks vroeg hij of hij je nummer mocht, en dan zeg jij: Ja, daag
Ken ik niet.quote:
rappende met sof van de super!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daarvoor was er geen gesprek?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want hij stapte uit en het waren twee woorden. Doei he of tot ziens ofzo.
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ken ik niet.
[..]
rappende met sof van de super!Ik werk in een supermarkt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nee meer bij de bushalte.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Maar daarvoor was er geen gesprek?
Ja niemand had me verteld dat het niet slim was om naar achter te lopen zonder te kijkenquote:
Broodafdelingquote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Wat doe je dan, kassameisje?
Oh ik kan wel liedjes meezingen/rappen ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
mijn raprapskills. elke g zou jaloers zijn
Schaafwonden enzo zijn meestal het kutst jaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja niemand had me verteld dat het niet slim was om naar achter te lopen zonder te kijken
Gelukkig herinner ik me niks meer ervanene moment stond ik op de container en ineens bij een vriend thuis met een spacende moeder en doeken op mijn gezicht om het bloeden te stoppen
Ik niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik kan wel liedjes meezingen/rappen ofzo
Als in dat je geen ritmegevoel hebt of dat je niks van muziek afweet?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
Ik ben de meest amuzikale persoon die je ook maar ooit kan ontmoeten.
huh watquote:Op donderdag 18 april 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
woensdag gewoon van 08.20 tot 22.00 op school
omgquote:Op donderdag 18 april 2013 23:32 schreef Toto69 het volgende:
woensdag gewoon van 08.20 tot 22.00 op school
Deze van Foxy ook?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik kan wel liedjes meezingen/rappen ofzo
Je hebt wel ritmegevoel, toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
Ik ben de meest amuzikale persoon die je ook maar ooit kan ontmoeten.
beidequote:Op donderdag 18 april 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als in dat je geen ritmegevoel hebt of dat je niks van muziek afweet?
nee, ik vind van nietquote:Op donderdag 18 april 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt wel ritmegevoel, toch?
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik viel als baby van de tafel op mn bek en nu heb ik een litteken op mijn kin waar geen baard groeit
Heb je al een kindquote:Op donderdag 18 april 2013 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik viel als baby van de tafel op mn bek en nu heb ik een litteken op mijn kind waar geen baard groeit
Eerst les tot 2. Dan repeteren met alle muziekklassen ( 4 hv, 5 hv en 6v) tot 17.30. dan 18.00 eten met z'n allen en van 19.00 tot 22.00 concertavondquote:
Heeft je kind een litteken jaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik viel als baby van de tafel op mn bek en nu heb ik een litteken op mijn kind waar geen baard groeit
Ken het liedje nietquote:Op donderdag 18 april 2013 23:33 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Deze van Foxy ook?
Nice, nice
ik viel als kleuter door een dubbelglas theekastje met m'n hoofdquote:Op donderdag 18 april 2013 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik viel als baby van de tafel op mn bek en nu heb ik een litteken op mijn kin waar geen baard groeit
Wel een beetje jammer dat ik instrumenten bespelen ook lastig gaat. Heb een gitaar die ligt te verstoffen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]Naja als je er ook niet van houdt hoeft dat ook niet
Ik viel als basiskoter achterover op m'n hoofd. High five.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb een harry potter litteken, raak me aanquote:Op donderdag 18 april 2013 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb ook een paar littekens waar ik niks (meer) van weet
Oh ik vind van alles leukquote:Op donderdag 18 april 2013 23:35 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Oh, schandeGrapje, ik vind haar wel te gek
Wat voor muziek vind jij leuk dan?
ah bahquote:Op donderdag 18 april 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb ook een keer mn been opengehaald met de ketting van de fiets, geen idee hoe, keek eens achter me en zag een bloedspoor van hier tot ginder
Wollaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een harry potter litteken, raak me aan
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb ook een keer mn been opengehaald met de ketting van de fiets, geen idee hoe, keek eens achter me en zag een bloedspoor van hier tot ginder
Vast welquote:
Damnquote:Op donderdag 18 april 2013 23:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eerst les tot 2. Dan repeteren met alle muziekklassen ( 4 hv, 5 hv en 6v) tot 17.30. dan 18.00 eten met z'n allen en van 19.00 tot 22.00 concertavondlaaange dag... afwezig zijn levert een 1 (SE cijfer) op.
Ja serieus bliksemschichtquote:
Niet iedereen heeft ritmegevoelquote:
Ik kan het me niet voorstellenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft ritmegevoelEn je kan dat echt moeilijk leren als je het gewoon niet in je hebt
waar een wil is is een wegquote:Op donderdag 18 april 2013 23:40 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Zal je niet gauw achterkomen als je helemaal niks van hem weet behalve hoe hij eruitziet
Mijn chaotische gedrag heeft een leuk ritme. Telt dat ook mee?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen
Ik hoor overal ritme, in alles
Hoe the fuck kreeg hij dat voor elkaarquote:Op donderdag 18 april 2013 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
2 littekens op mijn neus want een of ander kutjoch heeft me over de bodem van een zwembad geduwd toen ik 10 was
Tuurlijk schatquote:Op donderdag 18 april 2013 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn chaotische gedrag heeft een leuk ritme. Telt dat ook mee?
have funquote:Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef icareaboutmyself het volgende:
Ik ga nog even naar een vriend, heerlijk die vrije tijd
De groeten
quote:Op donderdag 18 april 2013 23:40 schreef icareaboutmyself het volgende:
[..]
Zal je niet gauw achterkomen als je helemaal niks van hem weet behalve hoe hij eruitziet
Niet al te diep, ruwe bodem, zijn voeten op mijn hoofdquote:Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe the fuck kreeg hij dat voor elkaar
Damn, sommige kinderen zijn zo hard alquote:Op donderdag 18 april 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet al te diep, ruwe bodem, zijn voeten op mijn hoofd
Ja ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
Zijn hier eigenlijk meer chaoten aanwezig?
In mijn hoofd wel jaquote:Op donderdag 18 april 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
een beetje welquote:Op donderdag 18 april 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
Neequote:Op donderdag 18 april 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
Wil je mijn kamer zien?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
Hij bleek 3 jaar geleden homo en was van shool afgepest. Praktijkonderwijs, welquote:Op donderdag 18 april 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Damn, sommige kinderen zijn zo hard al
Dat is dan wel weer sneuquote:Op donderdag 18 april 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil je mijn kamer zien?
[..]
Hij bleek 3 jaar geleden homo en was van shool afgepest. Praktijkonderwijs, wel
Pictures please.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil je mijn kamer zien?
Dankjequote:Op donderdag 18 april 2013 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil graag de poes van sof feliciteren
Ach, ik ben klein gewend door m'n slaapkamer bij mijn ouders.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even kijkenSuperklein wel
Ik woon ook nog bij mijn oudersquote:Op donderdag 18 april 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, ik ben klein gewend door m'n slaapkamer bij mijn ouders.
tering dat is chaotisch inderdaad :")quote:Op donderdag 18 april 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon ook nog bij mijn ouders
Rommeligste gedeelte. Random dekbed op de vloer met DJ-ding, AH jasje, etc. etc.
[ afbeelding ]
Waar is je bed?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rommeligste gedeelte. Random dekbed op de vloer met DJ-ding, AH jasje, etc. etc.
[ afbeelding ]
stond ik opquote:
Zei het tochquote:Op donderdag 18 april 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tering dat is chaotisch inderdaad :")
2 schermenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel meevallenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij weetquote:
Vind ik nog best meevallen.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tering dat is chaotisch inderdaad :")
Ben je toevallig de jongste thuis? Zo ging het bij mij thuis in ieder geval bij het verdelen van de slaapkamers.quote:
Erger zelfsquote:Op donderdag 18 april 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo eentje?
Die van mijn broertje is net iets kleiner. Zonder hoogslaper is het niet te doenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind ik nog best meevallen.Je wilt niet weten hoe mijn kamer eruitziet na een tentamenweek.
[..]
Ben je toevallig de jongste thuis? Zo ging het bij mij thuis in ieder geval bij het verdelen van de slaapkamers.
Awhquote:Op donderdag 18 april 2013 23:52 schreef Toto69 het volgende:
Hmpf voel me niet lekker, slapen dan maar. Fijne nacht nog mensen
quote:
slaap lekker manquote:Op donderdag 18 april 2013 23:52 schreef Toto69 het volgende:
Hmpf voel me niet lekker, slapen dan maar. Fijne nacht nog mensen
Dankje, jij ook alvastquote:
Ja anders zit die klote startknop bij het middenquote:Op donderdag 18 april 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is links wel je hoofdscherm ermahgerd?
Deze manquote:Op donderdag 18 april 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja anders zit die klote startknop bij het midden
Dude.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die van mijn broertje is net iets kleiner. Zonder hoogslaper is het niet te doen
Ik ben niet rijk ja
Dit is ook ongeveer 7m2 schat ikquote:Op donderdag 18 april 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dude.![]()
![]()
Maar je gaat je wel 'rijk' voelen zodra je het huis van je ouders verlaat. Kan niet 'erger'. Ik ben van 7m2 naar 12m2 gegaan. Zo fijn.
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is ook ongeveer 7m2 schat ikeentje meer of minder
Waarom niet?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.Maar hoezo ligt je dekbed op de vloer?
Ik heb normaal zo'n dikke die uit twee aan elkaar geklikte bestaat en daar is het nu weer te warm voor, dus die heb ik weggepleurdquote:Op donderdag 18 april 2013 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.Maar hoezo ligt je dekbed op de vloer?
Vind ik niet zo fris, hoewel dat eigenlijk wel meevalt.quote:
Aha.quote:Op donderdag 18 april 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb normaal zo'n dikke die uit twee aan elkaar geklikte bestaat en daar is het nu weer te warm voor, dus die heb ik weggepleurd
Okquote:
Ja straksquote:
mm nah valt wel mee iddquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vind ik niet zo fris, hoewel dat eigenlijk wel meevalt.
[..]
Aha.
Hooiquote:
Welkequote:
Had je een steamy gesprek met haar ja?quote:
Alsof ik jouw rol zou overnemen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je een steamy gesprek met haar ja?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je even voor mij zielig vinden
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je een steamy gesprek met haar ja?
Give me love van Ed Sheeran. Ik kan echt verdrinken in dat nummer. Zoveel eenzaamheid in een nummer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
WelkeIk heb zin om te huilen namelijk
Zeg het eens schatjequote:Op vrijdag 19 april 2013 00:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je even voor mij zielig vinden
Oh ja die is zieligquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Give me love van Ed Sheeran. Ik kan echt verdrinken in dat nummer. Zoveel eenzaamheid in een nummer.
Wake me up is ook mooiquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Give me love van Ed Sheeran. Ik kan echt verdrinken in dat nummer. Zoveel eenzaamheid in een nummer.
Ik ga het niet luisteren, want dan lig ik aan het eind van het nummer in een foetushouding te jankenquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Noh.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga het niet luisteren, want dan lig ik aan het eind van het nummer in een foetushouding te janken
Awhhquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga het niet luisteren, want dan lig ik aan het eind van het nummer in een foetushouding te janken
Gareth G-g-g-g-g-g-g-g-g-g-a-a-a-a-a-a-tesquote:
Fok-you.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gareth G-g-g-g-g-g-g-g-g-g-a-a-a-a-a-a-tes
Guilty pleasure.quote:
Jij wintquote:Op vrijdag 19 april 2013 00:12 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik ruim morgen opchaotisch ditdat
quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:12 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maarquote:
Zo ziet mijn kamer er nu ook uit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 00:12 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |