SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Waarvan?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bel je als je in de buurt bent?
[..]
Hij zal wel moe zijn he
heb je nummer niet meer.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:48 schreef Huppelmuts het volgende: [..] Bel je als je in de buurt bent?
[..] Hij zal wel moe zijn he
![]()
School was vermoeiend!!quote:
Mijn nummer verwijderen??quote:Op donderdag 18 april 2013 18:50 schreef dawg het volgende:
jammer van de hoofdletter.
[..]
heb je nummer niet meer.was een grap trouwens, zou niet weten waar je ergens woont. wilde je laten schrikken maar dat is blijkbaar mislukt.
Hij heeft een schildpaddenverblijf op school?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
School was vermoeiend!!
Hij moest het schildpaddenverblijf schoon maken, is ongeveer net zo groot als mijn woonkamer
ik heb de tic dat ik nrs weggooi als ik die even niet gebruik. soms irritant wel, maar tja.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn nummer verwijderen??![]()
Als je mij wil laten schrikken moet je met iets anders komen
Uhuhquote:Op donderdag 18 april 2013 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij heeft een schildpaddenverblijf op school?
Dus ik kan je stalkenquote:Op donderdag 18 april 2013 18:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb de tic dat ik nrs weggooi als ik die even niet gebruik. soms irritant wel, maar tja.
Dat is best wel tofquote:Op donderdag 18 april 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh![]()
3 grote (zo'n 50 cm) en 1 kleine (20cm).
In de klas staan 1 baardagaam, 3 vogelspinnen en een shitload aan wandelende takken
Bij jou? Motor staat toch niet bij jou?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen komt de schade-expert m'n motor bekijken. Nou, ik ben benieuwd
Nee, bij de motordealer. Maar hij komt wel kijken en hij is nog steeds van mijquote:Op donderdag 18 april 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou? Motor staat toch niet bij jou?
Mierenneukerquote:Op donderdag 18 april 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, bij de motordealer. Maar hij komt wel kijken en hij is nog steeds van mij
ongeluk gehad oid?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen komt de schade-expert m'n motor bekijken. Nou, ik ben benieuwd
WAAAAAAAAT?!!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel je ligt te bevallen van je eerste kind en je vent vertrekt uit de verloskamer om een ander wijf te neuken.
Zou je dan nog 5x zwanger worden van hem?
Ik niet namelijk
Van vrouwen verbaast mij helemaal niks meer.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Stel je ligt te bevallen van je eerste kind en je vent vertrekt uit de verloskamer om een ander wijf te neuken.
Zou je dan nog 5x zwanger worden van hem?
Ik niet namelijk
fuck.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag onderuit gegaan op de snelweg.
Ik heb weer een geweldig programma gevonden op tv.quote:
Afgesneden worden, uitwijken en onderuit gaan.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
fuck.hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Wat een ongelooflijk dom wijfquote:Op donderdag 18 april 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb weer een geweldig programma gevonden op tv.
Fix my family!
Dit gezin heeft 6 kids, constant ruzie tussen de ouders. Blijkt dat de pa tijdens de bevalling was weggelopen om een ander een te neuken en ik vraag me echt af waarom ze dan toch nog kind 2,3,4,5 en 6 hebben gemaakt![]()
Zegt die vrouw: "Ik snap niet waarom Cesar elke keer terug komt bij me."
Trut!! Ik snap niet dat je elke keer op je rug gaat liggen voor hem!!___!!
zelf niks aan over gehouden?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afgesneden worden, uitwijken en onderuit gaan.
Ik doe een biertje met een seriequote:Op donderdag 18 april 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verveel mij!!
Ik heb zin om gezellig biertje te doen met iemand
Mannen zijn anders even ruk.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van vrouwen verbaast mij helemaal niks meer.
Je hoort dat soort verhalen zo vaak.
Ongetwijfeld. Ik ben alleen blij dat ik die niet ken.quote:
Mannen kunnen tenminste rukken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik met DWDDquote:
Borrrrringquote:
Soms vind ik het wel een leuk programma hoorquote:
te laat nu.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verveel mij!!
Ik bekijk de foto's wel in mijn eentjequote:
Ik kijk het eigenlijk nooit, dus kan er niets over zeggenquote:Op donderdag 18 april 2013 19:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms vind ik het wel een leuk programma hoor
het is niet dat ze zichzelf vernietigen na een kijkbeurt.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bekijk de foto's wel in mijn eentje
Ehhhh,....waar???..quote:Op donderdag 18 april 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verveel mij!!
Gorinchem, vlakbij Rotterdamquote:
Oh...das nog geen uurtje rijden....quote:
Ik heb geen malt bier in huis hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 19:45 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Oh...das nog geen uurtje rijden....
Dat red ik wel
Lijm snuivenquote:Op donderdag 18 april 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben lekker aan het knippen en plakken.
Ehhhh.....dat lust ik niet...quote:Op donderdag 18 april 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen malt bier in huis hoor
Je plaatje was niet duidelijk genoeg?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, in paint
Ik moet de Rechtsbijstand de situatie duidelijker maken
Ik heb dat plaatje wat ik hier gepost heb niet naar de rechtsbijstand gestuurd. Je moet altijd een tekening maken op het schadeformulier, maar dat was niet duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je plaatje was niet duidelijk genoeg?
Nu pak je toch gewoon dat plaatje dat je hier had gepost. Veel duidelijker dan een collage. Bij teveel info krijg je waarschijnlijk alsnog te horen dat het ze niet duidelijk is. Je moet het simpel houden!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb dat plaatje wat ik hier gepost heb niet naar de rechtsbijstand gestuurd. Je moet altijd een tekening maken op het schadeformulier, maar dat was niet duidelijk genoeg.
Nu maak ik er maar een hele collage van
Hmm, goed punt wel. Even kijken of ik 'm nog kan vindenquote:Op donderdag 18 april 2013 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu pak je toch gewoon dat plaatje dat je hier had gepost. Veel duidelijker dan een collage. Bij teveel info krijg je waarschijnlijk alsnog te horen dat het ze niet duidelijk is. Je moet het simpel houden!
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, goed punt wel. Even kijken of ik 'm nog kan vinden
Dat moet wel duidelijk zijn..quote:
Vin is rood, reed op de motor. Dat had je al door wel toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:58 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dat moet wel duidelijk zijn..
Klote zeg
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Mama ik moet een hele lap tekst lezen voor school maar ik vind er niks aan!
- Oh dan moet je gummiberen gaan kopen![]()
Huh?![]()
- *laat plaatje zien*
[ afbeelding ]
Mama, mag ik even naar de winkel?
Cool!!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Huh?![]()
- *laat plaatje zien*
[ afbeelding ]
Bij mij moeten het dan kroketten zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Huh?![]()
- *laat plaatje zien*
[ afbeelding ]
Yep...zover was ik nog...quote:Op donderdag 18 april 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vin is rood, reed op de motor. Dat had je al door wel toch?
Yeah!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doet mij herinneren aan die schaal met gummyberen en wodka. Moeten we nog steeds een keer proberen
Motiveren is key!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:04 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Cool!!!!
Die ga ik ook toepassen....
Dat lijkt me lastig. Vet op je boek, koelt snel af enzquote:Op donderdag 18 april 2013 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij moeten het dan kroketten zijn.
Ja sorry, heb geen zin in een vreemde te logeren dus ik ga je niet uitnodigenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:05 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Yep...zover was ik nog...
Heb nog niks gedronken.... (lust geen malt, dus wacht op wat anders...,..)
Dus snel lezen voordat je boek verpest is en je kroketten koud zijn?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah!!
[..]
Motiveren is key!
[..]
Dat lijkt me lastig. Vet op je boek, koelt snel af enz
Ghehe true truequote:Op donderdag 18 april 2013 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus snel lezen voordat je boek verpest is en je kroketten koud zijn?
YEP!!quote:
Ongezond(er) eten, nauwelijks bewegen en niet aankomen.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gezond(er) eten, bewegen, afvallen.
Deze boi doet het.
Eindelijk?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gezond(er) eten, bewegen, afvallen.
Deze boi doet het.
Nee!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:08 schreef MOON76 het volgende:
[..]
YEP!!
Zit jouw zoon toevallig op het Wellantcollege??
Vanwege het schildpaddenonderkomen en de andere dieren op school.quote:
Ik ben zo jaloers. Ik kom al een kilo aan als ik de patatkraam ruik.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongezond(er) eten, nauwelijks bewegen en niet aankomen.
Deze boi doet het
Goed bezig hoor
Eindelijkquote:
Ghehe je ziet het tegenwoordig bij meer scholenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:11 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Vanwege het schildpaddenonderkomen en de andere dieren op school.
Die hebben ze bij mijn zoon ook en nog wel meer dieren....vandaar
Ik ben jaloers op jouquote:Op donderdag 18 april 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers. Ik kom al een kilo aan als ik de patatkraam ruik.
Wie had het over logeren??quote:Op donderdag 18 april 2013 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry, heb geen zin in een vreemde te logeren dus ik ga je niet uitnodigen
Bewegen is wel lekker, maar ik moet nog steeds beginnen. Nu het wat beter weer is kan ik ook weer lekker buiten fietsen. Ik twijfel of ik voor volgende maand misschien eens geen busabbo koop en gewoon naar m'n werk ga fietsen. 30 km, elke dag.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers. Ik kom al een kilo aan als ik de patatkraam ruik.
[..]
Eindelijk
Krijg helemaal energie van het bewegen enzo.
Hier is een schattig meisje:
[ afbeelding ]
Ok,....wel leukquote:Op donderdag 18 april 2013 20:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe je ziet het tegenwoordig bij meer scholen
Na bier mag je van mij niet meer rijden hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 20:11 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Wie had het over logeren??
EN BTW , ik stel mij altijd netjes voor....
Mijn hele familie heeft het ook echt. Zwaar gebouwd allemaal. Zelfs mijn pa, toen hij op heel behoorlijk niveau voetbalde, was altijd zwaar.quote:
30 km, netjes.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Bewegen is wel lekker, maar ik moet nog steeds beginnen. Nu het wat beter weer is kan ik ook weer lekker buiten fietsen. Ik twijfel of ik voor volgende maand misschien eens geen busabbo koop en gewoon naar m'n werk ga fietsen. 30 km, elke dag.
Ramona.![]()
DEAL!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na bier mag je van mij niet meer rijden hoor![]()
Ach over een paar weken kunnen we biertje doen bij de ArenA
Dat doen ze al.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hele familie heeft het ook echt. Zwaar gebouwd allemaal. Zelfs mijn pa, toen hij op heel behoorlijk niveau voetbalde, was altijd zwaar.
Het is maar goed dat ik geen frituur heb.
[..]
30 km, netjes.
Dalijk barsten je bovenbenen uit je broek.
Meh, vervelendquote:Op donderdag 18 april 2013 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hele familie heeft het ook echt. Zwaar gebouwd allemaal. Zelfs mijn pa, toen hij op heel behoorlijk niveau voetbalde, was altijd zwaar.
Het is maar goed dat ik geen frituur heb.
Uiteraard ga ik naar de huldiging!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:14 schreef MOON76 het volgende:
[..]
DEAL!!
Ga je naar de huldiging?
Heb nog een kaartje over voor morgen....
Die kapsalons zijn wel machtig lekker.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, vervelend
Nee, een kebabzaak (aan de overkant van de straat?) helpt veel
Het antwoord was ja geweest...quote:Op donderdag 18 april 2013 20:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik naar de huldiging!!
Oe, als ik kon had ik gevraagd of ik mee mocht
Ik hou mij aanbevolen voor een volgende wedstrijdquote:Op donderdag 18 april 2013 20:17 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Het antwoord was ja geweest...
En dan doen we bier bij de Arena...gezellig..
Ze moeten tussen je tenen he.....quote:Op donderdag 18 april 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat zijn tenenspreiders eigenlijk een kutdingen!!
Ik vind het altijd zo jammer dat de GAS zo slap wordt. Dan maar een broodje en losse GAS erbijquote:Op donderdag 18 april 2013 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Die kapsalons zijn wel machtig lekker.
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doen ze al.
Ik ben niet gezegend met mijn bovenbenen. Wel met mijn onderbenen. Strakke kuiten en smalle enkels.
Yay voor knielange jurken en rokken.
Ja, stomme kebabzaak.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, vervelend
Nee, een kebabzaak (aan de overkant van de straat?) helpt veel
Ook dan zal ik wrs wel een kaartje over hebben...quote:Op donderdag 18 april 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou mij aanbevolen voor een volgende wedstrijd
BURN IT DOWNNNNNNN.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]De muizencomic is net binnen
Hoe gaat het met jouw lijnen? Je ging je toch eens in de 2 weken ofzo wegen?
[..]
Ja, stomme kebabzaak.Waarom moeten ze zoveel lekker spul verkopen?
Top!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:18 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ook dan zal ik wrs wel een kaartje over hebben...
Ik houd je op de hoogte...
Nee, ik heb gezien hoeveel verdriet TGND had toen haar werk in vlammen opging.quote:
Zoveel goede herinneringen aan?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezien hoeveel verdriet TGND had toen haar werk in vlammen opging.
Jij wilt je distantiëren van de discussie over verschillende GAS benamingen?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer dat de GAS zo slap wordt. Dan maar een broodje en losse GAS erbij
Disclaimer: GAS = Gefrituurde Aardappel Stengels.
dit is mijn 22ste seizoen met seizoenskaart...quote:Op donderdag 18 april 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top!!
Ik zou willen dat ik het geld had voor een seizoenskaart enz
Eens in de maand. Maar een half kilootje eraf dit keer, dus ik denk dat mijn gewicht zich stabiliseert. Dus tijd voor meer beweging.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]De muizencomic is net binnen
Hoe gaat het met jouw lijnen? Je ging je toch eens in de 2 weken ofzo wegen?
[..]
Ja, stomme kebabzaak.Waarom moeten ze zoveel lekker spul verkopen?
YES!!quote:
Jupquote:Op donderdag 18 april 2013 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij wilt je distantiëren van de discussie over verschillende GAS benamingen?
In Deest houden ze de friet lekker crunchy. Maar dat is echt een bazentent.
Ja kijk. Met alleen een seizoenskaart ben ik er nog niet. Ik woon op een uur met de auto en bijna 2 uur met de trein. Heb op het moment geen auto meer, laag inkomen dus ja er is geen geld voor.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:22 schreef MOON76 het volgende:
[..]
dit is mijn 22ste seizoen met seizoenskaart...
Scheelt ook dat ik er (nu) 2km vandaan woon....
En vroeger in de Meer was het ook op loopafstand,...
Maar dan moet je naar zo'n kutdorp.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup
Hmm, misschien toch eens bij zo'n bazentent gaan eten dan
Das klote ja,...quote:Op donderdag 18 april 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja kijk. Met alleen een seizoenskaart ben ik er nog niet. Ik woon op een uur met de auto en bijna 2 uur met de trein. Heb op het moment geen auto meer, laag inkomen dus ja er is geen geld voor.
quote:
Dat ook.quote:
Halve kilo is ook goed.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Eens in de maand. Maar een half kilootje eraf dit keer, dus ik denk dat mijn gewicht zich stabiliseert. Dus tijd voor meer beweging.
Lekker al die bejaarde fietsers omver blazen.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik weer een motor heb doe ik dat zo, lekker stukje sturen, wil prima met die dijkjes langs de Waal
Ik vond mezelf 15 kilo geleden ook dik.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook.
Kwamen mijn ex en ik laat thuis uit stage en dan waren we te moe om eten te maken, dus daar wat halen. Daarna samen eten en knuffelen op de bank.
[..]
Halve kilo is ook goed.
Ik vraag me af of ik anders word als ik slank ben.
Kerel van werk is iets van 25 kilo afgevallen, hij was behoorlijk dik. Nu is hij nog steeds zwaar, maar ook gespierd. Hij is wel ineens een lul geworden die alleen maar achter de vrouwen aan zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik heb ook nog het probleem dat ik in feyenoord-gebied woon. Best lastig om hier ajacieden te vinden die mee willen en ook kunnen naar een wedstrijdquote:Op donderdag 18 april 2013 20:25 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Das klote ja,...
Maar goed...vrienden gaan niet altijd...en ik weet dat (als ik het goed heb) er 1tje op vakantie is met de laatste wedstrijd...dus zal het in de gaten houden,..
Het ging niet over jou, kut.quote:
Lekker romantisch kapsalon eten.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook.
Kwamen mijn ex en ik laat thuis uit stage en dan waren we te moe om eten te maken, dus daar wat halen. Daarna samen eten en knuffelen op de bank.
Preciesquote:Op donderdag 18 april 2013 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker al die bejaarde fietsers omver blazen.
Mijn vader is een wielrenner.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker romantisch kapsalon eten.
[..]
PreciesVergeet de wielrenners niet
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond mezelf 15 kilo geleden ook dik.Ik ben iets van 30 kilo kwijt geraakt in totaal. Ik besef nu pas hoe dik ik wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik zei niet dat ik er overheen ging rijden, toch?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader is een wielrenner.Hij is te jong om te sterven.
Das idd een beetje minder, het gebied waar je woont.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ook nog het probleem dat ik in feyenoord-gebied woon. Best lastig om hier ajacieden te vinden die mee willen en ook kunnen naar een wedstrijd![]()
Heb vorig seizoen gelukkig een keer kaartje voor Ajax- RKC kunnen kopen via een bekende van me. Toen met iemand uit Purmerend heen geweest en dan nog voor elkaar krijgen om bijna te laat te komen wegens verslapen
Dat is wel veel.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben iets van 30 kilo kwijt geraakt in totaal. Ik besef nu pas hoe dik ik was
Wielrenners zijn een ramp!! Denken dat de verkeersregels voor hen niet gelden en hebben schijt aan het overige verkeer!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik er overheen ging rijden, toch?
Maar de meeste wielrenners fietsen altijd in de weg, middenop de dijk of zo
Vaak in groepjes wel. Dat zijn meestal aso's die met niemand rekening houden. Mijn vader fietst altijd alleen, daar heb je minder last van.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik er overheen ging rijden, toch?
Maar de meeste wielrenners fietsen altijd in de weg, middenop de dijk of zo
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond mezelf 15 kilo geleden ook dik.Wut, 15 kilo geleden vond je jezelf dik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach ja, het zelfbeeld he? Ik weet er alles van.Kom haten dan.quote:Zij had meestal geen kapsalon, maar Turkse Pizza en een patat met.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
UITERAARD!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:29 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Das idd een beetje minder, het gebied waar je woont.
Je hangt toch wel de vlag uit als we kampioen worden?? ...
Voor ik mn zoon kreeg woog ik altijd tussen de 55 en 60. Ik ben toen doorgeschoten naar 105, dat was mijn top wel. Nu zit ik rond de 65!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel veel.
Maar als ik terugkijk was ik drie jaar terug best slank. Maar toen vond ik mezelf ook al dik.
Zal het dan ooit goed zijn?
Ja, stom is dat. Terwijl ik nu naar die foto's kijk en denk: "Whoa, zie mij mooi zijn".quote:Op donderdag 18 april 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut, 15 kilo geleden vond je jezelf dik?![]()
Ach ja, het zelfbeeld he? Ik weet er alles van.
Ik ga je keihard haten op Faxie's feestje.quote:[..]
Kom haten dan.
Inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wielrenners zijn een ramp!! Denken dat de verkeersregels voor hen niet gelden en hebben schijt aan het overige verkeer!
Ja, zijn meestal wel de groepjes inderdaad. Alleen kom ik ze nooit tegenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Vaak in groepjes wel. Dat zijn meestal aso's die met niemand rekening houden. Mijn vader fietst altijd alleen, daar heb je minder last van.
Hoe zie je er nu uit dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, stom is dat. Terwijl ik nu naar die foto's kijk en denk: "Whoa, zie mij mooi zijn".
[..]
Ik ga je keihard haten op Faxie's feestje.
BETER!!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
UITERAARD!!
Ik had ook altijd mn auto vol met ajax-spul voor de deur staan hoor
[..]
Voor ik mn zoon kreeg woog ik altijd tussen de 55 en 60. Ik ben toen doorgeschoten naar 105, dat was mijn top wel. Nu zit ik rond de 65!!
En eigenlijk pas het laatste jaar dat ik echt snel afval!
Ik heb volgens mij zowel een before als after pic van jou gezien. Maar de after zag er helemaal niet verkeerd uit! Mooi strak ook.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
UITERAARD!!
Ik had ook altijd mn auto vol met ajax-spul voor de deur staan hoor
[..]
Voor ik mn zoon kreeg woog ik altijd tussen de 55 en 60. Ik ben toen doorgeschoten naar 105, dat was mijn top wel. Nu zit ik rond de 65!!
En eigenlijk pas het laatste jaar dat ik echt snel afval!
Het is GASquote:Op donderdag 18 april 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij had meestal geen kapsalon, maar Turkse Pizza en een patat met.
Geen ideequote:Op donderdag 18 april 2013 20:32 schreef MOON76 het volgende:
[..]
BETER!!!!
En 65 is een mooi gewicht...hoe groot ben je??
Zoals op de Leiden meet, maar dan blond en 5 kilo lichter. Zie je weinig van helaas.quote:
Zijn die nog terug te vinden???? ...quote:Op donderdag 18 april 2013 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij zowel een before als after pic van jou gezien. Maar de after zag er helemaal niet verkeerd uit! Mooi strak ook.
Oke nouja ik zal het volgende week wel zien danquote:Op donderdag 18 april 2013 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals op de Leiden meet, maar dan blond en 5 kilo lichter. Zie je weinig van helaas.
Ik heb die toen inderdaad eens in het topic gegooid.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij zowel een before als after pic van jou gezien. Maar de after zag er helemaal niet verkeerd uit! Mooi strak ook.
Mooie verhouding!!quote:
Vast wel, ergens in deze reeksquote:Op donderdag 18 april 2013 20:34 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Zijn die nog terug te vinden???? ...
Je hebt het over je ex?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
Gaat die snol mij nog emailen of wat?
Mwoah, nog nietquote:
Ehhhh...... ik heb een hoop vrije tijd, maar das net teveel van het goede....quote:
Ach, ik denk dat het ook met de tijd veranderd, het beeld. Toen ik nog jong en onschuldig was, had ik het niet zo in de gaten of iemand wat dikker of slanker was. Althans, ik gaf er niet om.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, stom is dat. Terwijl ik nu naar die foto's kijk en denk: "Whoa, zie mij mooi zijn".
[..]
Ik ga je keihard haten op Faxie's feestje.
Ik woon in Leiden, daar is het niet zo moeilijk. In 75% van de tenten staat: Patat.quote:
Waarom is dat zo belangrijk dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke nouja ik zal het volgende week wel zien dan
Mijn bovenbenen en armen zijn altijd uit verhouding met de rest. Dat is echt zo kut.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb die toen inderdaad eens in het topic gegooid.
Strak is het nog niet hoor en mn bovenbenen zijn nog te dik naar mijn zin. Maar ja ik kom er wel. En alles zonder dieet, helaas niet op een heel gezonde manier (veel stress gehad en ziek geweest)
Nee die bitch van de klantenservice van GSMwijzer. Die heb ik een uur geleden gebeld en ze zou m'n contract opsturen wat nog niet gebeurd isquote:
waddeneilanden?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee die bitch van de klantenservice van GSMwijzer. Die heb ik een uur geleden gebeld en ze zou m'n contract opsturen wat nog niet gebeurd is
Galaxy S4??quote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee die bitch van de klantenservice van GSMwijzer. Die heb ik een uur geleden gebeld en ze zou m'n contract opsturen wat nog niet gebeurd is
Ik haat Dqodje niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat het ook met de tijd veranderd, het beeld. Toen ik nog jong en onschuldig was, had ik het niet zo in de gaten of iemand wat dikker of slanker was. Althans, ik gaf er niet om.
Daarna ging ik in overdrive en mocht er geen gram vet aan zitten.
Maar dat is gelukkig ook over.
Ga je me haten op dezelfde manier waarop je dqodje gaat haten?
[..]
Ik woon in Leiden, daar is het niet zo moeilijk. In 75% van de tenten staat: Patat.
Nog steeds 25% kans op friet. Gewoon GAS dus.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat het ook met de tijd veranderd, het beeld. Toen ik nog jong en onschuldig was, had ik het niet zo in de gaten of iemand wat dikker of slanker was. Althans, ik gaf er niet om.
Daarna ging ik in overdrive en mocht er geen gram vet aan zitten.
Maar dat is gelukkig ook over.
Ga je me haten op dezelfde manier waarop je dqodje gaat haten?
[..]
Ik woon in Leiden, daar is het niet zo moeilijk. In 75% van de tenten staat: Patat.
Ik heb nog wel wat vet wat weg mag!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom is dat zo belangrijk dan?
[..]
Mijn bovenbenen en armen zijn altijd uit verhouding met de rest. Dat is echt zo kut.
Mijn moeder is ook 10 kilo kwijt door stress en een verbroken relatie. Ze moet echt niet meer afvallen, want ze begint wel mager te worden.
070.quote:
Nee, telefoon overleden door ongeval, moet ik opgeven aan de verzekering, maar zonder contract heb ik daar niks aan.quote:
Van wat heb ik gezien hoeft er niets meer af. Maar ach, een ander kijkt er altijd minder kritisch naar geloof ik. Van mijn vriend hoef ik helemaal niet af te vallen. Maar ja, ik doe het ook voor m'n gezondheid.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat vet wat weg mag!!
Alleen toen ik ontdekte dat de tetten ook krompen vond ik het afvallen niet zo leuk meer!!
Ik heb al zo weinig![]()
![]()
Dan is het goed, he?quote:
Ik weet exact welke tenten friet verkopen. Daar kom ik dus niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog steeds 25% kans op friet. Gewoon GAS dus.
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed, he?
[..]
Ik weet exact welke tenten friet verkopen. Daar kom ik dus niet.
Het voordeel van foto's is dat je daarop je buik kan inhouden en niemand die het door heeftquote:Op donderdag 18 april 2013 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Van wat heb ik gezien hoeft er niets meer af. Maar ach, een ander kijkt er altijd minder kritisch naar geloof ik. Van mijn vriend hoef ik helemaal niet af te vallen. Maar ja, ik doe het ook voor m'n gezondheid.
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed, he?
[..]
Ik weet exact welke tenten friet verkopen. Daar kom ik dus niet.
Dat doe ik nooit. Ik ben altijd bang dat mensen het merken.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het voordeel van foto's is dat je daarop je buik kan inhouden en niemand die het door heeft
quote:
Het gros van de FOK!kers zal ik toch nooit irl zien dus /carequote:Op donderdag 18 april 2013 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit. Ik ben altijd bang dat mensen het merken.
Lekker voor jequote:
Waarom is het zo moeilijk te accepteren dat het hier in het Westen gewoon patat heet?quote:
* Fera geeft je wat troostfrietquote:
Ach, beetje buikje mag toch wel.,...quote:Op donderdag 18 april 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het voordeel van foto's is dat je daarop je buik kan inhouden en niemand die het door heeft
Doe er ook een motor bij danquote:
Daar gaat het helemaal niet om. Maar expres tenten mijden waar het friet heet.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk te accepteren dat het hier in het Westen gewoon patat heet?
Zie ik eruit alsof ik zoveel centen heb?quote:
Mag ook wel ja maar dan nogquote:Op donderdag 18 april 2013 20:43 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ach, beetje buikje mag toch wel.,...
Cushion for the pushing...
Kontje verkopen achter het station een optie?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik zoveel centen heb?
Alsof ik dat nog weet zaterdagochtend om half 4.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Maar expres tenten mijden waar het friet heet.
Heb ook nog wel een raam over....vraag slechts een klein percentage.....quote:Op donderdag 18 april 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station een optie?
Hier beneden zit een snackbar die gewoon zo goedkoop is dat kan je haast niet geloven. Ze verkopen friet, ik bestel altijd patatquote:Op donderdag 18 april 2013 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Maar expres tenten mijden waar het friet heet.
Puike shop is dat jaquote:Op donderdag 18 april 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier beneden zit een snackbar die gewoon zo goedkoop is dat kan je haast niet geloven. Ze verkopen friet, ik bestel altijd patat
Maar belangrijkere vraag!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:45 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Heb ook nog wel een raam over....vraag slechts een klein percentage.....
Voor 4 man voer en snacks enz halen en nog geen 12 euro kwijt zijnquote:
Doe mij zo'n GAS-zaak om de hoekquote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor 4 man voer en snacks enz halen en nog geen 12 euro kwijt zijn
Ik heb buikvetquote:Op donderdag 18 april 2013 20:47 schreef Tamashii het volgende:
Waar the fuck gaat het over, ik zie dqod haten en buikvet?
Daarvoor doe ik te weinig squats.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter het station een optie?
Ben jij zo'n feestbeest dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik dat nog weet zaterdagochtend om half 4.
Ik dacht 5 mei, na de wedstrijd..quote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar belangrijkere vraag!!
is er al bekend wanneer de huldiging is want met alle feesten in Amsterdam de komende weken is het nog best lastig om die in te plannen geloof ik
Hoe goedkoop?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier beneden zit een snackbar die gewoon zo goedkoop is dat kan je haast niet geloven. Ze verkopen friet, ik bestel altijd patat
Hoiquote:Op donderdag 18 april 2013 20:47 schreef Tamashii het volgende:
Waar the fuck gaat het over, ik zie dqod haten en buikvet?
Ja iedereen, what's the point?quote:
Is nog niet zeker geloof ik. Althans dat las ik dinsdag in de krant. En in de krant hadden ze het zelfs over 6 mei!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:48 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik dacht 5 mei, na de wedstrijd..
Maar kan mij vergissen...
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor 4 man voer en snacks enz halen en nog geen 12 euro kwijt zijn
CHECK!!quote:
Jij niet, heb ik gisteren gezienquote:
Niet meer. Ik ben oud en saai en zit op de bank films te kijken voor tienermeisjes.quote:
ARGHHH!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is nog niet zeker geloof ik. Althans dat las ik dinsdag in de krant. En in de krant hadden ze het zelfs over 6 mei!
6 mei is wel op een maandag jaquote:Op donderdag 18 april 2013 20:49 schreef MOON76 het volgende:
[..]
ARGHHH!!
Toch niet op een maandag????
Ik bedoel. Vet zit er nou eenmaal overal.quote:
Ik heb weekend dude.quote:
Jawel baby, ik ook.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij niet, heb ik gisteren gezien![]()
Maar ik heb teveel buikvet!!
Waarom ben jij nog niet dronken?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb weekend dude.
[..]
Jawel baby, ik ook.
Drama....quote:
Disturbing.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet meer. Ik ben oud en saai en zit op de bank films te kijken voor tienermeisjes.
Niet zeuren!! In Rotterdam hebben ze helemaal niksquote:
Ze moest eerst nog koken voor me.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet dronken?
Almost. Al 2 glazen gedronken bij het uit eten gaan en daarna nog gefietst. Dus zo weer beginnen als Dqod thuis is.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet dronken?
Tam!!!quote:
Zeker, lang niet gehad. Eigenlijk niet sinds de Havo ofzo.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, das helemaal lekker
[..]
Ga je mond spoelen!
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Almost. Al 2 glazen gedronken bij het uit eten gaan en daarna nog gefietst. Dus zo weer beginnen als Dqod thuis is.
Zitten jullie ooit wel op 1 lijn?quote:
Leugens!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb weekend dude.
[..]
Jawel baby, ik ook.
Ik heb die week mijn kids ook....quote:Op donderdag 18 april 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zeuren!! In Rotterdam hebben ze helemaal niks
Ik heb roerei voor hem gemaakt omdat ik uit eten was.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tam!!!
Flink op zijn bord rochelen!!
Alleen als ze liggenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Zitten jullie ooit wel op 1 lijn?
Ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Zitten jullie ooit wel op 1 lijn?
Jezus man, was gister niet genoeg?quote:
Extra van genieten danquote:Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeker, lang niet gehad. Eigenlijk niet sinds de Havo ofzo.![]()
Oke oke oke, niet veel. Maar echt wel een beetje.
Naakt deze keer toch?quote:
Oh wowquote:Op donderdag 18 april 2013 17:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Morgen dikke porno van dqod en mij
Dat zullen we nog wel zienquote:
Wat is dezequote:
Sowieso. Ben nu al in extase.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Extra van genieten dan
Ja, iedereen heeft wel een beetje buikvet
Kom maar langsquote:
Mijn zoon weet al dat ik kampioensfeestje heb en dat hij het dus ff kan bekijkenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik heb die week mijn kids ook....![]()
Maar dat regel ik wel...
Je bent te goed voor hem hoor!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb roerei voor hem gemaakt omdat ik uit eten was.
quote:
Vind ik niet erg hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tam!!!
Flink op zijn bord rochelen!!
10 things I hate about you, jeweetzelluf.quote:
Tam zei morgen.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso. Ben nu al in extase.
Daarom!
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh wow
[..]
Dat zullen we nog wel zien
[..]
Wat is deze
Also: Watsmethaten, ik haat niemand
Ok, vast wel iemand, maar niemand op FOK!
ALS ik ze al niet boeiend vind care ik uberhaupt te weinig om te haten..
En Fera is okeuj oleuj oleuj ja?!!!IS T NOU AFGELOPEN?!!!
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus man, was gister niet genoeg?
quote:
quote:
Over 5 minuten gaat Barbie naakt! Zin an..quote:
Die heb ik niet gezienquote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus man, was gister niet genoeg?
Ik hou jou en tam er aan dat er morgenavond plezante beelden op mijn netvlies staan.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat is deze
Also: Watsmethaten, ik haat niemand
Ok, vast wel iemand, maar niemand op FOK!
ALS ik ze al niet boeiend vind care ik uberhaupt te weinig om te haten..
En Fera is okeuj oleuj oleuj ja?!!!IS T NOU AFGELOPEN?!!!
Nog steeds niet gezien.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 things I hate about you, jeweetzelluf.
[..]
Tam zei morgen.
Aww koetsjiekoetsjiekoe!!quote:
Allemaal gezellig? Ik zit ook op de bank, niet alleen maar hee.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh!!
Jullie doen allemaal gezellig en ik zit hier alleen op de bank
Mee eensquote:
Ben jij Barbie?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Over 5 minuten gaat Barbie naakt! Zin an..
Kidding.
Lets shake hands!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh!!
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh!!
Goed. Wat willen jullie. Op die meet waren er ook foto's gemaakt dat we zoenden dus....quote:Op donderdag 18 april 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou jou en tam er aan dat er morgenavond plezante beelden op mijn netvlies staan.
Tamme Assertjeeeequote:
Moet ik morgen nog even mijn broekje checken om te zien of ik dit waar kan maken :$quote:Op donderdag 18 april 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou jou en tam er aan dat er morgenavond plezante beelden op mijn netvlies staan.
Ik las de headline op FOK!. Alleen las ik: Bambi gaat naakt op de webcam.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Over 5 minuten gaat Barbie naakt! Zin an..
Kidding.
Ga je schamen.quote:
Jij krijgt straks dqop op bezoek!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Allemaal gezellig? Ik zit ook op de bank, niet alleen maar hee.
Wie is er bij je dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Allemaal gezellig? Ik zit ook op de bank, niet alleen maar hee.
GODVER, VINNNIIEEEEE, ben ik zo lelijk?!quote:
Nee morgenmiddagquote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij krijgt straks dqop op bezoek!!
Echt he!! Een compliment kan je het idd niet noemenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
GODVER, VINNNIIEEEEE, ben ik zo lelijk?!
Sowieso is Tamme Asser te goed voor deze wereld.. Ik voel me gevleid dat ik haar als gezelschapsdame hebquote:
Nee, je zei dat Barbie naakt gingquote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
GODVER, VINNNIIEEEEE, ben ik zo lelijk?!
meer drinken, wordt het vanzelluf gezellug met jezelluf.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Bluh!!
Dat was zo enorm schattig.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed. Wat willen jullie. Op die meet waren er ook foto's gemaakt dat we zoenden dus....
Ok.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ik morgen nog even mijn broekje checken om te zien of ik dit waar kan maken :$
Mee eensquote:Op donderdag 18 april 2013 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso is Tamme Asser te goed voor deze wereld.. Ik voel me gevleid dat ik haar als gezelschapsdame heb
Ja, nu nog is me een beetje te gek, hoewel ik wel bruis van energiequote:
Ik vind alleen drinken saaiquote:Op donderdag 18 april 2013 20:56 schreef dawg het volgende:
[..]
meer drinken, wordt het vanzelluf gezellug met jezelluf.
Samen kijken dan?quote:Op donderdag 18 april 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las de headline op FOK!. Alleen las ik: Bambi gaat naakt op de webcam.
[..]
Ga je schamen.
T wordt tijd om m weer binnen te halen.. Wel weer leuk geweest nuquote:Op donderdag 18 april 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was zo enorm schattig.
[..]
Ok.
Kijken of de rode vlag uit hangt?
En ook gevleid dat jij m'n BFF bent, nohomo.. Wacht wat :$quote:
IDDquote:
Misschien juich ik nog te vroeg, maar volgens mij zorgt mijn implanon er inderdaad voor dat er geen rode vlag meer is!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
T wordt tijd om m weer binnen te halen.. Wel weer leuk geweest nu
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien juich ik nog te vroeg, maar volgens mij zorgt mijn implanon er inderdaad voor dat er geen rode vlag meer is!
Ik doe mijn best om zo min mogelijk mensen te kennen in dit gehuchtquote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
is er niemand die dichtbij woont en zin heeft om mee te doen?
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien juich ik nog te vroeg, maar volgens mij zorgt mijn implanon er inderdaad voor dat er geen rode vlag meer is!
Wij gaan samen biertje doen bij de ArenAquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om zo min mogelijk mensen te kennen in dit gehucht
Ja, vorige maand laten zetten.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]Heb jij een implanon
Nja, ik laat de natuur wel weer op z'n beloop.. Voel me iig echt stukken beter zonder die kuthormonen
Cool!!quote:Op donderdag 18 april 2013 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij gaan samen biertje doen bij de ArenA
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]Heb jij een implanon
Nja, ik laat de natuur wel weer op z'n beloop.. Voel me iig echt stukken beter zonder die kuthormonen
Samen kijken naar Bambi naakt op de webcam? Ok.quote:
HIhihihi. Veel plezier dan morgen.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
T wordt tijd om m weer binnen te halen.. Wel weer leuk geweest nu
Nee johquote:
Oh dat is idd wel een plus jaquote:Op donderdag 18 april 2013 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, vorige maand laten zetten.
Ik heb nog geen last van deze hormonen. Dat is wel fijn. Libido is nog steeds sky high.
Wat kan ik toch van jullie houden.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso is Tamme Asser te goed voor deze wereld.. Ik voel me gevleid dat ik haar als gezelschapsdame heb
quote:
Je bent nu gewoon nog ergerquote:Op donderdag 18 april 2013 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh dat is idd wel een plus ja.. Nu ik weer van de pil af ben merk ik TOCH wel dat t zeer zeker wel minder was met m'n hormonen
Niet dat ik toen niet vunzig was maar hey
Optimist!!quote:
Iew, nee. Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samen kijken naar Bambi naakt op de webcam? Ok.
[..]
HIhihihi. Veel plezier dan morgen.
Maar ik ben ook niet blond.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, je zei dat Barbie naakt ging
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samen kijken naar Bambi naakt op de webcam? Ok.
[..]
HIhihihi. Veel plezier dan morgen.
Gewoon den naakton waarheidquote:Op donderdag 18 april 2013 21:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat kan ik toch van jullie houden.
Geen idee waar je t over hebt hoorquote:
Hehehehe. Bobby moet morgen ook gewoon werkenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, nu nog is me een beetje te gek, hoewel ik wel bruis van energie
Dat was het punt ook nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet blond.en ik heb net geen 90-60-90.
Het is nog minder dan een maand!!quote:
Je hebt haar nooit gezien, hoe weet je dan dat het iew is?quote:
BOBBY IK KOM JE BEVRIJDEN UIT DE KLAUWEN VAN JE STRENGE OF NIET ZO STRENGE BAAS OF BAZINquote:Op donderdag 18 april 2013 21:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehehe. Bobby moet morgen ook gewoon werken
LOL!!!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog minder dan een maand!!
Er zijn supporters die al een jaar of 14 wachten
Wat dan, ik mis het. Volledig.quote:
Hehehehe wat lief. Nee ik ga niet naakt.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zei dat Barbie naakt ging. Toen vroeg ik of jij Barbie was c.q. of jij naakt ging
Lullig voor Bobby wel. Naja, eigenlijk nietquote:Op donderdag 18 april 2013 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehehe wat lief. Nee ik ga niet naakt.
Ik heb een foto van haar gezien. Maar ik hoef geen vrouwen naakt op de webcam te zien.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt haar nooit gezien, hoe weet je dan dat het iew is?
Bohquote:Op donderdag 18 april 2013 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar gezien. Maar ik hoef geen vrouwen naakt op de webcam te zien.
Verdomme, zit ik voor niets kou te lijden hierquote:Op donderdag 18 april 2013 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een foto van haar gezien. Maar ik hoef geen vrouwen naakt op de webcam te zien.
Ik troost je wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verdomme, zit ik voor niets kou te lijden hier
Wat?quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verdomme, zit ik voor niets kou te lijden hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |