haha was wel lekker inderdaad gisteren. Ik ga vandaag na het werk het bos inquote:Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik gister m'n eerste rondje ben gaan hardlopen en niet vandaag![]()
Ah, bomen houden de wind ook een beetje tegenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha was wel lekker inderdaad gisteren. Ik ga vandaag na het werk het bos in
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
zo, weer terug van tripje Zwijndrecht - Breda - Papendrecht - Zwijndrecht
net op tijd voor de pauzequote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
zo, weer terug van tripje Zwijndrecht - Breda - Papendrecht - Zwijndrecht
quote:
Jep, goede planningquote:
Tjackaquote:
Ik ookquote:Op donderdag 18 april 2013 12:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
haha was wel lekker inderdaad gisteren. Ik ga vandaag na het werk het bos in
quote:
Ga je sleeën?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik ookLekker even biken in Sleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Eetsequote:
Dat zou ik ook eigenlijk eens moeten doen jaquote:Op donderdag 18 april 2013 12:39 schreef gianni61 het volgende:
vriendenlijst in facebook opschonen gaat lekker
wij zijn geen vriendenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou ik ook eigenlijk eens moeten doen ja
quote:
heb er al 40 minder nuquote:Op donderdag 18 april 2013 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou ik ook eigenlijk eens moeten doen ja
quote:
Idd, ik voeg geen mensen toe die ik nog nooit irl heb ontmoetquote:Op donderdag 18 april 2013 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar jij wil me niet toevoegen![]()
Ik zie het regelmatig voorbij komen in facebook dat mensen een opschoonactie houden.. Ook mensen die ik vrijwel nooit spreek, en om 1 of andere reden gooien ze mij er nooit uitquote:
je bent misschien heel interessant qua status update of foto'squote:Op donderdag 18 april 2013 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd, ik voeg geen mensen toe die ik nog nooit irl heb ontmoet![]()
![]()
[..]
Ik zie het regelmatig voorbij komen in facebook dat mensen een opschoonactie houden.. Ook mensen die ik vrijwel nooit spreek, en om 1 of andere reden gooien ze mij er nooit uit![]()
![]()
Zou dat het zijn?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent misschien heel interessant qua status update of foto's
sorryquote:
quote:
quote:
dan moeten we daar maar eens verandering in brengenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd, ik voeg geen mensen toe die ik nog nooit irl heb ontmoet![]()
![]()
Uhuh..quote:Op donderdag 18 april 2013 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moeten we daar maar eens verandering in brengen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja dat is waar hehe, ben benieuwd hoever ik kom vanavond met die windquote:Op donderdag 18 april 2013 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, bomen houden de wind ook een beetje tegenMaar wat een verschil hè.. gister waaide het nauwelijks..
Naja, nu weet ik tenminste dat m'n conditie nog redelijk ok is
Als je meteen met flinke tegenwind begint wordt je zo snel ontmoedigt omdat je niet zo ver komt
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Met 100 meter buiten adem uiteraardquote:Op donderdag 18 april 2013 13:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja dat is waar hehe, ben benieuwd hoever ik kom vanavond met die wind
handbalveld is gelukkig maar 40 meterquote:Op donderdag 18 april 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met 100 meter buiten adem uiteraard
quote:
Dan redt je dat netquote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handbalveld is gelukkig maar 40 meter
moet wel vaak op en neerquote:
Ja maar je hebt dan ook wind mee hè?quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar je hebt dan ook wind mee hè?Kun je bijkomen en weer terug
Ik hoop toch wel verder te komen als datquote:Op donderdag 18 april 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met 100 meter buiten adem uiteraard
weet ook een voetbalveld met 2m hoogteverschil. de thuisploeg zorgt altijd dat ze 2de helft bergaf spelenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar je hebt dan ook wind mee hè?Kun je bijkomen en weer terug
Ohquote:Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel verder te komen als dat
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ook een voetbalveld met 2m hoogteverschil. de thuisploeg zorgt altijd dat ze 2de helft bergaf spelen
Trieste ploeg als je zo moet winnenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ook een voetbalveld met 2m hoogteverschil. de thuisploeg zorgt altijd dat ze 2de helft bergaf spelen
logisch, wij spelen de tweede helft ook altijd naar de kantine toe, psychologisch voordeelquote:Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |