oh sorry ik schrok dat ik de lapo hadquote:Op woensdag 17 april 2013 21:01 schreef Marco001 het volgende:
Je was me net voor..
Maar ik had een toffere titel: Met aardbeien, ander fruit en iemand die iets vergat
Zoiets jaquote:Op woensdag 17 april 2013 21:01 schreef Marco001 het volgende:
Je was me net voor..
Maar ik had een toffere titel: Met aardbeien, ander fruit en iemand die iets vergat
quote:
\Geen ideequote:
Was dit lang?quote:
Jij kan ook niet zo goed tegen veranderingen ook?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
\Geen ideeik vraag nooit veranderingen aan
![]()
Het duurde ééuwenquote:
Nee, ik doe het gewoon altijd direct perfectquote:Op woensdag 17 april 2013 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij kan ook niet zo goed tegen veranderingen ook?
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu ik de tt zie heb ik zin in aardbeien met slagroom.
Ik ga hem niet weer veranderen hoor.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu ik de tt zie heb ik zin in aardbeien met slagroom.
Tja..quote:Op woensdag 17 april 2013 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik doe het gewoon altijd direct perfect![]()
Hey hoi halloquote:
Jammerquote:Op woensdag 17 april 2013 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga hem niet weer veranderen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik deed vandaag bijna een koprol op de fiets, omdat er een gat in de weg zat, waar ik overheen keek
Ik doe dat ook wel eens, maar dat is meer omdat m'n fiets uit elkaar valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Levert altijd mooie momenten opquote:Op woensdag 17 april 2013 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe dat ook wel eens, maar dat is meer omdat m'n fiets uit elkaar valt![]()
Ik heb nu gelukkig weer een andere fiets, maar m'n oude had ook van die leuke handremmenquote:Op woensdag 17 april 2013 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Levert altijd mooie momenten op![]()
OF willen wegfietsen in zn drie.. yeahno.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |