Nee, zie grondwet. Klaar.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:44 schreef Juicyhil het volgende:
Kan dat niet lekker in een andere stad
Kan, meerderheid, verkiezingen, dan weer 2/3e meerderheid en eerste kamer moet het er ook mee eens zijn.quote:
Theoretisch woon ik niet in Amsterdam.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:49 schreef KoningPils het volgende:
TS je hebt er zelf voor gekozen om in Amsterdam te gaan wonen.
Dan is er toch niks aan de hand?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Theoretisch woon ik niet in Amsterdam.
Theoretisch is dit dus een onterechte klacht.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Theoretisch woon ik niet in Amsterdam.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:52 schreef padlarf het volgende:
[..]
Theoretisch is dit dus een onterechte klacht.
Jawel, dat ik dagelijks het centrum in moet en dat normaal geen probleem is maar dat door die kroning allerlei werkzaamheden zijn die de wegen blokkeren.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:51 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Dan is er toch niks aan de hand?
Waarom moet je op een nationale feestdag het centrum in?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel, dat ik dagelijks het centrum in moet en dat normaal geen probleem is maar dat door die kroning allerlei werkzaamheden zijn die de wegen blokkeren.
Ja maar het is die voorbereiding die ze nu al aan het doen zijn overal.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Waarom moet je op een nationale feestdag het centrum in?
Artikel 32.quote:
Het wordt wel eens tijd dat we dat stukje van de nederlanden er weer eens bij krijgen iddquote:Op woensdag 17 april 2013 22:44 schreef Bitterlemon het volgende:
Ja, of in Antwerpen. Wat moeten wij er nou mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |