quote:Op woensdag 17 april 2013 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt
Zeg, wat is die regel ook alweer voor de ondergrens van scharrels? Delen door 2, plus... 5? Plus 7?
If Legaalquote:Op woensdag 17 april 2013 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt
Zeg, wat is die regel ook alweer voor de ondergrens van scharrels? Delen door 2, plus... 5? Plus 7?
Als het maar in proportie isquote:Op woensdag 17 april 2013 18:19 schreef missbehavin het volgende:
Sorry hoor, alsof alle 'real' bodies propjes zijn
Nou dat vind ik daar dus niet altijd hoorquote:
Heipalen?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Of bedoel je dat een dikke pens niet erg is, zolang je er ook maar heipalen en een gigantische reet bij hebt?
Ik hou van skieenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Heipalen?
Nee das waar, in proportie bij een relatief normaal gewicht. Dat laat genoeg ruimte voor vrij interpretatieMaar ik heb liever wat voller dan zo'n skistok.
Zelf ben ik dan weer eerder een skistok met 1.82m en 65 kiloquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:34 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zelf ben ik dan weer eerder een skistok met 1.82m en 65 kilo
Propjes? Ja 2 of 3 misschien. De rest is best ok. okayer dan die erboven.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:19 schreef missbehavin het volgende:
Sorry hoor, alsof alle 'real' bodies propjes zijn
Vrouwen ook hoor, op de goede plekkenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:42 schreef missbehavin het volgende:
Mannen mogen dan wel weer wat vlees hebben
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:42 schreef missbehavin het volgende:
Mannen mogen dan wel weer wat vlees hebben
zeker ook twee fust geboden...quote:Op woensdag 17 april 2013 18:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vrouwen ook hoor, op de goede plekken
Hey Q, deze dwaas steelt je image, letterlijk
Reintji
Ik vind de meesten te dik, sorryquote:Op woensdag 17 april 2013 18:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Propjes? Ja 2 of 3 misschien. De rest is best ok. okayer dan die erboven.
quote:
Hij post niet in bier-topics. Valt wel mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vrouwen ook hoor, op de goede plekken
Hey Q, deze dwaas steelt je image, letterlijk
Reintji
Even op een groot scherm gekeken, en er zijn er 2 die het sowieso winnen van iedere dame uit de bovenste foto. Daarna gaat het een beetje om-en-om.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:24 schreef missbehavin het volgende:
Nog even goed gekeken, en 2 kunnen er mee doorwaarvan er 1 heipalen heeft
Nu geef ik ook meteen toe dat die bovenste foto ook niet allemaal ideaal zijn hoor, maar ik hou gewoon meer van dun dan dik.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Even op een groot scherm gekeken, en er zijn er 2 die het sowieso winnen van iedere dame uit de bovenste foto. Daarna gaat het een beetje om-en-om.
Ik heb foto's van jou gezien, zeurkous.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even boven de plee m'n avondeten eruit gooien met m'n maat 42. En dan krassen. En bingen. En Willem-Alexander en Máxima kijken. Even opschieten dus.
Zorgvuldig uitgezochte foto's van lang geledenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou gezien, zeurkous.
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zorgvuldig uitgezochte foto's van lang geleden
Met een winterjas aan jaquote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]Da's niet waar, ik zag je nog voorbij komen in Londen toch!
Dan nog trap ik er niet in dat jij er net zo uitziet als al die dove damesquote:Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een winterjas aan jaallemaal foto's waarop ik netjes rechtop sta.
Ja hallo, ik draag ook wel eens mt 40, maar daarom heb ik nog geen mt 40quote:Op woensdag 17 april 2013 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Winterjas maat 44 trouwensanders kan er geen trui onder.
Die dove dames vind ik mooier. Die zijn in proportie. Ik ben een appel. Ik heb lange smalle armen en benen maar een drachtige pens. Het begint nu ook op andere plekken te komen dus ik moet echt kappen met snaaien.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan nog trap ik er niet in dat jij er net zo uitziet als al die dove dames
drachtige pensquote:Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dove dames vind ik mooier. Die zijn in proportie. Ik ben een appel. Ik heb lange smalle armen en benen maar een drachtige pens. Het begint nu ook op andere plekken te komen dus ik moet echt kappen met snaaien.
Ik heb je IRL gezien en ook jij wint het van die skeletten in foto 1.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zorgvuldig uitgezochte foto's van lang geleden
ik ga mee doen,.. Nouja op dat wim lex en maxima gedoe na danquote:Op woensdag 17 april 2013 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even boven de plee m'n avondeten eruit gooien met m'n maat 42. En dan krassen. En bingen. En Willem-Alexander en Máxima kijken. Even opschieten dus.
Geldt dat voor alles enzo?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef missbehavin het volgende:
Nee joh, vooral niet naar mij luisteren!
Nee natuurlijk niet, alleen in dit gevalquote:
quote:
Daar heb ik geen lente voor nodig schat.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik zie dat het 'het wordt lente dus nu moet ik met al mijn vetrollen in badpak naar buiten' syndroom massaal heeft toegeslagen hier bij de dames?
Jij gaat ook in de winter in bikini naar buiten?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:00 schreef missbehavin het volgende:
Daar heb ik geen lente voor nodig schat.
Jammer he, dat je hier nooit in de buurt looptquote:Op woensdag 17 april 2013 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat ook in de winter in bikini naar buiten?
Dat denk jij.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Jammer he, dat je hier nooit in de buurt loopt
Dan zou je het niet hoeven vragen he..quote:
Allemaal onderdeel van de act om jou onwetend te houden over mijn stalkingactiviteiten.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:02 schreef missbehavin het volgende:
Dan zou je het niet hoeven vragen he..
Zou ze gestikt zijn in haar eigen braaksel?quote:
Misschien is ze al haar snaai ritueel aan het verbranden? Of opeten?quote:
Death by chocolatequote:Op woensdag 17 april 2013 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is ze al haar snaai ritueel aan het verbranden? Of opeten?
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is ze al haar snaai ritueel aan het verbranden? Of opeten?
quote:De volledig doorgedraaide vrouw had een brandende fakkel in haar hand dreigde de snoepafdeling van de plaatselijke AH in brand te steken. Ook gooide ze Dove-producten naar voorbijgangers en riep ze de kassameisjes teksten toe als:"Vuile anorexiahoeren! Look what you made me do!?!?!!!".
De vrouw werd uiteindelijk overmeesterd door haar met een olifantengeweer te verdoven en is gearresteerd.
quote:
Wat typisch dat ze dan alleen Dove producten gooit en niet bv de Fa die er naast staatquote:
Maar die dove zijn juist makkelijk te raken want die horen 'm niet aankomen!quote:Op donderdag 18 april 2013 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Met mijn manier van mikken raak ik alles en iedereen behalve Dove.
Nou die ontwijken je gegooide flessen niet want die horen ze niet aankomen. Dus easier targets.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Dan lopen ze ertegenaan wil je zeggen?
Maar gooi je dan met rammelaars ofzo? Je hoort sowieso toch niet als er iets naar je gegooid wordt?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die ontwijken je gegooide flessen niet want die horen ze niet aankomen. Dus easier targets.
Heus wel!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar gooi je dan met rammelaars ofzo? Je hoort sowieso toch niet als er iets naar je gegooid wordt?
Ik ook. Zal wel niet though.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil vandaag ook bloemen op nationale secretaressedag
Missquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft schatjepatatje van me!
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Kijk, dit zijn nu de soort dingen waarom ik me jou wil trouwen he
Nee, daar mag ik toch niets mee doenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, niet om mijn goddelijke lichaam en enorme penis?
Nou vooruit, ik moet toch ergens tegen aan kijken en lullen 's avonds op de bank hequote:
He ouwequote:
MissBquote:
quote:
quote:
But still lookin' good!quote:
Afgelopen weekend nog gehad. Met mijn eigengemaakte ketjapsaus, zooo lekker.quote:
Sorry, doe m'n shirt wel weer aanquote:
Volgens mij eet je dat drie keer per week ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog gehad. Met mijn eigengemaakte ketjapsaus, zooo lekker.
Vertel eens meer over die ketjapsaus.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog gehad. Met mijn eigengemaakte ketjapsaus, zooo lekker.
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij eet je dat drie keer per week ofzo
Ik ben wel benieuwd.
Ik kan je het recept wel sturen, maar dat kan niet nu, doe ik wel als ik thuis ben. Ik vind 'm perfect voor bij ribs; sweet, spicy en stickyquote:
Ik heb altijd gewoon die kant en klaar van de "traiteur" van de AH XLquote:Op donderdag 18 april 2013 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan je het recept wel sturen, maar dat kan niet nu, doe ik wel als ik thuis ben. Ik vind 'm perfect voor bij ribs; sweet, spicy en sticky
quote:
Ja. Je valt op het verkeerde geslachtquote:
een felicitatie is gerechtvaardigd vandaag, meen ik. Dus bij deze.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Je valt op het verkeerde geslacht
quote:
Het is ook nooit goed he?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Je valt op het verkeerde geslacht
Ja deze waren ook bezorgd hoor. Hot. Maar dan smeer ik er mijn warme sausje weer over.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb altijd gewoon die kant en klaar van de "traiteur" van de AH XLDe pikante en de zoete.
Dank dank, JBquote:Op donderdag 18 april 2013 11:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
een felicitatie is gerechtvaardigd vandaag, meen ik. Dus bij deze.
quote:
BEst koud om daar te zittenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:08 schreef CherryLips het volgende:
O verrek, die toko zit hier om de hoek.
* Barbusse belt de bezorgservice maar vast....quote:
Nou, ik persoonlijk heb er niets op tegen als je op vrouwen valt en naast mij in bed ligt. Denk dat het probleem meer bij jou zitquote:
Ik zal mijn warme sausje ook eens gaan smerenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja deze waren ook bezorgd hoor. Hot. Maar dan smeer ik er mijn warme sausje weer over.
Er zit een paar duizend kilometer tussen jouw bed en mij. Ik denk dat ik het risico wel durf te nemen. Yolo.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik persoonlijk heb er niets op tegen als je op vrouwen valt en naast mij in bed ligt. Denk dat het probleem meer bij jou zit
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal mijn warme sausje ook eens gaan smeren
Nou ja exotisch.. het is niets ingewikkeld hoor, ketjap (wel de goede he!), sjalotje, uitjes, bruine suiker, azijn, rode peper.. zoiets, uit het blote oog hoofd..quote:Op donderdag 18 april 2013 11:17 schreef L-E het volgende:
Ja Miss, ik ben benieuwd. Ik heb een aantal varianten met ketjap, maar extreem exotisch zijn ze niet. Kan wel weer wat inspiratie gebruiken.
het gezegde is toch uit het blote hoofd?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja exotisch.. het is niets ingewikkeld hoor, ketjap (wel de goede he!), sjalotje, uitjes, bruine suiker, azijn, rode peper.. zoiets, uit het blote oog..
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gezegde is toch uit het blote hoofd?
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Oké, bizarre shit dit.
Ik word op de vaste lijn gebeld, gebeurt niet vaak. Mobiel nummer.
'Hallo, met dinges, mijn internet en telefonie ligt eruit, ik heb helemaal niets meer.'
'Eh oké, met wie spreek ik?'
'Ja met dinges, is er storing en wanneer wordt dit verholpen?'
'Nou, dit is een privélijn en ik werk niet voor UPC, ik kan u dus niet helpen. Maar hoe komt u aan dit nummer?'
'Ik heb hier een formulier van UPC en daar staat dit nummer op.'
Goed.
Ja ik denk dat die man een foutje heeft gemaakt met invoeren, anders was ik ondertussen wel vaker gebeldquote:
Toch knap dat je een 0900-nummer zo weet te verkrachten dat je een regulier vast nummer te pakken krijgtquote:Op donderdag 18 april 2013 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik denk dat die man een foutje heeft gemaakt met invoeren, anders was ik ondertussen wel vaker gebeld
Mijn koffie, wat doe je?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Dan had ik laatst ook mezelf moeten bellen, maar dat kon sowieso niet, want UPC lag eruit.
Wel geniaal dat je er bij voorbaat vanuit gaat dat als het een storingsmelding is, dat het dan van UPC is. En dat dat ook echt zo blijkt te zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Oké, bizarre shit dit.
Ik word op de vaste lijn gebeld, gebeurt niet vaak. Mobiel nummer.
'Hallo, met dinges, mijn internet en telefonie ligt eruit, ik heb helemaal niets meer.'
'Eh oké, met wie spreek ik?'
'Ja met dinges, is er storing en wanneer wordt dit verholpen?'
'Nou, dit is een privélijn en ik werk niet voor UPC, ik kan u dus niet helpen. Maar hoe komt u aan dit nummer?'
'Ik heb hier een formulier van UPC en daar staat dit nummer op.'
Goed.
Ik zei al, je moet 0900 1200 ofzo bellen, maar hij had alleen z'n zakelijke mobiel en daar waren 0900-nummers op uitgeschakeldquote:Op donderdag 18 april 2013 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch knap dat je een 0900-nummer zo weet te verkrachten dat je een regulier vast nummer te pakken krijgt
Als ik zo weer door een onbekend nummer word gebeld, neem ik op met 'Klantenservice Ziggo, waarmee kan ik u van dienst zijn?'quote:Op donderdag 18 april 2013 11:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wel geniaal dat je er bij voorbaat vanuit gaat dat als het een storingsmelding is, dat het dan van UPC is. En dat dat ook echt zo blijkt te zijn.
"Dit informatienummer kost 2 euro per minuut. Blijf aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen!" -> telefoon wegleggen zonder op te hangen.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik zo weer door een onbekend nummer word gebeld, neem ik op met 'Klantenservice Ziggo, waarmee kan ik u van dienst zijn?'
Muziekje erbijquote:Op donderdag 18 april 2013 11:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"Dit informatienummer kost 2 euro per minuut. Blijf aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen!" -> telefoon wegleggen zonder op te hangen.
Doe je net alsof ze per ongeluk een intern nummer te pakken hebben gekregen en ga je stomverbaasd zitten doen omdat die niet van buitenaf bereikbaar zouden mogen zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Alleen moet je normaal gesproken twintig menu's doorlopen voor je iemand aan de lijn krijgt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe je net alsof ze per ongeluk een intern nummer te pakken hebben gekregen en ga je stomverbaasd zitten doen omdat die niet van buitenaf bereikbaar zouden mogen zijn
"Maar hoe komt u hier terecht? Heeft iemand u doorverbonden?"
-"Ehm nee, gewoon dit nummer gebeld..."
"*besmuikt neerbuigend lachje* Nou, dat kan niet hoor meneer."
-"Ja, het is toch écht zo hoor!"
"Ik ga het eventjes navragen hoor, want dit is wel zoooo raar!"
En dan gewoon gaan douchen en 'm laten hangen.
Gewoon heerlijk irriteren.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Als ik niet zo'n watje was, had het een heel mooi topic kunnen zijn.
'Kunt u dit kabeltje eruit halen? En deze instellingen op uw pc veranderen? Nog een keer resetten?'
"Met een schroevendraaier in het stopcontact?!?! Weet u dat wel zeker??quote:Op donderdag 18 april 2013 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Als ik niet zo'n watje was, had het een heel mooi topic kunnen zijn.
'Kunt u dit kabeltje eruit halen? En deze instellingen op uw pc veranderen? Nog een keer resetten?'
"En ziet u daar een map genaamd System32? Ja? Die moet u verwijderen!"quote:Op donderdag 18 april 2013 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Met een schroevendraaier in het stopcontact?!?! Weet u dat wel zeker??"
-"Ja hoor meneer! Kan absoluut geen kwaad!"
Het waait nogal wel!quote:
Once, when I was 5..quote:
quote:
You were at bandcamp and you stuck a flute in your pussy?quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You were at bandcamp and you stuck a flute in your pussy?
Je moet mijn en zijn posts achter elkaar zingen. Oh en er voor even blaffenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:01 schreef Ang3l het volgende:
Daar moet ik altijd aan denken bij "Once...."
En daarna de video postenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet mijn en zijn posts achter elkaar zingen. Oh en er voor even blaffen
* Seikcid heeft medelijden.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ging laatst met vrienden die American Pie Reunion kijken. Maar we kwamen tot de conclusie dat we datsoort humor toch een beetje ontgroeid zijn.
Het kan ook zijn dat het inmiddels gewoon te afgezaagd is.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
* Seikcid heeft medelijden.
Ik zal altijd een groot kind blijven.
Daar heb je die flauwe films toch niet voor nodig?quote:[quote]Op donderdag 18 april 2013 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 18 april 2013 13:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
* Seikcid heeft medelijden.
Ik zal altijd een groot kind blijven.
Maar The Easy A quoten is zo leuk!!!quote:Op donderdag 18 april 2013 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb je die flauwe films toch niet voor nodig?
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:03 schreef Ang3l het volgende:
"Normaal kun je me altijd bereiken, ook op vakantie. Maar morgen heb ik een dagje sauna met mijn vrouw en ik heb geen idee waar ik dan mijn telefoon moet laten."
Managers![]()
Ik wilde een optie voorstellen. Toch maar niet gedaan
Zo ben ikquote:
Ik ben zo blij dat zoonlief zijn xbox op zijn kamer heeft tegenwoordigquote:Op donderdag 18 april 2013 14:17 schreef Seikcid het volgende:
Ik moet echt GTA3 of Vice City weer eens spelen, alleen de commercials zijn al hilarisch.
'Delivering little bundles of love, in a box, directly to your door'
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:15 schreef missbehavin het volgende:
Baas terug uit Parijs, sneer en boze blik naar mij 'waarom wist hij niet dat .. niet betaald was, dat had je me moeten vertellen!'. Ehm, ik heb niets met betalingen te maken?
Dat werkt niet bij boss man. Zo ongeveer de enige man die mij nog intimideertquote:
De enige echte WWF Big Boss Man?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij boss man. Zo ongeveer de enige man die mij nog intimideert
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De enige echte WWF Big Boss Man?![]()
[ afbeelding ]
"Oh daddy, I'm sorry I took the candy out of the jar. I've beed a bad son...."quote:Op donderdag 18 april 2013 14:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De enige echte WWF Big Boss Man?![]()
[ afbeelding ]
"waar betaal ik je dan in hemelsnaam voor"?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:15 schreef missbehavin het volgende:
Baas terug uit Parijs, sneer en boze blik naar mij 'waarom wist hij niet dat .. niet betaald was, dat had je me moeten vertellen!'. Ehm, ik heb niets met betalingen te maken?
Dat is wel iets wat hij zou kunnen zeggenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
"waar betaal ik je dan in hemelsnaam voor"?
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:41 schreef missbehavin het volgende:
Lief komt ms niet dit weekend. Verdomme, weer het hele weekend vingeren
Ja jij het dat probleem niet meer he. Ms had ik me ook moeten laten bevruchtenquote:
We zijn gaan samenwonen vóór de bevruchting, het kan ook zonder hoor!quote:Op donderdag 18 april 2013 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jij het dat probleem niet meer he. Ms had ik me ook moeten laten bevruchten
hap hapquote:Op donderdag 18 april 2013 14:45 schreef L-E het volgende:
[..]
We zijn gaan samenwonen vóór de bevruchting, het kan ook zonder hoor!
Nou dat weten we nog niet zeker he!quote:Op donderdag 18 april 2013 14:49 schreef Seikcid het volgende:
Maar goed, terug naar het onderwerp. Je ging het hele weekend vingeren.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat weten we nog niet zeker he!
quote:
Wat een game was dat.quote:
Oh dat had je ook gewoon eens kunnen vragen hoor schatquote:Op donderdag 18 april 2013 14:57 schreef Ang3l het volgende:
MissB en ik hebben wederzijdse bekenden in het echte leven
Ze gaat echt ZO hard een keer ketjap voor me maken!
En ik mis het juist..quote:Op donderdag 18 april 2013 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]wil jij ophouden, ik heb net gezegd hoe blij ik ben dat dat naar boven verhuisd is
Nou, niet in de woonkamer terwijl je eigenlijk zombies ofzo wilde kijkenquote:
Ach schat, je had beter moeten weten..quote:Op donderdag 18 april 2013 15:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Een hap-hap-grapjeWie ben jij, ik herken je niet meer
Belachelijk!quote:Op donderdag 18 april 2013 14:57 schreef Ang3l het volgende:
MissB en ik hebben wederzijdse bekenden in het echte leven
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach schat, je had beter moeten weten..
Ik hou nog steeds van je hoorquote:
Maar doet hij er wat mee? Nee! De pussy teasequote:
Wat een hetero.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar doet hij er wat mee? Nee! De pussy tease
Jamaar zo vaak zie ik renske niet hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar doet hij er wat mee? Nee! De pussy tease
Daar heb ik het niet over. Lul er niet overheen, homoquote:Op donderdag 18 april 2013 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar zo vaak zie ik renske niet hoor
Ik heb een half jaar met 'r samengewerkt
Met of zonder Q-music?quote:Op donderdag 18 april 2013 14:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een game was dat.Moet hem weer eens spelen.
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Lul er niet overheen, homo
Moet ik je een veeg komen geven of zo?!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Lul er niet overheen, homo
Like, duh..quote:Op donderdag 18 april 2013 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik je een veeg komen geven of zo?!
Zucht. Ok. Take of your boobs and bend over......quote:
Sorry schat, eenmaal geassembleerd kunnen ze er niet meer af..quote:Op donderdag 18 april 2013 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zucht. Ok. Take of your boobs and bend over......
Ja, maar vanwege wie he, dat is vraag...quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry schat, eenmaal geassembleerd kunnen ze er niet meer af..
quote:
Zo moeder zo dochter zoon?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:13 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief vraagt of ik wel weet wat voor muziek hij elke dag luistert.. Nou vertel.. Hup, mam de koptelefoon op... snoeiharde metal
Jaquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:15 schreef Ang3l het volgende:
Als ie naar Abba gaat luisterem, it wasn't me!
Ik snap het niet meer helemaal..quote:Op donderdag 18 april 2013 15:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar vanwege wie he, dat is vraag...
Oh sufkutquote:
achquote:Op donderdag 18 april 2013 15:21 schreef missbehavin het volgende:
On another note: ik heb vandaag bloemen voor mezelf gekocht
Ook nog vingerplannen?quote:
Ze zijn heel leuk hoor, roze en rood!quote:
Mijn battery operated friends liggen bij vriendje, I'm screwedquote:Op donderdag 18 april 2013 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde net Tarzan bestellen maar iDeal ligt eruit
Wat doet jouw vriendje met jouw battery operated friends?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn battery operated friends liggen bij vriendje, I'm screwed
Dan zie ik het probleem (nog) nietquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat doet jouw vriendje met jouw battery operated friends?
Nee, juist nietquote:Op donderdag 18 april 2013 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn battery operated friends liggen bij vriendje, I'm screwed
Nou, omdat alles pik in Utrecht ligt?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:55 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dan zie ik het probleem (nog) niet
Ik had pas nog een trilei gekocht maar die was zo groot dat ze ervan schrok.
Ieders!quote:
De mijne niet hoorquote:
Niet hier iigquote:
Nee nee, je bent nog een soort van broedtankquote:
Maar ik ben uitgebroed!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, je bent nog een soort van broedtankEn je ketjap is er ook nog.
Ik zit vlakbij en ga straks richting Rotterdam, valt er wat te regelen?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, omdat alles pik in Utrecht ligt?
Ik geloof van wel!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zit vlakbij en ga straks richting Rotterdam, valt er wat te regelen?
Dat is dan je laatste redding van de storthoopquote:Op donderdag 18 april 2013 15:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben uitgebroed!
Goddank kan ik goed koken
Dankjewel papa voor je chef genenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dan je laatste redding van de storthoop
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:02 schreef missbehavin het volgende:
Fijn, Seikcid brengt straks e.o.a. pik langs
quote:
Nog niet, probeert ie te zeggenquote:Op donderdag 18 april 2013 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zeg, zo uitgelubberd ben ik niet hoor
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niet, probeert ie te zeggen
Tot ik word gepakt met een auto vol met pik, dan ben ik de lul.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:02 schreef missbehavin het volgende:
Fijn, Seikcid brengt straks e.o.a. pik langs
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:19 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Tot ik word gepakt met een auto vol met pik, dan ben ik de lul.
't is een oud dingetje maar zo'n pik zou ik best willen hebben hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zeg, zo uitgelubberd ben ik niet hoor
Gewoon zeggen dat je homo bent en dat de agent je best ff mag fouilleren. Laat ie je zo weer gaanquote:Op donderdag 18 april 2013 16:19 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Tot ik word gepakt met een auto vol met pik, dan ben ik de lul.
Alsof snorro niet even aan je kruis wil zitten. Dat doet hij elke avond op de parking.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je homo bent en dat de agent je best ff mag fouilleren. Laat ie je zo weer gaan
Ja, of juist niet..quote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je homo bent en dat de agent je best ff mag fouilleren. Laat ie je zo weer gaan
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
't is een oud dingetje maar zo'n pik zou ik best willen hebben hoor.
quote:
Ja dat is een risico wat je dan maar moet nemen.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:28 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ja, of juist niet..Is bij een agente eventueel een ander verhaal
Ja en oude fietsen enzo.quote:
quote:
Of heel erg jong begonnen?quote:
I was just waiting for your insultquote:
Neuh, geen tienermoeder ofzoquote:
Ja, op een oude fiets moet je t leren. Maar je moet wel ff checken of de ketting niet hangt en of de banden niet slap zijn!quote:
Dat schijnt bij MissB prima in orde te zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, op een oude fiets moet je t leren. Maar je moet wel ff checken of de ketting niet hangt en of de banden niet slap zijn!
quote:Op donderdag 18 april 2013 17:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dat schijnt bij MissB prima in orde te zijn.
Je begon pas geleden zelf nog op te scheppen over je kont.quote:
Oh ja.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je begon pas geleden zelf nog op te scheppen over je kont.
Jong en onbezonnen.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja.Weet ik veel dat jij zo naief bent.
Walk into my web, why don't youquote:
Our only wish, to catch a fish, so juicy sweeeet!quote:Op donderdag 18 april 2013 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Walk into my web, why don't you
Daarom vraag ik ook altijd om pics.quote:Op donderdag 18 april 2013 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja.Weet ik veel dat jij zo naief bent.
mijn trein had ook al 3 minuten vertraging. Kut-NSquote:Op donderdag 18 april 2013 18:52 schreef Seikcid het volgende:
File: A20 - Gouda - Hoek van Holland
tussen Rotterdam-Prins Alexander en knp. Terbregseplein -
Twee rijstroken dicht
Naar verwachting is de weg om 19:30 uur vrij.
Sterf.
3 min?quote:Op donderdag 18 april 2013 18:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
mijn trein had ook al 3 minuten vertraging. Kut-NS
Ik ben zo'n vet mormel, ik doe niet aan picsquote:Op donderdag 18 april 2013 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook altijd om pics.
Hoera!quote:Op donderdag 18 april 2013 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Record bed verschonen: 10 minuten/nerd
Dat is echt 1 van de taken waar ik een teringhekel ana heb. En dan haal ik de hoezen er af, pleur ze in de was en stel het er op doen van nieuwe uit...... totdat ik 's avonds moe ben en naar bed wil en tegen een onopgemaakt bed aankijkquote:Op donderdag 18 april 2013 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Record bed verschonen: 10 minuten/nerd
Pardon? Je bent dik!?quote:Op donderdag 18 april 2013 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben zo'n vet mormel, ik doe niet aan pics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |