SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
SPOILER: LET OP!!! BARBIE!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, lullig voor jullie.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lullig voor Bobby wel. Naja, eigenlijk niet
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:50 schreef MisterX het volgende:Hoi Chen.
Heb sinds 2 maanden een relatie met een 35 jarige vrouw en ook die doet gelukkig niet moeilijk als ik over d,r mooie gezichtje spuit.
dit is gewoon de droom van elke man, voor m,n gevoel.
Goed, als ik haar oraal verwen, doe ik ook nooit moeilijk als haar vocht m,n mond in loopt.
Voor ons gevoel zijn wij de ware voor elkaar, en dan doe je niet moeilijk over sperma en vagina-vocht.
Als zij dan op de bank of op bed ligt en ik zo naast haar sta, dan vinger ik haar terwijl zij m,n pik af rukt.
Geweldig, als ik dan zie hoe naderhand al m,n zaad over haar gezicht en lijf spuit.
Maar goed, m,n vriendin heeft minimaal een half uur sex nodig, op welke manier dan ook, om goed klaar te komen.
Ik geef haar totale bevrediging dan, en zie hoe m,n sperma in d,r mooie gezichtje trekt.
Ook doet ze niet moeilijk als het in d,r mondje verdwijnt, ze zit er net als jou, gelukkig niet mee.
Dat was wel anders met met m,n aanstaande ex-vrouw, altijd gezeik als ik per ongeluk wel eens een kloddertje zaad op d,r gezicht spoot.
Nee, m,n huidige vriendin en ik zitten niet snel ergens mee, en dat is erg fijn.
Het is zalig om te zien, hoe m,n net gespoten sperma langzaam aan, in d,r gezicht trekt, heerlijk intiem.
Maar regelmatig zit ook mijn gezicht onder haar vocht, als ze weer eens voor een tijdje op m,n gezicht komt zitten, heeeeerlijk.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een kut kop heeft zij eigenlijk
Nee, das geen rukvoer...BAH!!SPOILER: LET OP!!! BARBIE!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b]
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
[b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
Je snapt de grap nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, lullig voor jullie.Ze gaat echt wel naakt hoor vanavond, ze moet toch omkleden voor het slapen gaan.
quote:
Halverwege ging mijn gezicht vanquote:
LOL!!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Halverwege ging mijn gezicht vannaar
--> K&Wquote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn serieuze vraagjes![]()
In de gang heb ik 4 spots. 2 lampen daarvan krijg ik er niet uit, die zitten te strak. De andere 2 lampen moest ik na 2 hooguit 3 maanden alweer vervangen.
Nu heb ik 2 vragen!
1) Kan het zijn dat nieuwe lampen sneller kapot gaan omdat er nog kapotte lampen in de spots zitten?
2) Hoe de neuk ga ik die lampen eruit krijgen? Zitten echt heel strak en ik durf geen brute kracht te gebruiken.
Bij voorbaat dank
quote:
Naar mijn weten zou dat geen kut uit moeten maken. Zijn allemaal los geschakeld toch (aparte schakelaar)?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn serieuze vraagjes![]()
In de gang heb ik 4 spots. 2 lampen daarvan krijg ik er niet uit, die zitten te strak. De andere 2 lampen moest ik na 2 hooguit 3 maanden alweer vervangen.
Nu heb ik 2 vragen!
1) Kan het zijn dat nieuwe lampen sneller kapot gaan omdat er nog kapotte lampen in de spots zitten?
2) Hoe de neuk ga ik die lampen eruit krijgen? Zitten echt heel strak en ik durf geen brute kracht te gebruiken.
Bij voorbaat dank
Doe even schopje geven danquote:
Nee, 1 schakelaarquote:Op donderdag 18 april 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar mijn weten zou dat geen kut uit moeten maken. Zijn allemaal los geschakeld toch (aparte schakelaar)?
Voor oplossing 2 muhahaha inschakelenAls hij z'n handen dan kapot heeft maakt het niet veel uit
Dan kan het wel uitmaken ja.quote:
Dan zou het wat uit kunnen maken...quote:
Oh. Maar dan vind ik het vreemd dat de overige lampen wel al maanden meegaan en die toevallig nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:15 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Nee zou ook niks uit moeten maken...
CHECK!!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan het wel uitmaken ja.
Eerst waren er namelijk 4 lampen die stroom verbruiken. Nu krijgen 2 lampen meer stroom omdat er 2 kapot zijn, dus die gaan automatisch sneller kapot
Althans, zo denk ik er over.
Jezus duurde lang voor je dat had getyptquote:Op donderdag 18 april 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan het wel uitmaken ja.
Eerst waren er namelijk 4 lampen die stroom verbruiken. Nu krijgen 2 lampen meer stroom omdat er 2 kapot zijn, dus die gaan automatisch sneller kapot
Althans, zo denk ik er over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |