Ik wisselde ooit elke view van UI. Maar nu zijn er geen webicons meerquote:Op donderdag 18 april 2013 17:09 schreef zarGon het volgende:
Mensen die telkens van UI veranderen...
Gay, supergay, vaag, emogay, okequote:Op donderdag 18 april 2013 18:03 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Oke, ik heb het met heel veel moeite en 30 keer kiezen en kritisch kijken toch voor elkaar gekregen om voor nu te blijven bij 5 UI 's :
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben benieuwd hoelang ik dat vol hou.
Overigens wissel ik ze gewoon met m'n stemming of het deel van de dag.
Nee kan alleen vanaf pc, maar dat lijkt me ook wel logisch.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:29 schreef budvar het volgende:
Kan zeker niet op een mobiel UI instellen anders weet ik het echt niet.
Hoezo is dat logisch?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee kan alleen vanaf pc, maar dat lijkt me ook wel logisch.
Omdat je op je mobiel niet zo 123 een UI kan maken.quote:
Met de juiste app kan alles. Plaatje kiezen, uitsnijden, verkleinen.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Omdat je op je mobiel niet zo 123 een UI kan maken.
quote:
Uploaden naar FOK!?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met de juiste app kan alles. Plaatje kiezen, uitsnijden, verkleinen.
Oh oke zal eens kijken of ik dat kan vinden.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook in de mobiele layout kun je de icons aanzetten.
Dat is geen telefoonquote:
Wel iOS, zelfde systeemquote:
Dan liever deze:quote:Op donderdag 18 april 2013 19:22 schreef Gulmez het volgende:
kies maar eentje uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan liever deze: [ afbeelding ]
Dat is met jouw UI wel duidelijk, maar meestal vind ik het toch echt wel uitmaken.quote:Op donderdag 18 april 2013 19:22 schreef Nober het volgende:
Niemand geeft ook maar iets om wat voor UI je hebt zolang het maar geen likkende vrouw/man is zoals ik hier al eens gezien heb.
quote:Op donderdag 18 april 2013 19:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan liever deze: [ afbeelding ]
bro heb je ze ook in 60x60quote:Op donderdag 18 april 2013 19:22 schreef Gulmez het volgende:
kies maar eentje uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |