quote:
Ja maar ja maar okquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 18:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Jep vanaf vorige week vrijdag
Buuuuh wat vervelend meisquote:Op donderdag 18 april 2013 18:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ontslagen wegens te weinig werk
Ja leuk man, vooral via werk.nl wat een hoeren site!quote:Op donderdag 18 april 2013 18:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Buuuuh wat vervelend meis![]()
Dus nu weer solliciteren? Wat voor werk deed je?
Bah echt super kut, hoop dat je snel weer wat vind!quote:Op donderdag 18 april 2013 18:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja leuk man, vooral via werk.nl wat een hoeren site!
Ik was kwaliteitscontroleur bij een metaalbedrijf
quote:Op donderdag 18 april 2013 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bah echt super kut, hoop dat je snel weer wat vind!
Mocht je wel wat vinden nog steeds hier blijven posten he
Thanks! hehe ik denk dat het helpt als je in een mannenwereld solliciteertquote:Op donderdag 18 april 2013 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Zet in je cv dat je epische tetters hebt
Ja alleen bij mannen idd ja .....quote:Op donderdag 18 april 2013 18:54 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]
Thanks! hehe ik denk dat het helpt als je in een mannenwereld solliciteert
quote:Op donderdag 18 april 2013 18:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja alleen bij mannen idd ja .....
Ja, best wel, maar goed komt wel wat nieuwsquote:
Ja wonen nog samen, gaat beter hij is minder gaan werken dat scheelt al een hoopquote:Op donderdag 18 april 2013 18:59 schreef Mss het volgende:
HOEE gaat je relatie trouwens, wonen jullie nog samen? Dat ging een tijdje geleden toch niet zo lekker
Ah kijk, dat is iig beter nieuws!quote:Op donderdag 18 april 2013 19:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja wonen nog samen, gaat beter hij is minder gaan werken dat scheelt al een hoop
Ja dat dan weer wel, HOE gaat het met jou nu dan? ben je al van je misselijkheid enzo af?quote:
Op zich gaat dat een heel stuk beter, ik merk dat het gewoon spanning is. En vooral spanning met betrekking tot therapie. Ik merk dat ik daar echt ontzettend zenuwachtig voor kan zijn, vooral als het niet goed gaat. En dat is dus een beetje kut.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel, HOE gaat het met jou nu dan? ben je al van je misselijkheid enzo af?
O das kut inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 19:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Op zich gaat dat een heel stuk beter, ik merk dat het gewoon spanning is. En vooral spanning met betrekking tot therapie. Ik merk dat ik daar echt ontzettend zenuwachtig voor kan zijn, vooral als het niet goed gaat. En dat is dus een beetje kut.
Ik houd hoopquote:Op donderdag 18 april 2013 19:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoop dat de rest ook no gkomt
ermahgerdquote:Op donderdag 18 april 2013 19:40 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd Hema heeft ineens duochromes en holo's dit dat alles
Personeelskorting yayyquote:Op donderdag 18 april 2013 20:08 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja godver die moet ik hebbenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:08 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
m you're welcomequote:Op donderdag 18 april 2013 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja godver die moet ik hebben
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kaas in de oven laten vallen en dan niet hoeven schoon te maken omdat hij zaterdag toch naar het grofvuil gaat
quote:Op donderdag 18 april 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kaas in de oven laten vallen en dan niet hoeven schoon te maken omdat hij zaterdag toch naar het grofvuil gaat
Pannen gebruiken en niet afwassen want ik ga morgen nieuwe pannen kopenquote:Op donderdag 18 april 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |