Ja, ik ben er al eens geweest en inderdaad destijds de beginnersfout gemaakt om een biertje te bestellen voor 10 euro. Gewoon de zijstraten opzoeken en de super-toeristische gebieden mijden, we zitten zelf in Montmartre; daar is het goed te doen. Zolang je niet veel gaat lopen tanken is een halve liter voor 4 euro goed te doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:02 schreef Kper_Norci het volgende:
Nice man, biertjes van 8 Euro enzoHaha, nee, je kan er ook wel goedkoper eten en drinken, maar kijk uit in het centrum. Ben je er al wel eens geweest? Ik 1 keer, vond het op zich wel een leuke stad, alleen jammer van al die Fransen. Vond Londen en Berlijn daarom ook leuker, mensen zijn daar een stuk vriendelijker.
quote:
Trieste figuren altijd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik las babbelbox
http://www.bndestem.nl/re(...)roosendaal-1.3816482
Net als in de middeleeuwen daar maar bier brouwen en drinken omdat dat schoner is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:20 schreef Kper_Norci het volgende:
Gadverdamme zeg, ik zou me denk ik niet eens meer willen douchen
http://www.bndestem.nl/re(...)om-is-vuil-1.3819251
Toen gooide men het lichamelijke afval ook gewoon via een emmer naar buiten. Weer eens wat anders dan vogelschijtquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Net als in de middeleeuwen daar maar bier brouwen en drinken omdat dat schoner is.
Ja, gewoon vanuit een flat, hoppa.quote:
Kloptquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, gewoon vanuit een flat, hoppa.
Daarom wil ik dus nooit naar zulke festivalsquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Of op een festival:
Altijd nog beter dan een Dixi...
Ik kom met mijn camper.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:33 schreef teknomist het volgende:
Kper_Norci zien we dit jaar niet op DOUR.
Ach, het heeft wel wat. Na een tijdje boeit het toch niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |