quote:Op woensdag 17 april 2013 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt
Zeg, wat is die regel ook alweer voor de ondergrens van scharrels? Delen door 2, plus... 5? Plus 7?
If Legaalquote:Op woensdag 17 april 2013 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt
Zeg, wat is die regel ook alweer voor de ondergrens van scharrels? Delen door 2, plus... 5? Plus 7?
Als het maar in proportie isquote:Op woensdag 17 april 2013 18:19 schreef missbehavin het volgende:
Sorry hoor, alsof alle 'real' bodies propjes zijn
Nou dat vind ik daar dus niet altijd hoorquote:
Heipalen?quote:Op woensdag 17 april 2013 18:30 schreef missbehavin het volgende:
Of bedoel je dat een dikke pens niet erg is, zolang je er ook maar heipalen en een gigantische reet bij hebt?
Ik hou van skieenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Heipalen?
Nee das waar, in proportie bij een relatief normaal gewicht. Dat laat genoeg ruimte voor vrij interpretatieMaar ik heb liever wat voller dan zo'n skistok.
Zelf ben ik dan weer eerder een skistok met 1.82m en 65 kiloquote:
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:34 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zelf ben ik dan weer eerder een skistok met 1.82m en 65 kilo
Propjes? Ja 2 of 3 misschien. De rest is best ok. okayer dan die erboven.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:19 schreef missbehavin het volgende:
Sorry hoor, alsof alle 'real' bodies propjes zijn
Vrouwen ook hoor, op de goede plekkenquote:Op woensdag 17 april 2013 18:42 schreef missbehavin het volgende:
Mannen mogen dan wel weer wat vlees hebben
quote:Op woensdag 17 april 2013 18:42 schreef missbehavin het volgende:
Mannen mogen dan wel weer wat vlees hebben
zeker ook twee fust geboden...quote:Op woensdag 17 april 2013 18:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vrouwen ook hoor, op de goede plekken
Hey Q, deze dwaas steelt je image, letterlijk
Reintji
Ik vind de meesten te dik, sorryquote:Op woensdag 17 april 2013 18:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Propjes? Ja 2 of 3 misschien. De rest is best ok. okayer dan die erboven.
quote:
Hij post niet in bier-topics. Valt wel mee.quote:Op woensdag 17 april 2013 18:57 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Vrouwen ook hoor, op de goede plekken
Hey Q, deze dwaas steelt je image, letterlijk
Reintji
Even op een groot scherm gekeken, en er zijn er 2 die het sowieso winnen van iedere dame uit de bovenste foto. Daarna gaat het een beetje om-en-om.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:24 schreef missbehavin het volgende:
Nog even goed gekeken, en 2 kunnen er mee doorwaarvan er 1 heipalen heeft
Nu geef ik ook meteen toe dat die bovenste foto ook niet allemaal ideaal zijn hoor, maar ik hou gewoon meer van dun dan dik.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Even op een groot scherm gekeken, en er zijn er 2 die het sowieso winnen van iedere dame uit de bovenste foto. Daarna gaat het een beetje om-en-om.
Ik heb foto's van jou gezien, zeurkous.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even boven de plee m'n avondeten eruit gooien met m'n maat 42. En dan krassen. En bingen. En Willem-Alexander en Máxima kijken. Even opschieten dus.
Zorgvuldig uitgezochte foto's van lang geledenquote:Op woensdag 17 april 2013 20:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou gezien, zeurkous.
quote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zorgvuldig uitgezochte foto's van lang geleden
Met een winterjas aan jaquote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]Da's niet waar, ik zag je nog voorbij komen in Londen toch!
Dan nog trap ik er niet in dat jij er net zo uitziet als al die dove damesquote:Op woensdag 17 april 2013 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een winterjas aan jaallemaal foto's waarop ik netjes rechtop sta.
Ja hallo, ik draag ook wel eens mt 40, maar daarom heb ik nog geen mt 40quote:Op woensdag 17 april 2013 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Winterjas maat 44 trouwensanders kan er geen trui onder.
Die dove dames vind ik mooier. Die zijn in proportie. Ik ben een appel. Ik heb lange smalle armen en benen maar een drachtige pens. Het begint nu ook op andere plekken te komen dus ik moet echt kappen met snaaien.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan nog trap ik er niet in dat jij er net zo uitziet als al die dove dames
drachtige pensquote:Op woensdag 17 april 2013 20:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dove dames vind ik mooier. Die zijn in proportie. Ik ben een appel. Ik heb lange smalle armen en benen maar een drachtige pens. Het begint nu ook op andere plekken te komen dus ik moet echt kappen met snaaien.
Ik heb je IRL gezien en ook jij wint het van die skeletten in foto 1.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zorgvuldig uitgezochte foto's van lang geleden
ik ga mee doen,.. Nouja op dat wim lex en maxima gedoe na danquote:Op woensdag 17 april 2013 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even boven de plee m'n avondeten eruit gooien met m'n maat 42. En dan krassen. En bingen. En Willem-Alexander en Máxima kijken. Even opschieten dus.
Geldt dat voor alles enzo?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef missbehavin het volgende:
Nee joh, vooral niet naar mij luisteren!
Nee natuurlijk niet, alleen in dit gevalquote:
quote:
Daar heb ik geen lente voor nodig schat.quote:Op woensdag 17 april 2013 20:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik zie dat het 'het wordt lente dus nu moet ik met al mijn vetrollen in badpak naar buiten' syndroom massaal heeft toegeslagen hier bij de dames?
Jij gaat ook in de winter in bikini naar buiten?quote:Op woensdag 17 april 2013 21:00 schreef missbehavin het volgende:
Daar heb ik geen lente voor nodig schat.
Jammer he, dat je hier nooit in de buurt looptquote:Op woensdag 17 april 2013 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gaat ook in de winter in bikini naar buiten?
Dat denk jij.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:01 schreef missbehavin het volgende:
Jammer he, dat je hier nooit in de buurt loopt
Dan zou je het niet hoeven vragen he..quote:
Allemaal onderdeel van de act om jou onwetend te houden over mijn stalkingactiviteiten.quote:Op woensdag 17 april 2013 21:02 schreef missbehavin het volgende:
Dan zou je het niet hoeven vragen he..
Zou ze gestikt zijn in haar eigen braaksel?quote:
Misschien is ze al haar snaai ritueel aan het verbranden? Of opeten?quote:
Death by chocolatequote:Op woensdag 17 april 2013 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is ze al haar snaai ritueel aan het verbranden? Of opeten?
quote:Op woensdag 17 april 2013 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is ze al haar snaai ritueel aan het verbranden? Of opeten?
quote:De volledig doorgedraaide vrouw had een brandende fakkel in haar hand dreigde de snoepafdeling van de plaatselijke AH in brand te steken. Ook gooide ze Dove-producten naar voorbijgangers en riep ze de kassameisjes teksten toe als:"Vuile anorexiahoeren! Look what you made me do!?!?!!!".
De vrouw werd uiteindelijk overmeesterd door haar met een olifantengeweer te verdoven en is gearresteerd.
quote:
Wat typisch dat ze dan alleen Dove producten gooit en niet bv de Fa die er naast staatquote:
Maar die dove zijn juist makkelijk te raken want die horen 'm niet aankomen!quote:Op donderdag 18 april 2013 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Met mijn manier van mikken raak ik alles en iedereen behalve Dove.
Nou die ontwijken je gegooide flessen niet want die horen ze niet aankomen. Dus easier targets.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:22 schreef CherryLips het volgende:
Dan lopen ze ertegenaan wil je zeggen?
Maar gooi je dan met rammelaars ofzo? Je hoort sowieso toch niet als er iets naar je gegooid wordt?quote:Op donderdag 18 april 2013 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die ontwijken je gegooide flessen niet want die horen ze niet aankomen. Dus easier targets.
Heus wel!quote:Op donderdag 18 april 2013 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar gooi je dan met rammelaars ofzo? Je hoort sowieso toch niet als er iets naar je gegooid wordt?
Ik ook. Zal wel niet though.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil vandaag ook bloemen op nationale secretaressedag
Missquote:
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft schatjepatatje van me!
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Kijk, dit zijn nu de soort dingen waarom ik me jou wil trouwen he
Nee, daar mag ik toch niets mee doenquote:Op donderdag 18 april 2013 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, niet om mijn goddelijke lichaam en enorme penis?
Nou vooruit, ik moet toch ergens tegen aan kijken en lullen 's avonds op de bank hequote:
He ouwequote:
MissBquote:
quote:
quote:
But still lookin' good!quote:
Afgelopen weekend nog gehad. Met mijn eigengemaakte ketjapsaus, zooo lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |