SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Waarvan?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bel je als je in de buurt bent?
[..]
Hij zal wel moe zijn he
heb je nummer niet meer.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:48 schreef Huppelmuts het volgende: [..] Bel je als je in de buurt bent?
[..] Hij zal wel moe zijn he
![]()
School was vermoeiend!!quote:
Mijn nummer verwijderen??quote:Op donderdag 18 april 2013 18:50 schreef dawg het volgende:
jammer van de hoofdletter.
[..]
heb je nummer niet meer.was een grap trouwens, zou niet weten waar je ergens woont. wilde je laten schrikken maar dat is blijkbaar mislukt.
Hij heeft een schildpaddenverblijf op school?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
School was vermoeiend!!
Hij moest het schildpaddenverblijf schoon maken, is ongeveer net zo groot als mijn woonkamer
ik heb de tic dat ik nrs weggooi als ik die even niet gebruik. soms irritant wel, maar tja.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn nummer verwijderen??![]()
Als je mij wil laten schrikken moet je met iets anders komen
Uhuhquote:Op donderdag 18 april 2013 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij heeft een schildpaddenverblijf op school?
Dus ik kan je stalkenquote:Op donderdag 18 april 2013 18:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb de tic dat ik nrs weggooi als ik die even niet gebruik. soms irritant wel, maar tja.
Dat is best wel tofquote:Op donderdag 18 april 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
3 grote (zo'n 50 cm) en 1 kleine (20cm).
In de klas staan 1 baardagaam, 3 vogelspinnen en een shitload aan wandelende takken
Bij jou? Motor staat toch niet bij jou?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen komt de schade-expert m'n motor bekijken. Nou, ik ben benieuwd
Nee, bij de motordealer. Maar hij komt wel kijken en hij is nog steeds van mijquote:Op donderdag 18 april 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou? Motor staat toch niet bij jou?
Mierenneukerquote:Op donderdag 18 april 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, bij de motordealer. Maar hij komt wel kijken en hij is nog steeds van mij
ongeluk gehad oid?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen komt de schade-expert m'n motor bekijken. Nou, ik ben benieuwd
WAAAAAAAAT?!!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel je ligt te bevallen van je eerste kind en je vent vertrekt uit de verloskamer om een ander wijf te neuken.
Zou je dan nog 5x zwanger worden van hem?
Ik niet namelijk
Van vrouwen verbaast mij helemaal niks meer.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel je ligt te bevallen van je eerste kind en je vent vertrekt uit de verloskamer om een ander wijf te neuken.
Zou je dan nog 5x zwanger worden van hem?
Ik niet namelijk
fuck.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag onderuit gegaan op de snelweg.
Ik heb weer een geweldig programma gevonden op tv.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |