SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:41 schreef Xummon het volgende:
zou er dan ook een nieuwe intro komen????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Gefeliciteerd Mikequote:Op maandag 25 november 2013 15:55 schreef Mike het volgende:
Als je kijkt naar de titels van afleveringen die nog moeten worden uitgezonden, zit Brian nog in de titel. Bv: 'Brian's a Bad Father' en 'Brian the Closer'. Daarnaast staat er voor de herfst van 2014 een aflevering gepland waarin Maya Rudolph een gastrol heeft: 'An unnamed episode will guest star Maya Rudolph as a runner whom Brian falls for'.
Ik denk dus niet dat dit een definitief einde is.
Wat dan? De koptekst die ze gebruiken op de site verraadde toch niet de naam van het karakter.quote:
Niet boven het daadwerkelijke artikel. Maar op de frontpage staat 'Dood hond Brian schokt fans 'Family Guy''.quote:Op maandag 25 november 2013 20:50 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat dan? De koptekst die ze gebruiken op de site verraadde toch niet de naam van het karakter.
Ik zie het nu ja. Beetje jammer. Het is maar een tekenfilm, maar ik kan me voorstellen dat je als fan toch je best probeert te doen om spoilers te ontlopen tot je zelf de aflevering hebt gezien.quote:Op maandag 25 november 2013 20:59 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Niet boven het daadwerkelijke artikel. Maar op de frontpage staat 'Dood hond Brian schokt fans 'Family Guy''.
Nou, ben geen fan en het is geen ramp. Gewoon een beetje jammer.quote:Op maandag 25 november 2013 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja. Beetje jammer. Het is maar een tekenfilm, maar ik kan me voorstellen dat je als fan toch je best probeert te doen om spoilers te ontlopen tot je zelf de aflevering hebt gezien.
Mwoah ik vond de beste family-guy episodes toch vaak wel de Brian-Stewie episodes. Road to the Multiverse is ook echt ge-ni-aalquote:Op maandag 25 november 2013 20:30 schreef Buffell het volgende:
Waarom vindt iedereen die hond toch het beste personage in de serie? De beste personages zijn juist degenen die met mate voorkomen, zodat hun grappen kracht behouden; Pedo-opa, Dr. Hartman, Ollie Williams, Joe Swanson, James William Bottomtooth, enzovoorts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |