SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Bijna weekend, de batterij even opladen voor wat komen gaat. Slimquote:
Nee, snap ik. Je kunt prima wonen in Arnhem hoor, je hebt geloof ik wel een paar pauper wijken, maar die heb je overal welquote:Op woensdag 17 april 2013 22:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen auto, dus het wordt niet veel verder dan Arnhem. En het wonen in een dorp ben ik wel beu, dus ik wil echt naar een stad toe.
Klopt. Zoals het Spijkerkwartier. Maar een hele hoop wijken zijn ook opgeknapt of bezig opgeknapt te worden.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
Trusten Huppel![]()
[..]
Nee, snap ik. Je kunt prima wonen in Arnhem hoor, je hebt geloof ik wel een paar pauper wijken, maar die heb je overal wel
Neuh ik verveel me gewoonquote:Op woensdag 17 april 2013 22:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Bijna weekend, de batterij even opladen voor wat komen gaat. Slim
Slaap lekker
Trustenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
Trusten Huppel![]()
[..]
Nee, snap ik. Je kunt prima wonen in Arnhem hoor, je hebt geloof ik wel een paar pauper wijken, maar die heb je overal wel
Prisonbreak kijken?quote:
Viool?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Zoals het Spijkerkwartier. Maar een hele hoop wijken zijn ook opgeknapt of bezig opgeknapt te worden.Gitaar heeft een nicht daar wonen, dat is wel handig.
-_Guitarist_-.quote:
Ik had het over die nichtquote:
Ja, ik weet niet meer precies hoe die pauperwijken heten, maar Spijkerkwartier klinkt bekendquote:Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Zoals het Spijkerkwartier. Maar een hele hoop wijken zijn ook opgeknapt of bezig opgeknapt te worden.Gitaar heeft een nicht daar wonen, dat is wel handig.
?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
Owja de SR meet. Even kijken hoe we dit nu gaan oplossen
Wat moet er opgelost gaan worden dan?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
Owja de SR meet. Even kijken hoe we dit nu gaan oplossen
Zometeen wel ja en net nieuwe hawaii five o binnenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh ik verveel me gewoon
[..]
Trusten
[..]
Prisonbreak kijken?
quote:
Special one for you @ WAquote:
Vet gemeen dit!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |