SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Te laat zoals altijdquote:Op donderdag 18 april 2013 00:30 schreef Tamashii het volgende:
Wat is dit. Is dit een topickaap, of was ik te laat?Of wat. Off hee?
quote:
Jij hebt al 2x door slotje gepostquote:Op donderdag 18 april 2013 00:30 schreef Tamashii het volgende:
Wat is dit. Is dit een topickaap, of was ik te laat?Of wat. Off hee?
Ik ben nooit te laat. Zeker niet met jouw zaad.quote:
Ik ga jou zo domineren de volgende keerquote:Op donderdag 18 april 2013 00:30 schreef Tamashii het volgende:
Kom op zeg. Vrouwen zijn awesome bazen. Wij doorstaan alles en zo niet gaan we tenminste dood met stijl. Ofzeauh.
Die hik was een smoes om wakker te blijvenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je lag te wachten op meer foto's?
Dat is niet lief van mij en nu weet ik niet meer wie jarig warenquote:
Woei. Oke.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt al 2x door slotje gepost
Ja heur. Hoe denk je dat ik heet, prinses maxima?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga jou zo domineren de volgende keer
Inderdaadquote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die hik was een smoes om wakker te blijven.
[..]
Dat is niet lief van mij en nu weet ik niet meer wie jarig waren.
Dafuqquote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben nooit te laat. Zeker niet met jouw zaad.
Tam komt weer op de marktquote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef BobbyB het volgende:
Dit topic gaat de geschiedenis in als het topic waarop Tamashii en BobbyB hun relatie beeindigden.
Wat drink je nu?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Woei. Oke.Ja zo laat is het dus al.
OH GA JE MIJ DE SCHULD GEVEN VAN JOUW FALEN DAN??quote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef BobbyB het volgende:
Dit topic gaat de geschiedenis in als het topic waarop Tamashii en BobbyB hun relatie beeindigden.
Ik heb net foto's van haar gezien.... ik heb liever dat Tam weg blijft van de marktquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben nooit te laat. Zeker niet met jouw zaad.
quote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
En kijk hier eens: https://www.facebook.com/events/calendar
Nee, sloerie, sletje, kutje, bitch/biAtch etc.. Halsband... Binnenkort nog even naar de Christine Le Ducquote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja heur. Hoe denk je dat ik heet, prinses maxima?
Neeeeee.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:31 schreef BobbyB het volgende:
Wat doe je nou onschuldig.quote:
ASTI.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat drink je nu?
[..]
OH GA JE MIJ DE SCHULD GEVEN VAN JOUW FALEN DAN??
Dacht t niet vriendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |