En jij denkt daarover na...quote:Op donderdag 18 april 2013 11:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je zult als fragiel achtienjarig meidje maar zo'n zware vetklep op je hebben liggen terwijl hij met zijn vettige worstenvingertjes in haar tere bloemknop rondwroet en grommende geluidjes maakt.
Heb je er ook één ge pre-ordered?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je zult als fragiel achtienjarig meidje maar zo'n zware vetklep op je hebben liggen terwijl hij met zijn vettige worstenvingertjes in haar tere bloemknop rondwroet en grommende geluidjes maakt.
Ééntje? Ik heb mijn shopping cart al vol met vijf meidjes maar zoek er nog twee om free shipping te krijgen.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Heb je er ook één ge pre-ordered?
wat.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WHAT DE FUCK DIT DIKKE WIJF HAD EEN DODE KITTEN IN HAAR VETKWABBEN WAT DE FUCK WHAT DE FCK OEOEOEOEAAAAARGHGHGHG
http://www.bordom.net/vie(...)KITTEN_#.UW_D9dTCQdW
Hoe de fuck heeft 'dat' een vriend?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WHAT DE FUCK DIT DIKKE WIJF HAD EEN DODE KITTEN IN HAAR VETKWABBEN WAT DE FUCK WHAT DE FCK OEOEOEOEAAAAARGHGHGHG
http://www.bordom.net/vie(...)KITTEN_#.UW_D9dTCQdW
Links ook?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn rechter- en linker hand
wat de fuckquote:Op donderdag 18 april 2013 11:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb je zo'n fetish van, volgens mij heet dat feeding o.i.d.
Die mannen willen dan iemand vetmesten en die vrouwen willen vetgemest worden
tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2013 12:02:16 ]
Ook wel spionen, en na twee jaar dan gaat ze weg en stuurt ze twee huur moordenaars langs.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat zijn Amerikanen en hun Russische importbruiden
Die had ik net ookquote:Op donderdag 18 april 2013 12:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jongens deze reclame wil ik niet en hier heb ik niet op gezocht. Kutgoogle.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |