SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
SPOILER: LET OP!!! BARBIE!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, lullig voor jullie.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lullig voor Bobby wel. Naja, eigenlijk niet
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:50 schreef MisterX het volgende:Hoi Chen.
Heb sinds 2 maanden een relatie met een 35 jarige vrouw en ook die doet gelukkig niet moeilijk als ik over d,r mooie gezichtje spuit.
dit is gewoon de droom van elke man, voor m,n gevoel.
Goed, als ik haar oraal verwen, doe ik ook nooit moeilijk als haar vocht m,n mond in loopt.
Voor ons gevoel zijn wij de ware voor elkaar, en dan doe je niet moeilijk over sperma en vagina-vocht.
Als zij dan op de bank of op bed ligt en ik zo naast haar sta, dan vinger ik haar terwijl zij m,n pik af rukt.
Geweldig, als ik dan zie hoe naderhand al m,n zaad over haar gezicht en lijf spuit.
Maar goed, m,n vriendin heeft minimaal een half uur sex nodig, op welke manier dan ook, om goed klaar te komen.
Ik geef haar totale bevrediging dan, en zie hoe m,n sperma in d,r mooie gezichtje trekt.
Ook doet ze niet moeilijk als het in d,r mondje verdwijnt, ze zit er net als jou, gelukkig niet mee.
Dat was wel anders met met m,n aanstaande ex-vrouw, altijd gezeik als ik per ongeluk wel eens een kloddertje zaad op d,r gezicht spoot.
Nee, m,n huidige vriendin en ik zitten niet snel ergens mee, en dat is erg fijn.
Het is zalig om te zien, hoe m,n net gespoten sperma langzaam aan, in d,r gezicht trekt, heerlijk intiem.
Maar regelmatig zit ook mijn gezicht onder haar vocht, als ze weer eens voor een tijdje op m,n gezicht komt zitten, heeeeerlijk.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een kut kop heeft zij eigenlijk
Nee, das geen rukvoer...BAH!!SPOILER: LET OP!!! BARBIE!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b]
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
[b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
Je snapt de grap nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, lullig voor jullie.Ze gaat echt wel naakt hoor vanavond, ze moet toch omkleden voor het slapen gaan.
quote:
Halverwege ging mijn gezicht vanquote:
LOL!!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Halverwege ging mijn gezicht vannaar
--> K&Wquote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn serieuze vraagjes![]()
In de gang heb ik 4 spots. 2 lampen daarvan krijg ik er niet uit, die zitten te strak. De andere 2 lampen moest ik na 2 hooguit 3 maanden alweer vervangen.
Nu heb ik 2 vragen!
1) Kan het zijn dat nieuwe lampen sneller kapot gaan omdat er nog kapotte lampen in de spots zitten?
2) Hoe de neuk ga ik die lampen eruit krijgen? Zitten echt heel strak en ik durf geen brute kracht te gebruiken.
Bij voorbaat dank
quote:
Naar mijn weten zou dat geen kut uit moeten maken. Zijn allemaal los geschakeld toch (aparte schakelaar)?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn serieuze vraagjes![]()
In de gang heb ik 4 spots. 2 lampen daarvan krijg ik er niet uit, die zitten te strak. De andere 2 lampen moest ik na 2 hooguit 3 maanden alweer vervangen.
Nu heb ik 2 vragen!
1) Kan het zijn dat nieuwe lampen sneller kapot gaan omdat er nog kapotte lampen in de spots zitten?
2) Hoe de neuk ga ik die lampen eruit krijgen? Zitten echt heel strak en ik durf geen brute kracht te gebruiken.
Bij voorbaat dank
Doe even schopje geven danquote:
Nee, 1 schakelaarquote:Op donderdag 18 april 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar mijn weten zou dat geen kut uit moeten maken. Zijn allemaal los geschakeld toch (aparte schakelaar)?
Voor oplossing 2 muhahaha inschakelenAls hij z'n handen dan kapot heeft maakt het niet veel uit
Dan kan het wel uitmaken ja.quote:
Dan zou het wat uit kunnen maken...quote:
Oh. Maar dan vind ik het vreemd dat de overige lampen wel al maanden meegaan en die toevallig nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:15 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Nee zou ook niks uit moeten maken...
CHECK!!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan het wel uitmaken ja.
Eerst waren er namelijk 4 lampen die stroom verbruiken. Nu krijgen 2 lampen meer stroom omdat er 2 kapot zijn, dus die gaan automatisch sneller kapot
Althans, zo denk ik er over.
Jezus duurde lang voor je dat had getyptquote:Op donderdag 18 april 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan het wel uitmaken ja.
Eerst waren er namelijk 4 lampen die stroom verbruiken. Nu krijgen 2 lampen meer stroom omdat er 2 kapot zijn, dus die gaan automatisch sneller kapot
Althans, zo denk ik er over.
Had verkeerde gequote...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh. Maar dan vind ik het vreemd dat de overige lampen wel al maanden meegaan en die toevallig niet
Ik wilde er zeker van zijn dat het in begrijpelijk taal wasquote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jezus duurde lang voor je dat had getypt![]()
Ja, dat idee had ik ook
Sterk iemand vragen...??quote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan probleem 2!!
Hoe krijg ik de lampen los?
Dikke handdoek oid eromheen en toch wat kracht zetten? Echter, als je ze dan kapot knijpt ben je de lulquote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan probleem 2!!
glijmiddel? heb je vast wel in huisquote:Op donderdag 18 april 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan probleem 2!!
Neukse.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef Tamashii het volgende:
Wij gaan even film kijken. Veel plezier schatjes.
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef Tamashii het volgende:
quote:
Have funquote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef Tamashii het volgende:
Uhm die spots zijn niet zo heel groot he. Lampje zit diep in de spot, kan net het bolletje met mn vingertoppen omklemmenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dikke handdoek oid eromheen en toch wat kracht zetten? Echter, als je ze dan kapot knijpt ben je de lul
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
glijmiddel? heb je vast wel in huis
Uhm, ik weet even niet welke je bedoeld/tquote:Op donderdag 18 april 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm die spots zijn niet zo heel groot he. Lampje zit diep in de spot, kan net het bolletje met mn vingertoppen omklemmen
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef Dqod het volgende:
En ik ga even een shitload aan muziek uitzoeken.. Jullie denken nu vast "Die Dkut, die gaat gewoon haarzelf onzedelijk betasten xD" MAAR NEE HOOR hihihihihihihi.. Ok misschien
:$ gr gr
Ik ga je wel een foto appen!!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm, ik weet even niet welke je bedoeld/t
Kan het glas/omhulselding er niet af?
Maak me gek...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef Dqod het volgende:
En ik ga even een shitload aan muziek uitzoeken.. Jullie denken nu vast "Die Dkut, die gaat gewoon haarzelf onzedelijk betasten xD" MAAR NEE HOOR hihihihihihihi.. Ok misschien
Ik zit vol met goede plannen!! Weet je tochquote:
Jaloers nu....quote:
Zat je maar vol met wat anders.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit vol met goede plannen!! Weet je toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je nummer niet hequote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zat je maar vol met wat anders.Doe eens niet alsof ik pas gisteren uit een ei ben gekropen schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet he
[..]
Doe eens niet alsof ik pas gisteren uit een ei ben gekropen schat
Have fun.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:19 schreef Dqod het volgende:
Een standaard lamp!!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet goed zien wat voor een lamp het is.
Wil je ook een foto van mijn lamp?quote:
Mag je wel hebben hoor...quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je ook een foto van mijn lamp?
Hmm, stomquote:Op donderdag 18 april 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een standaard lamp!!
En dat kreng is goed vastgedraaid en ik krijg hem niet los!
Vorige bewoner. Ik vind hem niet zo tof meerquote:Op donderdag 18 april 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, stom
Wie heeft die erin gedraaid?
OFF COURSE!!quote:
Als jij er ook opstaat, ja waarom nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je ook een foto van mijn lamp?
Hihiquote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef MOON76 het volgende:
[..]
OFF COURSE!!
Daar doe ik het voor....
Oh, die kan je ook moeilijk opbellen dat hij/zij het maar moet doenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorige bewoner. Ik vind hem niet zo tof meer
Nope, is echt alleen van de lampquote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als jij er ook opstaat, ja waarom niet. Anders laat maar
.
Dat dusquote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, die kan je ook moeilijk opbellen dat hij/zij het maar moet doen
QFT.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, is echt alleen van de lamp
pfff dan laat maarquote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, is echt alleen van de lamp
Ja, dat snap ik. Nee, ik weet zo geen oplossingquote:Op donderdag 18 april 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus![]()
En nu zit ik met een probleempje
Okquote:
Google jij ff voor me, kruip ik mn stoel weer opquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Nee, ik weet zo geen oplossingEven Googlen
Je kan beter op de kast klimmen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Google jij ff voor me, kruip ik mn stoel weer op
Kan niet moeilijk zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik ga weer even op de stoel staan om te kijken of ik die lampen eruit kan krijgen
Ik heb toch geen kast jongequote:
Ik daag je uit om het te komen doen!!quote:
Deal! Ergens dit jaarquote:Op donderdag 18 april 2013 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik daag je uit om het te komen doen!!
quote:
Hij vindt mij engquote:Op donderdag 18 april 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grow some balls en ga langs, uitsteller
Zie appquote:
Ik heb ook niks aan jou ook hequote:
Heel ergquote:
Dacht ik ook ja. soort van bajonet sluiting..quote:Op donderdag 18 april 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
Of de lamp "indrukken" en dan draaien.
Aardappel, wut?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand op mijn FB: vraag twee stroom eraf en los draaien of lampje kapot maken en de fitten met een aardappel er uit halen
Dat maar een keer gaan proberen. Het is ook zo handig dat mijn stoppenkast in de kelder zit
Zodat je niet met je handen in het gebroken glas hoeft te grijpen!quote:
Dan heb je toch alsnog geen grip op dat ding?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodat je niet met je handen in het gebroken glas hoeft te grijpen!
Kom kom, gebruik die grijze massa eens
LOL!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodat je niet met je handen in het gebroken glas hoeft te grijpen!
Kom kom, gebruik die grijze massa eens
Glas prikt in de aardappel en zo krijg je dus grip.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je toch alsnog geen grip op dat ding?
Droom fijn lieverd, mag uiteraard over mijquote:
Het is maar heel dun glas hé, ik denk niet dat dat gaat werken.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Glas prikt in de aardappel en zo krijg je dus grip.
Ik heb er vaker van gehoord hoor
Ik zal mijn best doenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Droom fijn lieverd, mag uiteraard over mij
Voorlopig ben ik nog helemaal niks van planquote:Op donderdag 18 april 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is maar heel dun glas hé, ik denk niet dat dat gaat werken.
Waarom dan die emo.gif he? HE??quote:
Pijnlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik nog helemaal niks van plan![]()
Ik wil gewoon licht in de gang, ben al 2 keer tegen de muur gelopen na het plassen
Lieverd, ik vind je een toffe jongen hoor maar ik heb echt moeite om jou als kluswonder te zienquote:Op donderdag 18 april 2013 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pijnlijk.
Ik weet zo ook even geen oplossing. Mocht ik ooit nog eens langskomen kan ik het wel even van dichtbij bekijken.
En bedanktquote:Op donderdag 18 april 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd, ik vind je een toffe jongen hoor maar ik heb echt moeite om jou als kluswonder te zien
Graag gedaanquote:
Huppelkind is er weer van verlost?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik ga maar eens aan de afwas beginnen
Truste schatjequote:Op donderdag 18 april 2013 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom dan die emo.gif he? HE??
Ik heb 'm al 100x geprobeerd wijs te maken dat ie geen dure cadeau's hoeft te geven. Krijg ik net een mailtje: Zal ik anders je motorkleding cadeau doen?quote:
Naja, hij hoeft het niet, maar misschien wil hij het gewoon heel graag?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb 'm al 100x geprobeerd wijs te maken dat ie geen dure cadeau's hoeft te geven. Krijg ik net een mailtje: Zal ik anders je motorkleding cadeau doen?_!
Pik in Pik mee, tis winter.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb 'm al 100x geprobeerd wijs te maken dat ie geen dure cadeau's hoeft te geven. Krijg ik net een mailtje: Zal ik anders je motorkleding cadeau doen?_!
Blijkbaar wel ja, hij moet gewoon eens luisteren.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja, hij hoeft het niet, maar misschien wil hij het gewoon heel graag?
Wut?quote:
Al een paar weken!!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huppelkind is er weer van verlost?
Hihiquote:
quote:
Is een uitdrukking schatquote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja, hij moet gewoon eens luisteren.
[..]
Wut?
Ehhh... mooi meegenomen...quote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wut?
LOL...quote:
Waarom laat je hem niet lekker een duur cadeau kopen?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wut?
Hehe, dan zeg je "JA JE HEBT NU STRAF", al is ie vast slim genoeg om daar niet in te trappenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al een paar weken!!
Wordt tijd dat ie weer iets doet waar ik hem voor kan straffen. Soms is een braaf kind hebben gewoon niet leuk hoor
[..]
Hihi
[..]
Heeft ie al veel te vaak gedaan en het hoeft niet meer van mij.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom laat je hem niet lekker een duur cadeau kopen?
Snap ik. Maar hij is je vader, hij kiest er als volwassen man zelf voor dat geld uit te geven. Laat hem dan lekker.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft ie al veel te vaak gedaan en het hoeft niet meer van mij.
Vandaag in de supermarkt, ik dacht even dat we samen een oudere dame om zeep hadden geholpen.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dan zeg je "JA JE HEBT NU STRAF", al is ie vast slim genoeg om daar niet in te trappen
En ik kies als volwassen jongeman ervoor om het niet aan te nemen en hem niet met geld te laten strooien.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik. Maar hij is je vader, hij kiest er als volwassen man zelf voor dat geld uit te geven. Laat hem dan lekker.
Waarom is het zo erg dat hij je financieel wilt steunen? Steekt daar een geschiedenis achter?quote:Op donderdag 18 april 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vertelde 'm over m'n motor, krijg ik dit als antwoord:_!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is zo weer weg.
Hahahaha, geweldig kindquote:Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaag in de supermarkt, ik dacht even dat we samen een oudere dame om zeep hadden geholpen.
Mama koop je drinken voor me?
- Ik heb thuis genoeg drinken staan!
Ja maar ik wil iets anders, is wel duur en veel geld hebben we niet.
- Nou dan sla ik liever over nu Y, volgende keer
Maar het is gezond!! En gezond eten en drinken ga je mij toch niet weigeren mama???![]()
- Weet jij wel dat je duidelijk nog niet door hebt hoe je moet doen als puber zijnde.
Ik wil best wel een onspoord crimineeltje gaan worden hoor maar beter koop je gewoon die gezonde fruitdrink voor mij!!
Oude vrouw: Dit is het leukste gesprek tussen een moeder en kind wat ik ooit heb gehoord HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Jouw zoon heeft wel humor volgens mij.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaag in de supermarkt, ik dacht even dat we samen een oudere dame om zeep hadden geholpen.
Maar het is gezond!! En gezond eten en drinken ga je mij toch niet weigeren mama???![]()
- Weet jij wel dat je duidelijk nog niet door hebt hoe je moet doen als puber zijnde.
Ik wil best wel een onspoord crimineeltje gaan worden hoor maar beter koop je gewoon die gezonde fruitdrink voor mij!!
Oude vrouw: Dit is het leukste gesprek tussen een moeder en kind wat ik ooit heb gehoord HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Als hij zo graag met geld wil strooien.... ik heb nog een wasmachine nodigquote:Op donderdag 18 april 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vertelde 'm over m'n motor, krijg ik dit als antwoord:_!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is zo weer weg.
SWEEEEEEEET!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan flikker je het cadeau uit het raam en zeg je: IK ZEI TOCH DAT IK HET NIET WILDE.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik kies als volwassen jongeman ervoor om het niet aan te nemen en hem niet met geld te laten strooien.
Ja, iets te veel somsquote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Jouw zoon heeft wel humor volgens mij.
En niet minder dan een Miele uiteraard.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij zo graag met geld wil strooien.... ik heb nog een wasmachine nodig
Is juist cool...quote:
Kan je het even uit de quote halen? Dank jequote:Op donderdag 18 april 2013 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom is het zo erg dat hij je financieel wilt steunen? Steekt daar een geschiedenis achter?
Wil je ook een stalkende schoonpa?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij zo graag met geld wil strooien.... ik heb nog een wasmachine nodig
Een motor uit het raam gooien is zonde en zwaarquote:Op donderdag 18 april 2013 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan flikker je het cadeau uit het raam en zeg je: IK ZEI TOCH DAT IK HET NIET WILDE.
Ja graagquote:Op donderdag 18 april 2013 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En niet minder dan een Miele uiteraard.
Wedden dat ik hem wel binnen 1 maand stil heb?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wil je ook een stalkende schoonpa?
Haha. Heerlijk.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze is ook wel mooi!!
Ik sta zingend in de keuken de afwas te doen, ik zing heel vals en het was een vers verzonnen tekst! Hij lag in zijn kamer tegenover de keuken op de fatboy te psp-en.
Ik hou van de Y. oh wat is Y. toch lief. Helpt mij zomaar met de afwas lalalala
- mama als de dokter je medicijnen voorschrijft is het wel de bedoeling dat je ze ook inneemt he!
quote:
Deze is ook wel mooi!!
Ik sta zingend in de keuken de afwas te doen, ik zing heel vals en het was een vers verzonnen tekst! Hij lag in zijn kamer tegenover de keuken op de fatboy te psp-en.
- mama als de dokter je medicijnen voorschrijft is het wel de bedoeling dat je ze ook inneemt he!
Dat wel jaquote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja graag
[..]
Wedden dat ik hem wel binnen 1 maand stil heb?
Hmmm. Wellicht maakt hij zich gewoon zorgen. Het zijn moeilijke tijden. Misschien niet voor jou, maar voor veel mensen wel. Ik zou gewoon een goed gesprek aangaan met hem en het hier uitgebreid over hebben. Misschien helpt dat wel? Bovendien is hij tot je 21e nog wel financieel verantwoordelijk voor je geweest. Straks heeft hij die verplichting niet meer.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je het even uit de quote halen? Dank je
Ik wil het niet meer. Hij heeft in al 5 jaar achter elkaar een hoog bedrag neer geteld. Ik vind het wel genoeg zo. Hij denkt ook dat ik het financieel niet red en daarom wilt hij alimentatie niet stopzetten terwijl ik thuis woon en een fulltime baan heb.
Deze is ook wel mooi!!
Dan niet zeuren en dankjewel zeggen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een motor uit het raam gooien is zonde en zwaar
Mja, hij zou juist moeten weten dat hij dan niet met geld moet zitten strooien, aangezien hij nu 2 huizen heeft.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm. Wellicht maakt hij zich gewoon zorgen. Het zijn moeilijke tijden. Misschien niet voor jou, maar voor veel mensen wel. Ik zou gewoon een goed gesprek aangaan met hem en het hier uitgebreid over hebben. Misschien helpt dat wel? Bovendien is hij tot je 21e nog wel financieel verantwoordelijk voor je geweest. Straks heeft hij die verplichting niet meer.
Nee, maar dat denkt hij welquote:Op donderdag 18 april 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
HO WCAHT!!
SCHOONvader? Ga ik aan de relatie dan?
Dat zou wel grappig zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan niet zeuren en dankjewel zeggen.Of verkopen en het geld terugstorten.
SNEL VIN, ZET OP FB DAT JE IN EEN RELATIE MET HAAR BENT! DAN KAN ZE ER NIET MEER ONDERUIT!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
HO WCAHT!!
LOL!!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
HO WCAHT!!
Ik weet niet hoe breed jouw vader het heeft. Maar als volwassen man kun je dit straks wel aankaarten. Tot je 21e is die alimentatie gewoon een plicht, dus dat snap ik wel van hem.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, hij zou juist moeten weten dat hij dan niet met geld moet zitten strooien, aangezien hij nu 2 huizen heeft.
Dat is misschien wel een goed idee ja.
[..]
Nee, maar dat denkt hij wel
NEEEEEEEE, dan word ik gek van iedereenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SNEL VIN, ZET OP FB DAT JE IN EEN RELATIE MET HAAR BENT! DAN KAN ZE ER NIET MEER ONDERUIT!
ALS HET OP FB STAAT IS HET ECHT!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SNEL VIN, ZET OP FB DAT JE IN EEN RELATIE MET HAAR BENT! DAN KAN ZE ER NIET MEER ONDERUIT!
Ja, dat snap ik. Bedoelde het ook vanaf m'n 21e, dat ie niet wilde stoppen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe breed jouw vader het heeft. Maar als volwassen man kun je dit straks wel aankaarten. Tot je 21e is die alimentatie gewoon een plicht, dus dat snap ik wel van hem.
Wacht wat?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, hij zou juist moeten weten dat hij dan niet met geld moet zitten strooien, aangezien hij nu 2 huizen heeft.
Dat is misschien wel een goed idee ja.
[..]
Nee, maar dat denkt hij wel
Nu nog niet dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NEEEEEEEE, dan word ik gek van iedereen
Misschien moet ik het binnenkort eens doen. Eens naar de reacties kijken.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NEEEEEEEE, dan word ik gek van iedereen
Daarom.quote:
Nee, nog niet, maar wel als ik om een wasmachine ga vragenquote:
Jawelquote:[..]
Nu nog niet dan?
Ik neem aan met iemand anders dan natuurlijk!!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik het binnenkort eens doen. Eens naar de reacties kijken.
[..]
Daarom.
Ah zo. Dan is zo'n gesprek niet verkeerd, denk ik. En als hij niet luistert, kun je dat bedrag wel steeds terug laten schrijven volgens mij. Dan maar op de harde manier.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Bedoelde het ook vanaf m'n 21e, dat ie niet wilde stoppen.
Nah, daarvoor heb ik te veel vervelende familiequote:Op donderdag 18 april 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Daarom.
Ghehe dat is ook weer zo natuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar wel als ik om een wasmachine ga vragen
[..]
JawelMaar dan helemaal
Met wie?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Daarom.
Jouw familie is best leuk johquote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, daarvoor heb ik te veel vervelende familie
Dat lijkt me nogal wiedes.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan met iemand anders dan natuurlijk!!
Balenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, daarvoor heb ik te veel vervelende familie
Euhm, goede vraag.quote:
Hoi!!quote:
Nah, we hebben dat nu wel geregeld, maar ik snap niet dat je kunt denken dat je niet kan rondkomen als thuiswonende met een fulltime job.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah zo. Dan is zo'n gesprek niet verkeerd, denk ik. En als hij niet luistert, kun je dat bedrag wel steeds terug laten schrijven volgens mij. Dan maar op de harde manier.
Weet ikquote:Op donderdag 18 april 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe dat is ook weer zo natuurlijk
Gewoon een niet single vrouw pakken joh!! Dat levert nog leukere reacties opquote:Op donderdag 18 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal wiedes.
[..]
Balen
[..]
Euhm, goede vraag.
Ik heb geloof ik maar 2 single vrouwen in mijn lijst staan.
quote:
Of gewoon ''relatie'' en dan geen naam erbij. Iedereen gissen wie het is.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lijkt me nogal wiedes.
[..]
Balen
[..]
Euhm, goede vraag.
Ik heb geloof ik maar 2 single vrouwen in mijn lijst staan.
Lampen kapot ja, ik zag het op facebook.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi!!
Ik werd doorverwezen naar jou!!
In het begin van dit topic staat mijn vraag
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lampen kapot ja, ik zag het op facebook.
Hm ik wil best mijn vingers versnijden, even kijken wanneer ik mezelf kan verwonden.
Tsja, ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, we hebben dat nu wel geregeld, maar ik snap niet dat je kunt denken dat je niet kan rondkomen als thuiswonende met een fulltime job.
[..]
Weet ik.
Ik hou van jequote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik wil best mijn vingers versnijden, even kijken wanneer ik mezelf kan verwonden.
Bwhehehe. Ik weet er wel een waarmee ik veel mensen op mijn dak krijg.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon een niet single vrouw pakken joh!! Dat levert nog leukere reacties op
Dat kan ook wel. Maar schaadt dat mijn kansen niet bij de dame die ik zou willen hosselen?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Of gewoon ''relatie'' en dan geen naam erbij. Iedereen gissen wie het is.
Jij ook alquote:Op donderdag 18 april 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg Hups, ik zit eigenlijk te wachten totdat Ries dat ene plaatje van je op FB gaat liken
NIET MIRNE!!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bwhehehe. Ik weet er wel een waarmee ik veel mensen op mijn dak krijg.
[..]
Dat kan ook wel. Maar schaadt dat mijn kansen niet bij de dame die ik zou willen hosselen?
Ik kan misschien zaterdagavond wel even langsdroppen, heb je al vervangende lampen om erin te zetten?quote:
Wie ga je hosselen dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bwhehehe. Ik weet er wel een waarmee ik veel mensen op mijn dak krijg.
[..]
Dat kan ook wel. Maar schaadt dat mijn kansen niet bij de dame die ik zou willen hosselen?
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja die heb ik maar dan heb ik ook filmmarathon met Roycoquote:Op donderdag 18 april 2013 22:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan misschien zaterdagavond wel even langsdroppen, heb je al vervangende lampen om erin te zetten?
Hey, hij is ook handig!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die heb ik maar dan heb ik ook filmmarathon met Royco
Als ik dat zou doen, zou ik alleen maar leuke reacties krijgen.quote:
Ga ik hier niet zeggen, hihi.quote:
DM dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, zou ik alleen maar leuke reacties krijgen.
[..]
Ga ik hier niet zeggen, hihi.
Succes.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoppa, sta ingeschreven voor de sollicitatie van morgen
Good luck!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag het hem wel ff jaquote:
Dat doe ik ook wel in dm, voordat ik een shitstorm veroorzaak.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
DM dan.
En welke niet vrijgezelle dame bedoelde je dan?
Bedankt. Baantje in Haarlem, zou zo mooi zijn.quote:
Goed nieuwsquote:Op donderdag 18 april 2013 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi op bezoek bij WT.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel in dm, voordat ik een shitstorm veroorzaak.
[..]
Bedankt. Baantje in Haarlem, zou zo mooi zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je het contract inmiddels al?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb een probleem. Ik moet schadepost invullen op zo'n formulier.
Mijn telefoon is kadoek en ik moet de aanschafprijs en aanschafdatum opgeven, nu heb ik dat toestel gekregen bij een abonnement. Hoe ga ik dat oplossen?
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi op bezoek bij WT.JAAAAAAAAAAAAAAA WTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Neequote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je het contract inmiddels al?
De kans is dat er in het contract iets over toestel staat.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb het idee dat ze het per post op stuurt
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi op bezoek bij WT.Ja, WT'tje. Die zie ik veel te weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nog leuke foto's tegen gekomen?quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog leuke foto's tegen gekomen?
You guysquote:
Wat is makkelijker voor jou?quote:
Ongelooflijke smooth talkers hierquote:Op donderdag 18 april 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is makkelijker voor jou?
Mijn telefoonnummer zodat je kan whatsappen of mijn mailadres zodat je ze kan mailen?
Ow hai there.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ongelooflijke smooth talkers hierwauw
Het valt mij wel tegen dat een vrouw die opmerking maakt voordat een man het doetquote:Op donderdag 18 april 2013 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ongelooflijke smooth talkers hierwauw
Hai :$quote:
Ik heb maar 1 map.quote:
Ik weet niet of t mij echt tegenvalt, maar had ook eigenlijk niet anders verwacht hierzoquote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het valt mij wel tegen dat een vrouw die opmerking maakt voordat een man het doet![]()
Mijn vertrouwen in de mannen hier daalt aanzienlijk
Ik zie Dqodje als mijn grote nicht waar ik terecht kan voor al mijn perikelen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het valt mij wel tegen dat een vrouw die opmerking maakt voordat een man het doet![]()
Squattenquote:
Heb eigenlijk geen pornomap hoor.. Daarvoor kijk ik het te weinigquote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 map.
Alleen heb ik daar al sinds januari niet meer gekeken.
"grote nicht" klinkt niet echt complimenteus en/of flatteusquote:Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie Dqodje als mijn grote nicht waar ik terecht kan voor al mijn perikelen.
Het zou raawwwwrrr zijn om daar zulke vuige gedachten over te hebben.
Heb je trek in augurken en ijs?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:26 schreef Dqod het volgende:
Squatten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, ik heb gewoon een buitengewone eetlust
Mohhhhquote:Op donderdag 18 april 2013 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie Dqodje als mijn grote nicht waar ik terecht kan voor al mijn perikelen.
Het zou raawwwwrrr zijn om daar zulke vuige gedachten over te hebben.
Ijs gaat er altijd in.. B&J's zou ik nu wel willenquote:
Dan heb ik goed nieuws voor je.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ijs gaat er altijd in.. B&J's zou ik nu wel willen
Augurken daarentegen![]()
Hmm, even afwachten dus.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans is dat er in het contract iets over toestel staat.
En anders gewoon aangeven in een apart briefje hoe of wat.
Wordt eens tijd danquote:Op donderdag 18 april 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, WT'tje. Die zie ik veel te weinig.
Ehhh....IK heb niet gereageerd.....quote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fax is er niet en ik was eten pakken.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat dan?quote:
Ik geloof dat ze een cm groter is dan ik. En ze is 10 dagen ouder.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
"grote nicht" klinkt niet echt complimenteus en/of flatteus
Jatochnietdan?quote:
En ik ben al voorzien.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fax is er niet en ik was eten pakken.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:28 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ehhh....IK heb niet gereageerd.....
Kortom ik moet hier het mannetje gaan spelen want jullie kunnen het nietquote:Op donderdag 18 april 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fax is er niet en ik was eten pakken.
Nouquote:
IK WAS ER NIET, DAT IS IETS ANDERS DAN NIET KUNNENquote:Op donderdag 18 april 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Kortom ik moet hier het mannetje gaan spelen want jullie kunnen het niet
Welke?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou
Ben benieuwd of ik zometeen een bepaald plaatje kan posten
Plaatjes posten kan altijdquote:Op donderdag 18 april 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou
Ben benieuwd of ik zometeen een bepaald plaatje kan posten
Even kijken of het een stating the obvious reactie gaat wordenquote:
DM of whatsapp. Vind ik allemaal goed.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:30 schreef Dqod het volgende:
Ik ken MOON76 heul niet.. VREEMDE MENSEN AAAAAAAARGH *raakt in paniek* :$
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DM of whatsapp. Vind ik allemaal goed.
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Even kijken of het een stating the obvious reactie gaat worden
Had ik je al gezegd dat ik achter je ga staan als er rellen komen???quote:Op donderdag 18 april 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Kortom ik moet hier het mannetje gaan spelen want jullie kunnen het niet
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DM of whatsapp. Vind ik allemaal goed.
quote:
Doen meer mannen!! Allemaal denken ze dat mijn voorgevel als een soort airbags werkenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Had ik je al gezegd dat ik achter je ga staan als er rellen komen???
Ik ben heel aardig en vrij normaal hoor..quote:Op donderdag 18 april 2013 22:30 schreef Dqod het volgende:
Ik ken MOON76 heul niet.. VREEMDE MENSEN AAAAAAAARGH *raakt in paniek* :$
Zo ben ik, zo gul enzulksquote:
Zij is wel iemand om je voor te schamenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:32 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik ben heel aardig en vrij normaal hoor..
je hoeft je voor mij niet te schamen...
Dat laatste zinnetje snap ik niet, want ik ga lekker heul niks postenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:32 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik ben heel aardig en vrij normaal hoor..
je hoeft je voor mij niet te schamen...
quote:
HEY!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij is wel iemand om je voor te schamen
Ohhh....ok....quote:Op donderdag 18 april 2013 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen meer mannen!! Allemaal denken ze dat mijn voorgevel als een soort airbags werken
quote:
quote:
Kom je nog steeds naar faxjon toe?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje snap ik niet, want ik ga lekker heul niks posten
En verder.. Gelukkig.. Ik ben meestal ook wel aardig.. Normaal durf ik dan weer niet te zeggen
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:33 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ohhh....ok....
Dan draai ik wel rondjes om je heen....
Niet goed??quote:Op donderdag 18 april 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Heb je nu ook een bloes aan die je al 23681234194754 jaar niet had aangehad?
[..]_!
Dat hangt af van die andere 2 vuige mensen ehquote:Op donderdag 18 april 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je nog steeds naar faxjon toe?
Teringtandjesquote:
Ik zit in mijn bhquote:Op donderdag 18 april 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Heb je nu ook een bloes aan die je al 23681234194754 jaar niet had aangehad?
[..]_!
Filmpje mag ook wel hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat hangt af van die andere 2 vuige mensen eh![]()
[..]
Teringtandjes![]()
Hai :$
[..]
Ik zit in mijn bhTrue story.. HAHAHAHAHAHA EN IK GA LEKKAH GEEN FOTO MAKEN :$
Ok, want ik heb een cadeautje voor je.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat hangt af van die andere 2 vuige mensen eh![]()
Dat kregen jullie morgen al begreep ikquote:
Oh hell yeahquote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kregen jullie morgen al begreep ik
Afkickverschijnselen.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Je drinkt 1 biertje en zeikt er vervolgens 8 uit
Jeetje wat is deze mafkeesquote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, want ik heb een cadeautje voor je.
LOL!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Je drinkt 1 biertje en zeikt er vervolgens 8 uit
Nee. het gaat gewoon direct van mond naar blaas en in je blaas vermenigvuldigd hetquote:
Kleinigheidje hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeetje wat is deze mafkees
Anyway, ik zal ze straks nog even om info vragen wanneer ze "klaar" zijn met "film kijken"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Handig.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. het gaat gewoon direct van mond naar blaas en in je blaas vermenigvuldigd het
Ik zit trouwens heus wel te balen dat ik nee moest zeggen op naar een wedstrijd van Ajax gaanquote:Op donderdag 18 april 2013 22:38 schreef MOON76 het volgende:
[..]
LOL!!!
Is maar goed dat de wc dicht bij is...
Ook in de Arena trouwens....
Nouquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kleinigheidje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spoiler
En verder!!! Echt.. Kaneeltje.. Je bent gek
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja, soms is het leven zo...quote:Op donderdag 18 april 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit trouwens heus wel te balen dat ik nee moest zeggen op naar een wedstrijd van Ajax gaan
Balkondeur open zetten.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
HELP!!! KITTEN MET DOLLE 5 MINUTEN!!
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:41 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ja, soms is het leven zo...
Maar over 2 weken dubbel genieten dan...
Jij drinkt nooit bier!!quote:
Nee dat is gemeen!!quote:
Ja, ik dacht: voordat iemand die grap maakt.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]@ spoiler
En verder!!! Echt.. Kaneeltje.. Je bent gek
Ik prefereer een tam ratje die in zijn kooitje blijft.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: voordat iemand die grap maakt.
Soms ben ik wel een beetje gek, ja.Maar meestal slechts keilief. Soms als een hond die je gezicht komt likken, soms als een kat die op je schoot kruipt als je een boek probeert te lezen.
Katjesquote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: voordat iemand die grap maakt.
Soms ben ik wel een beetje gek, ja.Maar meestal slechts keilief. Soms als een hond die je gezicht komt likken, soms als een kat die op je schoot kruipt als je een boek probeert te lezen.
Wel ff indrinken voor de wedstrijd he....quote:
Ik wil veilig zitten als de kat haar dolle 5 minuten heeftquote:
Nee, dat ben ik niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik prefereer een tam ratje die in zijn kooitje blijft.
Nevahhhhquote:Op donderdag 18 april 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik prefereer een tam ratje die in zijn kooitje blijft.
Rare katquote:Op donderdag 18 april 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil veilig zitten als de kat haar dolle 5 minuten heeft![]()
Ze rent nu door het huis met in haar bek een leeg pakje peuken
Sgoedsgoed.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Katjes![]()
Mgoed, ik weet t dus niet helemaal eh.. Maar je hoort het.. En anders moeten we eens iets anders regelen
Je wil er meteen een dagje uit van maken?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:43 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Wel ff indrinken voor de wedstrijd he....
Flabbergasted.gif :$quote:
Nee, niet speciaal, ( mag wel hoor..).. maar das gewoon standaard....quote:Op donderdag 18 april 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je wil er meteen een dagje uit van maken?
Wil ik mij hierbij een voorstelling maken?quote:Op donderdag 18 april 2013 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou als katje wel bij jou op schoot kruipen en dan hard dieselen.
Dieselen is spinnenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil ik mij hierbij een voorstelling maken?
quote:Op donderdag 18 april 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil ik mij hierbij een voorstelling maken?
Dit dus.quote:
Hehehe, het broertje van mijn huidige (en enige nog) kat pakte altijd de peuken zelf en dan ging ie daar mee rennenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil veilig zitten als de kat haar dolle 5 minuten heeft![]()
Ze rent nu door het huis met in haar bek een leeg pakje peuken
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 18 april 2013 22:45 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Nee, niet speciaal, ( mag wel hoor..).. maar das gewoon standaard....
Ik zou als een katje bij jou op schoot kruipen als je met je meisje wilt rotzooien. En dan na afloop op haar schoot gaan liggen. Grijnzend naar jou kijkend.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou als katje wel bij jou op schoot kruipen en dan hard dieselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |